Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 343819x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 16:59:
Ik moet ook nog 2 dagen werken en dan ben ik ook klaar

Lekker hoor! Ja dan ga je andere "klusjes"verzinnen :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 16:59:
Ik kan niet eens normaal stofzuigen zeg

Mijn kledingkast moet nog uit elkaar gehaald worden en weer in een andere kamer gezet worden.

Me vriend is ook besluitloos, wat betreft zeil of laminaat. Hij wilt dus over de vloerbedekking heen leggen en dat kan niet. Maar hij wilt ook niet de vloer eruit trekken.

En heb jij ook geen idee wat je wilt?? anders ga je toch kijken in de winkel en het eerste wat je mooi vind neem je :D En gewoon niet meer verder kijken, doe ik ook meestal als ik niet kan beslissen :) (wel naar prijs kijkend trouwens :-o)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 26 oktober 2005 om 16:15:
@Party: hoe is het nu tussen jouw en je vriend??

Op moment goed... Ik hoop dat het zo blijft gaan ;).

Waarschuw beheerder
Ladies :lief: Mij horen jullie vanaaf niet meer :gaap:

Ik duik vroeg me nest in, lekker tv kijken in bed :D

Kreeg vanmiddag weer constant steken in me muts, toen ik in de stad liep :S Maar om met dit lekkere weer, nou thuis te blijven :nee:

Kheb ook weer wat kleertjes gekocht voor de kleine :D Sinds ik met verlof ben, heb ik echt een koopziekte gekregen...je moet toch wat :D En maar iedere X tegen steef zeggen, dat dit het laatste is....:S hahahahaha!!!
Eerst was ik niet zo hoor....

Ik ga eerst ff een warme douche nemen en dan neem ik die grote duik :D

Ladies fijne avond en ik spreek jullie snel weer :lief:

Dikke (k) van sammy en m'n kleine "apie"

Waarschuw beheerder
leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie...we zijn net naar het gemeenten huis geweest voor het kindje erkennen.alleen minden heb las van mijn bekken.ben vandaag thuis gebleven en is echt fucking saai.volgende week fisio.hoop dat het snel over is.
kuzz liek 24+1
Waarschuw beheerder
Ben Inge b.v. al tegen gekomen in een ander topic en ben toen een beetje hard tegen d'r geweest maar ze begrijpt wat ik bedoel

:yes: t is ieders goed recht om dr tegenin te gaan dat ik zo jong ben:yes: maarja.. wil niet zeggen dat ik zo ben als die andere tienermoeders snapje?? ik weet zelf hoe ik dr tegenover sta, hoe mijn ouders er tegenover staan, en hoe mijn vriend er tegenover staat.. we hebben veel gesprekken gehad, en ik realiseer me nou echt alles..gelukkig maar:)

Waarschuw beheerder
als je er zelf maar achter staat en je vriend ook dan is het goed sommige mensen vinden mij ook nog jong en dan ben ik 21 maar ik kies er zelf voor en ik ben er meer dan klaar voor en mn vriend al helemaal die kan al niet meer wachten dus dan komthet bij jullie ook wel goed denk ik trek je er maar niks van aan wat andere zeggen het is jouw keus en niet die van hun. (K) an
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lappen tekst !
Helaas heb ik geen tijd om alles te lezen :-(

Maar voor zover ik het heb kunnen lezen gaat het best goed en is er nog geen nieuwe wereldburger bijgekomen !

Diets : ben je ziek ! Beterschap :bloem:

Saskia : erg mooie tekening ! Helaas kan ik zelf totaal niet tekenen maar vind het wel alijd super mooi om te zien.
Wil zelf ook een keertje een portret laten maken....misschien van een foto van the family straks :)

Een nieuwe zwangere zag ik... hardcore-mama.
Hoever ben je inmiddels ?
Wat betreft de vooroordelen van mensen... die zullen er altijd zijn. Uiteindelijk moet je het allemaal zelf doen (gelukkig heb je je ouders en je vriend) maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Naar mijn idee doe jij straks alleen maar nog meer je best ! Omdat je zowiezo het tegendeel wilt bewijzen.
Maak je geen zorgen !

Ikzelf ben 21 en net wat MiSz zegt... zelfs dan vinden mensen je nog jong.
Lekker boeiend ! Het is je eigen keuze...

Maar goed ladies.... ik hou het hier weer bij !
Voel me voor de rest best goed, alleen had de afgelopen dagen een beetje last van een 'vol" gevoel, waarschijnlijk omdat die kleine nog zo hoog ligt !

Tot snel !

Waarschuw beheerder
goedeavond :)

Heb net ff idols zitten kijken haha snap echt niet dat sommige mensen ECHT denken dat ze kunnen ZINGEN :nee: De voorrondes zijn altijd het leukste :D

2 Sammy kruip jij er maar lekker in hoor (f) Denk dat de uk zich niet lang meer op zich zal laten wachten ! Rust lekker uit en we horen je wel weer :D

Uitspraak van Shameless-C op woensdag 26 oktober 2005 om 21:01:
Ikzelf ben 21 en net wat MiSz zegt... zelfs dan vinden mensen je nog jong.
Lekker boeiend ! Het is je eigen keuze...

:yes: dat is ook wel zo, ik word ook regelmatig aangekeken hoor!! Er is zelfs een keer in mijn zwangerschap in de appie heijn gezegt.. KIND KRIJGT KIND! was ik zo van verbaasd dat ik niet eens wat terug zei.. dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had!! Niet normaal meer wat een onbeschofte mensen je er tussen hebt lopen!! Was echt een KAKWIJF... maar ja zolang ik en mijn omgeving weten hoe het zit dan is het goed !! En daar moet je meeleven en niet met de buiten wereld en met mensen die denken hoe het zit..
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf nu ook nog maar 23 maar mijn vriend en ik hebben echt samen besloten dat we er aan toe zijn, ik ben afgestudeerd, we zijn al bijna zes jaar samen, we hebben een eigen huis alle twee een baan....we zijn er aan toe!

Ik wil niemand beledigen of pijn doen, hier zijn altijd de meningen erg over verdeeld, maar toen ik een stuk jonger was heb ik een abortus gehad.
De reden waarom is omdat we er toen gewoon nog niet aan toe waren. Ik was nog bezig met mijn studie, we hadden niet genoeg geld, zaten eigenlijk gewoon in de schulden. Hadden een huur flatje in een verkeerde buurt....ik was nog te jong.
Ik begrijp dat niet iedereen voor een abortus zou hebben gekozen en ik kan ook best begrijpen als iemand daar een andere mening over zou hebben. Maar ik heb daar toen voor gekozen omdat ik het gewoon nog niet voor elkaar had allemaal, ik had een kindje nog niets te bieden.

Ik denk dat het ook niet veel met leeftijd te maken heeft, meer met waar je staat in het leven. Ik stond op een punt waar het gewoon echt niet kon....als ik op een ander punt stond had geen abortus laten plegen ondanks dat ik zo jong was.

Als jong iemand moet je gewoon wel goed begrijpen wat het allemaal in houdt....echt jong kunnen zijn zoals andere meiden van 16 of 17 zonder kinderen...tja dat is er niet meer bij....
Waarschuw beheerder
goeiesmorgens,wat een serieuze onderwerpen hier op de vroege mogguh ;-)

Laat ik daar maar meteen mijn mening over geven dan....ik vind de leeftijd er niet eens zo toe doen MITS zon meisje in staat is voor een kindje te zorgen. Ik vind als je nog lekker staat te pogoterroren en pillen staat te slikken op kinderfeestjes dan moet je er beter niet aan beginnen....abortus daarentegen vind ik altijd zon makkelijk hulpmiddel om naar te grijpen....je had ook kunnen voorkomen dat je zwanger zou worden door het veilig te doen. Anno 2000 hoef je niet ongewenst zwanger te worden namelijk :-) TENZIJ je natuurlijk door je pil heen kotst of diarree krijgt of verkracht word....maar ik vind dat er nog altijd te gemakkelijk naar gegrepen wordt en het gezien word als anticonceptiemiddel,dat zou moeten veranderen!

Maar goed dat is mijn mening en ik geloof niet dat het zin heeft daar over te discussieren in dit forum....we zijn zwanger,laten we daar optimaal van genieten en voor de peeps die zwanger WILLEN worden heel veel succes natuurlijk!!!!

ik heb redelijk geslapen vannacht heb zo nog een klantje :/ BEHHHH maar ja,wel weer wat centjes :-) mn gezellige moeder is gister een uurtje op visite geweest en het ging alleen maar weer over dr werk en die mongool van een vent van dr :gaap: was dus blij dat ze weer oprotte :[....ik luister daar al geeneens meer naar en ga dan heel ongeinterreseerd naar de tv zitten kijken dan snapt ze meestal de hint wel en is ze zo weg,egoist!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 27 oktober 2005 om 09:00:
Anno 2000 hoef je niet ongewenst zwanger te worden namelijk

Nou wel als het op 1 of andere manier moet. Wij hebben 2 dingen gebruikt namelijk en nog ben ik zwanger geworden. MAar ik ben het eens met het abortus verhaal.
Waarschuw beheerder
Ik begrijp ook heus dat er mensen zijn die er makkelijk naar grijpen, een simpele oplossing.
Dat was het in mijn situatie in ieder geval niet...

Ik was ook gewoon aan de pil...

Ik begrijp dat het bij iedereen een reactie kan opwekken ik bedoelde er ook alleen maar mee dat jong moeder zijn niet altijd wat met de leeftijd te maken heeft maar vooral met waar je staat in het leven.
Meer niet :)

Voor alle aanstaande moeders (f) natuurlijk ook voor de mensen die graag zwanger willen worden!

Waarschuw beheerder
Goeiemorgen :D

Alles goed met iedereen ???
Moet zo naar het CB toe.. heb er HELEMAAL GEEN ZIN IN :S die mensen gaan zo uit van 1 standaard kind!~! pfffffff kortzichtig!! heb al een paar X gezeik gehad daarzo!! Het is mijn kind en weet echt wel hoe ze in elkaar steekt enzo.. maar ja wat moet dat moet he ... Laat ze meestal maar ff lullen.. vind wel leuk om andere kindjes daar te zien enzo en hoeveel ze nu weer weegt :D
nou spreek je vanmiddag misschien nog ffies!!
Dikke :knuffel: voor allemaal (as) Mama's :D

Waarschuw beheerder
:D weken zwanger :D
Goedemorgen allemaal,

Idd wat een serieus leesvoer. Ik ga mijn mening niet geven, mensen moeten zelf weten wat ze doen, zolang ik mijn eigen weg maar bewandel.

Hoe is het met iedereen? Shameless: alles goed? Ik heb ook vaak last van een 'vol' gevoel, mijn baby ligt volgens de vk ook behoorlijk hoog nog. Dus ik zal de aankomende weken wel last krijgen van indalingsweeën:(

Verder voel ik me prima, vooral nu de laatste 8 weken zijn aangebroken.:cheer:. Dat voelt ook wel weer als een mijlpaal. Ach, we'll see.

(K) aan allemaal en doe rustig aan.

Waarschuw beheerder
Maar goed dat is mijn mening en ik geloof niet dat het zin heeft daar over te discussieren in dit forum....we zijn zwanger,laten we daar optimaal van genieten en voor de peeps die zwanger WILLEN worden heel veel succes natuurlijk!!!!

Mee eens...er ziijn geloof ik al een aantal topics waar dit onderwerp uitgebreid aan de kaart wordt gesteld.

Moet straks weer op controle...Spannend weer.
Was vannacht wel misselijk en heb ook weer meer dan uur op wc rondgehangen.Uiteindelijk kwam het er aan alle kanten weer uit..en heb daarna nog met flinke buikpijn in bed gelegen.Om een uurtje of half 5 dan toch weer in slaap gevallen.
mn gezellige moeder is gister een uurtje op visite geweest en het ging alleen maar weer over dr werk en die mongool van een vent van dr was dus blij dat ze weer oprotte :[....ik luister daar al geeneens meer naar en ga dan heel ongeinterreseerd naar de tv zitten kijken dan snapt ze meestal de hint wel en is ze zo weg,egoist!laatste aanpassing 27 oktober 2005 09:01

:lief: Vind het echt klote voor je dat je zo'n rot contact hebt met je moeder.:lief:(ga niet in details hierzo op dit forum,maar kan me heeel goed indenken hoe je je soms moet voelen uit eigen ervaringen.)(k)

Zo ik ga ff lekker douchen en de boel opruimen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 09:35:
Alles goed met iedereen ???
Moet zo naar het CB toe.. heb er HELEMAAL GEEN ZIN IN die mensen gaan zo uit van 1 standaard kind!~! pfffffff kortzichtig!! heb al een paar X gezeik gehad daarzo!! Het is mijn kind en weet echt wel hoe ze in elkaar steekt enzo.. maar ja wat moet dat moet he ... Laat ze meestal maar ff lullen.. vind wel leuk om andere kindjes daar te zien enzo en hoeveel ze nu weer weegt

Succes daar!! Ik ben er ook nooit zón fan hoor!!
Altijd alles volgens het boekje ja!! bah bah.

Maar ja probeer er het positieve maar idd van in te zien.Dan weet je of je meissie lekker gegroeid is.

En weet je ...soms kunnen ze toch nog weleens van pas komen hoor..als je met vragen zit of andere dingen.Misschien nu niet meteen maar als ze wat ouder wordt.We hebben met leroy een tijdje ook best wel probleempjes gehad qua opvoeding en ik moet eerlijk bekennen dat ik toen wel heel blij was dat ik daar een luisterend oor vond.Ze gaven wat tips of dingen die wij zelf zouden kunnen veranderen..en zie daar,ons probleem was verholpen na een tijdje!!
Waarschuw beheerder
Het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * L@dy * op donderdag 27 oktober 2005 om 09:56:
Het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten laatste aanpassing 27 oktober 2005 09:56

Je mag toch je mening geven? Niet iedereen hoeft het ermee eens te zijn toch. Dat is het mooiste recht dat we hebben in NL: vrijheid van meninguiting:)
Waarschuw beheerder
Lady je stoot niemand voor het hoofd hoor,absoluut niet je geeft gewoon je mening net als ik en anderen dat doen en dat moet kunnen (f) no hard feelings meis!!!!!

Noa wat balen dat het nog steeds niet lekker doorzet joh...maar anderzijds.....geduld loont bekijk het zo maar ;-) thx voor je lieve woorden wat betreft mn moeder (f)

brinta idd CB denken alles zo goed te weten dat zie ik aan mn broertje,wat een flauwekul! Ik ben grootgebracht met liga en jus dorange en dat mag niet meer blaaaadieblaaaaa slecht voor de tandjes...joh ik heb mn hele gebit nog en heb ooit 2 gatajes gehad!BUULshit dus :-)...toch succes ;-) (k)

Waarschuw beheerder
Mogguh!!!

39 weken en 1 dag :D

Zoooo wat heb ik weer es fijn geslapen :gaap: paar keertjes pleebezoek( een paar plasjes hoor, geen race meer gelukkig :D ) en verder geen klachten.

Lekker weertje vandaag, wat zal ik es gaan doen :D SHOPPEN!!!! Grapjuh :D Ik ga denk ff naar me omaatje :lief:

Nou ladies kheb weer wat van me laten horen :D Anders denken jullie, dat ik al aan 't bevallen ben ofzo :D hahahaha!

FF douche en dan ga ik pleituh!

Doeiiiii :lief: sammy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 27 oktober 2005 om 10:39:
brinta idd CB denken alles zo goed te weten dat zie ik aan mn broertje,wat een flauwekul! Ik ben grootgebracht met liga en jus dorange en dat mag niet meer blaaaadieblaaaaa slecht voor de tandjes...joh ik heb mn hele gebit nog en heb ooit 2 gatajes gehad!BUULshit dus ...toch succes

Volgensmij is er elk jaar weer een andere regel en dat is meestal omdat ze het zelf niet weten. Geen 1 kind is hetzelfde dus volgensmij kan je nooit aan 1 schema houden. MAar ja is het dat niet dan is je kind wle weer te dik of te dun. Ik was vroeger geloof ik altijd te zwaar en het is toch goed met me gekomen hihi.

Waarschuw beheerder
haaaaaaaaai
Daar zijn we weer :D

Alles op het CB was goed :)
De vorige keren kreeg ik een grote mond omdat ze te dik werd.. maar at gewoon volgens het gemiddelde.. wat kan ik er dan aan doen dat ze boven "het gemiddelde" zit terwijl ze zich wel aan de "regels"houd met de juiste hoeveelheid eten..:/ (ze eet echt niet teveel..) maar goed , nu zit ze dus op voor hun het juiste gewicht.. Terwijl ik niks verandert heb aan de voeding ;)
Dat regelt zich zelf wel hoor.. en de andere keer zeiden ze dat ze meer op haar buikje moest liggen anders zou ze een plat hoofie krijgen.. dus ik vertel dat ik dat regelmatig doe maar dat ze het niet zolang leuk vind en dan gaat huilen en zo over de rooie gaat dat ze gaat spugen.. dus dan draai ik haar weer om of zet haar in haar wipstoeltje, krijg ik van die vrouw een opmerking van : Nou dat ligt aan de disipline van de ouders mevrouw... en zo zijn er steeds kleine dingetjes waar ik me aan erger.. Maar zal er wel bij horen het is idd (y) dat ze er zijn en met bepaalde vragen kan je er wel terrecht.. maar niet alle kinderen zijn het zelfde en hun scheren ieder kind over 1 kam en dat kan nou eenmaal niet.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Brinta :)

Die mensen daar moet je zeker weten laten lullen :jaja:
Snap ook wel dat hun gewoon hun werk doen, maar heb er eigenlijk vrij weinig aan...:/
Het is dat Nick daar zijn prikjes moet halen, en dat ze alles even controleren...maar naar die goedbedoelde adviezen luisteren we niet meer :D

Had er vorige keer ook een hele discussie over buikslapen :/
Ik slaap toevallig ook meestal op mijn buik..en Nick doet het nu ook...kan hem wel weer terug draaien op zijn rug, maar nog voor ik me heb omgedraaid ligt hij alweer op zijn buik :s
Gimgen hun ook lopen roepen ja dat mag helemaal niet, hij moet op zijn rug of zij slapen...blah blah blah :vaag:
Dus heb toen heel netjes gevraagd of ik hem dan maar moest vastbinden ofzo ;)
Zaten ze me stom aan te kijken :/

Maar ok :D
Moet er begin volgende maand weer heen, ben benieuwd wat ze dan weer te zeuren hebben :D

Waarschuw beheerder
Dan zeg je toch lekker niet dat hij op zijn buik slaapt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 27 oktober 2005 om 15:56:
Het is dat Nick daar zijn prikjes moet halen, en dat ze alles even controleren...maar naar die goedbedoelde adviezen luisteren we niet meer

haha ja dat heb ik nou ook.. maar moet zeggen dat ze je aan het begin behoorlijk onzeker kunnen maken..(dat met dat te dik en de gevolgen daarvan...) Terwijl ik gewoon deed wat me was 'opgegeven" maar ja nu sta ik wat zekerder in mijn schoenen en zeg ik ook veel dingen niet meer.. daaaag watvoor hun niet belangrijk kan zijn vertel ik :nee: niet :)

2 moon hoe is het met je knappe vent??

2 partychickie al wat geluk met de huizen??

2 sas hoe voel je je? gaat alles goed?

2 diets hoe is het met jou en je knullen??

2 noa en sammy Gaat het dames??? Nog ff volhouden en dan kan je beginnen met PUFFEN :p

2 belle nog steeds last van je tand/kies?
Waarschuw beheerder
Bij mijn eerste was t vaak ook als ze zei ken hij dit al of dat al...ach dat doet hij al heel lang al :D keken ze mij met grote ogen aan van : "ohh"
Ik wil gerust luisteren naar advies maar naar dat betweterige gedoe luister ik niet naar...want ben niet leipe lowie natuurlijk :X :D

Ben benieuwd als ik volgende maand naar t CB moet voor t eerst met Gilano of er dan nog betweterige type zitten...
Lach ze zo in hun gezicht uit ;d als ze met iets doms aankomen dan zeg ik gerust er wat van ;d :jaja:
Waarschuw beheerder
hey Sam lekker geshopt 2day????

Brinta gelukkig is alles goed met je meissie...die zeikerds daar moet je niet naar luisteren JIJ bent haar moeder dus jij weet wat het beste voor haar is!Gezeik allemaal....buikslapen is trouwens wel gevaarlijk dus wat lullen hun nou :-s...met mij ook alles goed hoor wijffie,thanks (l)

Ik mis Dietsie!!!! Diets waar zit je ben je alweer wat opgeknapt schat? (l)

Met de rest ook alles goed???

nog 2 klantjes om precies te zijn en dan heb ik verlooohoooooof :cheer: 8) WHOEEEEEHOEEEEE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 27 oktober 2005 om 18:12:
nog 2 klantjes om precies te zijn en dan heb ik verlooohoooooof WHOEEEEEHOEEEEE

Lekker zeg voor je :lief:

Ben vandaag weer op controle geweest.
Alles is nog goed,hartje klopte regelmatig,mijn bloeddruk is ook nog prima.Voor alsnog dus nog geen rede om al een afspraak te maken om de bevalling te gaan inleiden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 17:26:
2 noa en sammy Gaat het dames??? Nog ff volhouden en dan kan je beginnen met PUFFEN

Ik zou er graag vannavond aan willen beginnen :P

@Dietje....How are yoy feeling to day??
@Dragon...alles goed?Hoe voel je je nu,zo na de bevalling enzo?En natuurlijk ook heel belangrijk,Hoe doet je ventje het?

Ik ga hier even wat doen...kids in bad en naar bedje..

Waarschuw beheerder
Brinta gelukkig is alles goed met je meissie...die zeikerds daar moet je niet naar luisteren JIJ bent haar moeder dus jij weet wat het beste voor haar is!Gezeik allemaal

Ja is toch ook zo!! :) Wil geen oud wijf klinken maar wat is het toch steeds lekker weer he!! :D:D:D Morgen word het weer (y) kunnen we oppad met kleine en hond !!

Ik mis Dietsie!!!! Diets waar zit je ben je alweer wat opgeknapt schat

Jaaaaaaaa waar hang je uit?? Ben je nog steeds niet lekker (f)

nog 2 klantjes om precies te zijn en dan heb ik verlooohoooooof WHOEEEEEHOEEEEE

Lekker hoor ! Dan kan je lekker nog ff genieten van de rust ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:45:
Alles is nog goed,hartje klopte regelmatig,mijn bloeddruk is ook nog prima.Voor alsnog dus nog geen rede om al een afspraak te maken om de bevalling te gaan inleiden.

Fijn om te horen dat die kleine het goed doet..!
Hoevaak moet je nu naar de VK?
Waarschuw beheerder
Een nieuwe zwangere zag ik... hardcore-mama.
Hoever ben je inmiddels ?

nu inmiddels 10 weken en 5 dagen;)

Waarschuw beheerder
2 partychickie al wat geluk met de huizen??

Nee helemaal niet :(. Elke keer weer een rotbuurt.
Waarschuw beheerder
haai meiden (f)

Noa ja echt heerlijk idee joh :-d met jou ook alles goed? :knuffel: valt niet mee he dat wachten voor je maar het loont!!!

Brinta nou dat klinkt niet ouwewijverig maar het was ook topweer...iets te warm voor mij nu maar goed ;-) ik heb liever het weer als dinsdag!Storm en regen mmmmm zalig! :-d

van mn rust genieten...nou ehhh kan niet stilzitten hoor dus geloof dat maar niet ;-p
Waarschuw beheerder
nou wou dat ik nu in de eerste 3 maanden wat rust kon krijgen:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet even kwijt dat ik soms even kom spieken hier ookal ben ik niet zwanger..
Erg leuk om dit allemaal te lezen :d

Genietse van jullie zwangerschap :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:57:
Fijn om te horen dat die kleine het goed doet..!
Hoevaak moet je nu naar de VK?

Heb voor volgende week vrijdag weer een controle afspraak staan..Mocht ik dan nog niet bevallen zijn,gaat ze uitleggen over het in leiden van de bevalling en waarschijnlijk ook meteen een afspraak maken op het zhuis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:04:
Heb voor volgende week vrijdag weer een controle afspraak staan..Mocht ik dan nog niet bevallen zijn,gaat ze uitleggen over het in leiden van de bevalling en waarschijnlijk ook meteen een afspraak maken op het zhuis.

Wanneer was je uitgerekende datum? Dat heb je vast al tig keer gezegd, maar ben het weer vergeten :s.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shameless-C op woensdag 26 oktober 2005 om 21:01:
Diets : ben je ziek ! Beterschap

2 diets hoe is het met jou en je knullen??

Ik mis Dietsie!!!! Diets waar zit je ben je alweer wat opgeknapt schat?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:57:
Jaaaaaaaa waar hang je uit?? Ben je nog steeds niet lekker

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:45:
@Dietje....How are yoy feeling to day??

Dietsie had bezoek o:)....had ik toch geschreven;)? Helaas voelde ik me niet zo heel erg lekker, en Dylan is ook ziek geworden:frusty:. Gisteren heel ff naar Scheveningen geweest met mijn (l), heerlijk op het strand gelopen:d!

Moet nu weer ff weg, lees straks alles rustig bij(k)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:42:
Wanneer was je uitgerekende datum? Dat heb je vast al tig keer gezegd, maar ben het weer vergeten .

Geeft niet hoor...
Was uitgerekend op 26 oktober

Ben vandaag dus 40 wkn en 2 dgn!!

Waarschuw beheerder
Morguuuuuuuuh :)
Al mensen die aan het bevallen zijn??? Ben echt zo nieuwsgierig!! Gaat er echt om spannen!! :D

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 27 oktober 2005 om 21:56:
van mn rust genieten...nou ehhh kan niet stilzitten hoor dus geloof dat maar niet

hahaha nee dat denk ik ook niet (nesteldrang..koopzucht...;) ) nee maar je hoeft in ieder geval niet meer verplicht te werken en vroeg je bedje uit!! je kan lekker op je eigen gemakje je dag indelen :D

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 28 oktober 2005 om 07:50:
nou wou dat ik nu in de eerste 3 maanden wat rust kon krijgen

Volgens mij heeft niemand die :nee:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:04:

Spannend allemaal hoor!! Wie weet dient de kleine zich al eerder aan.. !! Die kleine die zit veeeeels te lekker bij jou te dobberen!! die heeft nog helemaal geen zin om eruit te komen ;) Hou nog ff vol :knuffel: (f)
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:47:
Dietsie had bezoek ....had ik toch geschreven? Helaas voelde ik me niet zo heel erg lekker, en Dylan is ook ziek geworden. Gisteren heel ff naar Scheveningen geweest met mijn , heerlijk op het strand gelopen!

Moet nu weer ff weg, lees straks alles rustig bij!

DIETSSSSSSSSSS haha we miste je al!! Ja heb het volgens mij wel ergens gelezen.. maar het gaat zo hard hier op het forum!!! :)
K*t zeg dat je je nog steeds niet zo goed voelt!! En nu Dylan ook nog :S (f)
Maaruh.. leuk gehad met je :lief: :bloos: Lekker hoor saampies(was toch samen?) op het strand wandelen.. :D Toch niet liggen rollebollen in het zand he ;) !!!
Waarschuw beheerder
goeeiiiiiiesmorgens!Mn nichtje is bevallen van een gezonde meid :cheer: ze heet Ivy (ik vind het een debiele naam maar goed...smaken verschillen gelukkig)

heyyy Diets we mistten je al 8) lekker wezen *wandelen* met je lover dus op het strand ;-p...ik zou HEEL andere dingen doen daar o:) hahahahaha

Vandaag zou ik op verlate kraambezoek gaan maar heb het zo druk heb het afgezegd want kom er niet aan toe joh moet zoveel doen....mn geboortekaartje bespreken emt de drukker,voer halen voor mn kat bij de dierenarts,kaartje kopen voor mn nichtje,huishouden,huishouden en huishouden en werken end an komt er nog een kalnt een kadobon halen :-s.... *zucht*
Waarschuw beheerder
ee noa dat is dus wel spannend ofniet??

:)

Waarschuw beheerder
32,1 wkn zwanger :D
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:09:
goeeiiiiiiesmorgens!Mn nichtje is bevallen van een gezonde meid ze heet Ivy

Gefeliciteerd !!!
mn geboortekaartje bespreken

We gaan vanavond het versje uitkiezen en m'n schoonmoeder gaat 'm proberen te vertalen naar het Turks:S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:08:
Was uitgerekend op 26 oktober

Dus nu is het echt gewoon afwachten (en aftellen)
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:47:
Gisteren heel ff naar Scheveningen geweest met mijn , heerlijk op het strand gelopen!

Gewandeld ja, ja, zou ik ook zeggen :D;)

Volgende week mag ik eindelijk m'n kinderwagen halen. Ik zou 'm 3 weken geleden al mogen halen, maar hij was niet aangekomen en zou 3 weken later afgeleverd worden bij de winkel. Ik ben benieuwd of ze 'm volgende week wel hebben anders ga ik vette stennis schoppen !!!

Lekker weer he buiten :p Helaas moet ik weer aan het werk, ach nog een dagje en dan is het alweer weekend en m'n moeder wilt zondag naar Stichting Aap, schijn je ook iets te kunnen doen, dus ik ga maar een dagje mee, heb ik wat te doen:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zit nu op school, leesautobiografie is net af:), moet ook gebeuren:D dalijk lekker weekend ja.. pfeeuw de week ging snel:)
Waarschuw beheerder
olaatjes...

KIm mijn pa is getrouwd met een Indische vrouw dus zij wilden het geboortekaartje ook half in het Indisch maar ze hebben bijv. de geboortedatum en tijd zo gedaan: 28/10/2005 10:23

en dan eigenlijk hoef je alleen het gedichtje/tekst in het Turks te doen natuurlijk! Komt vast goed,gaaf idee :-d jouw man is Turks toch? Misschien stomme vraag maar merk je veel van cultuurverschil nu tijdens de zwangerschap? Bij mijn vader wel heel erg met zn bruiloft bijvoorbeeld :-)

stichting AAP doet goede dingen (y) mijn steun hebben ze ook zeker!

hardcoremama de week ging zeker snel!!!Iedereen zei me dat de laatste weken langzaam gaan maar die vliegen juist voorbij joh :-o

Waarschuw beheerder
Mn nichtje is bevallen van een gezonde meid

Gefeliciteerd!! :D
Vandaag zou ik op verlate kraambezoek gaan maar heb het zo druk heb het afgezegd want kom er niet aan toe joh moet zoveel doen....mn geboortekaartje bespreken emt de drukker,voer halen voor mn kat bij de dierenarts,kaartje kopen voor mn nichtje,huishouden,huishouden en huishouden en werken end an komt er nog een kalnt een kadobon halen .... *zucht*

al met al je heb weer een drukke dag voor de boeg :) nog 1 daggie en dan is ht weer WEEKEND :bounce: Heb er zin in :)
Gaat lekker naar mijn moeder toe (en zusje en stiefvader :)) Die wonen in Bergen op Zoom dus zie ze niet zo heel vaak als ik zou willen :nee: maar morgen maken we er een lekker daggie van :D mag ook wel heb haar al een maand niet gezien.. en zij dus die kleine ook niet :S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:26:
We gaan vanavond het versje uitkiezen en m'n schoonmoeder gaat 'm proberen te vertalen naar het Turks

Ben benieuwd!! Kan jij eigenlijk turks praten?

Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:58:
hardcoremama de week ging zeker snel!!!Iedereen zei me dat de laatste weken langzaam gaan maar die vliegen juist voorbij joh

:yes: vond ik ook hoor!! Maar over het algemeen vond ik hele zwangerschap snel gaan, 9mnd lijkt zo lang.. maar valt eigenlijk best mee.. (ok die van mij is met 8mnd geboren.. (maar toch!! ging snel :D )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:58:
en dan eigenlijk hoef je alleen het gedichtje/tekst in het Turks te doen natuurlijk! Komt vast goed,gaaf idee jouw man is Turks toch? Misschien stomme vraag maar merk je veel van cultuurverschil nu tijdens de zwangerschap? Bij mijn vader wel heel erg met zn bruiloft bijvoorbeeld

We doen puur en alleen de tekst in het Turks en het Nederlands, de rest blijft gewoon in het Nederlands staan. Vandaar dat we een korte en krachtig versje willen hebben.

Ik merk helemaal niet veel van een cultuurverschil, maar misschien ligt dat ook aan m'n vriend, want die doet bv helemaal niets met zijn geloof etc.
Hij rookt, drinkt en eet ook gewoon varkensvlees, doet niet aan de Ramadan, het is gewoon eigenlijk een Nederlander, op z'n achternaam na dan.
Zijn ouders zijn ook behoorlijk verwesterd hoor, gelukkig maar ! Alleen eten zij geen varkensvlees en doen ze aan de Ramandan (alleen zijn vader), maar op dat na, is het gewoon als ieder ander.
Wij willen ook beide NIET trouwen en dat hoeft dan ook niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Middag :flower:

39 weken en 2 dagen zwanger ;)

Stichting aap!!! das toevallig, heb ik van de week tussen m'n eigen sites( bij m'n profiel) geplaatst :d Wat grappig dat jullie het daar dan over hebben :D

I Love apies, kheb er ook 1 in m'n buikkie...hahahaha dat is m'n troetelnaampje voor de beeb :D hehehehe

@ sas gefeliciteerd met je nichtje...Ivy vind ik echt een naam voor negers :D maar vind het wel een grappige naam, lekker kort :jaja:

@ Diets oooooooooh dietsie was met :lief: Onze brains zijn niet meer als voorheen volgensmij :D was het wel gezellie???

@ Noa Nog steeds niet???? Ook nog geen voorteken dat het al snel gaat komen???

@ brinta Hoest met jou en je Girlie???

@ Kim Kinderwagen halen, vond ik het leukste wat er is :jaja: Vooral als je er 1 krijgt :D pfffffff wat zijn die krengen duur zeg!! :frusty:

Zoooooooooo en voor degene die ik vergeten ben een grote :knuffel: van mij en m'n apie!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:10:
Ben benieuwd!! Kan jij eigenlijk turks praten?

Nee dat kan ik niet, maar wil het eigenlijk ook niet leren hoor. Ten eerste is het te moeilijk en ten tweede vind ik dat ik dat helemaal niet hoef (het klinkt ook voor geen meter), m'n schoonouders hebben maar NL te praten en dat doen ze gelukkig uitstekend:D

Waarschuw beheerder
Heey Sammy wijfie :D hoe voel je je?? jou uitrekendata komt ook steeds dichter bij he!! (2 nov toch?)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:17:
I Love apies, kheb er ook 1 in m'n buikkie...hahahaha dat is m'n troetelnaampje voor de beeb hehehehe

hahah mijn troetelnaampje voor haar was toen ERWTJE omdat ze nog zo klein als een erwt was met de 1ste echo en dat is blijven hangen haha

@ brinta Hoest met jou en je Girlie

met ons nog altijd (y) ze ligt lekker tegen me aan te knorren :) ligt altijd langs mijn zij tegen mijn tiet aan te slapen hahah (dus moet nu wel blijven zitten ERG vervelend ;)
wat zijn die krengen duur zeg

:yes: echt wel!! Wij hebben hem gelukkig gekregen van mij schoonouders!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:21:
m'n schoonouders hebben maar NL te praten en dat doen ze gelukkig uitstekend

hahahahah gelukkig zijn het niet van die berggeiten.. anders kan ik me voorstellen dat het problemen had kunnen geven :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:30:
hahahahah gelukkig zijn het niet van die berggeiten.. anders kan ik me voorstellen dat het problemen had kunnen geven

Mijn schoonvader heeft er wel moeite mee hoor, maar hij moet wel als 'ie straks wil communiceren met de kleine en mijn schoonmoeder wordt altijd boos als hij het verkeerd zegt, dus hij heeft z'n best maar te doen;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:30:
Uitspraak van Sammy78 op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:17:
wat zijn die krengen duur zeg

Ik krijg m ook van m'n schoonouders.:D