Partyflock

Forumonderwerp · 776969
3 volgers · 76098x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ok mensen... dit is DÉ BAR!!

Als ik niet slaap of werk en wél online ben, ben ik jullie gastheer cq barman...

Bij mij kan je terecht met al je verhalen en minder triviale uitspraken B)

*HiK*

[img ]http://www.emaille.nl/images/horeca/Tapvergunning-copy.jpg[/img] [img width=220 height=160]http://www.emaille.nl/images/horeca/Verlof-A-copy.jpg[/img]

[img ]http://www.emaille.nl/images/horeca/Consumptie-verplicht-14x5.jpg[/img] [img width=220 height=153]http://www.emaille.nl/images/horeca/zwart-geld.jpg[/img]

:bier:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Mennepen, maar dit is met het oog op de datum even 'n beter nickname :jaja:

Verander 'm binnenkort wel weer terug :D

Goed geslapen? Ik wel gelukkig :)

En ben vanaf vandaag weer vegetarier :jaja: Moet weer flink wat afvallen van mezelf, en geen vlees heeft me de vorige keer goed geholpen! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Iets te lekker geslapen ;) Vanavond lekker bank hangen en een horrorfilm.. ben echt moe..

Ik moet ook afvallen.. en dat heb ik heeeeeeeeel lang niet hoeven zeggen :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Kan 't me eigenlijk niet voorstellen M... jij die af moet vallen. 8)

Ben gisterenavond begonnen aan White Noise... heb er maar 'n half uurtje van gezien, maar vond 'm wel lekker spooky, voor zover ik gezien had :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Goede tip.

Ik ga zo eerst Willy afbellen, zie het niet zitten om vanavond naar Leiden te gaan (met ?? vervoer) en morgenochtend om 9 uur brak op het werk te verschijnen ...

Zou ook niet weten hoe ik terug moet, aangezien er 's nachts geen treinen rijden vanaf Utrecht naar Soest.

Potdomme, wat verstandig! b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik moet ook nog maar kijken of ik ga. Eerst maar 'n swerken straks van 12.30 tot 21.00 en dan kijken hoe ik me voel.. als ik fit genoeg ben ga ik nog wel 'n kijkje nemen in het LVC, maar dat moeten we nog maar zien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
's avonds een vent, 's ochtends ook een vent! GAAAAAAAAAAAP`

BLAAAAAAAAAAAAAAT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Precies Paul... en aangezien ik morgenochtend ook 'n vent wil zijn, blijf ik misschien vanavond maar thuis B)
Waarschuw beheerder
donateur
Groot gelijk! :-) Ik ben zaterdag vrij, dus ik kan gewoon een keer lekker doorzakken :-).

En het was ook sarcastisch bedoeld, aangezien ik gisternacht weer genoeg op heb :-). En zelf ook niet echt fit ben, ik had eigenlijk om 9.00 uur college :-S.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 11 november 2005 om 11:57:
ik had eigenlijk om 9.00 uur college

Maar de stof van je hoeslaken was interessanter dan de stof die je op college zou leren? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:07:
Maar de stof van je hoeslaken was interessanter dan de stof die je op college zou leren?

Wahaha, precies goed verwoord!

Verspreid het vrije woord Theo!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk ben je een week te laat he Jon :bloos: maar snap het wel :jaja: maar vond Jon Corleone wel vet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Iets met politiek doen is nooit verkeerd :-). Zelf volg ik het best wel!
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) vind het alleen vaak te saai om te kijken, maar sommige onderwerpen zijn wel heeel belangrijk en ook zoals veel mensen doen gewoon maar hun jarenlange favoriet aanvinken is ook niet goed :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb White noise net gehuurd Jon, icl. Saw.. Wil ik nog een keer zien.. nu nuchter :P

Effe kijken of dat lukt ! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik
Uitspraak van Bennykuh op vrijdag 11 november 2005 om 13:38:
vind het alleen vaak te saai om te kijken, maar sommige onderwerpen zijn wel heeel belangrijk en ook zoals veel mensen doen gewoon maar hun jarenlange favoriet aanvinken is ook niet goed

ik heb ook 4x mogen stemmen (2x tweede kamer, een keer gemeenteraad en een keer provincie) heb ook vier keer op dezelfde partij gestemd!

Ja en nog dat referendum dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doel vooral op ouderen mensen die vanaf 1960 al op het CDA bijv stemmen, maar die niet eens weten wat ze tegenwoordig doen....

Waarschuw beheerder
mogguh, :bier: vandaag!
Waarschuw beheerder
donateur
juistttt 8) en :bounce:

Waarschuw beheerder
:cheer: @ hank
Waarschuw beheerder
donateur
juistem :D wij gaan Hankie helemal onveilig maken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bennykuh op vrijdag 11 november 2005 om 16:42:
Ik doel vooral op ouderen mensen die vanaf 1960 al op het CDA bijv stemmen, maar die niet eens weten wat ze tegenwoordig doen....

Ik snap je. Al stap ik ook niet snel van deze partij af denk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind ALS je gaat stemmen, dat je alles goed moet bekijken en niet alleen stemmen omdat je zijn kop aanstaat of dat je er altijd op stemt
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelijk in! Ik lees ook alijd alle verkiezingsprogramma's globaal door. maar ik kom steeds bij hetzelfde uit!

Waarschuw beheerder
op wat stem je dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Volkspartij voor Vrijheid en Democratie

Een politieke discussie op PF, op normaal nieveau, dat kan alleen in de bar denk ik :-D!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, ik ben ook weer eens online :)

Dus doe maar meteen een fles witte wijn... ff het weekend inluiden B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op vrijdag 11 november 2005 om 18:06:
Volkspartij voor Vrijheid en Democratie

had ik ook opgestemd, toen zat wilders nog bij de vvd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik moet eerst maar eens afwachten of "Wilders" of hetzelfde niveau kan gaan zitten! Dan kijken we weer wel verder.

Waarschuw beheerder
achjaa! wanneer kunne we weer stemme? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb jarenlang niets gestemd, omdat geen enkele partij mij wist te overtuigen van hun standpunt, waardoor ik op hen zou stemmen :/

Ik weet dat ik 'n week te laat ben Benny ;) Maar daar gaat het me niet om :no:

Meer om mensen gewoon te laten beseffen dat ze niet mogen vergeten wat er gebeurt is ruim 'n jaar terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Tis ook gewoon kut wat er is gebeurd maja tis helaaaaaaas niet anders meer in Nederland, je kan gewoon geen vrijheid van meningsuiting meer hebben :(

Waarschuw beheerder
:(

Waarschuw beheerder
donateur
Morning :)

Ws vanavond pas weer online, dus tot dan mensen... voor de verandering weer eens self-service 8)

Waarschuw beheerder
:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Man..
Wat had ik gisteravond hoofdpijn.. Ik heb het einde niet eens gehaald :$ En dat kwam echt niet door dat ene biertje wat ik op had :)

Oranjeboom sucks keihard.. :/

Waarschuw beheerder
haha, tis net heineke! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gezeik is het ...

Heb dus wel het einde gemist, maar heb wel leuke foto's nog van gisteren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 13:22:
Man..
Wat had ik gisteravond hoofdpijn.. Ik heb het einde niet eens gehaald En dat kwam echt niet door dat ene biertje wat ik op had

Oranjeboom sucks keihard..

Bij de Erato schenken ze tegenwoordig Jupiler hoor Cindy!

Ut waor een geslaogd feestje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Achter anders niet.. Het smaakte echt naar Oranjeboom.. *ja, ik ben een kenner*

Het was er ook keiwarm, niet normaal.. Heb je trouwens helemaal niet gezien! :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 19:26:
Achter anders niet.. Het smaakte echt naar Oranjeboom.. *ja, ik ben een kenner*

Geloof me, het is Jupiler!

Heb jou ook niet in het rond zien springen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik stond eerst achter, toen op een gegeven moment voor naast de ingang (tussen de ingang en de bar in)

Ik was als indiaantje! 8)

Maar goed, de griep was nog niet helemaal over, ben voor het einde nog weggegaan en had dus niets meegekregen over de winnaars *ja, via de krant*

Was net zo laat thuis als ons ma, die was nog bij jullie ma op de koffie geweest!

Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 12 november 2005 om 19:27:
het is Jupiler!

:| Dan was het gewoon niet te pruimen :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 19:29:
Was net zo laat thuis als ons ma, die was nog bij jullie ma op de koffie geweest!

Weet ik!

Kan weleens het dat bier niet lekker smaakt, vooral als je niet lekker bent!

Ik was rond 3 uur thuis denk.

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb voor mezelf maar een Frangelico met ijs ingeschonken B)

Waarschuw beheerder
alweer? :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat alweer is mn eerste :9

Waarschuw beheerder
net op msn ook al ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja da is die ;)

Waarschuw beheerder
goh, zou het :P