Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 343819x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op vrijdag 23 juni 2006 om 09:06:
@natasja

ik trek gewoon mn kleren aan voor savonds

ik heb besloten dat ook maar te doen,,,ik neem alleen andere schoenen mee,,,
en als we stinken hahahahahah,,neem m,n luchie wel mee

nou tot straks wyfies,,,,,love you

en wat een mooie beebs weer...danae,,meisie toch,,echt een mooi kindje..

en het beebje hierboven op de foto ook wat een scheet

nou ik gaat weer verder met stofzuigen,,,

en straks dietsie oppikken en scharon woeiiiiiiiiiiiiiiiii

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 22 juni 2006 om 22:54:
ja wel ze zijn cool

zo jij heb aardige borsten staan

me beetje jaloers

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 00:05:
ja marianne heb lekkere dikke en mijne zijn 1 maatje meer nou nou nou

:bloos:
Zo zijn ze altijd 8)
Ze zijn ietsje gegroeid maar niet dramatisch :no:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 00:12:
Jullie ook zoveel kennissen die (weer) zwanger zijn

:no:
Er is iemand van voetbal zwanger maar voor de rest helemaal niemand :no:
Bij Iris was bijna de hele buurt zwanger :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:39:
wat een mooi meiske is 'Roos'

inderdaad wat een gaaf poppetje

Uitspraak van Miss Jizz op vrijdag 23 juni 2006 om 09:02:
Gisteren weer een shocking moment gehad met Danae, en we zijn weer een mijpaal verder....

You go girl!! :cheer:

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 23 juni 2006 om 09:27:
goedemorgen..

goedemorgen 8)

Uitspraak van baukie op vrijdag 23 juni 2006 om 09:36:
nog even djoa spam

Ahhh wat lief *smelt*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:02:
Dames heb ik weer, ga ik vannochtend naar de dokter (had last bij het plassen etc., bloedpropjes die eruit kwamen niet echt gezond) heb ik een ernstige vorm van blaasontsteking. Nu zit ik aan de antibiotica 4x per dag

jeempie..
:knuffel:
lkkr weer..

idd..
vor ik tr vergeet...
have fun meiden..
8)

(K)!
Waarschuw beheerder
Kim ik heb dat chronisch gehad! echt irritant ja maar meestal is het na 1 zon antibioticapil al minder hoor :jaja: gewoon pijnstiller bij nemen dan heb je niet zo`n last van aandrang :-)

ik slik nu preventief hoge dosis vitamine C en ik plas goed na het sexen etc....heb het nu al 2 jaar niet meer gehad *klopt af* terwijl ik het een tijd eens in de 2 maanden wel had echt een drama!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 23 juni 2006 om 10:16:
Kim ik heb dat chronisch gehad! echt irritant ja maar meestal is het na 1 zon antibioticapil al minder hoor gewoon pijnstiller bij nemen dan heb je niet zo`n last van aandrang

ik slik nu preventief hoge dosis vitamine C en ik plas goed na het sexen etc....heb het nu al 2 jaar niet meer gehad *klopt af* terwijl ik het een tijd eens in de 2 maanden wel had echt een drama!

Gelukkig heb ik ook geen pijn ofzo, alleen die bloedproppen, daar schrok ik echt super van :/

Vandaag 4 pillen naar binnen werken, dat gedurende 5 dagen en dan gewoon hopen dat het weggaat.

Ik heb zin in vanavond hoor

Waarschuw beheerder
Dames heb ik weer, ga ik vannochtend naar de dokter (had last bij het plassen etc., bloedpropjes die eruit kwamen niet echt gezond) heb ik een ernstige vorm van blaasontsteking. Nu zit ik aan de antibiotica 4x per dag

Afijn, ik mag er wel wat alcohol bij (is niet gevaarlijk of verboden), dus ik hoef tenminste niet mijn drankje te laten staan vanavond, alleen hoop ik niet dat ik 10.000 x naar de plee moet

:knuffel:

heeft mn meissie vannacht wel weer goed geslapen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:06:
ik neem alleen andere schoenen mee,,,

ik ook hihi ben bang dat ik pijn in mn voeten krijg hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Soms baal ik er echt van hoor dat ik geen vent in huis heb die ff de jongens kan opvangen:frusty:, mijn moeder moet tot laat werken vandaag en dan hebben de jongens nog niet gegeten enz, nu heb ik met mijn ex afgesproken dat ze bij hem eten, maar die is om 18.00 pas thuis dus kon ik niet eerder naar Gouda naar Natas:nee. Sws zouden ze naar hem toe gaan hoor maar altijd om 19.00. En dan zouden ze bij mijn ouders eerst zijn. geregel altijd, Dylan heeft ook schoolfeest etc, nou heb hele lijst aan hun vader doorgegeven, vanaf 16.30 heb ik een vrij weekend:p.

Sam, ik heb je gepb't;). Danuut, kan ik evt nog een beroep doen op Ken als ik in mijn eentje naar Utrecht reis of iemand anders, Hellen of Kim??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 23 juni 2006 om 10:26:
Hellen

via mij gaat het helaas niet meer lukken :(

ik word gebracht anders haden er twee auto,s van ons in de stad gestaan vannacht

anders had ik het met alle liefde gedaan dietsie :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 23 juni 2006 om 10:26:
Danuut, kan ik evt nog een beroep doen op Ken als ik in mijn eentje naar Utrecht reis of iemand anders, Hellen of Kim??

Ben je alleen? Of reis je met nog iemand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:18:
heeft mn meissie vannacht wel weer goed geslapen?

Yep, ze was wel wat eerder wakker dan normaal, maar we hebben tenminste de hele nacht door kunnen slapen.

Waarschuw beheerder
Je kan met mij wel meerijden hoor, ik ga om 16.00 uur weg van m'n werk (zal wel weer vaststaan) hoelaat ben jij dan op Utrecht CS? Want volgens Danuut haar rijroute moet ik via Maarssen geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:29:
Ben je alleen? Of reis je met nog iemand

Kweet niet of Sharon nog gaat, Jesse was nog behoorlijk ziek en dan wil en gaat ze hem niet achterlaten bij haar vader:nee:. Anders kom ik alleen en hoop ik dat Ken of iemand me oppikt:p.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:35:
Danuut haar rijroute moet ik via Maarssen geloof ik.

klopt :yes:

Waarschuw beheerder
Volgens mij word het een gezellige boel daar vanavond :D
Breken jullie de boel niet af :roflol:
Waarschuw beheerder
Goede morgen dames!

Pff kheb ietsie te lang geslapen geloofk, helemaal suf!

Afijn, ik mag er wel wat alcohol bij (is niet gevaarlijk of verboden),

Daar zou ik wel mee oppassen, voor je het weet, ben je helemaal padje af!

Wat een mooie beebs die kennisjes van jou Sam!

Enne die Djoa, die kan zo in een reclame! :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda3 op vrijdag 23 juni 2006 om 10:52:
Daar zou ik wel mee oppassen, voor je het weet, ben je helemaal padje af!

Ik heb het gevraagd bij de apotheek, anders zou ik morgen met m'n kuurtje beginnen, maar die vrouw zei dat het geen kwaad kon, zolang ik mezelf niet helemaal klem ging zuipen (aangezien ik nog naar huis moet rijden zal dat niet gebeuren)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:56:
Ik heb het gevraagd bij de apotheek, anders zou ik morgen met m'n kuurtje beginnen, maar die vrouw zei dat het geen kwaad kon, zolang ik mezelf niet helemaal klem ging zuipen (aangezien ik nog naar huis moet rijden zal dat niet gebeuren)

Oooohhh haha oke gelukkig! :)
Waarschuw beheerder
Hellow!!

Jaja ik lees nog steeds mee, maar heb ffies niet meer gepost.

Wat zijn jullie prinsjes en prinsesjes al stoere en knappe boy's en girls aan het worden. Wat een mooie beebs allemaal.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 21:04:
je kanniets behalve smeren en heb hem een zetpilletje gegeven

Ik kreeg een tip (helaas had Busse toen al water pokken gehad. Om je kind in bad te doen met havermoutvlokken. Daar zouden de blaasjes heel snel van uitdrogen. Misschien ff het googlen waard.

Sas, shit joh van je huis dat dat niet doorgaat. Hopelijk komt er snel iets moois voorbij.

An, shit hoor zulk bericht. Sterkte.

Jezz& Diets, gezellig met jullie op de msn. Gaan we vaker doen!!!

Miss Tails, wanneer gan we in de herkansing om te meeten. Erg jammer dat het op Defqon niet is gelukt.

Lady's veel plezier bij de BBQ!

En de andere mama's strekte en/of beterschap!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op vrijdag 23 juni 2006 om 11:14:
Miss Tails, wanneer gan we in de herkansing om te meeten. Erg jammer dat het op Defqon niet is gelukt.

ja idd, nou roept u maar volgende feestje???
Waarschuw beheerder
Mysteryland zeker en Dance Valley is een twijfel geval.
Voor de rest nog niks op mijn lijstje staan.

en dan iets gedetaileerde afspreken, hahahah

Waarschuw beheerder
donateur
Hellen of Danuut! Klopt het dat we de auto op de oude gracht moeten parkeren als we naar de poema gaan?

Het is toch op de Drieharingstraat?

Is de oude gracht daar vlakbij?
Waarschuw beheerder
donateur
@Ulriqje: Hoe is het met Busse nu(f)? Vergat je helemaal terug te smsen, sjollie:p!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op vrijdag 23 juni 2006 om 11:20:
Mysteryland zeker en Dance Valley is een twijfel geval.

daar ga ik beide niet heen :(
Waarschuw beheerder
Dames, nog ff spammen met mn ideetje voor de slaapkamer, in https://partyflock.nl/topic/881931/commitchange.html#2070819371 staan een paar fototjes van hoe het moet worden! :D

Misschien een rare vraag, maar in ieder geval on-topic! :) Hoe wisten jullie zeker of jullie klaar waren voor een kind? Hoe weet je zeker dat je toch niet nog ff wil wachten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 23 juni 2006 om 11:21:
Hoe is het met Busse nu? Vergat je helemaal terug te smsen, sjollie!

Gaat redelijk. Hij is nog erg zwak, heeft veel bloed verloren en slaapt nog veel. Is ook snel in paniek als ik uit het zicht ben. Maar het gaat hemels in vergelijking met woensdag. Heeft ff tijd nodig. Maar we hebben het ergste achter de rug.
Ach wat maakt dat smsje uit, wist dat je aan ons dacht. Dat is toch genoeg.:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er gebeurd dan:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op vrijdag 23 juni 2006 om 11:25:
daar ga ik beide niet heen

Hé verdorie.Ik heb ffies in je agenda gespiekt. Maar heel misschien ga ik nog naar Q-base, maar waarschijnlijk ben ik dan op vakantie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 09:17:
zit te twijfelen of ik dan vanaaf dan toch nog mee ga naar de Poema, ook al is het maar een uurtje
Komen een hoop bekenden enzo van me

Jaaaaaaaaaaaaaaa:cheer:

Alleen als je je goed voelt he;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda3 op vrijdag 23 juni 2006 om 11:26:
Misschien een rare vraag, maar in ieder geval on-topic! Hoe wisten jullie zeker of jullie klaar waren voor een kind? Hoe weet je zeker dat je toch niet nog ff wil wachten?laatste aanpassing 23 juni 2006 11:26

Tja, ik was eigenlijk nog niet klaar, Dellysa nog om zo maar te zeggen niet in de planning, wel in de planning maar pas als ik een jaar of 25 was. Maar toen ik besefte dat ik zwanger was veranderde er iets van binnen en wist ik gewoon instinctief dat ik er klaar voor was.
Heel raar om te zeggen hoor, maar ik was al vroeg volwassen en wist dat het gewoon zo móest zijn, dus we zijn er direct voor 100% voor gegaan.
Ben je van plan voor kids te gaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mij zie je wel op Mysteryland hoor, Ulrike:p! En (y) dat die kleine op is geknapt(y) :knuffel:!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 23 juni 2006 om 11:34:
Mij zie je wel op Mysteryland hoor

Mij ook hoor :jaja:

Moet alleen nog een kaartje halen volgende week O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:32:
Wat is er gebeurd dan

Busse klungelde al heel lang met zijn gezondheid.In het ziekenhuis kwamen ze er achter dat zijn amandelen zo groot waren en waarschijnlijk vast zaten aan zijn klieren. Woendag is bij met een spoedje geopereerd en dat ging niet helemaal top. Wist niet dat mijn mannetje zo hels kon worden. Als die later geen holigan word. Maar goed hij bleef overgeven,heel veel bloed verloren en vertikte om te drinken. 's midaags kreeg hij behoorlijke koorst en ging hij hard achter uit.Hij moest dus blijven. Gelukkig mocht ik bij hem op kamer slapen. 's nachts kwam een beetje de omkeer toen ie zoveel pijnstillers had dat ie zijn keel en neus niet meer voelde begon hij te drinken en ijs te eten.
Daarna ging hij snel vooruit.
Gister eind van de ochtend mochten we naar huis....

Maar dr is een grote tube bisonkit nodig om mijn gebroken mama hartje te lijmen. Pff zeg, dat was echt niet fijn om te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda3 op vrijdag 23 juni 2006 om 11:26:
Misschien een rare vraag, maar in ieder geval on-topic! Hoe wisten jullie zeker of jullie klaar waren voor een kind? Hoe weet je zeker dat je toch niet nog ff wil wachten?

Goede vraag !
In het begin van de zwangerschap wisten we ook nog niet waar we aan toe waren... maar het gevoel is gegroeid bij ons :)

Ik wil ook naar Dance Valley btw !!!

Kay heeft net weer pap gegeten ging goed (y)
Moet straks naar R'dam maar heb geen zin.... wel zin om met Boy te gaan... maar hij gaat ws werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:33:
Ben je van plan voor kids te gaan?

Nou nu nog niet! Huisje is nog niet klaar! Zijn nog niet zo heel lang samen en studie is ook nog niet af! Maar we hebben het er wel vaak over! Hebben het steeds over 'over drie jaar ongeveer'! Maar toen dacht ik: hoe weet ik dan of dat goed is? Maja dat moet ik natuurlijk DAN ervaren, maargoed was gewoon nieuwsgierig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op vrijdag 23 juni 2006 om 11:42:
In het begin van de zwangerschap wisten we ook nog niet waar we aan toe waren... maar het gevoel is gegroeid bij ons

Ja precies, kan me goed voorstellen! Dat weet ik ook zeker, dat dat zal gebeuren, dat je ervan gaat houden en je erop verheugt etc! Maar om tot de stap over te gaan om er bewust aan te beginnen, dat lijkt me een grote stap!
Waarschuw beheerder
wat is er met busse dan???

edit.
heb t al gelezen..
jeempie wat bizar..
sterkte..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:20:
Hellen of Danuut! Klopt het dat we de auto op de oude gracht moeten parkeren als we naar de poema gaan?

nope moppie

je kan hem in de pakeergarage zetten onder het vredenburg
als je dan de trap op loopt van de garage sta je gelijk bij de poema voor de deur

ik zal even kijken voor een route beschrijving voor je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op vrijdag 23 juni 2006 om 11:42:
Ik wil ook naar Dance Valley btw !!!

Niks voor mij :nee:
Niet mijn muziek, maar het ziet er wel altijd (y) uit.

Vind het ook belachelijk duur :S

Maarja Mysteryland kost ook 60 pleuries :/

Waarschuw beheerder
OMG:|

Ik lees het nu pas van busse :(
Echt te erg voor woorden zeg!!!
Dat was natuurlijk wel ff schrikken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik schrok me ook dood toen ze me het smste over Busse:(. Gelukkig is het een sterk ventje like his mum(l)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 23 juni 2006 om 12:00:
Gelukkig is het een sterk ventje like his mum!

Zeg wat is jou beroep? Ik zou zeggen beroepslieverd!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhh ! Lees het nu ook pas :O
Gelukkig gaat het nu beter !!!

:hug: voor Busse !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op vrijdag 23 juni 2006 om 12:03:
Gelukkig gaat het nu beter !!!

Ja en hoe. Terwijl ik hier zit te posten. Werkt de kleine in het geniep een boterham naar binnen (wel zonder korstjes). Maar goed dit is de eerste keer dat hij brood eet zonder over te geven. Poeh dit is echt ff een heel gelukkig moment.
Hij kon namelijk nooit eten, en als hij dat wel deed gaf ie over.Achteraf omdat zijn keel op 5 mm na helemaal dicht zat.

Haha deze mama muts heeft de tranen in dr ogen staan.....
Waarschuw beheerder
donateur
@ belle en de rest die naar de poema komen

Vanuit het hele land volgt u de borden utrechtzodra u in de buurt bent van utrecht volgt u de borden jaarbeurs u wordt nu naar de jaarbeurs geleid richting het centrum van de stad
vanaf de jaarbeurs volgt u de borden cenrtum deze route loopt langs het centrum en de vele garages onder het cenrum
u kunt de auto pakeren in pakeergarage p5 vredenbrug
deze ligt inder het vredenburg op 30 meter afstand van de poema

Waarschuw beheerder
agos.... je amandelen eruit is sowieso geen pretje, bij mij vorig jaar gebeurd en brrr.... dat deed zeer! dus kan me goed voorstellen dat t voor zo'n ukkie helemaal naar is! die snapt nog niet dat drinken wel zeer doet, maar dat t er alleen maar beter van wordt!

Mijn binkie heeft vannacht ook lief geslapen... kwam om kwart voor 11 voor de laatste fles en daarna pas om kwart voor 4... dus das al n hele vooruitgang ipv tot 3 uur lopen spoken!

Wel fijn beetje goed geslapen... :jaja: alleen moest er vroeg uit want t andere ukkie van 2.5 is dr ook vandaag, en papa is werken dus heb dr 2 vandaag :)
En ook dat wordt al n grote meid.... vannacht voor t eerst in t grote bed geslapen :D :cheer:

Net ff boodschappen gedaan, das wel n geregel hoor met 2 kleintjes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ulriqje op vrijdag 23 juni 2006 om 12:01:
Zeg wat is jou beroep? Ik zou zeggen beroepslieverd!!!

Ben jij ook hoor (l)!! Hoe vaak moet je wel niet klaagzang van mij aanhoren;P?!
Uitspraak van Ulriqje op vrijdag 23 juni 2006 om 12:06:
Ja en hoe. Terwijl ik hier zit te posten. Werkt de kleine in het geniep een boterham naar binnen (wel zonder korstjes). Maar goed dit is de eerste keer dat hij brood eet zonder over te geven. Poeh dit is echt ff een heel gelukkig moment.
Hij kon namelijk nooit eten, en als hij dat wel deed gaf ie over.Achteraf omdat zijn keel op 5 mm na helemaal dicht zat.

Haha deze mama muts heeft de tranen in dr ogen staan.....

Wat goeddddddddddddd:jaja:!! Ben superblij voor hem en ook voor jouw en Roy natuurlijk:d!