Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ag heb ook nieuwe bh's oeten halen.. maar thuis loop ik gewoon zonder bh
hoe jonger je bent des te groter de kans op striemen!
ik moet woensdag weer naar de VK, dan kan ik voor de eerste keer het hartje horen
ik heb vandaag een vervelend buikiebeetje venijnige steken in mn zij gewoon doordat ik weer teveel doe kennelijk *zucht* tis al snel teveel zo de laatste weken,best vervelend voor iemand die geen rust in dr reet heeft
Aangezien striea komt doordat je onderhuids bindweefsel scheurt, helpt geen enkele creme.
Ladyluck: Weet niet wat er aan de hand is, maar hoop dat het snel beter zal gaan en je lekker van je zwangerschap kan gaan genieten! Denk goed om jezelf meis! EN om je kindje natuurlijk! En als je je verhaal kwijt wilt.. Stuur je maar een PB.
Ze zeiden ook dat striae iets erfelijks was maar mijn mams heeft na 3 kids niks en mn zusje en ik zitten er helemaal onder..
niet van de zwangerschap nee ik had al striemen op mijn bovenbenen want heb 8 jaar ofzo op hoog niveau geturnd, maar was gestopt en kwam wat aan, zodoende
Je kan ze maar beter ondersteunen (minder kans op striemen en hangtieten).
Zei mijn verloskundige tenminste!
hahah ik draag tijdens mijn zwangerschap lekker goedkope bh's! met extra brede bandjes (krijg je he met dubbel d ) die goedkope naadloze b'hs van de textielsupers zitten prima! ik heb 2 voedingsbeha's die ik ook graag draag die kanten sexy dingetjes heb ik verstopt in mijn kast hihi die tijd komt vanzelf weer
Ja idd dat lijkt mij sowieso want juist met grotere tieten hebben ze denk ik meer ondersteuning nodig
En dan kun je wel heel makkelijk zeggen dat je prachtige kindjes toch alles wel goedmaken, maar ik vind niet dat mijn gevoel van eigenwaarde iets te maken heeft met de liefde die ik voor mijn kids voel.
maar dan wel 1 zonder beugels.want de beugels knellen anders de boel weer af!
je moet zeker een bh blijven dragen,maar dan wel 1 zonder beugels.want de beugels knellen anders de boel weer af!
Volgensmij ben ik de enige met striemen daar baal ik echt van
alleen op mijn borsten door de stuwing na de bevalling. Had geloof ik ook ineens een F-cup.. Lola Ferari was er niks bij.. haha
Mijn kind komt net thuis geblesseerd. Zielig joh
aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww Is niks ernstig hoop ik?
Diets ach sneu,goed in de gaten houden zn blessure vandaag ga ik toch wel weer aan de poest hoor ga ff mn ramen zemen die zijn DIRTYYYYYYYY dus moet ff maar daarna ga ik weer braaf chillen op mn billen *promise*
Party: al bezig in je huisje??
. alleen op mijn borsten door de stuwing na de bevalling. Had geloof ik ook ineens een F-cup.. Lola Ferari was er niks bij.. haha
ik heb zware nesteldrang word steeds erger joh ik poets me gek hahahaha maar ja ik wil het gewoon schoon hebben als de kraamhulp en al die kraamvisite over de vloer komt!! Ben normaal ook zon poetser als ik visite krijg hoor...mensen moeten denken die is tenminste schoon en geen sloddervos
Mogguh
6 dagen Overtijd
Ananas eten????? huh helpt dat
Ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden,anders wilt ze er eg nie uit Morgen weer naar de VK en dan kijken we wat de volgende stappen zullen worden.
Huh???? Stiekem moet ik wel een beetje lachen...maar ik geloof je wel hoor
Enne wonderolie, wat is dat dan weer??
Ik ben wel iemand die eigenlijk niet geloofd in dat soort dingen maar ik vind het wel grappig, dat het bij jou geholpen heeft
Saskia (Evil Pussy) had ook wonderolie of iets vergelijkbaars geprobeert maar werd er alleen ontzettend naar van maar geen baby...
Ik ben er zelf van overtuigd dat de baby komt wanneer de baby vind dat de tijd is... Al die middeltjes zijn slechts toeval.. Wat ik geleerd heb is dat de bevalling op gang komt door een hormoon wat de baby afgeeft door de navelstreng.. Dus al die truukjes werken toch niet mins inziens.... Maar leuk om te proberen blijven sommige...
Ik heb niks van dat alles gedaan en ben 'zomaar' bevallen met 40w2d
Als hij zo moeilijk blijft lopen bel ik gewoon naar een plaatsvervanger.
doe je gym of yoga?