Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik heb natuurlijk een reus Nog ff en dan heeft hij 68!
Zit nu in 62,maar pyama's(boxpakjes) van 62 past hij al niet meer! Sommige truitjes van maat 68 past hij ook al!
Dat is toch eigenlijk best wel doorslapen,misschien moet je de laatste fles iets later geven,half 12 of zo!
Lorenzo sliep al na 4 weken door met af en toe een terug val,maar dan ook van 11 tot 5 soms 6 en als ik de fles later gaf dan tot 7! Pas sins deze week slaapt hij iets langer tot half 8!
Wat betreft doorslapen dat doet de een sneller dan de ander. Laat je niet gek maken door verhalen van moeders die roepen dat hun kind al METEEN doorsliep. Het kan uiteraard best maar de meeste pasgeboprenen hebben nog geen dag/nachtritme en hebben gewoon die extra nachtvoeding nog nodig. Misschien vervelend maar langzaamaan komt hete cht wel goed. Misschien kun je proberen haar wat meer te verzadigen door de melk iets zwaarder te maken met rijstebloem?? Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd ze dat mogen. Bij Owen duurde het ook wat langer voor hij echt de hele nacht doorsliep maar dat gebeurd gewoon ineens!
Trouwens,koorts kan echt wel!Ze zeggen dat niet voor niks,zijn toch verzwakte ziektekiemen dus niks hypermoderneaangepastenieuwe spuit,wat een gelul pfffff
Volgende week moet ik weer met Danae naar het CB ben benieuwd hoelang ze is en hoeveel ze nu weegt. Ook moet ik maar ff vragen hoe het zit met haar ontlasting enzo. Door de vaste hapjes die ze tussendoor krijgt is haar ontlasting dus vast. Maar na maandag haar 1e keuteltje heeft ze nog niet weer gepoept. Ze heeft geen bolle of harde buik en ik merk ook echt niet dat ze last of pijn heeft. Zie haar af en toe wel even drukken, maar that's it. Ik weet niet of ik haar nou roosvice laxo moet/mag/kan geven. Wat denken jullie??
Wees blij
Geen leuke periode in het mama forum
pffffttt wat niet whahahahahah ... vraag het haarzelf maar ik ga er niet verder over uitwijden hier!
he Kirsten!! Ik deed dat idd ook voor zn laatste fles nog even een warm badje (dat was 23.00) en dan zn flesje in een rustgie omgeving end an meteen in bed en klaar. dat werkte idd goed misschien proberen waard party??
Ik deed dat idd ook voor zn laatste fles nog even een warm badje
en wat betreft mijn huisarts bellen; toevallig vanochtend nog gedaan ( wel voor iets anders anyway ) maar die is weer es met vakantie, doet zijn naam weer eer aan hij heet namelijk dr. Seldentuis
De afgelopen weken slaapt ze slecht 's nachts.
Ik weet niet of ik haar nou roosvice laxo moet/mag/kan geven. Wat denken jullie??
Lorenzo heeft vandaag z'n 1e prikjes gehad
Owen heeft zn dag vandaag niet
Al 2 tandjes joh! Echt stoerGeef hem maar een dikke
van ons
Jada ook nog geen tandjes toch???? Dr twinnie ook niet hoor en als ik eerlijk ben mag ze van mij nog lang een tandloosbekkie houden!!
@ Dees; duim voor je hoor dat alles gewoon op de 14e komt
en als ik eerlijk ben mag ze van mij nog lang een tandloosbekkie houden!!
belde ze aan het einde van de middag ws ze toch nog speciaal naar de praktijk gereden voor mie . ze is nog jong en heeft zelf ook net een kindje dus ze weet exact wat het is echt relaxed!
Joepiee!!! Nou spannend hoop dat door zet voor je!!!!
JEEEEEEEEEEEEEUUUH!!
hey!! Maar dat is goed nieuws zeg!!! Ik ga keihard voor je duimen!!!!!!
Wat klinkt niet goed?
Ik heb absoluut hoop
en trouwens Sam,bij Owen begon het ook met knabbelen op zn speen dus wei weet!!!!! en hij kwijlde als een malloot en overal,werkelijk overal zat hij op te knabbelen en te zuigen!
kan echt pissed op hem worden
whahaha, zolang ik nog achter de pc kan zitten, blijf ik jullie lekker op de hoogte houden van alle ranzige details
Flouride mag er absoluut niet in zitten bij die kleintjes!
Even een vraagje heb vandaag me eerste striem ontdekt dacht het vrij door te komen maar helaas... Komt dit doordat ik met buik in de zon zit? Het ging zo jeuken ook