Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben ZIEK..
nou ja KATER is denk k t beste woord..
maar t was ook wel errug gezellie gisterav..
kom ik bij me thuis hebtie kaarsjes aangestoken..
maar was niej egt tot iets in staat..
hihi..
errug he..
Arme meid, ik heb er ook een beetje last van heur.
Maar dan ben ik juist WEL in staat tot iets
Non, ik heb bij de thuiszorgwinkel een badsteuntje gekocht voor €14.-, is zeg maar de voorloper van de badring hierboven (tot zoveel kg kan je m gebruiken) en is heel handig
ik las over slaapproblemen..
melatonine pilletjes..
9.95 bij kruidvat..
werkt super..
Hoe doen jullie dat douchen trouwens?
Meeis moet eigenlijk in bad vandaag, maar vind dat best wel een gedoe, dus ik weet niet of douchen makkelijker is?laatste aanpassing 22 juni 2006 09:09
loes sliep vandaag van 11 uur door tot 6 uur
Ik doe Owen nu ook niet meer in bad,deed het tot vorige week om de dag in bad en de andere dag met een kommetje en washandje lekker wassen! Nu doe ik de ene dag douchen in die badring en de andere dag gewoon wassen Ik vind dit ding echt ideaal!kim ja ik zet owen erin en sproei hem met de douchekop dat vindtie heerlijk
Kimmieeeeeeeeee komt Serkan dan niet meer aangezien je met de auto komt?!
Ga het misschien toch proberen, als ik zeker weet dat ze er goed inzit. Ik douche elke dag met Dellysa tenzij ik echt überhaast heb, maar ik douch zelf ook elke dag en dan vind ik het net zo makkelijk om haar mee te nemen, ben ik in 1x klaar
Sam oke dat staat!
Mn lieffie is nog steeds snipverkouden
Jawel
aaaaagh Kweet hoe het is, Jada is tot nu toe elke maand verkouden geweest
Hebben jullie weleens dat je kind zo'n harde scheet laat dat ze/hij er zo van schrikt dat het gaat huilen?! die van mij heeft dat nu al een paar keer gehad
Hoe duur zijn die stoeltjes dan ?
Heb er ook eentje nodig
BTW...geven jullie de beebs al brood ?
Kreeg het als advies mee... brood met boter en kaas.
Gaan het nu eventjes geven...
Als hij het normaal eet dan doen we het al variatie... ene x pap, dan brood etc etc.
Heeft Jesse nu al waterpokken ????
Ik geef Dellysa eigenlijk ook nog geen pap, hoe doen jullie dat ? Melk met Nutrix ofzo ???
ik heb t 2x gehad..
toen ik 4 was en 7 was..
pap maak je aan met de fv
gewoon een flesje maken en dan in een bordje aanmaken met bambix of nutrix tot het dikker word
je kan het ook in de fles doen
ook kan je het aanmaken met bvlaatste aanpassing 22 juni 2006 11:29
en wat ook nog vaak zo is als ze het voor hun 1ste jaar krijgen is de kans groot dat hij het nog een keer krijgt
Dan heb ik het toch goed gedaan, had gisterochtend flesvoeding gemaakt en daarmee Nutrix aangemaakt. Maar Dellysa vond het toch niet zo heel lekker, dus ik ga denk ik maar Bambix halen, die heeft tenminste een ander smaakje
Dat is wel erg sneu. Krabt 'ie er ook al aan of wil hij er nog wel vanaf blijven.
Hopen dat het bij hem maar 1x voorkomt.
chantal zat er ook helemaal onder toen ze 9 ½ maand oud wasecht zielig om te zien...tegen de jeuk hielp maizena trouwens....en dit droogt het ook eerder uit
Ahhh vind het echt sneu voor Jesse
Ik heb er 2 gehad toen ik een jaartje was... daarna nooit meer... houden zo !
bij mij gebruikte me ma mentholpoeder..
dan blijven ze droog en de jeuk neemt af..
Is er trouwens een makkelijker mannier voor?
Kim,Owen zit er ook nog niet goed in hoor maar doe een handdoekrolletje erin en dat gaat goed ...is vanaf 6 a 7 maanden die ring maar die schuif waar Danuut het over heeft is zonde om nu nog te kopen want dat is tot 6 maanden! en deze ring kun je tot 14 maanden gebruiken...
![[img width=639 height=481]http://img153.imageshack.us/img153/7614/hpim0799medium5pj.jpg[/img]](http://img153.imageshack.us/img153/7614/hpim0799medium5pj.jpg)
![[img width=453 height=601]http://img153.imageshack.us/img153/9053/hpim0800medium5ax.jpg[/img]](http://img153.imageshack.us/img153/9053/hpim0800medium5ax.jpg)
Ja hij is 8270 gram... correctie
Hebben jullie weleens dat je kind zo'n harde scheet laat dat ze/hij er zo van schrikt dat het gaat huilen?!
Ik geef Dellysa eigenlijk ook nog geen pap, hoe doen jullie dat ? Melk met Nutrix ofzo ???