Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 341018x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 19:53:
Manon: wat ben je stoer zeg!! Gister bevallen en nu alweer volop meelullen!! Denk je wel om jezelf!
Prachtig kereltje hebben jullie! En een erg aparte naam, had hem nog nooit gehoord!

Zolang ik me goed voel lul ik mee ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:30:
Nonnie ook nog gefeliciteerd en al het geluk voor jullie 3tjes van Marije (partychickie) Ze kan thuis niet meer op dit topic komen..... vandaar even zo

Bedank haar maar :yes:
Waarschuw beheerder
whahahahaha hij vond t maar wazig in dat ding 8) en tering w\ik lijk wel zon debiel met mn stem :-s dat hebbie normaal toch niet door dat je zo lomp doet...heb nog een koel filmpie whahahaahhaa die is zooo droog al van paar maandjes geleden...kiekn of ik hem kan uploaden...

Waarschuw beheerder
Zo Sammy gaat tv kijken :)

Morgen lekker de hele dag bij steef z'n ouders zitten. Steef z'n moettie is dan jarig, dus moet ik ook nog ff de stad in om een cadeautje te halen ;)

Moppies ik wens jullie allemaal een fijne avond!

Naughty ik denk aan je :lief:

Het wordt een benauwde nacht denk :S

(k)(k)(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 21:50:
Ik laat 'm toch maar aan, heb net ff gekeken en gevoeld of ze niet heet was

Ik wil ook graag bij Iris kijken maar zo gauw ik de deur open doe wordt ze wakker :s

Ze lag net wel te huilen is logisch natuurlijk,
maar ze is inmiddels alweer stil
Waarschuw beheerder
donateur
Marije.... hoe is het met Jezz ?
En wanneer komt je vriend thuis ?
Waarschuw beheerder
donateur
2 An : ja je bent offline bij mij.

Ik ga nog wat dingetjes inpakken wat verkocht is...
En nog wat opruimen dan ga ik lekker slapen.

Heb net gesport... alle jezus wat was het heet :o

Sport jij nog weleens de afgelopen tijd Sas ?
Waarschuw beheerder
nou hmmm....Nieuwerkerks funniest bloopers :-s echt ZO debiel!

http://s79.photobucket.com/albums/j138/owenensas/?action=view&current=video-0002.flv
Waarschuw beheerder
Ik heb geen kleine beeb om foto's van te plaatsen, dus dan maar even een creatie die ik van mn grote liefde heb gemaakt! :$

[img width=762 height=248 cacheid=000c7c670023f22f5b1dbe9a1a0172991a]http://members.lycos.nl/chollah/simon/Simoninactie.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 21:13:
ff een vraagje voor de moeders, is er iemand van jullie die nog borstvoeding geeft??

Yes :jaja: hier nog 1

@ Marije: beterschap voor Jezz!! Hoop dat het met het zetpilletje wat minder wordt en dat je een rustige nacht hebt! En ik kan me voorstellen dat je je mannetje bij je wil hebben hoor!! :knuffel:

@ Sas: Hehe Eindelijk een filmpje en weer nieuwe pics van Owen. En ik vind je stem leuk hoor!! :D

En Marianne, gewoon kletsen, dan ben ik ook niet zo alleen met mn accentje :p
Waarschuw beheerder
Chris nee ben een waar aardvark! :/ tis echt verschrikkelijk maar ga het wel weer oppakken als het weer es normale temperatuur is tenminste! ga nu echt niet op mn hometrainer zitten :no:

@Kirst thanks! ik vind mn stem belachelijk maar dat vind iedereen wel van dr eigen stem :/ en zeker als je zo *koediekoedie*praat 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 13 juni 2006 om 22:01:
nou hmmm....Nieuwerkerks funniest bloopers :-s echt ZO debiel!

Whahahahahaha die Sas, die is inderdaad echt koel!! En dan eigenlijk nog niet eens om die schattige owen maar gewoon om wat jij zegt!! :roflol: en dan bedoel ik dat laatste "ja nou.. leuk filmpje :nocheer: "
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja precies ik was meteen fucked-up door die klodder spuuw bwahahahahaha ... d8 maak ff een leuk filmpie (gor had net een nieuwe tel. en ik vond dat ding alweer helemaal geil natuurlijk dus ff uittesten 8))
Waarschuw beheerder
@ Linny3 : die pics van je (l) zijn ook (y) hoor!!! :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Jizz op dinsdag 13 juni 2006 om 22:09:
@ Linny3 : die pics van je zijn ook hoor!!!

Haha dankje!

Tja ik wil ook wel ff ergens mee pronken, en voordat ik kids heb, dat duurt nog wel ff! Hoop wel dat het topic dan nog bestaat! :P

Waarschuw beheerder
zijn leuk de filmpjes hoor
maar dames ik ga douchen en naar bed voel me net een vaatdoek bah bah ben helemaal kapot
als ik me morgen nog zo voel blijf ik mooi thuis van het werk BAH

Weltrusten meisjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Jizz op dinsdag 13 juni 2006 om 22:05:
en dan bedoel ik dat laatste "ja nou.. leuk filmpje

hahaha ja dat is een grappig stukje, ook echt iets voor mij om dat te zeggen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Jizz op dinsdag 13 juni 2006 om 22:05:
Whahahahahaha die Sas, die is inderdaad echt koel!! En dan eigenlijk nog niet eens om die schattige owen maar gewoon om wat jij zegt!! en dan bedoel ik dat laatste "ja nou.. leuk filmpje

hahah inderdaad helemaal toppie :lol:
Waarschuw beheerder
en dan bedoel ik dat laatste "ja nou.. leuk filmpje

ja en dat maakt dat filmpje nou zo debiel ik had er meteen de pest in en pleur die camera uit hahahahahahahaha :bloos:

hoe vaker ik het terugkijk hoe meliger ik er van word,wist namelijk allang niet meer van het bestaan van dat filmpje af!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Linny : leuk gemaakt (y)

2 Sas : hhaha nou leuk filmpje :P hahahaha die kleine Owen !

Ik ga ook lekker douchen en slapen !

Bye bye dames...

Naughty... wens het beste voor je :bloem:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:34:
Heeft ze geen internet meer?

ze heeft wel internet maar op de een of andere manier kan ze niet meer op deze topic komen :-S

Waarschuw beheerder
Dames ik kruip mijn bedje in!!
Welterusten

(K)
Waarschuw beheerder
ja ik ga ook een poging doen :-s zal niet meevallen met die hitte maar ja....welterusten ladies (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op dinsdag 13 juni 2006 om 21:59:
Marije.... hoe is het met Jezz ?
En wanneer komt je vriend thuis ?

Het is echt een slap ziek vogeltje, met waterige oogjes. Heb hem net maar weer in bed gelegd. Hij is nog steeds erg warm, maar koeler als daarstraks. Durf hem niet wakker te maken, omdat hij net zo rustig ligt. Voor ik ga slapen ga ik hem nog even tempen. Mijn kerel komt of de 21ste of de 23ste thuis.

Uitspraak van Miss Jizz op dinsdag 13 juni 2006 om 22:02:
@ Marije: beterschap voor Jezz!! Hoop dat het met het zetpilletje wat minder wordt en dat je een rustige nacht hebt! En ik kan me voorstellen dat je je mannetje bij je wil hebben hoor!! :knuffel:

Thanx lievie!

Sas: wat een leuke filmpjes zeg! En hij zit lekker in zijn stoeltje zo te zien!

An: wat een leuke foto's. Jullie hebben je wel vermaakt zo te zien.

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 13 juni 2006 om 21:55:
en tering w\ik lijk wel zon debiel met mn stem :-s dat hebbie normaal toch niet door dat je zo lomp doet...

Whahaha.. ben blij dat jij het ook doet.. Ik praat altijd met gekke stemmetjes tegen jezz.. Soms ook waar andere mensen bij zijn.. (per ongeluk)

Uitspraak van Linda3 op dinsdag 13 juni 2006 om 22:02:
dus dan maar even een creatie die ik van mn grote liefde heb gemaakt! :$

Leuk gedaan!

Ik ga maar weer eens bij mijn mannetje kijken.. (ben helemaal ongerust)

Waarschuw beheerder
Haha sas, dat tweede filmpje :D

Echt leuk trouwens om verschillende accenten te horen! 8)
Vriendje komt ook uit Rotterdam ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:26:
k ga maar weer eens bij mijn mannetje kijken..

Succes vannacht!! Hoop dat hij er niet te lang last van heeft :(

iemand nog wat van andere sas gehoord??

p.s. Marianne, nu wil ik je horen natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)| J. |(6) op dinsdag 13 juni 2006 om 16:09:
haha ik weet ook weer waar die me zo bekend van voor kwam.. die foto hing altijd tussen z'n partyfoto's op z'n kamer
( p.s HJ is m'n vriend vandaar dat de foto me ook bekend voorkwam haha )

:O

echt waar joh! ghehe ik ben vereerd b)

Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh Ladies :D

Me mannetje heeft gewoon na zijn voeding van 00:00 uur gewoon tot 06:15 geslapen B) (L)
Ik ben hartstikke trots op hem :cheer:
Ben zelf eerder naar bed gegaan en Maarten had de laatste voeding op hem genomen.
Ik heb best goed geslapen, ook al was ik wel bang dat ik Meeis niet zou horen omdat ik zo moe was en dan heel diep slaap.
Ik ben blij dat het vandaag niet zo warm wordt, want gisteren was het echt veelste warm voor Meeis, hij had beste een hoge tempratuur, maar gelukkig is hij alweer afgekoeld tot een beter acceptabele temp :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh ladies :gaap:

Non wat goed (Y) :D

Ik ga aan het werk, niet te veel praten he ;p

:knuffel:

En owja: De weegschaal was blijven staan vanmorgen, niks afgevallen :( Zal dat door de prednison komen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 07:52:
Zal dat door de prednison komen?

:yes:
Prednison kan heel erg invloed hebben op je gewicht.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023f32ac8a3de4b1a0172ac13]http://www.mijnalbum.nl/Foto=B48BXMIF[/img]
Gisteren in zijn wippertje :D
Het was veelste warm op zijn kamertje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 08:03:
Gisteren in zijn wippertje

(l) *zucht* Manon paas me ff wat energie van je door, :gaap: voel me nog steeds niet 100%, ga toch maar werken:(. En wel af en toe rusten hè Nonnie ondanks dat je je kiplekker voelt, echt doen hoor(f)!
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh iedereen(f), heb alleen laatse post gelzen hoor:bloos:, kan het niet meer bijbenen:nee:.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een beetje energie over hoor :yes:
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 14 juni 2006 om 08:10:
En wel af en toe rusten hè Nonnie ondanks dat je je kiplekker voelt, echt doen hoor!

Jah moeders, komt allemaal goed hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op woensdag 14 juni 2006 om 07:52:
Zal dat door de prednison komen

Ja ik heb een half jaar Prednison geslikt en was gelijk 6 kilo zwaarder geworden, en nu ermee gestopt....en het is er nu weer af gelukkig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lady wat een hoop haartjes heeft je kleine beeb, echt cute :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 07:54:
Prednison kan heel erg invloed hebben op je gewicht.

Ik heb een jaar of 5 geleden bijna een half jaar prednison moeten slikken omdat mijn astma heel erg was geworden... ben toen van 70 kilo naar 90 kilo gegaan :'( .... bij mij is t er nog steeds niet van af... doe mijn best.. maar t wil niet opschieten. De kuurt had langer moeten duren maar na een half jaar ben ik er mee gestopt.. ik werd er beroerd van en had t helemaal gehad.... en warempel ik stop.. en mijn astma is alleen maar beter geworden ;-)

Nonnie wat heb je toch een mooie kanjer zeg!!Ben totally in love met hem en vooral met zijn haartjes :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Heb geen zin vandaag:\

Non, Meeis is liefffffffffffffffffffff....tjek zijn haar mang, echt veel 8)
Waarschuw beheerder
goeiemorgen :gaap: hebben jullie ook zo verrot geslapen? hier wel! Zowieso al door de hitte,toen onweer van hier tot Jericho en toen nog een malloot die ff keihard zn autoradio aan had gezet om 4.00 :-s mijn god kon dat jong wel in elkaar trappen :[ lag net weer te slapen... ben echt helemaal naar de klote 8) maar godzijdank is het nu lekker koeler...ietsje dan...heb mn deuren wagenwijd open!

we hebben weer een gaaf huisje op het oog,helemaal af!!!!Echt superinterieur (l) all our style! we gaan zo snel mogelijk kijken :jaja:

Waarschuw beheerder
goedemorgen!! iemand al iets gehoord van saskia??
*hoezo nieuwsgierig* O:)

Waarschuw beheerder
Mogguh :gaap:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:45:
Succes vannacht!! Hoop dat hij er niet te lang last van heeft :(

Pffff... wat een drama zeg! Arme kind! Hij had om half twee alweer 39.5 ondanks de paracetamol zetpil.
En hij wou alleen maar bij me liggen. Het is echt bloedheet op de slaapkamers. Hij heeft gelukkig wel af en toe even geslapen, alleen doordat hij bovenop me lag, ik niet. Hij was ook steeds wakker en huilerig enzo. Hij had ook steeds kokhalsneigingen. Echt zo sneu!
Had de huisartsenpost nog even gebeld. Maar hij drinkt en eet nog goed en plast ook goed dus ik hoef niet langs.
Verder lijkt hij wat verkouden te worden, en er komen twee tandjes door. Bij het ene tandje zit zelfs een bloedblaartje.
Vanmorgen om 7 uur had hij weer 39.5
Vind hem zo zielig. Ondanks alles was hij toch laaiend enthousiast onder sesamstraat en bumba (zijn favo programma's).
En hij wil de hele tijd staan, maar is wat bibberig op zijn pootjes.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 07:51:
Me mannetje heeft gewoon na zijn voeding van 00:00 uur gewoon tot 06:15 geslapen B) (L)
Ik ben hartstikke trots op hem :cheer:

De kleine kanjer!!

Gisteren in zijn wippertje :D

Ah gossie wat een lekker ventje!!

Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 14 juni 2006 om 08:10:
oel me nog steeds niet 100%, ga toch maar werken:(

:knuffel:

Uitspraak van sassie(f) op woensdag 14 juni 2006 om 09:01:
we hebben weer een gaaf huisje op het oog,helemaal af!!!!Echt superinterieur (l) all our style! we gaan zo snel mogelijk kijke

Beter!! Hoop dat het wat wordt dit keer!! En je eindelijk uit die gare flat weg kan!

Saskia: ik hoop dat je inmiddels bevallen bent!

Mijn mannetje ligt weer te roepen
Waarschuw beheerder
Ja idd is Naughty al bevallen :-o :cheer: hopen op goed nieuws! baby Maori where you are?????? o:)

Marije zo echt erg als zon ukkie ziek is met die hitte he :-s ik heb zelf al geen oog dicht gedaan pffff....

De afspraak voor dat huis staat a.s. zaterdag ben zooo benieuwd is echt heel goed onderhouden.Enigste nadeel is de kleine badkamer maar ja wie weet is er nog een mogelijkheid tot uitbouwen in de toekomst ja toch....heb altijd gezegd dat ik een toilet in mn badkamer wil maar ja.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 14 juni 2006 om 09:26:
heb altijd gezegd dat ik een toilet in mn badkamer wil maar ja.....

wie weet kun je ooit van een slaapkamer een badkamer maken en dat dan de badkamer een grote inloopkast word?of heb je dan slaapkamers te weinig?
Waarschuw beheerder
ja dat zat ik ook al te denken maar moet eerst de indeling maar eens zien :-) is in ieder geval een zeer goed onderhouden huis en wat er aan badkamer in zit is wel heel mooi!

Waarschuw beheerder
staat ie op internet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:22:
Pffff... wat een drama zeg! Arme kind! Hij had om half twee alweer 39.5 ondanks de paracetamol zetpil.

Iris heeft ook de hele nacht liggen jammeren :gaap:
Heb haar vanmorgen even getemperatuurd en ze had verhoging 38.5.
Ze voelt bloedheet aan en is hangerig.
Zielig hoor die kindjes.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:30:
wie weet kun je ooit van een slaapkamer een badkamer maken en dat dan de badkamer een grote inloopkast word?of heb je dan slaapkamers te weinig?

Volgens mij moet dat geen probleem zijn.
En wat betreft de slaapkamers hoeveel wil je er zelf houden?

De afspraak voor dat huis staat a.s. zaterdag ben zooo benieuwd is echt heel goed onderhouden.Enigste nadeel is de kleine badkamer maar ja wie weet is er nog een mogelijkheid tot uitbouwen in de toekomst ja toch....heb altijd gezegd dat ik een toilet in mn badkamer wil maar ja.....

Hoop voor jullie dat het gaat lukken!!
Wij hebben ook een kleine badkamer, onze oude washok gaan we er bij doen en dan hebben we een heerlijk ruime badkamer.

Gisteren in zijn wippertje

Wat een droppie zeg!!
En kijk die haartjes!!! :lief:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:45:
p.s. Marianne, nu wil ik je horen natuurlijk

NO WAY 8)
Ja idd is Naughty al bevallen

Ik hoop het, gistermiddag was ze voor het laatst hier dus ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Van harte gefeliciteerd !!!! Ik ben ook 3 maanden geleden oom geworden ;)
Waarschuw beheerder
Morgen! :gaap:

Wat een lieffie die Meeis :lief:

Beterschap voor Jezz :/

Diets succes vandaag!

Ja Sas heb je een link naar het huis? Klinkt errug leuk :yes:

Pff ADVIES svp!
Weet dat de kinderarts had gezegd zodra een baby in de eerste 3 maanden koorts heeft moet je direct alarm slaan.
Nu had Carmen gisterenavond een twijfelgevalletje, was wel helemaal klam enzo. Behoorlijk goed geslapen. Vanochtend weer helemaal klam en nu heeft ze wel echt koorts, maar ze had een plasluier en drinkt ook nog gewoon.
What to do?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op woensdag 14 juni 2006 om 10:04:
What to do

Je kan voor de zekerheid gewoon even de HA bellen.
Dan weet je in ieder geval zeker van hoe en wat.
Waarschuw beheerder
als jullie het niet heel erg vinden ga ik hier niet de link vermelden maar zal straks ff wat fotos plaatsen!

Over die badkamer ik weet natuurlijk de indeling niet echt dus misschien zit het helemaal niet direct naast een slaapkamer dus we moeten het eerst maar es bekijken.Is iig niet prioriteit nr. 1!

Danuut,koorts is helemaal niet erg tenzij het drie dagen lang aanhoudt of niet afneemt. Bij een baby gaat het weer zo snel als het komt (als het goed is). Gewoon extra vocht geven dat is belangrijk want uitdrogen is het gevaarlijkst. Je kunt uitdroging herkennen aan: ingetrokken fontanel,weinig plasluiers,droge mond/ogen (slijmvliezen)en futloos. Aldus mijn huisarts!heb er ook es voor gebeld namelijk :-) Denk niet dat je je direct zorgen hoeft te maken en als je het niet vertrouwd kun je altijd gewoon bellen toch! Als de koorts erg lang aanhoudt kun je trouwens ook ORS geven (zout/suikeroplossing)tegen uitdroging.