Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
C....je zag vanmiddag hoe Jada keek, toen ik een stukje brood gaf? Nou m'n moppie heeft gewoon spaghetti bolognese gegeten Zonder te kokhalzen!!! Potverdorie wat ben ik blij!
Ik ken Miranda en dat is echt de enige waar ik naartoe zou gaan voor een tattoo of piercing
Ben vandaag bij de kapper 2 keer van mijn stokkie gegaan
Nou vanavond hebben we hier ook een mijlpaal gehad. Busse heeft worst, gebakken aardappeltjes en worteltjes gehad. En een toetje. Ik heb hem nog nooit zo smakelijk zien eten, echt een genot om te zien.
Uitspraak van M@ri@nne bijna weer m@m@ op dinsdag 27 juni 2006 om 19:33:
Ben vandaag bij de kapper 2 keer van mijn stokkie gegaan
Doe je wel kalmpjes aan. Kan het ook aan het weer liggen?
zo kim hier zyn de beloofde foto,s
Heb het er al met de VK over gehad, en hij zei dat op dat moment de kleine mijn aders afknelt en ik niet genoeg bloed naar mijn hersens krijg en dat ik daardoor flauwval.
ik heb daar al jaren last van,,ook al ben ik niet zwanger,,by de neuroloog gelopen maar ze kunnen niks vinden..
maar pas je wel op meid want je kan hard vallen..
Kay is er ook gek op... en op macaroni !!!
Hoelaat spreken we donderdag af
Ja zo gauw ik het voel aankomen ga ik ook ergens zitten waar geen scherpe punten enz. zijn en ik ga op een plek zitten waar het koel is helpt ook wel een beetje.
Voel jij het ook altijd aankomen??
Ik krijg zo`n 5 à 10 minuten voordat ik flauwval een heel raar gevoel en wordt heel onrustig.
ik voelde het ook aankomen, kreeg het vreselijk warm, soort gevoel van misselijk zijn en moeten poepen (onrustig enzo) tegelijk... en dan voelde k langzaam het bloed uit je hoofd wegzakken, oren gaan suizen... bij mij hielp het wel als ik diep ging ademhalen dan en me probeerde te concentreren... t zweet brak me uit dan, en uiteindleijk als het weg is (en ik dus niet flauwgevallen ben) zit je helemaal te shaken...
Hoop alleen niet dat ik na de bevalling er ook nog last van heb
ik voelde het ook aankomen, kreeg het vreselijk warm, soort gevoel van misselijk zijn en moeten poepen (onrustig enzo) tegelijk... en dan voelde k langzaam het bloed uit je hoofd wegzakken, oren gaan suizen... bij mij hielp het wel als ik diep ging ademhalen dan en me probeerde te concentreren... t zweet brak me uit dan, en uiteindleijk als het weg is (en ik dus niet flauwgevallen ben) zit je helemaal te shaken...
Is het niet een soort van hyperventilatie, dames
nee, hyperventileren doe ik niet... je zit juist heel rustig, je word misselijk en inene voel je gewoon terwijl je zit, en rustig ademhaalt het zwart worden voor je ogen en suizende oren krijgen... heel weird...
waar is onze zuster eigenlijk gebleven (Marije)? Gaat het wel goed met je wijffie
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 21:17:
Is het niet een soort van hyperventilatie, dames
nee, hyperventileren doe ik niet... je zit juist heel rustig, je word misselijk en inene voel je gewoon terwijl je zit, en rustig ademhaalt het zwart worden voor je ogen en suizende oren krijgen... heel weird...
Ik ben ff een meelezer.. gaat niet zo lekker. Ben niet echt happy.
Lieve forumpic, nonnie!
, shit man, vind ik heel erg voor je, lieverd. We hadden het met de BBQ nog over je dat we allemaal echt diepe voor je hebben omdat je het zo zwaar hebt en zo en hoe je het toch reilt en zeilt. Heel veel sterkte hoor en je kan altijd ff komen spuien op msn of in mijn pb .
Zo ben je lekker in gesprek en zo ineens voel je het opkomen en zweet je je helemaal kapot en ben hoor je alles heel ver weg enz enz
Zal toch eens overleggen met de VK of ik er iets tegen kan doen zo gauw ik het voel opkomen.
Ik ben ff een meelezer.. gaat niet zo lekker. Ben niet echt happy.
Voor iedereen!
hey diets heb je al wat voor je lief voor donderdag ikke nog niks
Als ik mijn rijbewijs heb haal ik je gewoon op samen met Giovanni !
vind m zoooo mooi Nee joh, echt klote, en ze helpen ons zo lekker hier hè An? Ik denk dat ik een dagje zeilen kado geef en daarbij hotelovernachting want hij wiot altijd zo gaarg zeilen en varen terwijl ik dat niet zo leuk vind i.v.m. water/zeeziekte (kweet het goede woord niet). Dus zoiets maar en dan offer ik mezelf op dus om mee te gaan, leuk toch of niet??
Heb net mijn geldboompjes eventjes wat water gegeven...
Dus dat komt donderdag wel goed
Ookal is iets gesaust (of hoe je het schrijft) kun je er wel over behangen.
Alleen niet als het gestuct (of hoe je het schrijft) is.
hee dees ik heb dat behang in het lime kleurig ben er ook helemaal verliefd op maar pascal niet en die wil er nu weer rode behang over heen doen maar ik niet