Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ga niet op vakantie.. te heet voor die kleine..
![[img width=640 height=480]http://img56.imageshack.us/img56/3787/dsc033375xf.jpg[/img]](http://img56.imageshack.us/img56/3787/dsc033375xf.jpg)
ziet er mooi uit
Marianne echt SUPERmooi dat gipsen! Jammer dat ik dat niet heb gedaan is echt een mooi aandenken aan een bijzondere tijd
Oooh ik vind het echt leuk Marianne
pientjeh waar blijven die trouw foto's??????????
Ja ze zijn te groot om op internet te plaatsen, en ik ben niet zo'n ster in verkleinen enzo Als een van jullie dat wel is wil ik ze best via msn sturen, dan kunnen jullie ze online zetten misschien
speciaal voor jou fiebeltje
Ik heb mijn buik vanavond laten gipsen
whehe dankje en is ie al weer beetje beter hij had de waterpokken ofzoiets?
ja hij is helemaal van de waterpokjes af gelukkig
hij is er 2 dagen goe ziek van geweest
maar nu zijn ze mooi ingedroogd korstjes zijn eraf
nu alleen nog de plekjes die moeten wegtrekken
waarom ben jij niet bij het flock?
en hoe ist verder met jou?
o gelukkig houd hij er dan niet vna die nare plekjes aan over...
ik zou gek worden vna al dat gekrab denk ik
nou tis toch meer voor degene die hier ook echt vast altijd kwamen? ben meer een genieter vna al jullie leuke verhalen, maar aangezien er laatst door de overige meelezers zo dom werd gedaan gingen jullie zo'n flock openen dus voelde me nou niet echt geroepen om me bij jullie flock aan te melden
hier is alles ok van de week bij kindje vna me vriendin geweest die is nu 2 en half schatje vna een jongen vind zo leuk dat ze nu ouder worden gaan ze praten en je er ook meer bij betrekken verder erug druk met werken iedereen vna team is op vakantie we zijn maar met 3 mensen over pffff maja heb ik aug 2 weekjes vakantie en dan alleen nog maar weekenden werken ivm voltijd opleiding
ik ben meteen begonnen met smeren
dus hij heeft weinig tot geen jeuk gehad en dus niet gkrabt
er zitten ook gewoon nog heel wat meelezers bij hoor moe ik zeggen
jou heb ik nooit echt overduidelijk aanwezig gezien in een discussie
want daar ging het voornamelijk om dacht ik
ikken het
ik sta nu 3 weken met alleen maar inval
de vaste leidsters zijn weg
zijn op vakantie
ik ken de kids net allemaal eenbeetje
maar goed we gaan er gewoon voor
Alleen als je vervelend gaat doen Kicken wij je er weer uit
Als je een invitatie stuurt wordt je wel geaccepteerd hoor
ik ga niet op vakantie
We hadden hem vandaag voor het eerst meegenomen en het is harstikke goed gegaan. Volgend weekend weer
Ik wil kaylee ook graag een keer mee nemen naar het strand maar ben zo bang dat ze het daar te warm vindt..je heb nergens schaduw..tenzij je een parasol mee neemt maar die hebben we niet
Geweldig al die mooie sproeten !!!!
Een heel mooi stel zo
wil kaylee ook graag een keer mee nemen naar het strand maar ben zo bang dat ze het daar te warm vindt..je heb nergens schaduw..tenzij je een parasol mee neemt maar die hebben we niet
maart2006mamma heb je geen paraplu gaat ook en anders bij de action zo'n klein half tentje weet alleen de prijs ff niet meer
nou tis toch meer voor degene die hier ook echt vast altijd kwamen? ben meer een genieter vna al jullie leuke verhalen, maar aangezien er laatst door de overige meelezers zo dom werd gedaan gingen jullie zo'n flock openen dus voelde me nou niet echt geroepen om me bij jullie flock aan te melden