Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Word je gebodypaint voor een shoot ofzo? Wel cool zeg!
Dames, mag ik u voorstellen? Levy Zeno, geboren op 29 juni om 19.20 uur. Ik ben voor de zoveelste keer verliefd...
![[img width=480 height=640]http://groups.msn.com/_Secure/0VADVAlUaMGOm*!EsjM7DulAgbdn!ao0zAvLA9pIOE5t8T10F7gQvTtshNpW4x05vhdY5adcTg3u5Asyq0PUQ1QRs3YuBPXObkQ*4J!NPYgwRc3TyyGTxVZmmywsnUAfv/jamie2%20020.jpg?dc=4675578904103184760[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0VADVAlUaMGOm*!EsjM7DulAgbdn!ao0zAvLA9pIOE5t8T10F7gQvTtshNpW4x05vhdY5adcTg3u5Asyq0PUQ1QRs3YuBPXObkQ*4J!NPYgwRc3TyyGTxVZmmywsnUAfv/jamie2%20020.jpg?dc=4675578904103184760)
Zit al vanaf half 6 beneden, en mijn mams ook Terwijl zus nog gewoon boven ligt te slapen Beetje zenuwachtig voor vandaag
Yep, gewoon voor eigen materiaal.
Ik moet zo een tentamen maken
ja thanx,maar ik ben stiekem al op zoek naar wat anders
ik denk dat ik zelf maar een partij ga oprichten
meneer had om 23 uur zijn laatste fles gehad... (ging toen weliswaar een uur liggen spoken) net toen papa en ik in uuh....bed lagen...
maar..... hij heeft prinsheerlijk liggen snurken tot half 7
Levy Zeno, geboren op 29 juni om 19.20 uur. Ik ben voor de zoveelste keer verliefd...
net foto van mn vader gehad met mn broertje en Owen
Sammy, lekker ff bijkomen meid.
gister heerlijk wezen shoppen
Zo zo je hebt jezelf aardig verwend
gister bij het CB geweest.. met mijn moeder.. nou het was egt niet leuk die vrouw praatte alleen maar tegen mijn moeder, net of zei de moeder van loes was.. en ze had nog zo gezegd ik ben de oma van loes.. maar nee ik vond het egt heel lullig
waarom heb je je mond niet opengetroken dan had ik zeker wel gedaan
Dames, mag ik u voorstellen? Levy Zeno, geboren op 29 juni om 19.20 uur
Dames, mag ik u voorstellen? Levy Zeno
ook even spammen met mijn andere poppetje hier
waarom heb je je mond niet opengetroken dan had ik zeker wel gedaan
Volgende keer gewoon zeggen hoor, dat JIJ de moeder van Loes bent en dat je graag wilt dat ze tegen jouw praat ipv je moeder
omdat ik niet wil dat ik daar dalijk niet meer welkom ben..
daar heb ik nou echt schijt aan
of het nou een dokter profersor en weet ik veel is
ik doe normaal tegen hun dus hun ook tegen mij !
omdat ik niet wil dat ik daar dalijk niet meer welkom ben..
ja dikke lul
kom nou jij bent de moeder en ze moet tegen jou praten en niet tegen jou moeder
Ook al is het de koningin, als mensen niet normaal tegen me kunnen doen terwijl ik dat wel ben, dan krijgen ze de wind van voren
dus ik denk dat ik er al wel vanuit mag gaan dat het door gaat *brrrrr*
tja.. haha jammer genoeg ben ik zo niet..
Ik moet wel toegeven dat ik een vrij grote bek heb hoor
als maxima een scheet dwars zit krijgt ze al voorang
Iemand die weet wanneer baby's op hun buik doorslapen