Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 347471x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:11:
Maar ik slaap toch niet zo lekker hoor, als ie er niet is

Dat probleem heb ik ook :yes:
Ik loop te mopperen als hij stijf tegen me aanligt, maar slaap niet zo lekker zonder hem (L)

Nicole.......Gefeliciteerd wijffie :hug: (L) :cheer:
Lekker uitrusten en genieten en we hopen dat we snel pic's krijgen te zien :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 21:45:
Ik ben bevallen!!!

OP 4 NOVEMBER OM 00.24
GEWICHT 3285 GR
LENGTE 49 CM

Alles gaat goed met ons...

Verhaal volgt nog!!

xxx Nicolelaatste aanpassing 4 november 2005 21:53

gefeliciteerd met je kleine knul,,geniet er van ...
en inderdaad wat een gaaf kaartje,,,wat leuk 3 knullen.
SUPER,,SUPER,,geniet van je kraamtyd NICOLE

gr xxxxx natas
Waarschuw beheerder
@noanicky..
:cheer::cheer:
gefeliciflappert mop..
egt leuk...
:)
alles wat ik wil zeggen is eigenlijk al gezegd..
dus is t enige wat overblijft..
geniet ervan..

dikke (K)
Waarschuw beheerder
Hello Lady's

@ Noa : Gefeliciteerd!!!! en inderdaad errug leuk kaartje ;)

Ik ben nog steeds niet bevallen, hoewel mijn krampen sinds gister middag/avond wel wat heviger werden. Ben daarom ook maar vroeg gaan slapen, ik dacht stel dat ik wel vannacht moet bevallen kan ik beter nog ff wat slaap pakken.
Nou ja, misschien vandaag ......

Hoe is het met de rest???
Waarschuw beheerder
Ik ben bevallen!!!

van harte!! En idd wat een leuk kaartje zeg :yes:

Izz ik duim vandaag voor je, wat spannend!! In ieder geval wel een beetje goed geslapen?!

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Noa met je zoontje leuk kaartje hoor (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zaterdag 5 november 2005 om 10:21:
Izz ik duim vandaag voor je, wat spannend!! In ieder geval wel een beetje goed geslapen?!

wel redelijk geslapen.... :D

Waarschuw beheerder
Noa Schattie :lief: Gefeliciteerd meis met je zoon :cheer:

He he eindelijk!!!

Geniet er lekker van en we horen snel van je :lief:

Miss Jizz...nu zijn wij aan de beurt :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 10:31:
Miss Jizz...nu zijn wij aan de beurt :jaja:

echt wel!!!! ben het ook zat om steeds mn piesje te controleren ;)

Waarschuw beheerder
@noanicky..

Gefeliciteert :flower:

Ik zie een knulletje, :d ken zelf echt niet meer wachten..

Ik zie ook sam nogsteeds niet bevallen..volgens mij gaat iedereen zo tegelijk bevallen..:)..

Nou ik ben anders behoorlijk nerveus an het worden..
Waarschuw beheerder
Ik ben bevallen!!!

OP 4 NOVEMBER OM 00.24
GEWICHT 3285 GR
LENGTE 49 CM

Verhaal volgt nog!!

xxx Nicole

gefeliciteerd meid..(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Hey dian :lief:

volgens mij gaat iedereen zo tegelijk bevallen

Nou zeg dat wel;)

Denk dat jullie( miss Jizz ook ) mij voor zijn hoor...kheb helemaal niet 't gevoel dat ik snel ga bevallen. Alleen 's avonds heb ik af en toe wat steekjes meer niet :(

Ik ben het idd ook wel zat, om m'n piesjes te controleren :S maarja ik zeg maar zo...over 2 weken ben ik mama :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 10:47:
maarja ik zeg maar zo...over 2 weken ben ik mama :lief:

Dat is natuurlijk wel zo... bij mij zou het dan over 3 weekjes zijn, maar het zit me nu zo in de weg dat ik denk dat ik die laatste weekjes niet eens meer kan genieten van mijn buik.. Maar ja zal natuurlijk ook wel de hormonen zijn die meespelen.

Ik vroeg me trouwens af... ik heb heel erg veel last van rusteloze benen. Zou dat nou direct over zijn na de bevalling?

Waarschuw beheerder
Ik ben bevallen!!!

Ik had al zo'n vermoeden!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!! :CHEER: :cheer: :cheer:
hoop dat alles goed is gegaan en wacht met smart op een FOTO :D :knuffel: (f)
Wat een leuk kaartje zo zeg !! en gave naam ook (y)
Uitspraak van Miss Jizz op zaterdag 5 november 2005 om 09:59:
Ik ben nog steeds niet bevallen, hoewel mijn krampen sinds gister middag/avond wel wat heviger werden. Ben daarom ook maar vroeg gaan slapen, ik dacht stel dat ik wel vannacht moet bevallen kan ik beter nog ff wat slaap pakken.
Nou ja, misschien vandaag ......

Ja joh wie weet :D we *duimdraaiend*

Maaruh de meeste lopen nu tegen het einde he!! oeeeh spannend man! Ben benieuwd naar al die mooie beebs :D
En sas als het voor jou zo ver is, moet je een nieuw forum openen met IK BEN MAMA!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 10:31:
Miss Jizz...nu zijn wij aan de beurt laatste aanpassing 5 november 2005 10:31

:yes: jullie zijn de volgende!!!

Waarschuw beheerder
@ Miss Jizz

maar het zit me nu zo in de weg dat ik denk dat ik die laatste weekjes niet eens meer kan genieten van mijn buik.. Maar ja zal natuurlijk ook wel de hormonen zijn die meespelen.

Dat valt bij mij reuze mee eigenlijk...ik begin juist aan m'n buik te wennen :D gek he?( nou had ik al een pensie hoor hahahaha!!) Ik was het juist zat tussen m'n 20ste en 30ste week ongeveer. Ben veel misselijk geweest en ik had 2x m'n bilspier verrekt :s dat was echt niet fijn met lopen :S

Tuurlijk... af en toe zit tie wel in de weg, maar dat gaat helemaal goed komen toch!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaaaaaa mn vermoeden is idd bevestigd :-d

NOA gefeliciteerd meid geniet ervan :cheer: (k) (f)

ontzettend mooie naam en wat een origineel kaartje!!!! Kan nietw achten op foto`s maar neem eerst even goed je welverdiende rust!
Waarschuw beheerder
nou meiden,gister naar de partneravond geweest...Gordon vond het echt helemaal niks maar we hebben ontzettend gelachen met zn tweetjes,vooral om de diverse baarhoudingen LOL :-d

verder goede nachtrust gehad gelukkig wa sik ook wel even aan toe zeg,slaap zo slecht de laatste weken :-s

Shameless ik heb ook totaal geen angst voor de bevalling ben er eigenlijk zo relaxed over dat ik wel es twijfel of dat ook weer niet slecht is :-) verder kan ik idd niet meer wachten maar das pouur uit nieuwsgierigheid!

Sammie schat jij bent de volgende! Probeer gewoon lekker te ontspannen dan komt alles goed vrouwtje (l)

voor de rest een dikke (k) knuffel ik ben ff t een en ander doen!

Waarschuw beheerder
wat een origineel kaartje!!!!

Nou idd, was ik helemaal vergeten te zeggen, dat het kaartje echt kickuh is met je boys :jaja: dat kan niemand van je afpakken meis!!! Echt orgineel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Noa van harte (f)!!!

Een ontzettend gaaf kaartje trouwens! Heel leuk zo met die foto's van je andere kids!

Geniet er van!!

(btw....nog steeds niet ongi :D )
Waarschuw beheerder
oeh lady wat spannend meis!!:-d ik duimdraai heel hard voor je ik weet hoe spannend en frustrerend die momenten zijn :-) maar geloof me,komt echt helemaal goed bij ons duurde het anderhalf jaar... klinkt misschien zo raar om te zeggen maar ach we doen het allemaal ;-)..... maar ik had me er een beetje bij neergelegd en dacht ik ga van mn laatste cyclus uit (dat was iets van 31 dagen ofzo maar was altijd heeeeel onregelmatig) dus ik zei tegen Gor...als ik naar vorige maand kijk zou ik nu vruchtbaar moeten zijn en we deden het 1 keertje onder de douche en BINGO ......RAAK!!!

heb teveel gedaan vanochtend...eerst boodschappies en daarna heeeeel mn keuken gesopt..alle hoekjes en gaatjes en mn afzuigkap met jif enzo dat soort gekkigheid hahahaha...heb alleen harde buiken als apperatiefje overgehouden :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 5 november 2005 om 12:19:
heb teveel gedaan vanochtend...eerst boodschappies en daarna heeeeel mn keuken gesopt..alle hoekjes en gaatjes en mn afzuigkap met jif enzo dat soort gekkigheid hahahaha...heb alleen harde buiken als apperatiefje overgehouden

Doe toch es rustig joh:@ Quttekop;P

Ik ga zo ff Den Haag in, ff bij de H&M kijken(voor mezelf 8) )

Sammy.. I'll pray for you, dat jij de eerst volgende bent, die bevalt:D

Miss Jizz, sterkte.. hoop voor jou dat het ook snel gebeurd.

En Lady, I'll keep my fingers crossed;)

Pfffff... maradonaatje is lekker aan het draaien, je ziet me hele buik heen en weer gaan:D Grappig gezicht zeg:P
Waarschuw beheerder
Doe toch es rustig joh Quttekop

:bloos: ja ehmmmm w8 maar tot jouw nesteldrang zich aankondigt :-s ;-p ...soppen is zoooooow geil :cheer:

mijn ballerina of maradonna is ook al zo aan het wriemelen!!

ik ga ff siesta houden :gaap: toedelsssssssss 8) (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 5 november 2005 om 12:35:
ja ehmmmm w8 maar tot jouw nesteldrang zich aankondigt ...soppen is zoooooow geil

Wahahahahahahaha, na laat Dan het maar niet lezen(die pakt gelijk een emmer sop voor me)

8)
Waarschuw beheerder
Ik ben bevallen!!!

OP 4 NOVEMBER OM 00.24
GEWICHT 3285 GR
LENGTE 49 CM

Verhaal volgt nog!!

gefeliciteerd joh:cheer::D:D (k)
leuk leuk leuk:D

ik ben trouwens vandaag 12 weken zwanger:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 5 november 2005 om 13:55:
Ik ben bevallen!!!

OP 4 NOVEMBER OM 00.24
GEWICHT 3285 GR
LENGTE 49 CM

Verhaal volgt nog!!

Van harte gefeli!!! Laat je lekker in de watten leggen door je andere drie mannen.

Nou laat dit het start sein zijn voor alle andere bijna mama's om te bevallen.

Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 5 november 2005 om 12:19:
eerst boodschappies en daarna heeeeel mn keuken gesopt..alle hoekjes en gaatjes en mn afzuigkap met jif enzo dat soort gekkigheid

Nou mocht je je vervelen dan kan je je nestdrang ook in ons huis wel even komen bot vieren hoor ;)
Je doet het wel kalmpjes an hé?
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn tante is ook bevallen :D
Afgelopen nacht om 3:10 :D is ze bevallen van een tweeling :D
Een jongen en een meisje! (L)

Ze heten Kai & Lynn (L)

Kai ligt nog in de couveuse omdat hij wat kleiner is als Lynn :) Lynn ligt al lekker bij mama :D

Ben zo blij voor hun he! :D
Waarschuw beheerder
@ Moon : gefeliciteerd met je tante, en dus je nieuwe neefje&nichtje!!

Ik zie dat het rustig geweest is vandaag op dit forum... is iedereen weg, druk of moe??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Jizz op zaterdag 5 november 2005 om 20:17:
@ Moon : gefeliciteerd met je tante, en dus je nieuwe neefje&nichtje!!

THNX! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 19:44:
Mijn tante is ook bevallen
Afgelopen nacht om 3:10 is ze bevallen van een tweeling
Een jongen en een meisje!

Ze heten Kai & Lynn

Kai ligt nog in de couveuse omdat hij wat kleiner is als Lynn Lynn ligt al lekker bij mama

Ben zo blij voor hun he!

Gefeliciteerd mop:D

Zijn ze via de natuurlijke weg geboren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:30:
Gefeliciteerd mop

Zijn ze via de natuurlijke weg geboren?

Thnx :)

en :no:...via een keizersnede :)

Zou zouden eigenlijk de 14e worden gehaald :) dan was ze bijna 39 weekjes geweest :)
Nu was ze 37½ week, en begon het vanzelf te rommelen, dus gelijk naar het ziekenhuis en werden ze gisteren al gehaald :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 20:33:
Zou zouden eigenlijk de 14e worden gehaald dan was ze bijna 39 weekjes geweest
Nu was ze 37½ week, en begon het vanzelf te rommelen, dus gelijk naar het ziekenhuis en werden ze gisteren al gehaald

Ze iig gezond :D is vaak toch bij tweelingen dat ze niet de volle 40 weken halen?

Althans, dat heb ik wel eens gelezen:)

Moet het jongetje lang in de couveuse liggen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:39:
Ze iig gezond is vaak toch bij tweelingen dat ze niet de volle 40 weken halen?

Vind het ook zeker weten superknap dat ze net niet de 38 weken heeft gehaald :D

Zag toevallig gisteren dacht ik, nog een stukje op tv over een tweeling die met 24 weken al geboren was :O
Nu allebij super gezond btw :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:39:
Moet het jongetje lang in de couveuse liggen?

Hij is ietsje kleiner als Lynn..hoelang precies weet ik niet...als alles goed gaat mogen ze iig over uiterlijk 5 daagjes naar huis :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 20:41:
Zag toevallig gisteren dacht ik, nog een stukje op tv over een tweeling die met 24 weken al geboren was
Nu allebij super gezond btw

:O:O

Zo tering en dat ze er ook niks aan over hebben gehouden zeg, dan waren het wel sterke baby's:yes:

Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 20:41:
Hij is ietsje kleiner als Lynn..hoelang precies weet ik niet...als alles goed gaat mogen ze iig over uiterlijk 5 daagjes naar huis

Gelukkig maar, kennen ze lekker bij mams en paps thuis in hun bedjes(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:45:
Zo tering en dat ze er ook niks aan over hebben gehouden zeg, dan waren het wel sterke baby's

Ja was echt niet leuk om te zien...zo klein....artsen hadden het jongetje ook al opgegeven, hadden ze bij zijn moeder gelegd om te sterven :(

Maar kwam er na een paar uurtjes zo goed bovenop dat ze hem toch maar zijn gaan helpen :)
Een of andere vage regel die ze hanteren is dat ze te vroeg geboren kindjes die voor de 25 weken geboren zijn niet helpen :/
Dat zei de arts gisteren in dat programma :/
Achterlijke regel btw :[

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 20:45:
Gelukkig maar, kennen ze lekker bij mams en paps thuis in hun bedjes

Ben zo blij voor hun he :D
Na jaren kloten om zwanger te raken, waren ze eindelijk in de medische molen terecht gekomen om het dan maar op een andere manier te proberen :)
en voordat ze daaraan begonnen, was ze nog niet ongesteld geworden en even een testje gedaan :D

Bleek ze hartstikke zwanger te zijn! :O
en toen hoorde ze iets later ook nog eens dat het er gelijk 2 waren! :D

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd met de geboorte van je kanjertje! :D
errug leuk kaartje inderdaad (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 20:49:
Een of andere vage regel die ze hanteren is dat ze te vroeg geboren kindjes die voor de 25 weken geboren zijn niet helpen :/
Dat zei de arts gisteren in dat programma :/
Achterlijke regel btw :[

Nee hoor... Dat valt best mee. Het is tuurlijk heel kut als zoiets gebeurd maar de kans dat de kindjes gezond en wel opgroeien of uberhaupt de behandelingen overleven is dan gewoon zo klein dat over het algemeen zo gedacht word. Als het kindje gelijk begint te vechten en te huilen gaan ze er 100% voor maar als het kindje heel zwak is dan laten ze het gaan. Ik vind het geen slechte regel.... De longetjes zijn dan nog niet gerijpt en daar krijgen de meeste kindjes hersenbeschadigingen van...

Vrienden van ons hun zoontje Manoa* is met 25w4d geboren en daar hebben ze ook gezegt tegen hun dat als hij gelijk zou vechten zouden ze er 100% voor gaan, als hij stil zou blijven zouden ze hem laten gaan. Hij is gelijk gaan huilen maar alle medicijnen en kuren hebben hem niet kunnen redden.. Na precies een maand en een enorme lijdensweg voor Manoa* en zijn ouders is hij overleden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zaterdag 5 november 2005 om 21:17:
Nee hoor... Dat valt best mee. Het is tuurlijk heel kut als zoiets gebeurd maar de kans dat de kindjes gezond en wel opgroeien of uberhaupt de behandelingen overleven is dan gewoon zo klein dat over het algemeen zo gedacht word. Als het kindje gelijk begint te vechten en te huilen gaan ze er 100% voor maar als het kindje heel zwak is dan laten ze het gaan. Ik vind het geen slechte regel.... De longetjes zijn dan nog niet gerijpt en daar krijgen de meeste kindjes hersenbeschadigingen van...

Ik vind het een beetje dubbel, ene kant kan ik de regel wel begrijpen, ik denk dat zo'n kindje best lijd, als het niet volgroeid is en zijn lichaampje ontzettend veel te verduren heeft:(

Maar anderzijds, is het toch een leven, waar wel voor gevochten moet worden:)

Uitspraak van Fairytale op zaterdag 5 november 2005 om 21:17:
Vrienden van ons hun zoontje Manoa* is met 25w4d geboren en daar hebben ze ook gezegt tegen hun dat als hij gelijk zou vechten zouden ze er 100% voor gaan, als hij stil zou blijven zouden ze hem laten gaan. Hij is gelijk gaan huilen maar alle medicijnen en kuren hebben hem niet kunnen redden.. Na precies een maand en een enorme lijdensweg voor Manoa* en zijn ouders is hij overleden...

Ik hoop dit echt nooit mee te maken, lijkt me echt het ergste wat er is:/

*By the way*

Leuk een avond met z'n 2tjes:/ Vent van me ligt al vanaf half 9 pitten:S

Enigste avond dat we met ze 2en zijn en dat hij niet de volgende dag hoeft te trainen... Ligt die pik al helemaal uitgeteld in z'n nest:[

Dit krijgt ie morgen echt wel op z'n brood:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 22:29:
Maar anderzijds, is het toch een leven, waar wel voor gevochten moet worden

dat vond ik dus ook :)

maar het verhaal van Fairy snap ik ook zeker weten (F)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 22:29:
Enigste avond dat we met ze 2en zijn en dat hij niet de volgende dag hoeft te trainen... Ligt die pik al helemaal uitgeteld in z'n nest

Dit krijgt ie morgen echt wel op z'n brood

:aai: gewoon wakker maken :9 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 22:37:
gewoon wakker maken

Heb ik al 2 keer gedaan, zegt ie: "ik kom er zo aan"

:/

Slaapt ie gewoon weer door:@
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is hij vast goed moe :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op zaterdag 5 november 2005 om 23:00:
Dan is hij vast goed moe

:/

Meneer heeft gister teveel aan de baco gezeten, laat erin en er weer vroeg uit, en een zware training gehad:/

Mietje ken gewoon niks hebben joh:D

Waarschuw beheerder
NICOLE :D gefeliciteerd!!!!!!! :cheer:
mooie naam zeg! geniet lekker van deze dagen!

nou heb foto's eindelijk :D
van mijn toetertje ;)

[img ]http://groups.msn.com/_Secure/0SADpAm0W2EIZdmllJMmf6EgedSv6ttqDDrobad43amyYkWzNAWHzWlaeU6HAi7**mSjubG8!TbVZU2NrXFTzqbksvkQ3nt5BRWZLF!ew7jU2AAAAynJdAg/buik3.jpg?dc=4675546374649004734[/img][img width=320 height=240]http://groups.msn.com/_Secure/0SADlAmsWVEJRNchndQhJVcA1N5GB32FL*o8bS0mJTtTnbqgUJlgiSfgEGTU8EfGKXffvB791Zw!H32ZAM3SxO66zhKFb69qbCKB6HELorPxtAAAAynJZAg/buik1.jpg?dc=4675546374638765214[/img]
[img ]http://groups.msn.com/_Secure/0SADiAmwWlkIQVoBXzrGkLhuc4v*Vx3nAwZlEFGW9iaBCdWgfMtjuFjvbtYJ8l6zL09Z2nTULoscaylNLcpmlkaWDDwuySjq139WF!pwJ5ARLAAAAynJZAg/buik2.jpg?dc=4675546375392850120[/img][img width=320 height=240]http://groups.msn.com/_Secure/0SADiAm4WGkMd1FIWtkvaF79ugtdu8AOibfe5y6CVGp7pCEAVga6xLCf!67fSAiS5YlUK49vhHm6dybX*zSIZp2PcdH5owTk6!WZGZqftwVxHAAAAynJZAg/buik4.jpg?dc=4675546375463764802[/img]

:D mooi huissie ofniet?
Waarschuw beheerder
Belle hahaha de dag dat ik Gor een mop zie pakken moet echt nog komen...alstie ooit nog GAAT komen :/

Hardcore mama gefeli :-d toch altijd de grootste mijlpaal he !!

Ulriqje nou lijkt me niet wijs ik poets de lak van je kasten hoor o:) ;-p

Moon feli!!!(f) blij dat alles goed is gegaan zijn toch altijd spannende bevallingen. en met de kleinste komt het ook wel goed :jaja:

Ik vind 25 weken natuurlijk ook erg vroeg maar we hebben het wel over een fucking mensenleven...tis erg dubbel!Ik denk dat de artsen eigenlijk al weten dat als het kindje het al meteen niet goed doet het toch geen slagingskans heeft,het is al te zwak dus ik begrijp hun standpunt ook wel weer....

En Belle jij maakt dat niet mee,jouw kiddie is hartstikke gezond aan het groeien in je mooie buik :-d ik probeerde ook elk spookidee uit mn hoofd te verbannen anders maak je jezelf gek...ik heb het nu ook hoor dat ik steeds dingen in mn hoofd heb als:is het wel compleet,kan het wel zien en horen,heeft het geen enge ziektes blaaablaaa....we zien wel,there is no way back!

Ik ben vandaag erg vroeg wakker omdat ik om 11.00 bij mn mama moet zijn,mn opa en oma komen erheen. Ze komen helemaal uit Apeldoorn maar wilde mijn babykamer zien en mn zusje dr nieuwe huisje en mn opa moet toch naar de Kuip dus was mooi gepland zo :-) ff gezellig daggie..ik ga hier dan ook ff stofzuigen (6) mn buren irriteren ....heeeeerlijk hebben ze gister de hele dag bij mij gedaan want die irritantjes van hiernaast vieren geloof ik nog steeds suikerfeest....wat een teringherrie *zucht*

Jennifer :-o ik vergeet jou zowat *schopt drzelf* wat een mooie buik!!!!!!!!:-d(l)

nou lieve pieps...tot later (k)(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooie buik zeg:yes:

mijne groeit ook als een gek:D
echt mooi om te zien:yes:
mijn vriend vind het helemaal geweldig..we liggen nu bijna alleen nog maar in bed in het weekend, haha:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 6 november 2005 om 09:38:
Ik vind 25 weken natuurlijk ook erg vroeg maar we hebben het wel over een fucking mensenleven...tis erg dubbel!Ik denk dat de artsen eigenlijk al weten dat als het kindje het al meteen niet goed doet het toch geen slagingskans heeft,het is al te zwak dus ik begrijp hun standpunt ook wel weer....

pfff ja moeilijk onderwerp :S erg dubbel allemaal maarja ik vind dat de beslissing bij de ouders moet liggen en niet bij de artsen :no: als ik b.v een zwaargehandicapt kind zou willen riskeren maar een ander niet? dat moet toch wel ieder voor zijn eigen moeten kunnen beslissen :yes:

ik zou vechten tot de laatste snik, maar begrijp dat sommigen zouden zeggen van, laat het in vrede gaan :yes:
Waarschuw beheerder
ja dat ben ik absoluut met je eens inderdaad!!Zo`n arts kan/mag zoiets niet voor jou beslissen als er nog een kans is voor een kindje...trouwens,ook al is de kans er niet dan nog wil je als ouder het beste voor je kleintje tot het laatste moment denk ik!

Zo heeft mijn moeder een jaar voor mijn geboorte een kindje verloren (Jorn Sven). Helemaal niks mis met het kindje maar het was een thuisbevalling, Jorn kreeg zuurstoftekort tijdens de bevalling en toendertijd deed de huisarts de bevalling nog en er was geen zuurstofapparatuur bij de hand dus zodoende kwam hij uiteindelijk aan slangetjes terecht in het ziekenhuis...hij zou zowieso niet ouder worden als een week dus hebben mijn ouders de beslissing genomen om *de stekkers* eruit te halen....het kind werd overigens ook ala directa bij moeder weggehaald dus het enige wat mijn moeder van hem heeft gezien was een plukje zwart haar :-s...ik denk vaak als ik nu in de spiegel kijk:"zou hij op mij hebben geleken en misschien als ik een jochie krijg lijkt hij wel op mn broertje?"

we mogen in ons handjes klappen dat we anno 2005 leven (bijna 2006 alweer trouwens *SCHRIK*) en een eventueel afscheid zelf mogen bepalen!Mijn schoonzusje mocht haar kindje nog wassen enzo terwijl het in de buik overleden was :-)

Maar goed,dit zijn de minder leuke kanten van het leven en ik heb hier zelf wel es geroepen dat we het niet over zulke dingen zouden hebben maar anderzijds is dit idd de realiteit en weet toch iedereen wel dat er een kleine kans is dat zulke dingen gebeuren...dat is het lot dat bepaald en gelukkig worden er altijd nog veeeeeel meer gezonde kiddies geboren en gebeuren er weinig van zulke ongelukken!

Met mij gaat het vandaag verder heel goed heb redelijk doorgeslapen vannacht heb alleen ineens last van hartkloppingen :-s meer mensen last van toevallig?? Ben niet bang ofzo maar misschien toch onbewuste zenuwen ofzo?!?! Vandaag waren mn opa en oma bij mn moeder,was wel gezellig heb centjes gehad voor de baby :-d altijd goeeeehoeeeed (y)

Ik ga ff mn boerekool opzetten (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Diets=Back:p! En het was TOP! Lees straks ff alles bij hoor....
Waarschuw beheerder
donateur
:o:o Er valt me gelijk iets op: Sammy is vandaag nog niet online geweest! Meisssss, zet 'm op hè als je bezig bent(f)! Ik duim nog steeds voor je:jaja: :knuffel:!
Waarschuw beheerder
9 nov. weer naar de verloskundige!!
ik ga dan vragen of het kwaad kan met die drugs enzo..
en ik ga meteen vragen of ze wil regelen dat ik een nekplooimeting krijg:) dan voel ik me tenminste wat prettiger..:)!
Waarschuw beheerder
Dag dames!

Allemaal bedankt nog voor het duimen! Ik ben nog steeds niet ongi, heb gisteren wel een test gedaan die negatief was....dus ik ga er vanuit dat ik het binnenkort wel wordt..

Ik was vannochtend wel misselijk :S

Ik ben natuurlijk uit gegaan van een regelmatige cyclus van 29 dgn, dat was de vorige namelijk...het kan net zo goed zijn dat deze nog niet regelmatig is...

Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon te vroeg getest heb....maar ik ga er vanuit dat ik dus binnenkort bezoek krijg van de rode duiveltjes!

In iedergeval allemaal thnx voor het duimen (f) en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Liefs Debby