1 volger · 348273x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
FF afleiding hoor 
Tis idd waarschijnlijk begonnen
Die krampen komen nu om de 7 min terug
en het is best heftig.... sjeetjuh mineetjuh 
Heb ook m'n VK gebeld, en ik moet haar terugbellen als het om de 2 a 3 min terug komt
Ik heb intussen ook iets meer van me slijmprop verloren, niet veel bloed, maar wel veel slijm...
En nu krijg ik weer zo'n heftige kramp
.......................
Maarrrrrrr dat wil niet zeggen dat het snel gaat gebeuren hoor....ik hoop natuurlijk van wel
Zo weten jullie iig allemaal dat het "waarschijnlijk" begonnen is
Ik lach nu, maar dit vind ik al geen pretje, laat staan die ernstige die nog moeten komen
Sorry ik maak jullie een beetje bang...is niet mijn bedoeling hoor
Nou ik probeer nog ff wat te doen, af en toe ff koekeloeren op pf voor afleiding en jullie horen nog van me!
Dikke
sammy
Tis idd waarschijnlijk begonnen
Die krampen komen nu om de 7 min terug
Heb ook m'n VK gebeld, en ik moet haar terugbellen als het om de 2 a 3 min terug komt
Ik heb intussen ook iets meer van me slijmprop verloren, niet veel bloed, maar wel veel slijm...
En nu krijg ik weer zo'n heftige kramp
Maarrrrrrr dat wil niet zeggen dat het snel gaat gebeuren hoor....ik hoop natuurlijk van wel
Zo weten jullie iig allemaal dat het "waarschijnlijk" begonnen is
Ik lach nu, maar dit vind ik al geen pretje, laat staan die ernstige die nog moeten komen
Sorry ik maak jullie een beetje bang...is niet mijn bedoeling hoor
Nou ik probeer nog ff wat te doen, af en toe ff koekeloeren op pf voor afleiding en jullie horen nog van me!
Dikke
ga t hartje nu horen.. enne..ja kijken of alles goed is
oeeeeeeeeh leuk zeg!!
SAMMY!!!!!!!
Hele dikke
en
laatste aanpassing
Sam wijffie hartstikke goed....probeer het over je heen te laten komen he je MOET er is geen weg terug en elke wee zorgt ervoor dat je kindje richting buiten komt
elke wee heeft zin en juist de heftige zorgen voor een goede ontsluiting!!!!Succes en sterkte lief 
misschien nog ff een goede tip om je ontsluiting te bevorderen: ga op je hurken zitten (of je zit te poepen) en veer iets door je benen!Heb ik geleerd misschien kan je er iets mee....om door een wee heen te komen kun je op handen en voeten gaan zitten op de grond en met je kont *kwispelen*...probeer niet te gaan puffen maar probeer met 1 puf uit te ademen in je flanken (als je je handen onder je ribben zet voel je daar als het goed is de ademhaling)...hopelijk kun je er iets mee
misschien nog ff een goede tip om je ontsluiting te bevorderen: ga op je hurken zitten (of je zit te poepen) en veer iets door je benen!Heb ik geleerd misschien kan je er iets mee....om door een wee heen te komen kun je op handen en voeten gaan zitten op de grond en met je kont *kwispelen*...probeer niet te gaan puffen maar probeer met 1 puf uit te ademen in je flanken (als je je handen onder je ribben zet voel je daar als het goed is de ademhaling)...hopelijk kun je er iets mee
laatste aanpassing
Vind dit altijd een erg leuk forum om te lezen en ben ook altijd benieuwd of er weer een nieuwe bij is gekomen hihi!
Sammy als het zover is..heel veel succes!! Strax heb je miss. een heerlijk klein meisje bij je liggen!
Helaas wordt ik pas over een paar dagen 19 en heb ik nog een opleiding van een paar jaar..maar zodra ik klaar ben wil ik ook aan de kids gaan beginnen!
Sammy als het zover is..heel veel succes!! Strax heb je miss. een heerlijk klein meisje bij je liggen!
Helaas wordt ik pas over een paar dagen 19 en heb ik nog een opleiding van een paar jaar..maar zodra ik klaar ben wil ik ook aan de kids gaan beginnen!
donateur
JOOOEEEPPPPIIIIIIII, de bevalling van mijn schoonzusje sammy is begonnen!!!!
ik kan niet wachten om de kleine eindelijk te zien. straks word ik hopelijk gebeld en mag ik bij de bevalling zijn!!!!
jullie zullen het morgen vast wel lezen, samanta kennende kruipt ze morgen wel achter de pc!!!
ik kan niet wachten om de kleine eindelijk te zien. straks word ik hopelijk gebeld en mag ik bij de bevalling zijn!!!!
jullie zullen het morgen vast wel lezen, samanta kennende kruipt ze morgen wel achter de pc!!!
JOOOEEEPPPPIIIIIIII, de bevalling van mijn schoonzusje sammy is begonnen!!!!
Wens d'r maar veel succes van ons mocht je d'r nog te spreken krijgen
Aaaaaah ik lees ook al weken mee op dit forum, wat spannend nu Sammy bezig is
We zitten hier bijna allemaal mee te puffen
Succes meis, ben erg nieuwsgierig 
Ben trouwens ook zo nieuwsgierig of Lady "de rode duiveltjes" al heeft gezien, ik hoop zo van niet
En dat het bij Bridget snel lukt, ik zal voor jullie allemaal duimen 
Haha ik als niet-zwangere buitenstaander leef al zo mee, kan me voorstellen hoe jullie je voelen
Ben trouwens ook zo nieuwsgierig of Lady "de rode duiveltjes" al heeft gezien, ik hoop zo van niet
Haha ik als niet-zwangere buitenstaander leef al zo mee, kan me voorstellen hoe jullie je voelen
oooooow wat gaaaaaaf
zo zit je smiddags nog te balen en prakiseren of je wel niet ingeleidt moet worden enzo en dan geef je dr nog hoop en dan INEENS heeft ze weeen hahahaha GREAT!!!
Kan niet wachten op het nieuws dat dr kleine mokkabebe er is
@Brinta ja yoga is echt heel zinvol denk ik maar ik weet niet of je er op deze manier wat aan hebt natuurlijk.....misschien snapt ze niet eens wat ik bedoel hahahahaha...en wie weet doe je er op het moment van zon wee wel niks mee dat kan natuurlijk ook nog!Ik heb er nu in ieder geval veel baat bij met mn hyperventilatie
@Riley oooh wat k** ik d8 dat je juist al posi getest had gister joh
ach,next time will be better kun je je in ieder geval alsnog focussen op januari 
@Enovi als je Sam nog sp[reekt geef haar een dikke knuffel en zeg dat ik aan dr denk!!!!
jij ook succes natuurlijk,geniet ervan
@Belle heb je een lekkere whopper op? dubbel met kaas?
*steelt maaginhoud* 
@Hardcore gaaf he dat mag je straks iedere week horen net zoals ik nu
ik lach me rot dat er kennelijk veel *meelezers* zijn die eigenlijk nooit wat typen maar nu met Sam dus wel....Tis hier ook net een soap hahahahahahaha
Kan niet wachten op het nieuws dat dr kleine mokkabebe er is
@Brinta ja yoga is echt heel zinvol denk ik maar ik weet niet of je er op deze manier wat aan hebt natuurlijk.....misschien snapt ze niet eens wat ik bedoel hahahahaha...en wie weet doe je er op het moment van zon wee wel niks mee dat kan natuurlijk ook nog!Ik heb er nu in ieder geval veel baat bij met mn hyperventilatie
@Riley oooh wat k** ik d8 dat je juist al posi getest had gister joh
@Enovi als je Sam nog sp[reekt geef haar een dikke knuffel en zeg dat ik aan dr denk!!!!
jij ook succes natuurlijk,geniet ervan
@Belle heb je een lekkere whopper op? dubbel met kaas?
@Hardcore gaaf he dat mag je straks iedere week horen net zoals ik nu
ik lach me rot dat er kennelijk veel *meelezers* zijn die eigenlijk nooit wat typen maar nu met Sam dus wel....Tis hier ook net een soap hahahahahahaha
Sammmmmmmmmmm aaahhh zit hier helemaal te zenuwen 
morgen als ik wakker word zal het vast al zover zijn
Koel! zet m op meid!
morgen als ik wakker word zal het vast al zover zijn
Koel! zet m op meid!
zo net wakker
en toch meteen ff spieken naar Sam
ze is niet meer geweest dus het zal ongetwijfeld doorgezet zijn
... ik w8 nog ff met (on)geduld af 
hey *kim* met mij bedoel je? (evil pussy heet ook sas geloof ik
) met mij gaat alles goed heb ook nog niet het idee dat de beeb eruit wil hahahahaha....maar ben ook pas 37,5 week zwanger he dus mag ook nog wel ffies! Ik heb altijd gezegd week 38 is mooi...we will see wat de smurf besluit
en met jou dan??
hey *kim* met mij bedoel je? (evil pussy heet ook sas geloof ik
laatste aanpassing
haha ok dan 
oooow echt waar?ik heb eens gelezen dat de meeste kindjes in week 39 worden geboren!! Vind het allemaal prima hoor moet er alleen niet aan denken dat ik t/m week 42 door moet lopen maar ja tot nu toe is alles voorspoedig verlopen,kindje was al een stukje ingedaald met 28 weken en met 33 weken volledig dus ik heb stiekum hoop dat het mij niet zo lang laat wachten...alhoewel het helemaal niks zegt natuurlijk!
Demy van jou is echt een lekkere meid!!!! Heb net ff snel in je eigen inbreng zitten snuffelen wat een poep
hoe oud is ze nu??
oooow echt waar?ik heb eens gelezen dat de meeste kindjes in week 39 worden geboren!! Vind het allemaal prima hoor moet er alleen niet aan denken dat ik t/m week 42 door moet lopen maar ja tot nu toe is alles voorspoedig verlopen,kindje was al een stukje ingedaald met 28 weken en met 33 weken volledig dus ik heb stiekum hoop dat het mij niet zo lang laat wachten...alhoewel het helemaal niks zegt natuurlijk!
Demy van jou is echt een lekkere meid!!!! Heb net ff snel in je eigen inbreng zitten snuffelen wat een poep
donateur
1 jaar en 1 maand oud
zij zit nu alleen onder de blauwe plekken.1 op het voorhoofd en 1 vlak onder het oog
Zij is mij dinsdag voorover gedonderd op de vloer.
Ik schrok mij echt wezenloos....
Weet iemand toevallig wat je daar dan mee moet doen?
ik wilde zelf namelijk een koude doek er tegen aanleggen maar dat wilde Demy dus absoluut niet hebben.
(ik ga nu echt naar mijn werk)
doei doei
zij zit nu alleen onder de blauwe plekken.1 op het voorhoofd en 1 vlak onder het oog
Zij is mij dinsdag voorover gedonderd op de vloer.
Ik schrok mij echt wezenloos....
Weet iemand toevallig wat je daar dan mee moet doen?
ik wilde zelf namelijk een koude doek er tegen aanleggen maar dat wilde Demy dus absoluut niet hebben.
(ik ga nu echt naar mijn werk)
doei doei