Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 348445x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
sam en steef gefeliciteerd ,,,geniet er van ...ik zie jullie morgen avond...............ik gaat morgen eerst weer effe schoppen voor jullie kleine meid...fyne nacht toegewenst..............

en hieper de piep

gr xxx natas
Waarschuw beheerder
Ja morgen ben ik 40wk... maar wie weet, misschien is Sas me nog wel voor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 10 november 2005 om 16:51:
Maar daarna is onze Sas aan de beurt hoor mischien samen met Christa op 1 dag: KICKUH!!

Jaaaaaaaaaaaaa zou leuk zijn :D
En dan hebben we trouwens ook nog dian toch?? die is ook bijna uitgerekent?? Pfff veel zijn er in November uitgerekent BABYBOOM op PF :D
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 10 november 2005 om 16:51:
Ja klopt en Nicole en Dragon....joehoe meiden!! We willen foto's zijn ban babietjes

Jahahahah FOTO'S FOTO'S :cheer: :cheer:
Hoe is het met iedereen???

Sas voel je je goed?? Lekker aan eht genieten van je verlof??

miss jizz lukt het nog een beetje?? Nog van die vervelende krampen??

2 party wannneer moet jij weer naar de VK ? trouwens die 20weken echo krijg je ook een fotootje van mee hoor! Leuk trouwens voor het geboorte kaartje :D

Diets ook alles goed met jou wijfie?

Belle slaap je al wat beter?

Hardcore mama hoe was het bij de VK? (misschien staat het er al tussen maar heb nog niet alles gelezen)

fairy hoe is het met je kleine manneke, ook al zo droppie trouwens!!

Moon hoe is het met die knul van jou??

Voor iedereen die ik vergeten bent (f)
Waarschuw beheerder
Brinta nou idd Kim&Ser heb ik ook al een tijdje niet meer gezien hier...hopelijk niks ergs aan de hand maar dat zal vast wel loslopen!?!?

Ja precies mis jisz is nog eerder en dan komt Christa en dan ik (wij 2 schelen 2 dagen ofzo hahahaha)

Even voor de zwangere peeps onder ons,kennisje van mij heeft nog een heel mooie maxicosi staan. Je mag hem voor 30 euro overnemen het is een maxicosi Citi silvercrown. Zit een voetenzak en stoelverkleiner bij!foto:

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f136461a43e251a01120e26]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SUKWLTC7[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 16:58:
miss jizz lukt het nog een beetje?? Nog van die vervelende krampen??

De krampen zijn een dag weg geweest, en sinds gisteravond weer wat begonnen, maar zit totaal geen regelmaat in. Sinds vanmiddag wel een enorm drukkend gevoel ( wat Sam gisteren zei; het idee dat je moet poepen) en af en toe zo'n gemene steek in mijn lies/onderbuik.. maar het wil maar niet doorzetten...

Hoe is het met jou? en je lachebekje???
Waarschuw beheerder
donateur
Diets ook alles goed met jou wijfie?

Hier alles prima meissie en met jouw dan en met Esmeetje(l)!! Ga je weer genieten van je vent dit weekend:cheer:?? Ik ga zaterdag LOS:bounce: @ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan;)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Jizz op donderdag 10 november 2005 om 17:05:
De krampen zijn een dag weg geweest, en sinds gisteravond weer wat begonnen, maar zit totaal geen regelmaat in. Sinds vanmiddag wel een enorm drukkend gevoel ( wat Sam gisteren zei; het idee dat je moet poepen) en af en toe zo'n gemene steek in mijn lies/onderbuik.. maar het wil maar niet doorzetten...

Wie weet zet het vanavond ook door :) ik hoop voor je dat jou kleine uk snel er is (f) Tot die tijd probeer lekker uit te rusten(voor zover dat kan ;) ) (f)

Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 10 november 2005 om 17:11:
Hier alles prima meissie en met jouw dan en met Esmeetje!! Ga je weer genieten van je vent dit weekend?? Ik ga zaterdag LOS @ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan!

Goed zo :D:D
Met ons gaat het ook lekker hoor!! Alleen die kleine is vandaag een beetje huilerig.. maar verder alles (y)
Hopelijk weer genieten van mijn mannetje het weekend :D maar misschien moet ie zaterdag ook werken.. maar dat weet ie nog niet.. LIEVER NIET natuurlijk ;) Ik gaat in ieder geval naar SINTERKLAAS haha
RELAX lekker los gaan!! heb je zo nu en dan nodig he :bounce: gaat je :lief: ook mee??

Waarschuw beheerder
sammy!!!!

hoera eindelijk is ze er!
gefeliciteerd :D :cheer:

[img width=200 height=140]http://personalgifts.nl/images/Hoera%20een%20Meisje.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=589 height=436]http://img372.imageshack.us/img372/122/echo026ua.jpg[/img]
De echo van mijn beeb (L)
10 weken en 2 dagen B)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd samyy :)!

2 party wannneer moet jij weer naar de VK ? trouwens die 20weken echo krijg je ook een fotootje van mee hoor! Leuk trouwens voor het geboorte kaartje

Ik was vanmorgen er vanwege de polsslag en ik moet morgen bloed prikken op schildklierafwijling, als dat goed is dan meot ik over drie weken pas weer.

Ja ik wil een foto van mijn dikke buik maken op het einde met daarin het echootje van de baby.... Als het tenminste beetje duidelijke is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 18:29:
De echo van mijn beeb
10 weken en 2 dagen

Leuk hoor die echo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd!! :cheer: En uiteraard veel geluk en wijsheid toegewenst bij het grootbrengen van de waarschijnlijk schitterende dame! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 17:59:
gaat je (l) ook mee??

:nee: die houdt niet van Techno.....ga ook lekker liever los met mijn dinnetjes hoor, hij is een keer meegeweest en dan voel ik me niet op mijn gemak omdat ik weet dat hij het niet leuk vind. Ik zie hem trouwens misschien pas 1 dec:(. Balen maar komt door de afstand en omdat ik het razend druk heb deze komende weken en hij voor z'n werk naar Barcelona moet.
Ik gaat in ieder geval naar SINTERKLAAS haha

OOwjaa, die komt weer;)! Ja, die van mij zijn die tijd alweer een paar jaar voorbij, best jammer kon ik ze een beetje bang maken rond deze tijd en of ze lief waren o:)! Ja meiden jullie tijd komt nog dat iemand op de deur moet bonsen en er ineens een zak voor de deur staat:o! Wel leuk hoor(y)!
De echo van mijn beeb

(l)

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd met jullie meisje

geniet ervan
Waarschuw beheerder
heya!!!

Brinta hier alles goed,ik geniet idd van mn verlof...lekker slapen wanneer ik wil :-d HHEEEEERRRRLIJK nu mag het nog ;-) en hoe is het met jou kanjer?(l)

Belle stuk alles lekker?(f)

Miss Jizz nu spant het er bij jou om he :-d ben benieuwd hoor komt ook vast goed!!

Ladyluck hihi wat een frumpie he echt geweldig,heb je ervan genoten?:-d...ik was helemaal van de kaart na mn eerste echo was ZO blij :-) en geloof me of niet,dat frumpie groeit binnen no-time uit in een reuzebeeb 8)

Jennifer ook bij jou spant het erom he!!! (f)

Dietsie lekker tecnoen het weekend :-d heeeerlijk zeg ik ga ook wel weer es stappen als mn ukkepuk er is en ik ben weer de oude....ik voel me echt een beetje verwaarloost...normaal ging ik iedere maand naar de beautyfarm maar ook dat is niet zo heel best sauna enzo....

dus bezoekje kapper en beautyfarm staan zowieso op nummer 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Sammy :cheer: gefeliciteerd met je meissie :flower:

ben heel benieuwd naar je verhaal en hoe je de bevalling hebt ervaren :D

(k)

Waarschuw beheerder
sammy..... gefeliciteerd ja! :kusje2:
veel geluk met je kleine meid!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Enovi!!! op donderdag 10 november 2005 om 14:47:
sammy is mammie!!!!!

de rest horen jullie wel van haar!!!

hoe het heet, hoe het ging, hoe ze zich nu voelt enzo.....

vind ze natuurlijk veel leuker om allemaal zelf te vertellen.

het is echt 'n schatje

Gefeliciteerd (K) !!!
Wat fijn dat jullie kleine meisje er nu is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hier ben ik trouwens ook weer eens....
Helaas kan ik amper op het internet...maar zodra ik de kans krijg probeer ik zoveel mogelijk bij te lezen :D

Officieel nog 16 dagen te gaan :D
We zijn zo benieuwd ! Vandaag weer naar de VK geweest....
Alles was goed.

Nu nog geduld :)

Enne Sas... ikke voel me ook een beetje verwaasloosd :-(
Maar straks als die kleine er is... lekker naar de zonnebank en de kapper ! Kunnen we wel gebruiken na 9 maanden ;)

Er zijn nu wel een aantal dames die op het einde lopen....
Ben erg benieuwd wie als eerste met goed nieuws komt !

Tot snel ! (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 10 november 2005 om 19:06:
Ladyluck hihi wat een frumpie he echt geweldig,heb je ervan genoten?...ik was helemaal van de kaart na mn eerste echo was ZO blij en geloof me of niet,dat frumpie groeit binnen no-time uit in een reuzebeeb

Ik heb gisteren de hele dag met een giga smile op me bekkie gelopen hahaha :cheer:

Waarschuw beheerder
Ladies :lief:

Hier ff snel een berichtje van sammy!!!

Heb een zware bevalling gehad van 18 uur :S en heb nu last van naweeen :S

Ik probeer van de week of volgende week meer verslag te doen, want heb meer dan 24 uur niet geslapen....

btw ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam :lief:

Ze weegt 3460 gram en morgen wordt ze pas gemeten door de kraamhulp :D

Kaartje wordt morgen gedrukt, dus die krijgen jullie nog te zien.

Ladies see ya :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een schitterende naam! Hoop dat jullie beide gezond zijn, geniet van je prinsesje! (F)

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd en echt een super naam
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 19:52:
JADA EVE

Echt een (y) naam voor je prinses!!! Rust lekker uit en laat je vooral verwennen en lekker genieten van haar(f)! Je verhaal komt wel:d!! Dikke (k)!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk om je zo snel te lezen !

Erg mooie naam...(y)
Dat is de naam die wij ook in gedachten hadden als het een meisje zou zijn :)

Rust lekker uit en geniet van je meisje voordat je haar mag gaan "delen" ;)

(K)
Waarschuw beheerder
2 Sammy: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd :D en wat een supermooie naam :yes: geniet er lekker van samen!

Enne hoe zit het met het komende lijstje van aanstaande mama's???

Kunnen we niet nog eens de uitgerekende data op een rij zetten dat maakt het extra spannend (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 10 november 2005 om 20:07:
Kunnen we niet nog eens de uitgerekende data op een rij zetten dat maakt het extra spannend

Mijn idee want ik weet alleen dat Sas & Christa eind november moeten maar de rest......ff vergeten:bloos:! Dus dames ff update graag:d!
Waarschuw beheerder
donateur
fairy hoe is het met je kleine manneke, ook al zo droppie trouwens!!

Lief dat je ernaar vraagt. Met onze Bassefras gaat alles goed. Volgens mij komen de boventanden eindelijk door want hij is zo aan t knauwen en elke keer op zijn lipjes bijten. Net een oud mannetje dan.. Sjow liefffffff.. Hij word zo snel groot joh!!! Niet normaal meer! Broeken maat 74 zijn alweer bijna te kort!

Hij steelt overal de show joh! Net eventjes in de supermarkt en hij zit dan zo parmantig in het karretje rond te kijken en te roepen naar iedereen. Maar als mensen dichtbij komen word hij verlegen en verstopt zich achter een handje.. :lief:
Heb een zware bevalling gehad van 18 uur :S en heb nu last van naweeen :S

Ik probeer van de week of volgende week meer verslag te doen, want heb meer dan 24 uur niet geslapen....

btw ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam :lief:

Ze weegt 3460 gram en morgen wordt ze pas gemeten door de kraamhulp :D

jeetje meid! Sterkte met je naweeën... 18 uur vind ik nog meevallen qua tijd maar geloof zeker dat je het zwaar hebt gehad (mijne duurde maarliefst 30!!!uur!!! Geniet van je ongetwijfeld mooie meisje en ben stikbenieuwd naar foto's.. Maar dat komt vanzelf..!!! Knuuuffffff
Waarschuw beheerder
btw ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam

Ze weegt 3460 gram en morgen wordt ze pas gemeten door de kraamhulp

Kaartje wordt morgen gedrukt, dus die krijgen jullie nog te zien.

Gefeliciteerd meis! (Y) (K) super mooie naam..en een mooi gewicht heeft ze zeg! (Y)(Y)

Ben benieuwd naar t kaartje,,,geniet lekker van de kraamtijd :hug:

Waarschuw beheerder
sammy!!! :D

leuk dat je ff wat laat horen;)
prachtige naam!
jeetje 18 uur!!! én ook nog naweeen!!! nou rust maar eens even heel lang en lekker uit dan! en geniet van je kleine meisje en man! eindelijk met zijn 3tjes :P

sas jij 30 uur!!! :o oooh vreselijk! maar verder wel alles goed gegaan?
ik werd om half 9 opgenomen en om 9 uur lag ik in het ziekenhuis, om kwart over 9 prikten ze mijn vliezen door en om 12:04 had ik jay op me buik liggen :S
maarja ik heb niets zelf kunnen doen :no: na een weeenstorm van een klein uurtje mocht ik persen, toen de gyneacoloog dat na 3 kwartier zat was is hij met de vacuumpomp aan de gang gegaan :dood: wat er toen allemaal gebeurde vertel ik wel als iedereen bevallen is hier :nocheer:

Net bij de verloskundige geweest alles was prima! over 5 dagen mag ik gaan bevallen hihi (thuis natuurlijk) dus dan begin ik meteen met de foefjes om het op gang te brengen haha *baat het niet, het schaadt ook niet * de beeb ligt er dus al klaar voor :D maarja ik zal mezelf niet opjutten want ik moet wel rekening houden met t feit dat jayson 2 weken over tijd gehaald moest worden... (i.v.m mijn vruchtwater dat op was :S) nouja ik wacht nog eventjes af ;)
wel spannend nu :yes:

Waarschuw beheerder
Sammy!!! Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is gegaan! Geniet lekker van je kraamtijd.. het is zo voorbij! Wat stoer trouwens dat je al achter de pc bent geklommen.. Je hebt vast staand getyped.. Mooie namen heeft ze! Ik had Jada ook op mijn lijstje staan, voor als het een meid zou worden!!

Miss jizz: Spannend hoor!! In iedergeval heb je over twee weken je kindje in je armen!

Ik ga zaterdag LOS:bounce: @ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan

Lekker joh!! Ik wens je alvast heel veel plezier!!

De echo van mijn beeb (L)
10 weken en 2 dagen

Oh.. so cute!!! Ik zat laatst de eerste echo van Jezz te bekijken.. kon me haast niet voorstellen dat hij het echt was.. Het is net een garnaaltje op die echo! (was met 7 weken).

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 18:41:
Ik was vanmorgen er vanwege de polsslag en ik moet morgen bloed prikken op schildklierafwijling, als dat goed is dan meot ik over drie weken pas weer

Hoop dat het niks ernstigs is..

Uitspraak van Fairytale op donderdag 10 november 2005 om 20:17:
Hij steelt overal de show joh! Net eventjes in de supermarkt en hij zit dan zo parmantig in het karretje rond te kijken en te roepen naar iedereen. Maar als mensen dichtbij komen word hij verlegen en verstopt zich achter een handje..

ah.. gossie..

@ Dragon: hoe is het met je mannetje? Ben je al een beetje gewend?

Sasje: Jij mag nu ook met een gerust hart bevallen! lekker idee toch? Hoop dat het niet lang meer duurt!!

Vandaag ben ik met Jezz bij het CB geweest.. Hij moest zijn eerste inenting.. aaaaahhhhh.. Jezz was heel erg schattig, in de wachtkamer allemaal krijzende babietjes.. en Jezz maar lachen en geluidjes maken.. so cute!! :lief: Op de onderzoekstafel zat ie de zuster te versieren. Toen ie het prikje kreeg ga ie een lange huiluithaal en daarna kwam een verbaasd gezichtje en toen ging ie maar weer lachen.. (smelt). Vanavond is ie erg hangerig.. Wil alleen maar op schoot slapen, dus ik zit hier achter de pc met een slapend hoopje geluk.. zo mooi!!! Ben helemaal in luv met mijn kindje.. Verder was alles goed. Hij is nu 57cm en 4540gram. Bij de geboorte was hij 49cm en 3140 gram (afgevallen naar 2750) Dus het zit allemaal goed. Verder was hij wat op voor met zijn ontwikkeling (trots..hihi)..

(K) Marije
Waarschuw beheerder
donateur
ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam

Sammmmmm :D

Onwijs gefeliciteerd meissie! :D
Wat een super naam zeg! :jaja:
Enjoy!!!! :cheer:

Moon hoe is het met die knul van jou??

Wordt groot! :O

en op t moment heeft hij lekker de griep te pakken :(
zo zielig allemaal :(
Ligt net pas te slapen...maarja...komt vast wel weer goed :D
Hij heeft gelukkig geen koorts ofzo :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 10 november 2005 om 21:32:
en op t moment heeft hij lekker de griep te pakken :(
zo zielig allemaal

ah.. beterschap... Hoop dat het snel over gaat!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop ik ook :)

Vinnet maar niks om dat mannetje zo te zien :(
Waarschuw beheerder
Sammy wat heerlijk dat je meissie is geboren. Gefeliciteerd.
Lekker van genieten, en laat je lekker door je man en de kraam hulp in de watten leggen.

Nou naar de volgende lady's. Pff zulke dingen zijn niet goed voor je zenuwen. Ondanks dat ik hier niemand persoonlijk ken leef je zo mee.ik heb de hele dag op mijn werk stiekem zitten spieken :bloos:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 21:01:
Hij moest zijn eerste inenting.. aaaaahhhhh

Onze Busse is ook zo'n kanjer met zijn prikkies. Bij de laatste kon hij al praten. Keek hij bij zijn prik heel erg kwaad naar de vrouw die het deed en zegt ie: "auw joh"
Die vrouw moest er ook zo om lachen

weekend?? Ik ga zaterdag LOS @ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan!

Geniet er lekker van meis, ffies niergens aan denken!!

Uitspraak van Fairytale op donderdag 10 november 2005 om 20:17:
Hij word zo snel groot joh!!!

Hou me dr over op Winter jaas maatje 116. ons kereltje heeft echt brede schoudertjes. Hij zal het goed doen bij de lady's later ;)

geniet idd van mn verlof...lekker slapen wanneer ik wil HHEEEEERRRRLIJK

Oooh dat is echt lekker, gewoon flink door genieten meid

De echo van mijn beeb
10 weken en 2 dagen

Kan me nauwelijk meer voorstellen dat onze kanjer ook zo klein is geweest.

Alleen die kleine is vandaag een beetje huilerig

Soms hebben ze van die dagen, het hoort er nu eenmaal bij. Des te meer geniet je weer van een "vrolijkekindjes" dag

Voor alle meiden die graag zwanger willen worden big :hug:
Ik leef met jullie mee.

Nou dat was het weer voor even..........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op donderdag 10 november 2005 om 21:53:
Onze Busse is ook zo'n kanjer met zijn prikkies. Bij de laatste kon hij al praten. Keek hij bij zijn prik heel erg kwaad naar de vrouw die het deed en zegt ie: "auw joh"
Die vrouw moest er ook zo om lachen

hihi geweldig!!

Uitspraak van Ulriqje op donderdag 10 november 2005 om 21:53:
Voor alle meiden die graag zwanger willen worden big :hug:
Ik leef met jullie mee

mie 2
Waarschuw beheerder
Hi marije!

Hoelang heb je nog verlof? Ik zag dat je mooie mannetje alweer twee maandjes was en 1 dag en nog wat minuten :)
Wat een lekker ding is het ook.

Waarschuw beheerder
Ik moet 30 december weer beginnen.. Ben met oud en nieuw ook de l*l.. Had na mijn verlof nog 4 weekjes vakantie staan.. Heerlijk!!
Alleen erg jammer dat ik oud en nieuw moet werken.. had het leuker gevonden om gewoon daarna te beginnen.
Aan de andere kant moet ik niet klagen.. heb heel lang vrij gehad!

Ja.. De tijd vliegt.. Jezz is alweer twee maanden!! Gaat echt snel!

Uitspraak van Ulriqje op donderdag 10 november 2005 om 22:09:
Wat een lekker ding is het ook.

Thanxx, die van jou mag er ook wezen.. :lief:
Waarschuw beheerder
Hmm kan het me wel voorstellen hoor dat je liever na oud en nieuw weer was begonnen.

Ik moet maandag voor drie dagen voor mijn werk naar Polen. Zolang ik maar bezig ben lukt dat wel zonder mijn mannen.Maar de avonden in die hotels voel je je wel Remi en mis ik mijn mannetje echt. Maar ja het hoort erbij ff te tanden op elkaar. En ach het is ook wel een leuke klus wat ik daar moet doen.

Maar eerst dit weekend Sinterklaas. Busse is er al erg druk mee. Tekeningen maken enzo, de club van sinterklaas kijken op Jetix. Ik heb er echt zin in.

En morgenvroeg lekker zwemmen met de kleine.

Zijn dr hier mama's die met hun kindjes zwemmen?

Waarschuw beheerder
donateur
Sammy, wat een onwijs mooie naam, helemaal mijn smaak:yes:

Jeetje 18 uur:/ En dan ook nog es naweeën:/ Maarja, je smurfje is eruit, gezond en wel, dat moet de pijn wel verzachten!!!

:kusje:

Belle stuk alles lekker

Alles lekker hoor schat(L) Thanks for asking(K) met jou ook, nog lekker gezond gegeten vandaag:P

Diets.. voor ik het vergeet te zeggen, alvast veel plezier op I love techo:D En lekker met de chicks op stap, gezelligggggggg:P:P

Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 10 november 2005 om 21:32:
en op t moment heeft hij lekker de griep te pakken

Ach toch:( En er is zo weinig wat je dan kan doen he:/

Hij moest zijn eerste inenting

Toen ie het prikje kreeg ga ie een lange huiluithaal en daarna kwam een verbaasd gezichtje en toen ging ie maar weer lachen.. (smelt).

aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwww, wat zielig en wat vertederend dat ie daarna gewoon weer gaat lachen:D

Voor de rest iedereen fijne avond(K)

Waarschuw beheerder
fijne avond :)

ps... moet je op tv kijken op net 5 ... :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 20:59:
sas jij 30 uur!!! :o oooh vreselijk! maar verder wel alles goed gegaan?

Chris ben ik :D
Alles is wel goed gegaan hoor.. Smorgens om 09.00 begonnen de weeën.. Lekker rustig opbouwen en om 13.00 kwamen ze om de 3/5 minuten en had ik 1 cm... om 22.30 vliezen gebroken (midden in de kamer natuurlijk toen ik net onder de douche vandaan kwam... Hele avond doorgelopen en en om 02.00 had ik 4cm ontsluiting (ik blij) na een hele zware nacht waar ik niks meer van weet had ik om 06.00 nog steeds 4cm en had Bas de inwendige spildraai niet gemaakt. Moest naar t ziekenhuis. Daar om 08.30 infuus gehad met ruggeprik omdat ik al 24uur bezig was en doodmoe was. Om 10.30 was hij uitgewerkt en had ik al 8cm maar heb de dokter bedreigd met van alles als ik geen extra verdoving kreeg haha *mag namelijk niet als je rond de 8 zit) en toen om 11.15 persdrang, om 11.50 mocht ik beginnen met persen en om 12.36 was Basje er. 4040gram, 54m (in shock was ik...! ZO GROOT) brandschoon en poepte gelijk alles onder :D We moesten 1 nachtje blijven omdat hij meer dan 4kg woog en ze dan de suikers moeten testen ofzo en dinsdag waren we rond 11.00 thuis...
[img width=500 height=377 cacheid=001289bb0007f855c1d635671a011245fa]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KYPVNQX4[/img]

[img width=500 height=371 cacheid=00000045001f19d50f6e65c41a011245fa]http://www.mijnalbum.nl/Foto=K4IOPWM6[/img]

[img width=500 height=377 cacheid=001289bb001ced07646f2f391a011245fa]http://www.mijnalbum.nl/Foto=D7EVNXPY[/img]

Knalrood wurrempie... En wat vónd ik hem mooi!! (moederliefde he hahaha)
Waarschuw beheerder
heya luitjes hier ik nog ff snel voor t slapen gaan :-d

Sam wat een prachtige naam en wat stoer dat je nog ff online komt zeg (l) rust lekker uit meis en geniet van je kleine meid (f)

Shameless ach ja dat krijg je aan het eind...straks weer met regelmaat naar mn kapster en naar de sauna enzo want pffff ik lijk wel een zwerver hahaha....kan me eerlijk gezegd ook weinig schelen ben alleen nog maar met de bevalling bezig,dat zal jij vast en zeker herkennen ;-)

had net 2 vriendinnen op visite en die zeiden dat ik een heel ander gezicht heb gekregen ineens hihi :-d...

Belle mop nee eigenlijk niet vanavond hahaha,simpel een boterhammetje we hadden geen zin!Maakt ook niet uit voor een keer toch ;-) jij nog wat lekkers gegeten dan?8)

mn kleintje is zooooooo druk vanavond voel maar voetjes en knietjes of wat voor harde elementen dan ook schuiven langs mn buikwand soms wel een rotgevoel!@!Deed dat bij jullie ook zon zeer soms?Nog niet eens tegen mn ribben maar mn huid doet dan soms gewoon echt zeer......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op donderdag 10 november 2005 om 22:18:
Ik moet maandag voor drie dagen voor mijn werk naar Polen. Zolang ik maar bezig ben lukt dat wel zonder mijn mannen.Maar de avonden in die hotels voel je je wel Remi en mis ik mijn mannetje echt. Maar ja het hoort erbij ff te tanden op elkaar. En ach het is ook wel een leuke klus wat ik daar moet doen.

Bah.. je zou hem eigenlijk gewoon in je koffer moeten stoppen.. Hoop dat de tijd vliegt als je daar zit! (ik heb nu al moeite als ik een uurtje naar de kapper moet ofzo..)

Ha.. leuk sinterklaas! Volgend jaar.. ik heb er al helemaal zin in.. Dit jaar heeft het nog niet zoveel zin om bijvoorbeeld naar de intocht te gaan! Maar.. het is natuurlijk wel weer een excuus om weer wat leuke dingen te kopen voor Jezz.. hihi..

Leuk joh!! Zwemmen.. volgende maand ga ik met Jezz.. Lijkt me geweldig!! Denk wel dat ie het heel leuk gaat vinden. Als ik alleen al kijk hoe hij geniet van de douche en zijn badje.. :lief:

belle: ben jij er al over uit hoe je kindje gaat heten??
En krijgt je jochie 1 naam of meerdere?

(k) Marije
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ulriqje op donderdag 10 november 2005 om 22:18:
Zijn dr hier mama's die met hun kindjes zwemmen?

Jups ik al vanaf 8 weken met Bas.. Hij vind het heerlijk! Ik word na zolange tijd wel eens gek van elke week dezelfde liedjes en oefeningetjes maar voor die kleintjes is die herkenning geweldig!

Gelukkig werkt mijn schoonvader in t zwembad en mogen we voor niks want tis best duur :(

[img width=500 height=371]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QQFRM8NR[/img]

[img width=500 height=371]http://www.mijnalbum.nl/Foto=K3GBH3WK[/img]

[img width=500 height=371]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DOJABVOE[/img]

(zo, ff gespammed met mijn kereltje!)

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 10 november 2005 om 22:30:
had net 2 vriendinnen op visite en die zeiden dat ik een heel ander gezicht heb gekregen ineens hihi :-d...

OEEEEEEEEEEEEEE dat kan duiden op een naderende bevalling!! Dikke plofkoppies en vage/veranderende uitdrukking is een voorbode!!! Geloof mij!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Fairytale.. oh.. wat een geweldig mooie foto;s zeg..!!
En dat Jezz net geboren was, zag hij eruit als een oud verimpeld opaatje.. maar och.. ik was zoooo verliefd.. haha!

had net 2 vriendinnen op visite en die zeiden dat ik een heel ander gezicht heb gekregen ineens hihi

Ze zeggen dat dat een teken is dat je bevalling eraan zit te komen.. Ik had het ook, maar ik dacht dat het gewoon kwam door het vocht.. (ik had echt een plofkop). Ik kon ook putjes in mijn gezicht drukken..

mn kleintje is zooooooo druk vanavond voel maar voetjes en knietjes of wat voor harde elementen dan ook schuiven langs mn buikwand soms wel een rotgevoel!@!Deed dat bij jullie ook zon zeer soms?Nog niet eens tegen mn ribben maar mn huid doet dan soms gewoon echt zeer......

:jaja: heel herkenbaar Sas.. nog eventjes meid!!

Ik zit te wachten tot het twaalf uur is.. kan ik mijn schatje wakker maken voor zijn laatste voeding.. Lekker samen in bed.. heerlijk!! Ik vind het borstvoeding geven nu echt geweldig!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 10 november 2005 om 22:33:
zo, ff gespammed met mijn kereltje

Hardstikke leuke foto's!!
Waarschuw beheerder
btw ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam

Ze weegt 3460 gram en morgen wordt ze pas gemeten door de kraamhulp

:O Wat een vet mooie naam :yes:

Super sweet!!! Rust lekker uit!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 22:36:
Lekker samen in bed.. heerlijk!! Ik vind het borstvoeding geven nu echt geweldig!!

Ooh dat mis ik zo.. Basje wil helemaal niet meer knuffen alleen druk spelen en klimmen!
Deed dat bij jullie ook zon zeer soms?Nog niet eens tegen mn ribben maar mn huid doet dan soms gewoon echt zeer...

Ik had het idee dat mijn hele buik ééngrote blauwe plek was op t einde... vreselijk en Bas was zó druk! Dacht eht dat hij ADHD zou hebben ofzo maar hij is de rust zelfde.. Huilt nooit... echt nooit...(ook niet toen hij geboren was, dat was ff wat minder, maar dat vertel ik allemaal wel als iedereen bevallen is )

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 22:37:
Hardstikke leuke foto's!!

Dank je.. Vind hem zoooo groot op die foto's al.. Hij was daar volgens mij 10 weken ofzo...