Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 344784x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
goedemorgen..

ik ben ZIEK..
nou ja KATER is denk k t beste woord..

maar t was ook wel errug gezellie gisterav..
kom ik bij me (L) thuis hebtie kaarsjes aangestoken..
maar was niej egt tot iets in staat..
hihi..
errug he..

(K)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 22 juni 2006 om 09:46:
ik ben ZIEK..
nou ja KATER is denk k t beste woord..

maar t was ook wel errug gezellie gisterav..
kom ik bij me thuis hebtie kaarsjes aangestoken..
maar was niej egt tot iets in staat..
hihi..
errug he..

Arme meid, ik heb er ook een beetje last van heur.

Al 3 dagen zitten Serkan en ik 's avonds aan de drank :S
Ser is de laatste dagen helemaal gek van cola met Whiskey en ik zit aan de Sangria en de Wodka Red Bull en dan gaan er meestal wel een stuk of 3 á 5 naar binnen en als je weinig slaap krijgt, wil dat weleens lijden tot een licht katertje en nu dus ook oververmoeidheid (vanavond maar vroeg naar bed en zonder drankje :D )
Maar dan ben ik juist WEL in staat tot iets ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:46:
Wat is dat voor een ring? Ook voor onder de douche?

check!

[img width=414 height=400 cacheid=0013a20a00240c39ad3546a31a0175b269]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8CWWB76D[/img]

FF foto van sas gepikt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:52:
Arme meid, ik heb er ook een beetje last van heur.

dan delenwe t gevoel..
:aai:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:52:
Maar dan ben ik juist WEL in staat tot iets

ik gister niej..
:no:
maak t vanav wel goed..
8)

ik las over slaapproblemen..
melatonine pilletjes..
9.95 bij kruidvat..
werkt super..
Waarschuw beheerder
morning :gaap:

Mn lieffie is nog steeds snipverkouden. Werd vannacht om half drie wakker en ging pas om 4u weer slapen. Alleen maar huilen/niezen/hoesten. Doet echt pijn in je hart om haar zo te zien :/
Ze zou morgen voor de 1e x bij haar tante logeren maar mn zus dr vriend heeft een megakoortslip dus gaat niet door. Heerst volgens mij ;) Vind ik ook wel ff wat fijner, gewoon bij opa & oma omdat die precies weten hoe of wat.

Carmen gaat om de dag onder de docuhe. Bad/tummytub vind ze niets meer aan.
Non, ik heb bij de thuiszorgwinkel een badsteuntje gekocht voor €14.-, is zeg maar de voorloper van de badring hierboven (tot zoveel kg kan je m gebruiken) en is heel handig. Ik hou haar beet en als ik zelf even moet wassen oid dan zet ik haar daarin :)

Morgen 21 graden zonder regen voorspelt :cheer:

Waarschuw beheerder
hee ik kim dus je hebt ons kaartje wel gehad ja
en ja de volgende keer kom ik echt naar een meeting zit ook met vervoer enzo en het is zo eind reizen voor mij he maar is het omdat mijn :lief: bijna jarig is namelijk volgende week donderdag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op donderdag 22 juni 2006 om 10:09:
Non, ik heb bij de thuiszorgwinkel een badsteuntje gekocht voor €14.-, is zeg maar de voorloper van de badring hierboven (tot zoveel kg kan je m gebruiken) en is heel handig

misschien ook wat voor mij ,want die kleine reus wordt steeds zwaarder,die badring vind ik ook wel geschikt voor later(mag hij nu nog niet in)

Waarschuw beheerder
ja ik ga zodra ik in de buurt ben bij prenatal ook meteen zon badring aanschaffen heb namelijk nog nooit met giovanni gedoucht pascal wel 1 keertje en dat lijkt me wel makkelijk en fijn ,
maar ga het denk vanavond proberen hoe jij het zegt kim wippertje in de badkamer bij de douche en dan proberen maar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 22 juni 2006 om 10:07:
ik las over slaapproblemen..
melatonine pilletjes..
9.95 bij kruidvat..
werkt super..

heb ik allemaal al geprobeerd....
heb vroeger zelfs Themazepam en oxazepam(hoop dat ik het goed schrijf) gebruikt,dat wil ik dus niet meer...
Bij mij zijn het ook periodes,de ene keer gaat het wat beter als de andere keer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:08:
Hoe doen jullie dat douchen trouwens?
Meeis moet eigenlijk in bad vandaag, maar vind dat best wel een gedoe, dus ik weet niet of douchen makkelijker is?laatste aanpassing 22 juni 2006 09:09

ik vind douchen egt een stuk makkelijker:yes:

loes sliep vandaag van 11 uur door tot 6 uur:cheer:
Waarschuw beheerder
Sam oke dat staat! (y)

Ik doe Owen nu ook niet meer in bad,deed het tot vorige week om de dag in bad en de andere dag met een kommetje en washandje lekker wassen! Nu doe ik de ene dag douchen in die badring en de andere dag gewoon wassen :-) Ik vind dit ding echt ideaal!kim ja ik zet owen erin en sproei hem met de douchekop dat vindtie heerlijk :-d

Danuut,die jij bedoelt is een soort sleetje met schuif toch?Dat is idd de voorloper van de badring,die is maar tot 6 maanden en dan moet je zon ring halen dus had die schuif voor mij weinig nut. ik weet niet wat je betaald bij de thuiszorg om dat te lenen maar ze kosten ook maar iets van 15 eurie bij prenatal hoor!

Tinkie,sorry van gisteren :knuffel: was trouwens sms met gordon zn mobiel dus gelieve niet dat nr. te bellen ;-p hihi...

ik ga ff liggen,owen slaapt zowaar ook :|

(f)

Waarschuw beheerder
Hé Sas, ze moeten denk ik wel helemaal zelfstandig kunnen zitten om in die badring te kunnen of niet?

An, ja het kaartje is goed aangekomen :yes: Erg leuk, me (L) kaartjes :D

Wanneer is Pascal jarig next thursday? Pb me ff je adres.
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 22 juni 2006 om 10:17:
loes sliep vandaag van 11 uur door tot 6 uur :cheer:

Lekker hoor
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 22 juni 2006 om 10:17:
Ik doe Owen nu ook niet meer in bad,deed het tot vorige week om de dag in bad en de andere dag met een kommetje en washandje lekker wassen! Nu doe ik de ene dag douchen in die badring en de andere dag gewoon wassen Ik vind dit ding echt ideaal!kim ja ik zet owen erin en sproei hem met de douchekop dat vindtie heerlijk

Ga het misschien toch proberen, als ik zeker weet dat ze er goed inzit. Ik douche elke dag met Dellysa tenzij ik echt überhaast heb, maar ik douch zelf ook elke dag en dan vind ik het net zo makkelijk om haar mee te nemen, ben ik in 1x klaar :D

Waarschuw beheerder
Goedemorgen!! saaie wedstrijd gisteravond he?zonde...:no:
gisteren nog een proefdruk gehaald van het geboortekaartje..is heeeeel erg mooi(L) kan niet wachten totdat ik de echte kan bestellen:D

vandaag niks in de planning..ja...ik moet maar eens aan de was geloven denk ik...;)
Waarschuw beheerder
Tinkie,sorry van gisteren was trouwens sms met gordon zn mobiel dus gelieve niet dat nr. te bellen hihi...

maak niej uit howr tsjik..
:no:

mmzz nou heb ik wel jouw nr gewist..
dacht dat dit je neiuwe nummer was..
:O :O
Waarschuw beheerder
thuiszorg om dat te lenen

hier hebben ze ook een winkeltje dus hij is gekocht ;)

Kimmieeeeeeeeee komt Serkan dan niet meer aangezien je met de auto komt?! :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op donderdag 22 juni 2006 om 10:32:
Kimmieeeeeeeeee komt Serkan dan niet meer aangezien je met de auto komt?!

Jawel, maar het is zo'n gedoe als ik met de trein moet komen. Moet Dellysa naar mijn schoonmoeder brengen in Spaarndam (en daar woon in natuurlijk niet meer) en daar komt geen bus, dus dan zou ik de auto moeten pakken naar Haarlem station, daar m'n auto neerzetten en dan 's nachts terug naar Haarlem om mijn auto op te halen en dan weer naar huis. Veel te veel gedoe, dus ik pak gewoon de auto naar jouw huisje en dan rijden Serkan en ik achter elkaar aan weer terug naar huis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:23:
Ga het misschien toch proberen, als ik zeker weet dat ze er goed inzit. Ik douche elke dag met Dellysa tenzij ik echt überhaast heb, maar ik douch zelf ook elke dag en dan vind ik het net zo makkelijk om haar mee te nemen, ben ik in 1x klaar

Als Delyssa nog niet zelf kan zitten, moet je haar wel vasthouden, want dat ding is best groot. Voor Jada issie al groot, laat staan voor jou princesje :)

Sam oke dat staat!

(y)

Uitspraak van DD80 op donderdag 22 juni 2006 om 10:09:
Mn lieffie is nog steeds snipverkouden

aaaaagh :aai: Kweet hoe het is, Jada is tot nu toe elke maand verkouden geweest :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:36:
Jawel

gezellie! Kan me voorstellen ja :|

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:36:
aaaaagh Kweet hoe het is, Jada is tot nu toe elke maand verkouden geweest

kut he?! De eerste 4 weken was ze standaard verkouden met veel last van dr ogen enzo, dat was over en nu dan in 1x zooo heftig!

Hebben jullie weleens dat je kind zo'n harde scheet laat dat ze/hij er zo van schrikt dat het gaat huilen?! O:) :d die van mij heeft dat nu al een paar keer gehad :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op donderdag 22 juni 2006 om 10:44:
Hebben jullie weleens dat je kind zo'n harde scheet laat dat ze/hij er zo van schrikt dat het gaat huilen?! die van mij heeft dat nu al een paar keer gehad

Nee dat heb ik nog niet niet gehad. Wel dat ze toen ze nog geen controle over haar handen en benen had, dat ze haar armen zelf omhoog gooide en daarvan zo schrok dat ze keihard begon te huilen.

Nuutje, waarom begin jij geen weblog? Dan kan ik nml foto's kijken vind ik altijd leuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh ladies(f)

Beterschap voor alle mama's en kindjes die ziekjes zijn (f)!

Het gaat iets beter met die poot van me:p, kan er al op staan alleen moet ik oppassen dat ik het niet forceer natuurlijk. Verder kort nachtje gehad, me (l) was bij me, we hadden verjaardag en voetbal kijken bij m'n oom met BBQ, heel erg gezelli natuurlijk en me (l) en ik hadden elkaar een week niet gezien dus vannacht was het "bal op het dak" hahahaha:p. Hij heeft me naar me werk gebracht dus kon iets langer door slapen, jongens moesten ook pas laat beginnen dus voor hun hoefde ik ook niet op te staan.Dylan heeft vandaag z'n laatste proefwerken en dan morgen hebben ze allebei sportdag. Dylan heeft schoolfeest in Loco. Maandag gaat Kev naar de efteling. 27e boeken inleveren en dan is het alweer gedaan met het schooljaar, ze hebben zowat 2 maanden vakantie joh, eigenlijk best lang hoor.

Ik heb trouwens zoveel zin in morgen:jaja:!! Wordt lachen:lol: en vretuh:9! Ff een (f) voor Danuutje hoor(y)!

Ik hoop dat Sharon mee kan hoor:d! :knuffel: voor Jesse!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe duur zijn die stoeltjes dan ?
Heb er ook eentje nodig :P

Dat mens bij het CB spoort ook niet... meet ze Kay zegt ze... hij is 68 cm :S 2 maanden geleden was hij al 67 !!
Dus ik zeg... dat kan nooit... hij is een maat qua kleding opgeschoven... toen weer meten... ja 69 cm... maar hij is zeer zeker 70 cm ! Ik zag het zelf... schele dakduif :S
En 8240 gram :o

Grote jongen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 22 juni 2006 om 10:57:
Hoe duur zijn die stoeltjes dan ?
Heb er ook eentje nodig

Zat net op de site van Prenetal te kijken : 13,99 euries lekker hoor, want ik heb nog een bon van 15,00 euries :D

Zo big Kay :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ow mooi (y)

Ja hij is 8270 gram... correctie ;)

Hij is geen minimuis meer hoor zoals Carmen (L)
Waarschuw beheerder
donateur
BTW...geven jullie de beebs al brood ?
Kreeg het als advies mee... brood met boter en kaas.
Gaan het nu eventjes geven...
Als hij het normaal eet dan doen we het al variatie... ene x pap, dan brood etc etc.

Waarschuw beheerder
goeiemorgen deze morgen

jesse zijn pokjes zijn verdubbeld en heeft er nu ook koorts bij 39
hij is echt zielig wil alleen op schoot en bij mama anders niet

[img  cacheid=0013a20a00192b77b83c753d1a0175b8fc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BEX43DH4[/img][img width=500 height=375 cacheid=00000045002417cb51e977d91a0175b8fc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4J8Z3JTJ[/img]

ze komen nu ook op ze lijfje :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 22 juni 2006 om 11:05:
BTW...geven jullie de beebs al brood ?
Kreeg het als advies mee... brood met boter en kaas.
Gaan het nu eventjes geven...
Als hij het normaal eet dan doen we het al variatie... ene x pap, dan brood etc etc.

Ik geef Dellysa eigenlijk ook nog geen pap, hoe doen jullie dat ? Melk met Nutrix ofzo ???

Heeft Jesse nu al waterpokken ????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:23:
Heeft Jesse nu al waterpokken ????

:jaja:
op me oude vestiging heerste het net toen wij kwamen begon het het heeft een incubatie tijd van 10 dagen meestal
na 3 weken dacht ik nou hij is er mooi tussendoor geglipt maar dus niet

en wat ook nog vaak zo is als ze het voor hun 1ste jaar krijgen is de kans groot dat hij het nog een keer krijgt

Ik geef Dellysa eigenlijk ook nog geen pap, hoe doen jullie dat ? Melk met Nutrix ofzo ???

pap maak je aan met de fv
gewoon een flesje maken en dan in een bordje aanmaken met bambix of nutrix tot het dikker word
je kan het ook in de fles doen
ook kan je het aanmaken met bv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:29:
en wat ook nog vaak zo is als ze het voor hun 1ste jaar krijgen is de kans groot dat hij het nog een keer krijgt

ik heb t 2x gehad..
toen ik 4 was en 7 was..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 22 juni 2006 om 11:31:
ik heb t 2x gehad..
toen ik 4 was en 7 was..

ow oke dat hoor je volgens mij niet vaak
of wel
ik heb alleen maar de ervaring met kinderen van 0 - 4

Waarschuw beheerder
pap maak je aan met de fv
gewoon een flesje maken en dan in een bordje aanmaken met bambix of nutrix tot het dikker word
je kan het ook in de fles doen
ook kan je het aanmaken met bvlaatste aanpassing 22 juni 2006 11:29

Dan heb ik het toch goed gedaan, had gisterochtend flesvoeding gemaakt en daarmee Nutrix aangemaakt. Maar Dellysa vond het toch niet zo heel lekker, dus ik ga denk ik maar Bambix halen, die heeft tenminste een ander smaakje :D

Dat is wel erg sneu. Krabt 'ie er ook al aan of wil hij er nog wel vanaf blijven.
Hopen dat het bij hem maar 1x voorkomt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhhhh :-(
Arm jongetje !!!
Dikke :hug:

Kay heeft een halve boterham met kaas op om te beginnen :cheer:
En een half fruithapje... en hij is tegenwoordig verslaafd aan 'fruitflesje aardbei-peer' :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:41:
Dan heb ik het toch goed gedaan, had gisterochtend flesvoeding gemaakt en daarmee Nutrix aangemaakt. Maar Dellysa vond het toch niet zo heel lekker, dus ik ga denk ik maar Bambix halen, die heeft tenminste een ander smaakje

nutix heb je ook met een smaakje vanille
bambix is vanf 6 maanden

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:41:
Dat is wel erg sneu. Krabt 'ie er ook al aan of wil hij er nog wel vanaf blijven.
Hopen dat het bij hem maar 1x voorkomt.

hij krabt er niet aan
maar ik heb ook meteen toen ik zag dat er een plekje kwam en zag dat het een blaasje werd zalf gehaald bij de apotheek dat haalt de jeuk weg en zorgt dat het mooi indroogt zodat er geen littekens komen
aangezien hij ze vooral op zijn bolletje heeft

Waarschuw beheerder
het ligt eraan met waterpokken of je ze ook heel erg hebt gehad...als dat het geval is komen ze vaak niet weer,maar als je de eerste keer maar een paar had is de kans groot dat je ze ooit nog eens weerkrijgt..
chantal zat er ook helemaal onder toen ze 9 ½ maand oud was:(echt zielig om te zien...tegen de jeuk hielp maizena trouwens....en dit droogt het ook eerder uit;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er 2 gehad toen ik een jaartje was... daarna nooit meer... houden zo !

Ahhh vind het echt sneu voor Jesse (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:49:
chantal zat er ook helemaal onder toen ze 9 ½ maand oud wasecht zielig om te zien...tegen de jeuk hielp maizena trouwens....en dit droogt het ook eerder uit

waardat maizena allemaal welniet goed voor is het helpt namelijk ook ideaal tegen rode billen van de beebs

wat ik wel dubbel vind wat men zegt bv dat je kindjes met waterpokken in een havermoutbadje moet doen maar daarin tegen mag je kindjes juist niet in bad doen want dan word het erger :S
snap jij hem snap ik hem

Waarschuw beheerder
ja idd helpt ook tegen rode billetjes:D

over dat havermoutbadje heb ik ook wel eens eerder van gehoord maar durfde het idd niet te proberen omdat ze niet in bad mogen...ksnap em nog niet:D

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
arme jesse:jaja:

oja goeiemorgen :P

me wuppieforum zomaar gesloten K*Tzooi:s

nou me = douchen en na de gyn. hehe kon me dit keer niet verslapen :nee: ideaal late afspraken :P

(k)
have a nice day ladys

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 22 juni 2006 om 11:53:
Ahhh vind het echt sneu voor Jesse

ja ikook
is zo zielig he om te zien en nu vooral dat hij alleen maar bij mij wilt

Uitspraak van Shameless-C op donderdag 22 juni 2006 om 11:53:
Ik heb er 2 gehad toen ik een jaartje was... daarna nooit meer... houden zo !

zie je wel dat hoor je vaker
ik heb het ook 1 keer gehad teon ik 2 was maar ik zat wel helemaal onder

he las trouwens dat kay broodje eet super zeg
zat hijniet raar te kijken zo van wat geef jij me dan?

Waarschuw beheerder
ik wil ook zo'n grote wuppie:d maar ze zijn hier uitverkocht,en ben niet zo gek dat ik er 30 euro voor ga geven:no:

heb gister ff gekeken op marktplaats,maar er worden complete wuppiepakketten verkocht...:vaag: en daar word op geboden joh!:O sommige zelfs 300 euro!
Waarschuw beheerder
bij mij gebruikte me ma mentholpoeder..
dan blijven ze droog en de jeuk neemt af..
8)

Waarschuw beheerder
hallo dames,
echt zielig die jesse,geef hem maar een dikke knuffel van mij! Net ff Lorenzo z'n nageltjes geknipt,maar ik vind dat altijd zo'n gedoe,in het begin vijlde ik ze,maar dat kan nu niet meer! Meestal probeer ik het te doen als hij slaapt,maar net zag ik dat hij een krasje in z'n gezicht had dus heb ik het maar metteen gedaan. Is er trouwens een makkelijker mannier voor?
Nou ik ga ff z'n bad leeggooien en schoonmaken.
Doeiiiiiiiii(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 22 juni 2006 om 12:01:
bij mij gebruikte me ma mentholpoeder..
dan blijven ze droog en de jeuk neemt af..

ik heb zalf gehaald bij de apotheek
kijk het even aan
calendula emulsie van vsm helpt ook kan ook dat altijd nog halen
Waarschuw beheerder
Kim,Owen zit er ook nog niet goed in hoor maar doe een handdoekrolletje erin en dat gaat goed (y) ...is vanaf 6 a 7 maanden die ring maar die schuif waar Danuut het over heeft is zonde om nu nog te kopen want dat is tot 6 maanden! en deze ring kun je tot 14 maanden gebruiken...

wilde ik net ff tukkie doen met Owen,gaan ze weer boren in die hoereflat! zooooo je word toch simpel hiervan :-s wanneer de NEUK vinden wij een leuk huisje :[ daar zal ik ook wel ziek door zijn :@
Waarschuw beheerder
trouwens, :knuffel: voor Jesse wat ziet hij er zielig uit zeg! :-s heeft hij er erg last van of jeukt dat ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:02:
Is er trouwens een makkelijker mannier voor?

Ik houd bij Dellysa elke vinger die ik ga knippen apart vast zodat ze 'm niet weg kan trekken en dan knip ik die. Wel zit ik met m'n rug naar haar toe, zodat ze niet ziet wat er gebeurd en hou ik haar armpje onder mijn arm en dan pak ik per vinger haar vinger goed vast en knip ik ze.
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 22 juni 2006 om 12:07:
Kim,Owen zit er ook nog niet goed in hoor maar doe een handdoekrolletje erin en dat gaat goed ...is vanaf 6 a 7 maanden die ring maar die schuif waar Danuut het over heeft is zonde om nu nog te kopen want dat is tot 6 maanden! en deze ring kun je tot 14 maanden gebruiken...

Goed idee (Y) ga in de pauze straks ffies kijken bij de Prenatal.

Waarschuw beheerder
Net al onze CD's weer eens geordend. Kloteklus.

alternatief afdeling
[img width=639 height=481 cacheid=000c8a340024181f72833db01a0175bf21]http://img228.imageshack.us/img228/8736/hpim0798medium5vx.jpg[/img]
[img width=639 height=481]http://img153.imageshack.us/img153/7614/hpim0799medium5pj.jpg[/img]

Vanalles
[img width=453 height=601]http://img153.imageshack.us/img153/9053/hpim0800medium5ax.jpg[/img]

Alles weer netjes geordend, 301 precies :P
[img width=453 height=601 cacheid=000c8a4c002418514bafdc731a0175bf21]http://img152.imageshack.us/img152/9396/hpim0801medium0dc.jpg[/img]

En nog een zootje CD boxen die niet in het rek passen. Trouwens ook een restje DVD's en video's die niet meer in de btreffende kast passen. Maar die ga ik na m'n vakantie wel eens uitzoeken.
[img width=639 height=481 cacheid=000c8a5b00241863256f579c1a0175bf21]http://img153.imageshack.us/img153/97/hpim0802medium1vs.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
jeempie riley's mama..
waar je zin in heb..
:O :O :O

ik ben me winkel aan t omgooien vor dag 2..
vraag niej wrom ik eraan begonnen ben..
:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 22 juni 2006 om 11:01:
Ja hij is 8270 gram... correctie

Zoooo komt tie eindelijk een keer richting z'n dinnetje :lief: Netjes hoor (y) Maar Kay-tje eet ook supergoed (Y) Ik ga Jada nu brood geven, als ze het niet eet, probeer ik weer pap.

We hebben saampies ff een tukkie gedaan ;)

AAAAAH Jesse :cry: Echt zielig zeg!!!! Dikke :knuffel: voor Jesse :lief:

Hoe zal het vandaag met Zoe zijn gegaan??? Haar eerste uurtjes school :)

Uitspraak van DD80 op donderdag 22 juni 2006 om 10:44:
Hebben jullie weleens dat je kind zo'n harde scheet laat dat ze/hij er zo van schrikt dat het gaat huilen?!

Niet huilen, maar wel helemaal in een deuk liggen :lol:

Ik geef het idd samen met opvolgmelk :) Kheb nu bambix peer/banaan :)

Zo lunchtijd :)

doeiiiiiii

Waarschuw beheerder
djeez...wat veel cd's:D

wat voor winkel heb je dan tink?