Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kan jij ook hoor wyfie,,,gewoon trainen hahahahah
en paraplutje meen genomen gister,,by parkpop
Mijn idee, sws vind ik het hier niks op uitgaansgebied maar ja, ben natuurlijk al een oudje , hahaha! Players is het enige leuke en mooie tent!
Lady's, bedankt voor al jullie beterschaps wensen voor Busse. Het ziet er naar uit dat ze helpen (en de medicijnen ook). Hij is weer wat beter te pas.
Ulrike m'n msn ligt plat (zoals je merkt maar ben ondertussen ook antm aan het kijken).
Gefeliciteerd meid!! Wat ontzettend leuk een neefje of nichtje voor Nick.
Gefeliciteerd Moon!
ligt ie in het ziekenhuis (misschien dat je dat al hebt geschreven over heen gelezen dan) of heb je hem lekker bij je thuis.
Geweldig ding!! Busse heeft zoiets ook gekregen voor zijn 2e verjaardag toen. 10 minuten en hij had al schade gereden, lampen eraf. Jaja sturen is een beetje moeilijk en dan ook nog gas geven.
Nu is het echt cool om te zien.We gaan samen wel eens boodscahppen doen, hij op de moter en ik lopend hahah.
wat moet ik in godsnaam kopen voor die kerel
Lijstje heb ik altijd Ik ga wel weer voor m'n moppie kijken KB komt trouwens toch ook weer???? Of ben ik weer een maand te vroeg Gaan er nog tjikkies mee shoppen donderdag????
Ben zo blij voor hun he
Ken haar al bijna 14 jaar en nu wordt zij ook mama
Ze belde mij zondagmiddag helemaal blij op...en t eerste wat ze zei was; Moon? Je wordt tante!
Ben al gelijk de babyspulletjes van Nick ingedoken die ik nog heb
Moon
dankzij niels die met het geniale idee kwam..
om net na de sex, mij met een kussen onder me kont te gaan laten liggen met me benen in de lucht
heeft nog geholpen ook
dankzij niels die met het geniale idee kwam..
om net na de sex, mij met een kussen onder me kont te gaan laten liggen met me benen in de lucht
heeft nog geholpen ook
Hehehe ik moet eerlijk bekennen dat ik dan ook zulke dingen zou gaan uithalen! Dat het maar heel voorspoedig mag verlopen allemaal!
Natas, please weghalen, (je snapt me wel) hihihihi, muts
nou ik moest er vannacht ook een paar keer uit want sinds die kleine van door heeft dat ie ook in zn bed kan rollen rolt ie alle kanten in dus hij was af en toe aardig aan het huilen had ie zich weer gestoten .
zo ga mn broek strijken en dan weg
hee kim alles goed mis je wel op msn hoor