Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ladies wat eten we vandaag?
Chica mooi dat alles goed is met je kleine meisje, hoelang moet je nu nog precies? Jij mag ook al gaan aftellen he
2 Chica : nee ik check morgen wel ff hoe mijn mood is
Pff morgen examen
er staan trouwens meer foto's op www.picturetrail.com/mijngezinnetje
Pff meiden had vandaag echt een poets-bui, kheb alles gedaan van boven tot onder!
Heeft dat ergens mee te maken haha?
Ladies wat eten we vandaag?
Pff meiden had vandaag echt een poets-bui, kheb alles gedaan van boven tot onder!
Heeft dat ergens mee te maken haha?
Ik weet niet of 't der iets mee te maken heeft, maar ik had vandaag precies 't zelfde, en ben nog geen eens zwanger hahah!! al hoop ik voor jouw wel dat 't iets betekend
Hello.......
Ben in een vreselijke emo mood.... Mijn moeder belde net dat er ingebroken is bij mijn ouders thuis....
2 laptops weg, digi-camera, dvd-recorder, horloges van mijn vader, game-boys, telefoons, duikspullen van mijn vader....elk kastje, la'tje en doosje is opengemaakten toen mijn moeder thuis kwam stond de deuren open en de hondjes van mijn moeder kwamen jankend naar mijn moeder gerend waarschijnlijk hebben ze klappen gekregen want ze waren helemaal in zichzelf gekeerd en overstuur!! Vind het zo sneu voor mijn ouders... zo hard gewerkt voor al die spulletjes en dan ben je het zo door een junk in één keer kwijt
Sorry lady's moest ff mn ei kwijt......
Wij hebben gekookte aardappels met sperciebonen en witte bonen in tomatensaus (lusten Kimberley en ik niet, vandaar de sperciebonen) met een slavinkje gegeten.
Kay is heeeel erg moe maar ligt te gillen in bed *zucht*
Hello.......
Ben in een vreselijke emo mood.... Mijn moeder belde net dat er ingebroken is bij mijn ouders thuis....
2 laptops weg, digi-camera, dvd-recorder, horloges van mijn vader, game-boys, telefoons, duikspullen van mijn vader....elk kastje, la'tje en doosje is opengemaakten toen mijn moeder thuis kwam stond de deuren open en de hondjes van mijn moeder kwamen jankend naar mijn moeder gerend waarschijnlijk hebben ze klappen gekregen want ze waren helemaal in zichzelf gekeerd en overstuur!! Vind het zo sneu voor mijn ouders... zo hard gewerkt voor al die spulletjes en dan ben je het zo door een junk in één keer kwijt
dat ik de 23ste niet meer kom
das echt onwijs klote voor je ouders
OMG!!! Dat is echt te erg voor woorden!!!! Heel veel sterkte voor de opa & oma van Danae
OMG, wat erg
, vond het al zo erg dat ze een tas met persoonlijke spullen uit de auto hadden gejat met foto's enz maar dat iemand in je huis komt vreselijk
, sterkte wijffie(f), echt wat een klote wereld soms(n)!
OMG, wat erg
ouders... zo hard gewerkt voor al die spulletjes en dan ben je het zo door een junk in één keer kwijt
Ladies heb net een berichtje naar Danuta verstuurd, dat ik de 23ste niet meer kom ivm verjaardag en dat weekend ga ik bij m'n neefje logeren in Den-Haag. We gaan die zondag naar Parkpop en m'n neefje woont precies naast het Zuiderpark. Dat doen we elk jaar, en nu gaat Jada mee Hoop dat het mooi weer wordt, lekker op een kleedje en een parasolletje erbij
Nick is trouwens ziek Het begon met een btje snotteren en niezen..maar nu is hij een klein hoopje ellende
Alles zit verstopt, verhoging...helemaal mijn vrolijke ventje niet meer
Manon: ga eens ff lekker bevallen joh, hahaha, hoe vaak je deze zin hier ziet staan
@ Lies: what's up girl????
zo hard gewerkt voor al die spulletjes en dan ben je het zo door een junk in één keer kwijt
Ga zo weer slapen... misschien ben ik dan een beetje uitgeslapen voor morgen
Ik laat wel weten hoe het was !
SHIT HE!...wij gaan ook elk jaar naar Parkpop, en was het helemaal vergeten
Vorig jaar ook geweest met Nick en dit jaar gaat de hele fam. weer mee....Nu twijfel ik
@ Sammy; jammer dat ik je de 23 niet zal zien!!!
wie gaan er de 23ste eigenlijk allemaal naar danuut toe??
Ik laat wel weten hoe het was
zo even een foto van luna,,
ik pleit ook voor Sammies idee,meeting met alle beebs!!! Misschien een keer een pandje huren ofzo?? of in de zomer naar een strandje of plas en dan picknicken met zn allen???? Of dierentuin,efteling etc. ...is genoeg te doen dacht ik zo!!!!!!!!
Ze heb een prachtig koppie en dat haar
Very pretty baby
vink nie leuk, Zus.laatste aanpassing 6 juni 2006 19:30
Heb hem net ingesmeerd met een soort Vicks (voor kleine kids) ben ff de naam kwijt en een zetpilletje gegeven...
Hoop dat hij er een btje rustig van wordt...want hij heeft nog nooit zoveel gehuild als vandaag
Morgen ffies langs de huisarts met hem als er nog geen verbetering in zit...hoop niet dat nu het mooi weer begint te worden ik straks met een doodziek ventje zit
Hier komt de mijne
zo even een foto van luna,,
je ziet der oorbellen alleen niet goed
By the way....ik wil eigenlijk een keer een MEETING met alle beebjes erbij!!!! Lijkt me zo leuk
Miss tails dus!
Danuta
Diets
Natasja
Kim
Tinkie
Nick is trouwens ziekHet begon met een btje snotteren en niezen..maar nu is hij een klein hoopje ellende
Alles zit verstopt, verhoging...helemaal mijn vrolijke ventje niet meer
Hier komt de mijne
Zijn nieuwe schoenen![]()
(nu koop ik echt ff geen schoenen meer hoor!
)
alles is weer uitgesproken, maar mn papa had al met de advocaat gebeld dus ja t was allemaal wel serieuze buisness!!
o even een foto van luna,,
Ik laat wel weten hoe het was !
By the way....ik wil eigenlijk een keer een MEETING met alle beebjes erbij!!!! Lijkt me zo leuk
ik ga ook niet naar Danuta`s BBQ ....heb haar al ge-pb`t!
ik pleit ook voor Sammies idee,meeting met alle beebs!!! Misschien een keer een pandje huren ofzo?? of in de zomer naar een strandje of plas en dan picknicken met zn allen???? Of dierentuin,efteling etc. ...is genoeg te doen dacht ik zo!!!!!!!
Ik ben er 100% zeker hoor, kijk er echt naar uit, vorige keer was ook zo super, lekker bijkletsen en lachen en eten en drinken en super dat Marije er nu ook bij is, en Aria die ken ik ook nog niet en geloof toch nog een paar onbekende voor mij dan, van dit topic?? Zie Kirsten en Helen er ook bij staan, supercool
nou meiden ik ga bij mn zitten friemelen hahhahaha doei doei
Als ik jou zal zien, MOET je Danae erbij hebbenDie wil ik echt een keer in levende lijve zien
Leuke foto's maken van de twinnies