Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 340259x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
zoo mijn kleine vent ligt ook weer in bed.
schoonzusje is hier geweest had geen zin om alleen te eten en zij wou wel bij mij blijven dus wij zijn bij de patatboer geweest .

hee diets ik wil het ook weten ben ook heel nieuwsgierig weet trouwens al iemand dat nieuwtje van dragon

aa mijn schoonpapa komt me zo een sorbet brengen van de lekkerste ijssalon van enschede

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:21:
kan jij ook hoor wyfie,,,gewoon trainen hahahahah

Whahahahahahahahahaha!! Eg nie!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:21:
en paraplutje meen genomen gister,,by parkpop

:jaja: Weer of geen weer, Sammy was there :bounce: Heb weer van di-rect genoten :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:22:
aa mijn schoonpapa komt me zo een sorbet brengen van de lekkerste ijssalon van enschede

Kom tie ook naar Gouda :9 :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 26 juni 2006 om 21:08:
Mijn idee, sws vind ik het hier niks op uitgaansgebied maar ja, ben natuurlijk al een oudje , hahaha! Players is het enige leuke en mooie tent!

Players ben ik nog nooit geweest maar mag er zaterdag na 12 uur officeel in :D want zondag word ik 23 :cheer:
En het is op loopafstand van me oudershuis :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:24:
Kom tie ook naar Gouda

hahaha zal het hem vragen hij is wel gek maar zo gek dat weet ik niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:22:
trouwens al iemand dat nieuwtje van dragon

Nee vertel:D

Waarschuw beheerder
ikke ook niet daarom vroeg ik het ook want ze heeft er ook niet meer op gereageerd he
Waarschuw beheerder
Lady's, bedankt voor al jullie beterschaps wensen voor Busse. Het ziet er naar uit dat ze helpen (en de medicijnen ook). Hij is weer wat beter te pas.

Sas, oei oei wat spannend weer een huis op het oog. Ga voor je duimen.

Ik heb vandaag weer ffies heerlijk gesport. Even het koppie weer leeg na zo'n rare week.Wat kan dat soms fijn zijn.

Hellen, fijn dat je weer een vogeltje op kan halen. Al een naam bedacht?

Marije, vermaak je je een beetje met je mannetjes? hahah

Diets, wat een heerlijk nieuwtje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ulriqje op maandag 26 juni 2006 om 21:43:
Lady's, bedankt voor al jullie beterschaps wensen voor Busse. Het ziet er naar uit dat ze helpen (en de medicijnen ook). Hij is weer wat beter te pas.

EEn extra dikke :knuffel: voor jouw, poeh heee wat jij niet allemaal meemaakt zeg, en een :kusje2: voor Busse, die knapt vast snel op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:03:
Ik vond het echt ontzettend gezellig, alleen jammer dat we Nuutje niet zoveel hebben gezien

volgende keer beter :yes: Had ook niet verwacht dat ik zoveel moest regelen ;)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Moon!
Verder hebben jullie weer een hoop geluld!

Ik heb voor het eerst een waarschuwing gehad van PF, wist niet dat je geen plaatjes mocht hebben die met voetbal te maken hebben! :S Jammer, daar gaat mn lekkere ronaldo! :S

ff een andere zoeken dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 26 juni 2006 om 21:48:
Ik wordt tante

Gefeliciteerd meid!! Wat ontzettend leuk een neefje of nichtje voor Nick.
Waarschuw beheerder
donateur
Ulrike m'n msn ligt plat(n) (zoals je merkt maar ben ondertussen ook antm aan het kijken;)).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 26 juni 2006 om 21:53:
Ulrike m'n msn ligt plat (zoals je merkt maar ben ondertussen ook antm aan het kijken).

Hahah ik dacht die moet wel heel lange denken over een antwoord.Spreek je later!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ulriqje op maandag 26 juni 2006 om 21:51:
Gefeliciteerd meid!! Wat ontzettend leuk een neefje of nichtje voor Nick.

Ben zo blij voor hun he :D

Ken haar al bijna 14 jaar :D en nu wordt zij ook mama :cheer:

Ze belde mij zondagmiddag helemaal blij op...en t eerste wat ze zei was; Moon? Je wordt tante! :D :cheer:

Ben al gelijk de babyspulletjes van Nick ingedoken die ik nog heb :$ 8)

Uitspraak van Linda3 op maandag 26 juni 2006 om 21:51:
Gefeliciteerd Moon!

Thnx :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:41:
ikke ook niet daarom vroeg ik het ook want ze heeft er ook niet meer op gereageerd he

Nee idd, nou je het zegt :/

Ladies ik ga naar bed :gaap:

(k)

Waarschuw beheerder
Ulrike ik zag net dat ik niet eens heb gereageerd op jouw berichten wat erg zeg iedere keer dat gekloot met busse hoop echt dat er nu wat verbetering in komt en dat de medicijnen aan slaan of dat de dokter er misschien wat meer aan doen .
ligt ie in het ziekenhuis (misschien dat je dat al hebt geschreven over heen gelezen dan) of heb je hem lekker bij je thuis.

Moontje :cheer: :woepwoep:Gefeliciteerd:woepwoep: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:57:
ligt ie in het ziekenhuis (misschien dat je dat al hebt geschreven over heen gelezen dan) of heb je hem lekker bij je thuis.

Busse heeft vorige week 2 dagen in het ziekenhuis gelegen.
En gister nog ff terug omdat het niet goed ging. Maar ik heb mijn mannetje heerlijk weer thuis en het gaat gelukkig weer beter.

Zeg jou forum foto is dat zo'n politie motor met acuu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 21:57:
Ladies ik ga naar bed

Me Too even snel douchen en dan mn bedje in ben kapot morgen weer naar de Tandarts tandsteen behandeling en nog wat dingetjes om 9 uur morgens al

Weltrusten!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op maandag 26 juni 2006 om 22:02:
Zeg jou forum foto is dat zo'n politie motor met acuu?

ja
Waarschuw beheerder
Geweldig ding!! Busse heeft zoiets ook gekregen voor zijn 2e verjaardag toen. 10 minuten en hij had al schade gereden, lampen eraf. Jaja sturen is een beetje moeilijk en dan ook nog gas geven.
Nu is het echt cool om te zien.We gaan samen wel eens boodscahppen doen, hij op de moter en ik lopend hahah.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op maandag 26 juni 2006 om 22:05:
Geweldig ding!! Busse heeft zoiets ook gekregen voor zijn 2e verjaardag toen. 10 minuten en hij had al schade gereden, lampen eraf. Jaja sturen is een beetje moeilijk en dan ook nog gas geven.
Nu is het echt cool om te zien.We gaan samen wel eens boodscahppen doen, hij op de moter en ik lopend hahah.

oooo leuk dat lijkt me ook heerlijk lekker met je mannetje naar de winkel lopen maar nu deze leefdtijd vindt ik ook heel leuk verheug me nu al op alles wat na deze tijd komt.

ja mijn buurmeisje had er ook opgezeten die is nog klein maar had ze auto knop aan gezet(automatische) dus ze zet hem aan begint ie zo te rijden uit zn eigen rijdt ze zo vol tegen de deur aan traantjes stonden in dr ogen van het schrikken ,dus de spiegel vloog er ook al af hahaha

maar nu ga ik echt naar bed heb gedoucht en nu ben ik echt helemaal kapot nog 2 daagjes en dan is mn :lief: jarig wat moet ik in godsnaam kopen voor die kerel
Waarschuw beheerder
Ik ga ook mijn mandje in, trusten!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 22:35:
wat moet ik in godsnaam kopen voor die kerel

oh daar ben ik ook zo slecht in. Ik heb kaartjes besteld voor de GP A1 in Zandvoort in oktober. Nu hopen dat ik erbij zit, hoor het in juli. Gelukkig is mijn vent in Augustus jarig kan ik nog ffies denken, mocht het niet doorgaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 19:38:
Lijstje heb ik altijd Ik ga wel weer voor m'n moppie kijken KB komt trouwens toch ook weer???? Of ben ik weer een maand te vroeg Gaan er nog tjikkies mee shoppen donderdag????

Ja juli :D

An : hoe was je sorbet ?

enne... wie gaan er nou mee shoppen donderdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 26 juni 2006 om 21:56:
Ben zo blij voor hun he

Ken haar al bijna 14 jaar en nu wordt zij ook mama

Ze belde mij zondagmiddag helemaal blij op...en t eerste wat ze zei was; Moon? Je wordt tante!

Ben al gelijk de babyspulletjes van Nick ingedoken die ik nog heb

o:)

Moon :lief:

Jaaaaaaaaaa ik kan nu eindelijk in dit topic posten! :d
Ik ben nog we heel erg pril hoor :$
Pas 6,5 week.. dus nog ff alles rustig aan doen en aankijken enzo :d
Maar voel me super.. ben zelfs hyper. :bounce: krijg puistjes :/ nooit gehad :[ en nu ineens wel :[

ben vandaag bij de huisarts geweest :d en mag over 4 weekjes de verloskundige gaan bellen voor een afspraak :D

Ben echt zoooooooooo happy :D
was al meer dan 4 jaar bezig :(
en nu eindelijk na een heel raar gedoe dankzij me vent :roflol: ineens raak!
ik slik al meer dan 4 jaar geen pil..
en had al het een en ander meegemaakt in 2003...
hele tijd toen bij een gynaceoloog gelopen.. in spijkenisse :) daar allerlei testjes gedaan... en er werd toen geconstateerd, dat ik zo goed als nooit op de "normale" manier zwanger zou raken...

en nu ik eigenlijk de hoop een beetje had opgegeven...
is het raak :roflol:

dankzij niels (L) die met het geniale idee kwam..
om net na de sex, mij met een kussen onder me kont te gaan laten liggen met me benen in de lucht o:)
heeft nog geholpen ook :d

Kus Yo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b) Yonina b) op maandag 26 juni 2006 om 22:51:
Moon (L)

:D (L)

dankzij niels die met het geniale idee kwam..
om net na de sex, mij met een kussen onder me kont te gaan laten liggen met me benen in de lucht
heeft nog geholpen ook

:lol: Stel dwazen :9

maar ben blij dat t geholpen heeft :jaja:

Eindelijk Yo achter de kinderwagen b) :D
Laat die maanden maar lekker voorbij vliegen :D Jullie hebben nu lang genoeg gewacht ;)
Waarschuw beheerder
dankzij niels die met het geniale idee kwam..
om net na de sex, mij met een kussen onder me kont te gaan laten liggen met me benen in de lucht
heeft nog geholpen ook

Hehehe ik moet eerlijk bekennen dat ik dan ook zulke dingen zou gaan uithalen! :) Dat het maar heel voorspoedig mag verlopen allemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
Nouwja wil nog we ff genieten nu :p
voelt wel lekker o:)

me werk gaat nu ook super :P
gelukkig heb ik een baan zonder stress :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda3 op maandag 26 juni 2006 om 22:56:
Hehehe ik moet eerlijk bekennen dat ik dan ook zulke dingen zou gaan uithalen! Dat het maar heel voorspoedig mag verlopen allemaal!

Ik was al meerdere malen naar mijn nieuwe huisarts geweest.. maar die begon al over inseminatie :s
en dat ik me dan nu al moest gaan aanmelden..
maarja ik ben niet echt een type wat graag in het ziekenhuis komt.. :/ dus zag daar al een beetje tegenop..

mijn gedachten gang was ook.. als ik op de normale manier geen kids kan krijgen, dan gewoon geen kids..

maar nu :d toen ik zondag de test deed :d
ik zat te lachen en huilen tegelijk.. zoveel emoties gingen er door me heen :d

ben zooooooooooo blij gewoon :D
Waarschuw beheerder
donateur
Goed nieuws (y)

Gefeliciteerd !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b) Yonina b) op maandag 26 juni 2006 om 23:00:
ik zat te lachen en huilen tegelijk.. zoveel emoties gingen er door me heen

(L) Echt geweldig he

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap: goedemorgen !

Zo echt als een blok geslapen zeg...hoe is het met alle mama's en de beebs :flower:

Waarschuw beheerder
dietsie wyfie heb je het nog kunnen vinden,,anders moet je het gewoon maar vragen,,er staan roze met gouden vleugeltjes op,,het is eigen merk..

etos dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hallo wijffies!
Had een heel verhaal neergezet,maar is weer pleite:(
geen zin om het allemaal over nieuw te typen!
Lorenzo was een beetje huilerig gisteravond,vannacht ook een paar keer eruit geweest,om 5 uur heb ik hem maar ff bij ons in bed gelegd,toen viel hij eigenlijk gelik in slaap tot 6.30 toen heb ik hem maar gelijk in bad gedaan,daarna z'n fles gegeven en nu slaapt hij weer:lief:
Nou ik ga ff ontbijten ,douchen enz. Fijne dag nog!
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 07:46:
dietsie wyfie nog gefeliciteerd he

xxxxxxxxxxxxx me

edit :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goedemorgen dames,

Was hartstikke gezellig afgelopen vrijdag en zaterdag. Heb me prima vermaakt (ik mis idd die groepsfoto in de Poema) afijn, was een (y) avondje :yes:
Had weer lekker gezopen, moest eigenlijk met de auto naar huis :S Maar ik had in de begin van de avond mijn sleutelbos in de tas van Natasja gestopt. Afijn, het was 04.00 uur en ik wilde wel naar huis, kwam ik erachter dat ik geen sleutels had en Natas was al naar huis :S Gelukkig was Serkan er ook heen gekomen, dus kon ik met hem mee naar huis rijden.
Zaterdag ben ik mijn auto gaan halen in Utrecht en zondag zijn we naar Gouda gereden, om mijn sleutels te halen.

Zoë is echt super cute Natas :lief: Echt een kanjer, allebei trouwens !

Iedereen heeft het dus wel naar hun zin gehad (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b) Yonina b) op maandag 26 juni 2006 om 23:00:
ik zat te lachen en huilen tegelijk

Niet alleen jij hoor O:)
Volgens mij deed ik net zo hard mee :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 27 juni 2006 om 08:18:
Natas, please weghalen, (je snapt me wel) hihihihi, muts

watte?? mis ik hier iets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 08:20:
Iedereen heeft het dus wel naar hun zin gehad

echt wel vond het ook supergezellig met jou:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 08:28:
echt wel vond het ook supergezellig met jou :knuffel:

Dat is ook de bedoeling. Natas heb jij nog die foto's van Dellysa en Luna?

Waarschuw beheerder
mogguh meiden,

zo dadelijk naar de tandarts .
nou ik moest er vannacht ook een paar keer uit want sinds die kleine van door heeft dat ie ook in zn bed kan rollen rolt ie alle kanten in dus hij was af en toe aardig aan het huilen had ie zich weer gestoten .

zo ga mn broek strijken en dan weg

hee kim alles goed mis je wel op msn hoor
Waarschuw beheerder
Goede morgen meiden...

Hoe zou het toch met Dees en tygo zijn???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 08:30:
Natas heb jij nog die foto's van Dellysa en Luna?

yep als ik vanaaf gewerkt heb,,zal ik ze er op plaatsen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 08:30:
nou ik moest er vannacht ook een paar keer uit want sinds die kleine van door heeft dat ie ook in zn bed kan rollen rolt ie alle kanten in dus hij was af en toe aardig aan het huilen had ie zich weer gestoten .

zo ga mn broek strijken en dan weg

hee kim alles goed mis je wel op msn hoor

Gaat vanzelf over hoor, Dellysa bleef ook draaien en de spijlen van haar bedje pakken, maar nu pakt ze de spijlen en valt ze telkens op haar buik in slaap :S

Tja, ik mis jou ook hoor, donderdag is de kabel voor internet weer open, dus dan probeer ik zo snel mogelijk i-net aan te sluiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 08:36:
yep als ik vanaaf gewerkt heb,,zal ik ze er op plaatsen..

Dan zie ik ze donderdag wel.
Waarschuw beheerder
morning!

Gefeliciteerd Yonina! Hoop dat het goed blijft gaan de komende weken :bloem:

Kimmie :lief: Achteraf dan maar goed dat Natas je sleutels had :p
Had Serkan het ook naar zn zin?

Natas :knuffel: Ben benieuwd naar de foto's van Luna & Delyssa!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 08:27:
watte?? mis ik hier iets?

ik had een weddeschapje met diets,,nu mag ze iets gaan halen,,dus omschryf ik het net voor der hahahah