Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
@natasja
ik trek gewoon mn kleren aan voor savonds
ja wel ze zijn cool
zo jij heb aardige borsten staan
me beetje jaloers
ja marianne heb lekkere dikke en mijne zijn 1 maatje meer nou nou nou
Jullie ook zoveel kennissen die (weer) zwanger zijn
wat een mooi meiske is 'Roos'
Gisteren weer een shocking moment gehad met Danae, en we zijn weer een mijpaal verder....
goedemorgen..
nog even djoa spam
Dames heb ik weer, ga ik vannochtend naar de dokter (had last bij het plassen etc., bloedpropjes die eruit kwamen niet echt gezond) heb ik een ernstige vorm van blaasontsteking. Nu zit ik aan de antibiotica 4x per dag
Kim ik heb dat chronisch gehad! echt irritant ja maar meestal is het na 1 zon antibioticapil al minder hoor gewoon pijnstiller bij nemen dan heb je niet zo`n last van aandrang
ik slik nu preventief hoge dosis vitamine C en ik plas goed na het sexen etc....heb het nu al 2 jaar niet meer gehad *klopt af* terwijl ik het een tijd eens in de 2 maanden wel had echt een drama!
Dames heb ik weer, ga ik vannochtend naar de dokter (had last bij het plassen etc., bloedpropjes die eruit kwamen niet echt gezond) heb ik een ernstige vorm van blaasontsteking. Nu zit ik aan de antibiotica 4x per dag
Afijn, ik mag er wel wat alcohol bij (is niet gevaarlijk of verboden), dus ik hoef tenminste niet mijn drankje te laten staan vanavond, alleen hoop ik niet dat ik 10.000 x naar de plee moet
Hellen
Danuut, kan ik evt nog een beroep doen op Ken als ik in mijn eentje naar Utrecht reis of iemand anders, Hellen of Kim??
via mij gaat het helaas niet meer lukken
Afijn, ik mag er wel wat alcohol bij (is niet gevaarlijk of verboden),
Daar zou ik wel mee oppassen, voor je het weet, ben je helemaal padje af!
Ik heb het gevraagd bij de apotheek, anders zou ik morgen met m'n kuurtje beginnen, maar die vrouw zei dat het geen kwaad kon, zolang ik mezelf niet helemaal klem ging zuipen (aangezien ik nog naar huis moet rijden zal dat niet gebeuren)
je kanniets behalve smeren en heb hem een zetpilletje gegeven
Hoe is het met Busse nu? Vergat je helemaal terug te smsen, sjollie!
daar ga ik beide niet heen
Misschien een rare vraag, maar in ieder geval on-topic! Hoe wisten jullie zeker of jullie klaar waren voor een kind? Hoe weet je zeker dat je toch niet nog ff wil wachten?laatste aanpassing 23 juni 2006 11:26
Mij zie je wel op Mysteryland hoor
Wat is er gebeurd dan
Misschien een rare vraag, maar in ieder geval on-topic! Hoe wisten jullie zeker of jullie klaar waren voor een kind? Hoe weet je zeker dat je toch niet nog ff wil wachten?
Ben je van plan voor kids te gaan?
In het begin van de zwangerschap wisten we ook nog niet waar we aan toe waren... maar het gevoel is gegroeid bij ons
Hellen of Danuut! Klopt het dat we de auto op de oude gracht moeten parkeren als we naar de poema gaan?
Ik wil ook naar Dance Valley btw !!!
sterkte..laatste aanpassing 23 juni 2006 11:47
Gelukkig is het een sterk ventje like his mum!
Gelukkig gaat het nu beter !!!
Zeg wat is jou beroep? Ik zou zeggen beroepslieverd!!!
Ja en hoe. Terwijl ik hier zit te posten. Werkt de kleine in het geniep een boterham naar binnen (wel zonder korstjes). Maar goed dit is de eerste keer dat hij brood eet zonder over te geven. Poeh dit is echt ff een heel gelukkig moment.
Hij kon namelijk nooit eten, en als hij dat wel deed gaf ie over.Achteraf omdat zijn keel op 5 mm na helemaal dicht zat.
Haha deze mama muts heeft de tranen in dr ogen staan.....