Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik moet ook nog 2 dagen werken en dan ben ik ook klaar
Ik kan niet eens normaal stofzuigen zeg
Mijn kledingkast moet nog uit elkaar gehaald worden en weer in een andere kamer gezet worden.
Me vriend is ook besluitloos, wat betreft zeil of laminaat. Hij wilt dus over de vloerbedekking heen leggen en dat kan niet. Maar hij wilt ook niet de vloer eruit trekken.
@Party: hoe is het nu tussen jouw en je vriend??
Ikzelf ben 21 en net wat MiSz zegt... zelfs dan vinden mensen je nog jong.
Lekker boeiend ! Het is je eigen keuze...
Maar goed dat is mijn mening en ik geloof niet dat het zin heeft daar over te discussieren in dit forum....we zijn zwanger,laten we daar optimaal van genieten en voor de peeps die zwanger WILLEN worden heel veel succes natuurlijk!!!!
mn gezellige moeder is gister een uurtje op visite geweest en het ging alleen maar weer over dr werk en die mongool van een vent van dr was dus blij dat ze weer oprotte :[....ik luister daar al geeneens meer naar en ga dan heel ongeinterreseerd naar de tv zitten kijken dan snapt ze meestal de hint wel en is ze zo weg,egoist!laatste aanpassing 27 oktober 2005 09:01
Alles goed met iedereen ???
Moet zo naar het CB toe.. heb er HELEMAAL GEEN ZIN IN die mensen gaan zo uit van 1 standaard kind!~! pfffffff kortzichtig!! heb al een paar X gezeik gehad daarzo!! Het is mijn kind en weet echt wel hoe ze in elkaar steekt enzo.. maar ja wat moet dat moet he ... Laat ze meestal maar ff lullen.. vind wel leuk om andere kindjes daar te zien enzo en hoeveel ze nu weer weegt
Het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten laatste aanpassing 27 oktober 2005 09:56
brinta idd CB denken alles zo goed te weten dat zie ik aan mn broertje,wat een flauwekul! Ik ben grootgebracht met liga en jus dorange en dat mag niet meer blaaaadieblaaaaa slecht voor de tandjes...joh ik heb mn hele gebit nog en heb ooit 2 gatajes gehad!BUULshit dus ...toch succes
Het is dat Nick daar zijn prikjes moet halen, en dat ze alles even controleren...maar naar die goedbedoelde adviezen luisteren we niet meer
nog 2 klantjes om precies te zijn en dan heb ik verlooohoooooof WHOEEEEEHOEEEEE
2 noa en sammy Gaat het dames??? Nog ff volhouden en dan kan je beginnen met PUFFEN
Brinta gelukkig is alles goed met je meissie...die zeikerds daar moet je niet naar luisteren JIJ bent haar moeder dus jij weet wat het beste voor haar is!Gezeik allemaal
Ik mis Dietsie!!!! Diets waar zit je ben je alweer wat opgeknapt schat
nog 2 klantjes om precies te zijn en dan heb ik verlooohoooooof WHOEEEEEHOEEEEE
Alles is nog goed,hartje klopte regelmatig,mijn bloeddruk is ook nog prima.Voor alsnog dus nog geen rede om al een afspraak te maken om de bevalling te gaan inleiden.
Fijn om te horen dat die kleine het goed doet..!
Hoevaak moet je nu naar de VK?
Heb voor volgende week vrijdag weer een controle afspraak staan..Mocht ik dan nog niet bevallen zijn,gaat ze uitleggen over het in leiden van de bevalling en waarschijnlijk ook meteen een afspraak maken op het zhuis.
Diets : ben je ziek ! Beterschap
2 diets hoe is het met jou en je knullen??
Ik mis Dietsie!!!! Diets waar zit je ben je alweer wat opgeknapt schat?
Jaaaaaaaa waar hang je uit?? Ben je nog steeds niet lekker
@Dietje....How are yoy feeling to day??
van mn rust genieten...nou ehhh kan niet stilzitten hoor dus geloof dat maar niet
nou wou dat ik nu in de eerste 3 maanden wat rust kon krijgen
Heb voor volgende week vrijdag weer een controle afspraak staan..Mocht ik dan nog niet bevallen zijn,gaat ze uitleggen over het in leiden van de bevalling en waarschijnlijk ook meteen een afspraak maken op het zhuis.
Dietsie had bezoek ....had ik toch geschreven? Helaas voelde ik me niet zo heel erg lekker, en Dylan is ook ziek geworden. Gisteren heel ff naar Scheveningen geweest met mijn , heerlijk op het strand gelopen!
Moet nu weer ff weg, lees straks alles rustig bij!
goeeiiiiiiesmorgens!Mn nichtje is bevallen van een gezonde meid ze heet Ivy
mn geboortekaartje bespreken
Was uitgerekend op 26 oktober
Gisteren heel ff naar Scheveningen geweest met mijn , heerlijk op het strand gelopen!
Mn nichtje is bevallen van een gezonde meid
Vandaag zou ik op verlate kraambezoek gaan maar heb het zo druk heb het afgezegd want kom er niet aan toe joh moet zoveel doen....mn geboortekaartje bespreken emt de drukker,voer halen voor mn kat bij de dierenarts,kaartje kopen voor mn nichtje,huishouden,huishouden en huishouden en werken end an komt er nog een kalnt een kadobon halen .... *zucht*
We gaan vanavond het versje uitkiezen en m'n schoonmoeder gaat 'm proberen te vertalen naar het Turks
hardcoremama de week ging zeker snel!!!Iedereen zei me dat de laatste weken langzaam gaan maar die vliegen juist voorbij joh
en dan eigenlijk hoef je alleen het gedichtje/tekst in het Turks te doen natuurlijk! Komt vast goed,gaaf idee jouw man is Turks toch? Misschien stomme vraag maar merk je veel van cultuurverschil nu tijdens de zwangerschap? Bij mijn vader wel heel erg met zn bruiloft bijvoorbeeld
Ben benieuwd!! Kan jij eigenlijk turks praten?
I Love apies, kheb er ook 1 in m'n buikkie...hahahaha dat is m'n troetelnaampje voor de beeb hehehehe
@ brinta Hoest met jou en je Girlie
wat zijn die krengen duur zeg
m'n schoonouders hebben maar NL te praten en dat doen ze gelukkig uitstekend
hahahahah gelukkig zijn het niet van die berggeiten.. anders kan ik me voorstellen dat het problemen had kunnen geven
Uitspraak van Sammy78 op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:17:
wat zijn die krengen duur zeg