Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 339130x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 19:36:
Wat heb jij gegeten dan?

Heb ff een snelle Foe Yong Hai gemaakt, met stukjes ham erin en prei:9 met rijst:9.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 19:03:
C....je zag vanmiddag hoe Jada keek, toen ik een stukje brood gaf? Nou m'n moppie heeft gewoon spaghetti bolognese gegeten Zonder te kokhalzen!!! Potverdorie wat ben ik blij!

Kay is er ook gek op... en op macaroni !!!
Hoelaat spreken we donderdag af :D

2 Desiree : gaaf behang (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sassiepower op dinsdag 27 juni 2006 om 11:51:
Ik ken Miranda en dat is echt de enige waar ik naartoe zou gaan voor een tattoo of piercing

daar is mijn :lief: bij in de leer geweest ooit... lang geleden :D

wel makkelijk hoor.... hij heeft de mijne gewoon lekker zelf gezet B)

vanmiddag inbakerdoek gekocht... hopelijk heeft mijn onrustige mannetje daar een beetje baat bij... voor de mama's die dit ook gedaan hebben, hoelang duurde het voordat de baby's er echt rustig van werden? Op dit moment wordt meneer er alleen maar pisnijdig en driftig van dattie niet meer kan maaien met zijn armen...

arme smoeltje van hem zit onder de krassen, binnen 2 minuten heeft hij de sokjes van zijn handen getrokken en maait ie heel zijn gezicht open.. :/ hij heeft me een kracht in die armpies :O

Waarschuw beheerder
zo kim hier zyn de beloofde foto,s

[img width=500 height=375 cacheid=0000004500242c86818ab96b1a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SZW8QSHR[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500242c883324e6011a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TIP7TUNN[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500242c8b2bb58f711a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MYDNKKEQ[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500242c8c80036ec81a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TKXDGXLF[/img]

ev vandaag gemaakt met luna der nieuwe zomerhoedje

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00193ec45e2021ae1a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=T7IP6FBT[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a00193ebced4791231a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CNAEK4AD[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a00193eb8db6ac9a51a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=X6BNHYC8[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=0013a20a00193eb630772f471a0177cdc8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=J68AFDYN[/img]

xxxxx me
Waarschuw beheerder
Desiree, wat een super gaaf behang zeg. Fijn dat je dr weer bent en de verhuizing achter de rug is. Nu lekker genieten van jullie paleisje.

Pien , dat word vast een geweldige dag met dit weer vrijdag.
Ondanks dat ik zelf niet wil trouwen, vond ik de trouwdag van mijn zus zoooo bijzonder. Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen.

Ohoh wat heerlijk dat geshop hier. Ik heb mijn oog laten vallen op een bloes van G-star echt een stoer ding. En muts dat ik ben heb hem niet gekocht. En zoals altijd weer spijt.
Dus dit weekend maar weer terug naar de winkel.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 19:33:
Ben vandaag bij de kapper 2 keer van mijn stokkie gegaan

Doe je wel kalmpjes aan. Kan het ook aan het weer liggen?
Als het ook maar weer iets warmer werd begon het mij toen ook gelijk te duizelen.

Nou vanavond hebben we hier ook een mijlpaal gehad. Busse heeft worst, gebakken aardappeltjes en worteltjes gehad. En een toetje. Ik heb hem nog nooit zo smakelijk zien eten, echt een genot om te zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:18:
daar is mijn bij in de leer geweest ooit... lang geleden

volgens my heb ik hem dan wel eens gezien daar,,ze zette haar piercings toen nog in een dokterspraktyk,,lang geleden
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een leuke meiden zeg: Zoe, Luna en Delyssa (l), kanjers zijn het en hun mama's ook:p!
Uitspraak van Ulriqje op dinsdag 27 juni 2006 om 20:27:
Nou vanavond hebben we hier ook een mijlpaal gehad. Busse heeft worst, gebakken aardappeltjes en worteltjes gehad. En een toetje. Ik heb hem nog nooit zo smakelijk zien eten, echt een genot om te zien.

Zooooooooo, wat goed(y)!! Heerlijk zeg dat ie zo goed vooruit gaat:jaja:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op dinsdag 27 juni 2006 om 20:27:
Uitspraak van M@ri@nne bijna weer m@m@ op dinsdag 27 juni 2006 om 19:33:
Ben vandaag bij de kapper 2 keer van mijn stokkie gegaan

Doe je wel kalmpjes aan. Kan het ook aan het weer liggen?

Heb het er al met de VK over gehad, en hij zei dat op dat moment de kleine mijn aders afknelt en ik niet genoeg bloed naar mijn hersens krijg :s en dat ik daardoor flauwval.

Vindt het ontzettend vervelend :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:25:
zo kim hier zyn de beloofde foto,s

Leuke foto`s :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:36:
Heb het er al met de VK over gehad, en hij zei dat op dat moment de kleine mijn aders afknelt en ik niet genoeg bloed naar mijn hersens krijg en dat ik daardoor flauwval.

ik heb daar al jaren last van,,ook al ben ik niet zwanger,,by de neuroloog gelopen maar ze kunnen niks vinden..
maar pas je wel op meid want je kan hard vallen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:25:
hier zyn de beloofde foto,s

Wat een ontzettende mooie ogen heeft Luna.
Erg leuke foto's van de kids bij elkaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:40:
ik heb daar al jaren last van,,ook al ben ik niet zwanger,,by de neuroloog gelopen maar ze kunnen niks vinden..
maar pas je wel op meid want je kan hard vallen..

Ja zo gauw ik het voel aankomen ga ik ook ergens zitten waar geen scherpe punten enz. zijn en ik ga op een plek zitten waar het koel is helpt ook wel een beetje.

Voel jij het ook altijd aankomen??
Ik krijg zo`n 5 à 10 minuten voordat ik flauwval een heel raar gevoel en wordt heel onrustig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op dinsdag 27 juni 2006 om 20:14:
Kay is er ook gek op... en op macaroni !!!
Hoelaat spreken we donderdag af

Same time :)

Aaaaaah kiek Luna, Zoe & Delyssa :lief: Echt leuke foto's ;) en die oorbelletjes :lief:

Hihihihihihi die Luna met d'r hoedje :lief: Echt een leuk hoedje!!!

Moppies ik is klaar met PF-EN :D

Ga Lekker met m'n :lief: bankhangen :kwijl:

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:54:
Ja zo gauw ik het voel aankomen ga ik ook ergens zitten waar geen scherpe punten enz. zijn en ik ga op een plek zitten waar het koel is helpt ook wel een beetje.

Voel jij het ook altijd aankomen??
Ik krijg zo`n 5 à 10 minuten voordat ik flauwval een heel raar gevoel en wordt heel onrustig.

ik had het tijdens mijn zwangerschap ook, elke keer 's ochtend in de trein :/ en ja had goed gegeten enzo..

ik voelde het ook aankomen, kreeg het vreselijk warm, soort gevoel van misselijk zijn en moeten poepen (onrustig enzo) tegelijk... en dan voelde k langzaam het bloed uit je hoofd wegzakken, oren gaan suizen... bij mij hielp het wel als ik diep ging ademhalen dan en me probeerde te concentreren... t zweet brak me uit dan, en uiteindleijk als het weg is (en ik dus niet flauwgevallen ben) zit je helemaal te shaken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:08:
ik voelde het ook aankomen, kreeg het vreselijk warm, soort gevoel van misselijk zijn en moeten poepen (onrustig enzo) tegelijk... en dan voelde k langzaam het bloed uit je hoofd wegzakken, oren gaan suizen... bij mij hielp het wel als ik diep ging ademhalen dan en me probeerde te concentreren... t zweet brak me uit dan, en uiteindleijk als het weg is (en ik dus niet flauwgevallen ben) zit je helemaal te shaken...

Inderdaad!!
De ene keer val ik wel weg en de andere keer blijft het bij het verhaal hierboven :yes:
Goh dacht dat ik de enigste was , maar ben blij om te lezen dat er meer vrouwen last van hebben :yes:

Hoop alleen niet dat ik na de bevalling er ook nog last van heb :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:11:
Hoop alleen niet dat ik na de bevalling er ook nog last van heb

ik heb het niet meer .... en het zit ook voor een groot deel tussen je oren denk k, ik werd dus alleen maar banger dat het "weer" zou gebeuren en jahoor...

op t moment dat ik andere dingen ging doen in de trein (boekje lezen, muziek aan) en het een paar keer goed ging, was er niets meer aan de hand... maar zodra ik ging denken van ow shit , straks gebeurd t weer (als het druk is ofzo) kon ik het alweer bijna aan voelen komen!

Weird he? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Is het niet een soort van hyperventilatie, dames:s? Lijkt me echt eng hoor, trouwens ook voor jullie omgeving, sterkte (f).
Waarschuw beheerder
donateur
BTW, waar is onze zuster eigenlijk gebleven (Marije):nocheer:? Gaat het wel goed met je wijffie(f)??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:08:

ik ken het... zo'n kutgevoel! ik heb dan meteen het gevoel dat ik weg moet op de plek waar ik dan ben. voor mijn zwangerschap heb ik het heel erg gehad, in de auto..., in de supermarkt..., op verjaardagen.., op feesten..., op momenten waar ik ergens lang moet wachten voor mijn gevoel... op een gegeven moment durfde ik nergens meer heen :S

gelukkig is het nu minder en komt het alleen terug als ik erg moe ben.

het zijn paniekaanvallen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhh wat een leuke foto's van de mooie meiden (y)
Leuk hoor (L) !!!

Ja was is zuster Marije ??? :)
And little Jezz...

Heb net mijn geldboompjes eventjes wat water gegeven...
Dus dat komt donderdag wel goed :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 21:17:
Is het niet een soort van hyperventilatie, dames

:no: nee, hyperventileren doe ik niet... je zit juist heel rustig, je word misselijk en inene voel je gewoon terwijl je zit, en rustig ademhaalt het zwart worden voor je ogen en suizende oren krijgen... heel weird...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:27:
nee, hyperventileren doe ik niet... je zit juist heel rustig, je word misselijk en inene voel je gewoon terwijl je zit, en rustig ademhaalt het zwart worden voor je ogen en suizende oren krijgen... heel weird...

Ok, duidelijk, echt eng hoor:(.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 21:19:
waar is onze zuster eigenlijk gebleven (Marije):nocheer:? Gaat het wel goed met je wijffie

Ik ben ff een meelezer.. gaat niet zo lekker. Ben niet echt happy.

(K) Voor iedereen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:27:
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 21:17:
Is het niet een soort van hyperventilatie, dames

nee, hyperventileren doe ik niet... je zit juist heel rustig, je word misselijk en inene voel je gewoon terwijl je zit, en rustig ademhaalt het zwart worden voor je ogen en suizende oren krijgen... heel weird...

nee het is inderdaad geen hyperventilatie.

Zo ben je lekker in gesprek en zo ineens voel je het opkomen en zweet je je helemaal kapot en ben hoor je alles heel ver weg enz enz :s
Zal toch eens overleggen met de VK of ik er iets tegen kan doen zo gauw ik het voel opkomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:32:

:knuffel:
Doe je rustig aan??
Waarschuw beheerder
donateur

:aai:, shit man, vind ik heel erg voor je, lieverd:aai:. We hadden het met de BBQ nog over je dat we allemaal echt diepe :respect: voor je hebben omdat je het zo zwaar hebt en zo en hoe je het toch reilt en zeilt. Heel veel sterkte hoor en je kan altijd ff komen spuien op msn of in mijn pb (f) :kusje2:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 19:27:
Lieve forumpic, nonnie!

@Marije: Dikke (K) en :hug: van Meeis en mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 21:35:
, shit man, vind ik heel erg voor je, lieverd. We hadden het met de BBQ nog over je dat we allemaal echt diepe voor je hebben omdat je het zo zwaar hebt en zo en hoe je het toch reilt en zeilt. Heel veel sterkte hoor en je kan altijd ff komen spuien op msn of in mijn pb .

Ik weet niet precies wat er aan de hand is :no:
Maar doe wel rustig aan!!
En inderdaad mijn msn en PB staan ook open :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:33:
Zo ben je lekker in gesprek en zo ineens voel je het opkomen en zweet je je helemaal kapot en ben hoor je alles heel ver weg enz enz
Zal toch eens overleggen met de VK of ik er iets tegen kan doen zo gauw ik het voel opkomen.

Volgens mij kan je niet zo veel doen, ik heb nog wel een kleine tip; Als je je hoofd naar achteren doet en diep door blijft ademen krijg je in ieder geval voldoende zuurstof. Let echt op je ademhaling! Niet snel en kort gaan ademen, dit is vaak mede een oorzaak van het flauwvallen.

Waarschuw beheerder
hoi hoi lady's

zo ben ik ook weer terug was even bij mn schoonouders geweest de opa van pascal was daar en dan vindt ik het altijd wel even leuk om er met giovanni heen te gaan omdat opa dolf toch helemaal in rooterdam woont maar giovanni schrok een beetje van hem want het was alweer te lang geleden voor mij mannetje om hem te herkennen want hij begon echt heel zielig te piepen als opa hem pakte en dan zocht ie mij zo van MAMA pak mij nou.

dus de lady's hebben weer gewinkeld ?

natas wat een leuke foto's en wat lijkt luna groot op die foto's :lief: die oorbelletjes .

naughty bij giovanni had het meteen werking die sliep meteen 6 uur achter elkaar we hadden er ook meteen spijt van dat we dat niet nachts al hadden gedaan hahaha.

Voor iedereen!

meisje dikke :knuffel: van ons en mijn msn staat dag en nacht aan dus als er wat is dan roep je me maar.

hey diets heb je al wat voor je lief voor donderdag ikke nog niks
Waarschuw beheerder
lekker weer voor het eerst wezen sporten vanavond, en een lekkere zonnebank, kan der weer tegenaan...

kom ik thuis heeft meneertje twee uur lopen huilen :( nu is ie nog wakker en aan het jengelen... het lijkt wel alsof ie te moe is om in slaap te vallen :(

wat misschien wel kan helpen tijdens een paniekaanval is terugtellen 100 99 98 97 enz... dan heb je wat anders om over na te denken, bij mij zakte het soms dan weg. Of even een beetje gaan wandelen, dan ben je met je ook weer wat anders aan het doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:45:
dus de lady's hebben weer gewinkeld ?

Ja :D

Als ik mijn rijbewijs heb haal ik je gewoon op samen met Giovanni !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:45:
hey diets heb je al wat voor je lief voor donderdag ikke nog niks

Nee joh, echt klote, en ze helpen ons zo lekker hier hè An;)? Ik denk dat ik een dagje zeilen kado geef en daarbij hotelovernachting want hij wiot altijd zo gaarg zeilen en varen terwijl ik dat niet zo leuk vind i.v.m. water/zeeziekte (kweet het goede woord niet). Dus zoiets maar en dan offer ik mezelf op dus om mee te gaan, leuk toch of niet??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op dinsdag 27 juni 2006 om 21:49:
Als ik mijn rijbewijs heb haal ik je gewoon op samen met Giovanni !

Afgesproken daar hou ik je aan
en ogn wat ik vroeg vandaag toch nog een keertje zo van hee wil je echt niet naar dance valley hij zo ja dat weet ik nog niet ik zo ja boy en christa gaan ook dus pas meteen naar de agenda moet ie werken :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeker leuk Diets !
Het is altijd moeilijk voor een ander om een cadeau te verzinnen voor iemand die je persoonlijk niet kent...

Maarre... dat lijkt me wel leuk als je vriend ervan houdt !
En anders pak je jezelf maar in :P
Waarschuw beheerder
heel erg leuk Diets!

Wat een lieve foto's Natas! Ze zijn echt alweer gegroeid zeg!

Marije :knuffel:

Marianne hoop dat de vk een oplossing heeft!

Ben verliefd :nocheer:

[img width=240 height=240]http://shop.swarovski.com/publicimages/CG/B2C/PROD/240/851812W240.jpg[/img] vind m zoooo mooi :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 21:49:
Nee joh, echt klote, en ze helpen ons zo lekker hier hè An? Ik denk dat ik een dagje zeilen kado geef en daarbij hotelovernachting want hij wiot altijd zo gaarg zeilen en varen terwijl ik dat niet zo leuk vind i.v.m. water/zeeziekte (kweet het goede woord niet). Dus zoiets maar en dan offer ik mezelf op dus om mee te gaan, leuk toch of niet??

ja ik heb nog helemaal niks jij bent al verder als mij met wat verzinnen
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je niet :-(
Jammer zeg !

Nou dan moeten we maar voor een ander feestje kijken toch !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op dinsdag 27 juni 2006 om 21:52:
vind m zoooo mooi

Dan moet je hard werken... of een zaadje van een geldboom bij mij kopen ?
Dat werkt altijd !
Waarschuw beheerder
jeeej en meneertje begint weer :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op dinsdag 27 juni 2006 om 21:27:
Heb net mijn geldboompjes eventjes wat water gegeven...
Dus dat komt donderdag wel goed

lust ook wel zo'n boom!
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft die kleine van je last van zijn maagje ?
Of heeft hij zijn dag gewoon niet ?

Waarschuw beheerder
ik baal als een stekker dat ik niet in de buurt van jullie woon :'( ...... en al helemaal dat ik mijn rijbewijs nog niet heb... na de zomer toch misschien maar eens beginnen??? Nou ja laten we eerst maar hopen dat ik een vast contract krijg per 1 januari... nu mijn leidinggevende weg is weet ik niet hoe t allemaal gaat lopen.. eerst maar ff vaste baan en dan rijbewijs en evt. autootje ;-)

Dat behang van tygo zijn kamer... gaaf he!! Ik zag deze bij de praxis. en eerst zag ik dus alleen deze witte met zwart en vorige week ging ik ze halen... hadden ze hem ook in t lime, wit met zilver, wit met goud, wit met wit relief. Echt zo onwijs gaaf. zou t ook wel in de woonkamer wilen maar dat lukt helaas niet omdat hier alles gesaust (of hoe je dat ook mag schrijven) is.

Sasje: weet je al wat meer van je huissie. Jammer dat die andere 2 niks geworden zijn :'( :kusje:

Marije: Dikke zoen voor jou lieverd!! Heel veel sterkte kanjer :kusje:
Waarschuw beheerder
goeieavond meiden..

marianne wat klote joh..

enne jezz..
meer kenk niej zeggen of doen denk k..
we denken aan je..
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ookal is iets gesaust (of hoe je het schrijft) kun je er wel over behangen.
Alleen niet als het gestuct (of hoe je het schrijft) is.

Waarschuw beheerder
hee dees ik heb dat behang in het lime kleurig ben er ook helemaal verliefd op maar pascal niet en die wil er nu weer rode behang over heen doen maar ik niet :(
Waarschuw beheerder
is t iets van alle mannen dat ze werk veel belangrijker vinden als hun vriendin en dan ook nog t lef hebben om te zeggen ja me werk is belangrijk en als ik niej werk hebben we geen geld of is t alleen die van mij..
:[ :[ :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op dinsdag 27 juni 2006 om 22:05:
Ookal is iets gesaust (of hoe je het schrijft) kun je er wel over behangen.
Alleen niet als het gestuct (of hoe je het schrijft) is.

heb t ff nagevraagd... tis niet gesaust... maar gestuct... vandaar dat t niet kan :'( vind t wel jammer... zou wel gaaf zijn 1 zo'n muur met dat behang.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 22:06:
hee dees ik heb dat behang in het lime kleurig ben er ook helemaal verliefd op maar pascal niet en die wil er nu weer rode behang over heen doen maar ik niet

hij is gaaf he :-D Balen zeg dat Pas een ander behang wil... niet doen hoor :no: ...... ;-)

Waarschuw beheerder
hee christa geef mij ook een zaadje (hihihihihihi);-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 22:12:
hij is gaaf he Balen zeg dat Pas een ander behang wil... niet doen hoor ......

ik zeg er gewoon niks over dan vergeet ie het ook zo hoop ik
Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou altijd An :D

2 Dees : ja dan kan het idd niet... maar ja een leuk kleurtje kan natuurlijk ook op de muur :)

Deze Mama gaat slapen...

Dikke :hug: voor de beebs & een goede nacht toegewenst!