Partyflock

Forumonderwerp · 776935
2150x bekeken

Waarschuw beheerder
mensjes ik wil jullie echt ff waarschuwen als je een stafford wilt kopen of al heb zonder stamboom!!!!
sommige zeggen dat als ze gechipt zijn dat ze niet afgepakt kunnen worden!nou dus wel!!
mijne is vorrige week in beslag genomen door de politie!omdat ik me stamboom niet bij me had van haar,
dan krijg je het echt doodsbenauwd als ze van je wordt afgepakt.ik was echt bang dat misschien de mensen waarbij ik haar gekocht had mij een vals stamboom hadden gegeven.
er wordt zo streng op gecontroleerd omdat er veel pitt bulls nog rondlopen waarvan de baasjes zeggen dat het een stafford is omdat ze kwa uiterlijk erg veel op elkaar lijken.
daarom moet je kunnen aantonen dat jou hond 100% stafford is.zelfs als een stafford is gekruisd met een ander ras kan je er gezijk mee krijgen.
ik had haar eigenlijk nooit mee mogen geven omdat het mijn eigendom is,dus als je hond een stamboom heb geef haar of hem niet mee!!want ze kennen hem al binnen een dag laten afmaken!
dus hou een kopie van de stamboom op zak of de identificatiepapieren om geouwehoer te voorkomen!
en koop alsjeblieft geen 1 zonder stamboom!ook al issie nog zo lief.je krijgt er heel veel verdriet van als ze hem afpakken.
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001920a6657a26211a00bcab53]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EFKEVILO[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001920a96d0f2ce61a00bcab53]http://www.mijnalbum.nl/Foto=B4MIN3OP[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 20:32:
tattooshop

Goh... waarom verbaas ik me er niet over dat juist iemand die daar zit een Staf heeft? Zo'n modehond in die kringen!

Waarschuw beheerder
Goh... waarom verbaas ik me er niet over dat juist iemand die daar zit een Staf heeft? Zo'n modehond in die kringen!

vooroordelen misschien?
en wat dan nog als ze zo'n hond hebben?
ik ben ook gepierced en heb ook een tattoo. en er komt er ongetwijfeld nog minstens 1 bij.
wil niet zeggen dat dit soort mensen slecht is voor zn hond.
uitzonderingen daar gelaten.
dus niet alles over 1 kam scheren.

Waarschuw beheerder
hey bobje!!
ik heb ook tatoos en piercings!!!!wou je zeggen dat mijn hond zo slecht eruitziet dan?????
en dat ik haar niet goed verzorg?
zij heeft t nog beter dan de meeste kinderen man!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

He Bobje.....ik heb ook piercings en tattoo's, maar geen Stafford....
Ik heb twee Engelse Bulldoggen, een Bull Mastiff een Dogo Argentino en een Bull Terrier.....
Welke kring hoor ik nou?????
Of zit ik in een identieteitscrisis????

Stapelgek wordt je toch van die VOOROORDELEN

En mijn Dogo heeft geen papieren!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kom op mensen...
Niet jullie hoofd in het zand steken hè!

Jullie weten net zo goed als ik dat een stafford vaak (niet altijd, ik generaliseer niet, ik concludeer alleen!!!) een zelfde type baasje heeft.
Brede sportschool-bink, met goude ketting, geblondeerd vrouwtje, patserauto...

Dat kun je niet ontkennen!
Uitspraak van actief op donderdag 19 mei 2005 om 12:07:
wou je zeggen dat mijn hond zo slecht eruitziet dan?????
en dat ik haar niet goed verzorg?

Heb je mij dat horen zeggen?

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op donderdag 19 mei 2005 om 11:37:

Hoe bedoel je stigmatiseren :vaag:

Zielig hoor ben je!
Waarschuw beheerder
Neen just-d, concluderen is niet stigmatiseren...

Ik ken veel mensen met een staf. En da's allemaal het zelfde type mens. Ik zeg niet dat dat slecht is, maar feit is dat de stafford in bepaalde kringen populairder is dan in andere kringen.

Verder hang ik daar geen waarde-oordeel aan, dus zo zielig is dat niet just-d...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op donderdag 19 mei 2005 om 12:45:
Jullie weten net zo goed als ik dat een stafford vaak (niet altijd, ik generaliseer niet, ik concludeer alleen!!!) een zelfde type baasje heeft.
Brede sportschool-bink, met goude ketting, geblondeerd vrouwtje, patserauto...

Als jij een foto van mij ziet, lag je je helemaal gek als je hoort dat ik een staff heb. En ik ben geen sportschoolbink (wordt ik moe van) geen gouden kettingen (1 kleine zilveren ketting) geblondeerd vrouwtje (mijn vrouwtje is donker van haar) en ik rij in een golf IV, nou ook niet echt een patserwagen.

Dus nogmaals hou es op met stigmatiseren. Praat geen poep wil je! en ik weet wat voor "soort" mensen je bedoelt, als het het perso over "soorten mensen" wilt hebben, maar dat is maar een hele kleine groep hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op donderdag 19 mei 2005 om 12:50:
Verder hang ik daar geen waarde-oordeel aan, dus zo zielig is dat niet just-d...

Uitspraak van Bobje op donderdag 19 mei 2005 om 12:50:

ik blijf jou redenatie zielig vinden sorry. Hoe je het ook noemen wilt in mijn ogen had je met je 1e uitspraak wel degelijk een waarde oordeel!
Waarschuw beheerder
Ik ken ook heel veel windhonden-bezitters. Da's ook allemaal het zelfde soort volk.

Ik ken ook veel mensen die een poedel hebben, da's ook allemaal het zelfde soort volk.

Sommige rassen zie je nou eenmaal vaker in bepaalde kringen dan andere!

Waarschuw beheerder
donateur
Heej Bobje.. welk soort volk horen wij dan met onze mopshond??;)

Waarschuw beheerder
zeker nooit op een show geweest bobje?
ik zie daar geen kleerkasten met tattoo's ofzo.

wordt lid van t staff forum en neem eens een kijkje bij de foto's van de leden. zit hooguit een enkeling die aan jou beeld voldoet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:11:
ik zie daar geen kleerkasten met tattoo's ofzo.

wordt lid van t staff forum en neem eens een kijkje bij de foto's van de leden. zit hooguit een enkeling die aan jou beeld voldoet

:yes:

Zoals ik al zei, het is maar ene kleine groep die aan dit beeld voldoen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:11:

Vaak!
En idd, daar zie je over het algemeen heel ander volk. Daar zie je mensen die een rashond gekocht hebben uit een nauwkeurig uitgepuzzzelde bloedlijn, schow-afstamming...

Die 'standaard-baasjes' waar ik het over heb, koopt zo'n hond niet om mee naar de show te gaan, maar om op straat stoer over te komen. Da's niet het soort volk voor shows. Die kopen vaak hun hond zelf zonder papieren (je hoort het vaak genoeg: "ik wist niet dat die papieren verplicht zijn!"), en al zeker geen relatief dure show-bloedlijn!

Mensen op de tentoonstelling zijn vaak helemaal honden-freak: heel het huis vol beeldjes, een heel roedel honden rondlopen, hun leven echt helemaal ingericht op de hondjes. En da's idd heel ander volk als wat ik bedoel met het standaard-baasje!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 14:19:
het is maar ene kleine groep die aan dit beeld voldoen.

Al voldoet 10% van de staff-eigenaren aan het beeld (zo schat ik het minimaal in!), dan is dat relatief een grote groep!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op donderdag 19 mei 2005 om 12:45:
Brede sportschool-bink, met goude ketting, geblondeerd vrouwtje, patserauto

ik breed?MWHAHHAHA
goude ketting jah daar hebbie gelijk in maar dat heeft half NL.
geblondeerd vrouwtje.nah neej ben hetero:p
en patserauto??gaat een scootertje ook op:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 19 mei 2005 om 16:22:
geblondeerd vrouwtje.nah neej ben hetero

Dan ben je zowiezo een uitzondering hier op flock ;)

Waarschuw beheerder
MWHAHHAAHAa ik ben altijd een uitzondering:p

en dis me kamer.een deel ervan dan.egte stafford fan:D
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500192afe32480d321a00bd9be3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6OFHDJKW[/img]

Waarschuw beheerder
Heej Bobje.. welk soort volk horen wij dan met onze mopshond??

en bij welke groep hoor je dan als je een boxer hebt?:D ben ik wel benieuwd naar:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ha ha dan heb je een platte neus en handschoenen aan..
Of ben ik nou in de war???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 17:27:
en bij welke groep hoor je dan als je een boxer hebt? ben ik wel benieuwd naar

Wedde dat ie dezelfde groep bedoeld ;)
Waarschuw beheerder
Ik ken niet zo veel mensen met een boxer...

Waarschuw beheerder
ik ken iemand met een hele grotuh bek en goude ketting en patserwagen en die loopt met een mateeuws leeuwtjuh :p
Waarschuw beheerder
Ik ken ook een oud vrouwtje van 75, die in een brommobiel rond scheurt, en met d'r krulspelden in d'r stafford uit laat...

Waarschuw beheerder
Ha ha dan heb je een platte neus en handschoenen aan..

hahahaha:D dan moet ik toch meedelen dat ik niet aan dat beeld voldoe helaas;)

Waarschuw beheerder
das me oma gek :p

Waarschuw beheerder
Wedde dat ie dezelfde groep bedoeld

dan zal ik dit even zeggen (speciaal voor bobje) aangezien hij mij ook wel in zown hokje zal plaatsen>>>ik vind staffords mooie honden maar vind er verder weinig aan en zou er nooit 1 willen. geef mij maar boxers:yes:
Waarschuw beheerder
Tja uhhh ik ben een redelijk keurig meisje (werk full time, studeer rechten) en woon samen met mijn vriend (een manager) in een keurig koophuis... en je raadt het al, we hebben een Stafford!!!

Ik hou er absoluut niet van om mensen in een hokje te plaatsen en ik snap dat ook niet...

Tuurlijk is het zo dat bijvoorbeeld oudere mensen vaak kiezen voor een wat kleiner hondje met een ander karakter dan jonge mensen die bijvoorbeeld van lange wandelingen en intensieve stoeipartijen houden. Maar om nou termen als een 'modehond' etc. te gaan gebruiken... Wat een onzin zeg!

Mensen kiezen voor een bepaald ras vanwege zowel innerlijke als uiterlijke kenmerken. Daar is toch niks mis mee?
Waarschuw beheerder
vind het zo triest die vooroordelen :no:

zie zelfs nette 50+ers met een stafford

en typische mensen hou je overal bij, bij elk hondenras...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coby Kuttel op donderdag 19 mei 2005 om 22:06:
en typische mensen hou je overal bij, bij elk hondenras...

Ja dat zeg ik dus ook...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaatje24:cheer: op donderdag 19 mei 2005 om 20:52:
Ik hou er absoluut niet van om mensen in een hokje te plaatsen en ik snap dat ook niet...

De mens is een kuddedier. Daarom is bij de mens de opdeling in hokjes goed te zien!
Ieder mens valt in verschillende hokjes! Iedereen op partyflock valt al in het hokje danceliefhebber, een grote groep daarvan valt weer in het hokje lonsdaler, en een gedeelte daarvan valt weer in het hokje wazi.

De mens is nou eenmaal een kuddedier, en mensen die zeiken over het hokjesdenken moeten daar eerst zelf maar eens over nadenken!

Mensen kiezen voor een bepaald ras vanwege zowel innerlijke als uiterlijke kenmerken. Daar is toch niks mis mee?

Zeg ik dan dat dar iets mis mee is?

Snap niet waarom jullie je zo op je pik getrapt voelen, ik constateer alleen feiten: de staf komt in bepaalde kringen veel vaker voor als in andere!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De mens is een kudde dier en valt daarom in verschillende hokjes???

Ben benieuwd of je dat ook kunt onderbouwen...

Ten eerste vind ik mensen geen kuddedieren en ten tweede vraag ik me af waar het voor nodig is 'hokjes' te maken waarin we mensen kunnen plaatsen...

Elk mens is toch uniek en heeft zijn/haar eigen karakter?

Je zegt overigens dat je feiten constateert maar je basseert ze alleen op je eigen waarnemening. Dat zijn geen feiten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaatje24:cheer: op vrijdag 20 mei 2005 om 16:14:
Ten eerste vind ik mensen geen kuddedieren

Niet?
Daarom hebben we ook steden waar miljoenen mensen bij elkaar wonen, daarom staan huizen ook altijd in groepjes bij elkaar...
Waarschuw beheerder
Er zijn hele gebieden waar huizen niet in groepjes bij elkaar staan hoor, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik neem aan dat je wel eens verder bent geweest dan 10 km rondom je eigen woonplaats??? Ga eens naar de andere kant van de wereld, er zijn gebieden waar je een half uur moet rijden voor je het volgende huis tegen komt. Feit is (en dat is een echt feit) dat er miljarden mensen op deze wereldbol wonen waardoor we niet allemaal onze eigen vierkante kilometer kunnen hebben... Dat maakt de mens nog geen kuddedier!

En reageer je ook nog op de rest van mijn post of heb je daar geen antwoord op?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hokje 1: sportschool-patsertjes
Hokje 2: Hockeymeisjes
Hokje 3: Harley Davidson rijders
Hokje 4: Boeren
Hokje 5: Studenten (over kuddegedrag/hokjesgedrag gesproken. Corps-ballen, studentenvereningingen, studentensociëteiten)
Hokje 6: Lonsdale jongeren
Hokje 7: SP-aanhangers
Hokje 8: Bouwvakkers
Hokje 9: Gabbers
Hokje10: Startrek fans (trekkies)

Moet ik doorgaan?
Waarschuw beheerder
Laat maar, ben niet van plan om dezelfde discussie voor de zoveelste keer aan te gaan. Schieten we allebei niks mee op. Ik kan jou niet overtuigen, jij mij niet!

Jij valt in het hokje "eigenwijs" ;)

(Die laatste is een inkoppertje hè...)
Waarschuw beheerder
hahahaha zal wel een drukbezet hokje zijn denk ik...

Maar ik kan er mee leven hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo kun je elke groep wel een benaming geven bobje,
maar wie zegt dat die persoon waarvan jij vind dat
ie in zon hokje hoort, er ook wel in hoort?

ik vind het flauw om mensen te beoordelen op uiterlijk ;)
Waarschuw beheerder
Wie heeft het over uiterlijk?

Maar goed, een hokjesindeling op uiterlijk. Hij is van een tijdje terug, maar ik denk dat je hem wel weet:

Kale kop, australian trainingspak, nike air max, petje scheef op d'n kop, raar zonnebrillertje, grote ogen
Waarschuw beheerder
ik snap wel wat je bedoeld... maar het hoeft niet altijd zo te zijn als je denkt ;)
Waarschuw beheerder
Klopt ook...

Je hebt ook het hokje 'dwarsliggers' en 'tegendraadsen' ;)
Waarschuw beheerder
ahh ik hoor in zoveel hokjes LOL

Waarschuw beheerder
Hier ook 2 fotos van mijn schatjes

Zoey 7 en een halve week is ze nu

[img width=500 height=333 cacheid=001289bb00046c7cd2d41d361a00c0aa49]http://www.mijnalbum.nl/Foto=REKR83YD[/img]

Chelsea anderhalf jaar

[img width=500 height=333 cacheid=001289bb00195af90b512ca61a00c0aa49]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EL83LILG[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss. baksel op woensdag 18 mei 2005 om 19:16:
dees is van een vriend van me had geen andere foto
maar die heeft geen papieren.. hoop niet dat ie hem ooit kwijt raakt het is echt een super geweldig beest

Zet asjeblieft dat nooooooooit meer op internet je weet nooit wie er hier zitten,ze zijn zo sniekie de AID zit zo op je dak1
Waarschuw beheerder
ach foto kan overal gemaakt zijn dus daar komen ze niet zo snel achter..

Waarschuw beheerder
@ Cheakygirl

van welke fokkers komen je honden?
is zoey een blauwe staff?

ze zien er mooi uit hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 14:28:

:yes:

vette kleur!!
Waarschuw beheerder
Idd, Zoey is echt mooi!!
Hele mooie kleur!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 14:28:
@ Cheakygirl

van welke fokkers komen je honden?

ze zien er mooi uit hoor!

Zoey is van chelsea het wasd een niet geplande zwangerschap de diernarts zei dat ze schijnzwanger was,maar na 8 weken had ze ineens melk,dus toch weer een echo en ja hoor 3 hummpies

Er waren er 3 2 blauwe en een camel,iedereen wil altijd blauw fokken en chels gooit er zo 2 uit hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ai, das minders.
had je niet gezien dat ze gedekt was?
anders vaag dat de d.a zei dat ze schijnzwangr was.