Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Maar daarna is onze Sas aan de beurt hoor mischien samen met Christa op 1 dag: KICKUH!!
Ja klopt en Nicole en Dragon....joehoe meiden!! We willen foto's zijn ban babietjes
miss jizz lukt het nog een beetje?? Nog van die vervelende krampen??
De krampen zijn een dag weg geweest, en sinds gisteravond weer wat begonnen, maar zit totaal geen regelmaat in. Sinds vanmiddag wel een enorm drukkend gevoel ( wat Sam gisteren zei; het idee dat je moet poepen) en af en toe zo'n gemene steek in mijn lies/onderbuik.. maar het wil maar niet doorzetten...
Hier alles prima meissie en met jouw dan en met Esmeetje!! Ga je weer genieten van je vent dit weekend?? Ik ga zaterdag LOS @ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan!
2 party wannneer moet jij weer naar de VK ? trouwens die 20weken echo krijg je ook een fotootje van mee hoor! Leuk trouwens voor het geboorte kaartje
gaat jeook mee??
Ik gaat in ieder geval naar SINTERKLAAS haha
De echo van mijn beeb
sammy is mammie!!!!!
de rest horen jullie wel van haar!!!
hoe het heet, hoe het ging, hoe ze zich nu voelt enzo.....
vind ze natuurlijk veel leuker om allemaal zelf te vertellen.
het is echt 'n schatje
Ladyluck hihi wat een frumpie he echt geweldig,heb je ervan genoten?...ik was helemaal van de kaart na mn eerste echo was ZO blij en geloof me of niet,dat frumpie groeit binnen no-time uit in een reuzebeeb
fairy hoe is het met je kleine manneke, ook al zo droppie trouwens!!
Heb een zware bevalling gehad van 18 uuren heb nu last van naweeen
Ik probeer van de week of volgende week meer verslag te doen, want heb meer dan 24 uur niet geslapen....
btw ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam
Ze weegt 3460 gram en morgen wordt ze pas gemeten door de kraamhulp
Ik ga zaterdag LOS@ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan
De echo van mijn beeb
10 weken en 2 dagen
Ik was vanmorgen er vanwege de polsslag en ik moet morgen bloed prikken op schildklierafwijling, als dat goed is dan meot ik over drie weken pas weer
Hij steelt overal de show joh! Net eventjes in de supermarkt en hij zit dan zo parmantig in het karretje rond te kijken en te roepen naar iedereen. Maar als mensen dichtbij komen word hij verlegen en verstopt zich achter een handje..
ze heet JADA EVE en Berretty is haar achternaam
Moon hoe is het met die knul van jou??
Hij moest zijn eerste inenting.. aaaaahhhhh
weekend?? Ik ga zaterdag LOS @ I Love Techno!! Ff geen mama maar lekker gaan met die banaan!
Hij word zo snel groot joh!!!
geniet idd van mn verlof...lekker slapen wanneer ik wil HHEEEEERRRRLIJK
De echo van mijn beeb
10 weken en 2 dagen
Alleen die kleine is vandaag een beetje huilerig
Onze Busse is ook zo'n kanjer met zijn prikkies. Bij de laatste kon hij al praten. Keek hij bij zijn prik heel erg kwaad naar de vrouw die het deed en zegt ie: "auw joh"
Die vrouw moest er ook zo om lachen
Voor alle meiden die graag zwanger willen worden big
Ik leef met jullie mee
Wat een lekker ding is het ook.
Belle stuk alles lekker
en op t moment heeft hij lekker de griep te pakken
Hij moest zijn eerste inenting
Toen ie het prikje kreeg ga ie een lange huiluithaal en daarna kwam een verbaasd gezichtje en toen ging ie maar weer lachen.. (smelt).
sas jij 30 uur!!!oooh vreselijk! maar verder wel alles goed gegaan?
Ik moet maandag voor drie dagen voor mijn werk naar Polen. Zolang ik maar bezig ben lukt dat wel zonder mijn mannen.Maar de avonden in die hotels voel je je wel Remi en mis ik mijn mannetje echt. Maar ja het hoort erbij ff te tanden op elkaar. En ach het is ook wel een leuke klus wat ik daar moet doen.
Zijn dr hier mama's die met hun kindjes zwemmen?
had net 2 vriendinnen op visite en die zeiden dat ik een heel ander gezicht heb gekregen ineens hihi...
had net 2 vriendinnen op visite en die zeiden dat ik een heel ander gezicht heb gekregen ineens hihi
mn kleintje is zooooooo druk vanavond voel maar voetjes en knietjes of wat voor harde elementen dan ook schuiven langs mn buikwand soms wel een rotgevoel!@!Deed dat bij jullie ook zon zeer soms?Nog niet eens tegen mn ribben maar mn huid doet dan soms gewoon echt zeer......
Lekker samen in bed.. heerlijk!! Ik vind het borstvoeding geven nu echt geweldig!!
Deed dat bij jullie ook zon zeer soms?Nog niet eens tegen mn ribben maar mn huid doet dan soms gewoon echt zeer...
Hardstikke leuke foto's!!