Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 333916x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:53:
kan niet tegen een ziekenhuislucht en voel me er heel erg onrustig

Voordat je erheen moet, ff goed ruiken aan een pot Dettol of met Dettol gaan schoonmaken thuis, want daar ruikt een zh naar, ben je alvast gewend aan de lucht ;) Nee hoor lieverd, hopelijk beval je gewoon lekker thuis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 6 juni 2006 om 10:49:
Owen begint ook steeds meer zn duim te pakken maar ik wil dat ook niet speen is makkelijker af te leren en niet zo slecht asl duimen maar ja het is wel praktisch inderdaad

hai dames
ff jullie geruststellen ik heb 18 jaar*schaam* geduimd en mijn tanden staan nog supernetjes in de rij heb nog nooit een beugel gehad en hoef hem ook niet.dus het kan ook goed gaan.:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op dinsdag 6 juni 2006 om 10:54:
Maar euh Manon denk dat je er niet teveel op moet hopen. Ze willen namelijk zo weinig mogelijk voelen daaro omdat het elke keer kans op infecties met zich meebrengt!

Ik weet het, maar vragen kan altijd toch? O:)
Ik wacht btw even met geld storten tot de 15de, want als me beeb er na de 15de nog niet is, dan heeft het voor mij weinig zin om nog geld te storten, want dan is de BBQ ietsje te vlot na me bevalling :yes: :(

Waarschuw beheerder
donateur
zilvere meubels

I (L) zilver
Ik ben echt door me huis aan het lopen en bedenken wat ik allemaal zilver kan verven zonder dat Maarten een hartaanval krijgt hahaha O:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:55:
Voordat je erheen moet, ff goed ruiken aan een pot Dettol of met Dettol gaan schoonmaken thuis, want daar ruikt een zh naar, ben je alvast gewend aan de lucht Nee hoor lieverd, hopelijk beval je gewoon lekker thuis

Tjah van een ziekenhuis gaan me nekharen gewoon rechtovereind staan :(
En aangezien het altijd onwijs druk is bij dat ziekenhuis waar mijn VK is aangesloten, heb ik nog best een grote kans dat ik nog naar een ander ziekenhuis moet en weet ik allemaal wel niet meer :/
Ziekenhuis zuigt gewoon aarsch :S
Waarschuw beheerder
Lady oh ja dat ben ik absoluut met je eens!Ziekenhuis zuigt,ze laten je gewoon verrotten :[ was iig bij mij zo.... maar ja anderzijds,je moet het toch zelf doen! Ik dacht dat je inleiden op zich niet zag zitten. Niet teveel over nadenken het komt zoals het komt!!!

en net wat Kim zegt,het kan zo ineens gebeuren :-D mijn vliezen braken trouwens ook hoor maar de weeen bleven uit :nocheer: en idd toucheren doen ze niet snel meer,net wat Danuut zegt.

Ik vond toucheren tijdens mn ontsluiting zoooo fucked-up :[ dat stuk hoersel heeft me echt pijn gedaan ook nog na mn bevalling zelfs en weet je wat ze zei toen ik ontslagen werd:" we hebben veel werk aan je gehad" :-s AIGHT!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:40:
Was jij er ook!!!!!!!!!Potverdorie En het was niet eens druk!!!! Ik stond bijna de hele avond linksboven naast de dj's.

Ik was met danuta:cheer:
wij hebben daar ook nog even gestaan :nocheer:

jammer joh maar 23 juni komt het helemaal goed :cheer:

(K)
Waarschuw beheerder
dAncEtOUr brEdA..

[img width=400]http://tk.files.storage.msn.com/x1pK5MmbUQyjxUnFdf7FvFXqb4zlAMeWgCeTPT7lYfEeAiroN33PYE4Wl_yuePDRpaiJ5-PBnib3syt0GI0WuEStZrpKjAAmc5Lx3A4eWKJNiH2NGTYtZdV1HJMoQfd15TtehFfu-z3u-ndEtBRnIxMHw[/img]
thE OnE And OnlY dj wIth hIs fAns..
nOthIng bUt :respect: fOr OCD!!

[img width=400]http://tk.files.storage.msn.com/x1pK5MmbUQyjxUnFdf7FvFXqb4zlAMeWgCeTPT7lYfEeAgxUBJNPbOeuMnFjLVmDjseaNt4ECPcSfIzOb8cDkgIHIVOYEzd9PfasZbAWur37ETrbl_banIjPhV0ruELdC7ccIIgpaZQw_h-c-mhjTnUUg[/img]

[img width=400]http://tk.files.storage.msn.com/x1pK5MmbUQyjxUnFdf7FvFXqb4zlAMeWgCeTPT7lYfEeAhBTf3c45aoZ41pMQR-JD5A-LO5ib1odHaRqKrdVjmym9sTaLdJTCLYgkl4AXTCRg24Ds27IA1yqF3LKwrXnaP9FC7keZyroThSQ44BpOHnJw[/img]
flUgEl..
lEt thE dUck OUt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tinkie je foto's doen het niet :no:

Waarschuw beheerder
Bij mij wel, leuk hoor
Waarschuw beheerder
bij mij ook niet :/

Btw Sam, dat is een goeie met dat minder eten!
Een paar weken terug wilde Carmen ook amper eten etc Wist echt niet hoe het kwam, dacht door het warme weer, maar dat is natuurlijk dr tandje geweest :d

Ach Manon, ik weet zeker dat je voor die tijd bevallen bent :yes: Ben namelijk druk aan het zingen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op dinsdag 6 juni 2006 om 11:12:
Ach Manon, ik weet zeker dat je voor die tijd bevallen bent Ben namelijk druk aan het zingen

Harder zingen want ik hoor nog niets in Overveg :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:13:
Harder zingen want ik hoor nog niets in Overveg

Ben ook bezig hoor en Wen, die foto's doen het ook op je pro

LALALALALAAAAAAAAAAAAA LALALALA HO HO HO !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wen leuke picas (l) waar is Wes nou?:-p

Danuut ik wil je niet in de rede vallen ofzo maar beebs krijgen gem. pas rond de 5e/6e maand last van tandjes!;-)

tering,moet straks op gesprek bij de pinguin 8) zal mij benieuwen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:16:
LALALALALAAAAAAAAAAAAA LALALALA HO HO HO !!!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:16:
Wen, die foto's doen het ook op je pro

thnx mop..

ladadieladado..
ladiediedadiedada..

EN MET Z'N ALLEN...

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 6 juni 2006 om 11:17:
Wen leuke picas

thnx mop..

waar is Wes nou?

help effies..
wes??

Waarschuw beheerder
Danuut ik wil je niet in de rede vallen ofzo maar beebs krijgen gem. pas rond de 5e/6e maand last van tandjes!

Nee hoor Sas, héél soms worden er zelfs kids geboren met tandjes, dus een hele enkeling kunnen héél vroeg tandjes krijgen of ermee geboren worden.
Waarschuw beheerder
Danuut ik wil je niet in de rede vallen ofzo maar beebs krijgen gem. pas rond de 5e/6e maand last van tandjes!

idd er zijn baby's die geboren worden met tanden!
Maar gem met 5/6 mnd ja, alleen de ene is wat eerder dan de ander ;P

Waarschuw beheerder
Ik zie ook geen foto's!!!!!

@ Hellen ik denk dat ik even naar de wc was :P hihihihihi!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:41:
Ik hou sowieso niet van achtbanen
Heb hoogtevrees en ik hou niet van dingen die over de kop gaan

Ik heb ook hoogtevrees, maar ging wel in achtbanen :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 10:50:
Heb er zin an, Danuutje btw geld staat op je rekening.

:o dat moet ik nog doen, bijna vergeten :bloos:

Sam mooi behang zeg! Heb ook een shouw die is net geverft maar dit is ook wel een leuk idee!

Uitspraak van DD80 op dinsdag 6 juni 2006 om 11:12:
Btw Sam, dat is een goeie met dat minder eten!
Een paar weken terug wilde Carmen ook amper eten etc Wist echt niet hoe het kwam, dacht door het warme weer, maar dat is natuurlijk dr tandje geweest

k las idd op msn dat Carmen haar eerste tandje heeft ;) Wel vroeg zeg!!! Bij Jada is het nog niet eens door, maar merk wel dat ze jeuk heeft.

Kheb Jada net in bad gedaan, maar madame vond het helemaal niks :S Dat maak ik ook voor het eerst mee :/

Ik ga zo maar een bordje pap maken, kijken of ze het zo wel lust 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:bye: ladies (l)!

Heb vanmorgen ff fucking wereldreis gemaakt vanuit Nijmegen naar Den Haag, pffff, wat je niet moet over hebben voor de liefde:p, jongens gingen weer bij hun papa slapen dus zijn we gisteren naar de Da Vinci Code geweest, heb af en toe met mijn vingers in mijn oren gezeten trouwens, haha, maar vanmorgen dus extra vroeg eruit, 10.00 redde ik niet op me werk;). Voor de rest heerlijke dagen gehad(y).

Ik zie dat die verdorie dat die verdomde ooievaar het verdomt kindjes af te leveren:frusty:. Dames, sterkte hoor met het afwachten, pffff(f)!

Voor iedereen een dikke :knuffel:!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Diets heeft weer lekker lopen ballen dit weekend :p Dus weer een vrolijk begin van de week :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:42:
Diets heeft weer lekker lopen ballen dit weekend

Uiteraard:p, hahaha, zelfs bij me schoonmoeder die op vakantie was, we moesten de plantjes water geven;), hahaha:d. Lijk wel zo'n tiener joh:bloos:.
Waarschuw beheerder
haha en Kimmie is ook weer wakker :d

Pcies Sas, ik wist het ook niet hoor, maar Carmen is geboren met een wit stipje en sinds vorige week is het een tandje B) (dankzij Liesbeth voelde ik me geen gek met waanideeen :p)

Lies, wtf is er trouwens nu weer aan de hand op je werk?? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 6 juni 2006 om 11:47:
Uiteraard, hahaha, zelfs bij me schoonmoeder die op vakantie was, we moesten de plantjes water geven, hahaha. Lijk wel zo'n tiener joh

OMG Diets, kleine kletser :roflol: Die gaat tekeer als een beest in het huis van haar schoonmoeder hahaha :lol: Toch geen sportvlekken in de bank ofzo achtergelaten he
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:54:
OMG Diets, kleine kletser Die gaat tekeer als een beest in het huis van haar schoonmoeder hahaha Toch geen sportvlekken in de bank ofzo achtergelaten he

Nee, we zijn onze gangen na gegaan:p, hahaha!

Waarschuw beheerder
goeiemorgen wyfies...

nog geen baby,s zie ik,,,,
danuut ik heb het geld naar de bank gebracht dus je moet het 1 van deze dagen hebben
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 6 juni 2006 om 11:35:
Voor iedereen een dikke !laatste aanpassing 6 juni 2006 11:36

voor jouw ook wyfie

Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 6 juni 2006 om 11:27:
idd er zijn baby's die geboren worden met tanden!

klopt myn neefje is ook geboren met een tandje..

luna heeft oorbelletjes,,,gister laten doen
was wel lachen hoor zoe ging nog harder huilen dan luna..
zoe kan niet tegen prikken en enge dingen,,ze houd dan meestal haar handen op haar oren,,

nou meiden ik zie jullie de 23 ste wel,,ik heb er zin in
het is op een vrydag toch,,

en wat vinden jullie van de naam FURAX zo heet het katertje wat we houden..

nou ik hoop dat de beebs snel willen komen...

xxxx en knuffels voor iedereen

gr natas

Waarschuw beheerder
Meiden Rile yzn site is weer helemaal up to date!
www.rileydeman.dreumessite.nl
Waarschuw beheerder
hey natas :lief:

Furax koele naam :yes: Zo heet een DJ toch ook? :O

Haha Dietsie, puberaal gedrag ook van je :p O:)

Kimmie geld is binnen :yes: Altijd fijn als je op de afschrift een dikke zoen ziet staan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 6 juni 2006 om 11:56:
Nee, we zijn onze gangen na gegaan

Mooi zo, met je doekje en bleek erachteraan haha....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:56:
luna heeft oorbelletjes,,,gister laten doen
was wel lachen hoor zoe ging nog harder huilen dan luna..
zoe kan niet tegen prikken en enge dingen,,ze houd dan meestal haar handen op haar oren,,

Wel schattig, kunnen ze nog niet echt eraan zitten peuteren, maar ik vind het zelf zo zielig :/
nou meiden ik zie jullie de 23 ste wel,,ik heb er zin in
het is op een vrydag toch,,

Ikke ook :yes: Ser komt daarna naar de Poema toe, zijn we beide nog nooit geweest, ben benieuwd of hij de weg weet :lol:
wat vinden jullie van de naam FURAX zo heet het katertje wat we houden

Apart, maar wel leuk, vooral voor een katertje, is het toevallig een rode :D Ik vind het echt een naam voor een RODE kater

Wel een foto van Luna en haar oorbelletjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 6 juni 2006 om 11:59:
Kimmie geld is binnen Altijd fijn als je op de afschrift een dikke zoen ziet staan

Ik zoen graag alles en iedereen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 6 juni 2006 om 11:59:
Furax koele naam Zo heet een DJ toch ook?

yep inderdaad,,,jump dj

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:01:
Wel schattig, kunnen ze nog niet echt eraan zitten peuteren, maar ik vind het zelf zo zielig

dat is wel zo,,,maar we hebben het by zoe pas een paar maanden geleden laten doen,,toen was ze 3,,en ze wilde oorbellen,,,je wil niet weten wat een gezeik we toen hadden,,ze was echt bang,het eerste oorbelletje was gezet,,nou mevrouw gilde de hele tent by elkaar,,en de 2 de oorbel wilde ze dus niet meer,,,ze raakte helemaal over haar toeren,,daarom hebben we het by luna maar nu gedaan,en het viel best mee,,zoe huilde harder hahahaah
Ik vind het echt een naam voor een RODE kater

hy heeft een beetje rood ja,,,maar hy is meerendeels grys blauw..
Ikke ook Ser komt daarna naar de Poema toe, zijn we beide nog nooit geweest, ben benieuwd of hij de weg weet

komt ie anders eerst naar gouda dan kan ie achter rik aanryden die weet wel waar het is,,die komt ook daarheen

xxxxxx me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:08:
komt ie anders eerst naar gouda dan kan ie achter rik aanryden die weet wel waar het is,,die komt ook daarheen

Haha,,, Gouda ligt helemaal buiten onze regio, dan moet Ser eerst naar het zuiden rijden en dan naar Utrecht, ach hij komt er wel hoor anders kan 'ie altijd ffies bellen
Waarschuw beheerder
Danuut :-o zooooo koel zeg!Ik wist niet dat dat kon :-d nou dat hebbie dan in ieder geval al weer gehad toch!!!

Waarschuw beheerder
Girlies, ik ga lkkr naar huis :bye:
Waarschuw beheerder
by the way,Owen zn tweede tand is ook ineens door hij wilde niet drinken zat meer te knabbelen op zn speen dus toen zag ik het! ach,hebben we dat ook weer gehad toch :-p

Ik is ook pleitos,moet naar de pinguin ;-p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net maar even een tukkie gedaan :z
Was eigenlijk best wel even lekker :yes: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 12:49:
Ik heb net maar even een tukkie gedaan

Zo dat hebben wij ook ff gedaan :D Gewoon ff 2 uurtjes liggen pitten saampies:lief:

Dietsie wat een wereldreis!!! Hoe was je weekend?

Uitspraak van DD80 op dinsdag 6 juni 2006 om 11:50:
Pcies Sas, ik wist het ook niet hoor, maar Carmen is geboren met een wit stipje en sinds vorige week is het een tandje

Beter toch! Nu is het huiltje nog wat zachter dan over een paar maanden :D

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 6 juni 2006 om 12:42:
by the way,Owen zn tweede tand is ook ineens door

Grote man wordt het hoor :lief: Ik kom snel een keertje langs! Eerst moet Jada ff beter worden, anders gaan we Owen meteen besmetten!!

Waarschuw beheerder
Tinkie volgensmij komt er door jouw pica's, dat stomme verbinding ding in beeld :vaag: Superirri!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 14:00:
Tinkie volgensmij komt er door jouw pica's, dat stomme verbinding ding in beeld Superirri!!

komt niej door mij howr..
:no:
ik veroorzaak geen irritante dingen..
O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het komt wel door de foto's, Tink zou je die linkjes willen weghalen? Want ik kan ook bijna niet meer reageren daardoor haha :D Foto's zijn wel superleuk trouewns Tink :D

Liesbeth vergeet jij mijn flock niet O:) :knuffel: voor jou wijffie het gaat niet zo lekker he op je werk :(

Wow alle baby's krijgen maar tandjes hier, wat worden ze grooooot :O (L) Leuk hoor, ben benieuwd wanneer er weer eentje gaat kruipen :9

En C, al zenuwachtig? Ik vind het echt tof dat je gaat :yes: (F)

Hoe zal het met hardcoremama zijn en kleine Loes?
Waarschuw beheerder
donateur
Wie weet wanneer de herhaling komt van ANTM:d?? Heb het gemist:frusty:! En idd Christa, DOEN:woepwoep:!!

Over tanden gesproken, die 2 van mij zijn nu ook bij de tandarts, eerste keer eigenlijk dat ze alleen gaan, BOEH, weer zo'n moment dat ik denk dat ze te snel groot worden:cry:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 6 juni 2006 om 14:15:
Liesbeth vergeet jij mijn flock niet voor jou wijffie het gaat niet zo lekker he op je werk

Nee t gaat echt niet zo hier!

kan niet te veel uitwijden collega/baas ook hier op flock!!!

ik pb je vanaaf mss als alles achter de rug is!

Flock vergeet ik echt niet hoor :knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss magda op dinsdag 6 juni 2006 om 10:55:
hai dames
ff jullie geruststellen ik heb 18 jaar*schaam* geduimd en mijn tanden staan nog supernetjes in de rij heb nog nooit een beugel gehad en hoef hem ook niet.dus het kan ook goed gaan

ik duim eerlijk gezegd nog steeds.. ik was ooit 3 jaar gestopt i.v.m een beugel.. maar sinds ik gestopt was met roken en drugs ben ik eigenlijk weer begonnen met duimen:$

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 6 juni 2006 om 11:02:
en net wat Kim zegt,het kan zo ineens gebeuren mijn vliezen braken trouwens ook hoor maar de weeen bleven uit en idd toucheren doen ze niet snel meer,net wat Danuut zegt.

mijn vliezen waren ook gebroken voordat ik weeen had..maar bij mij kwamen de weeen eigenlijk meteen nadat mijn vliezen gebroken waren:)

dit weekend naar jazz in duketown geweest..:) was eigenlijk best te doen, dus heb besloten dit weekend lekker naar een feestje te gaan:D heb er zin in:cheer:

ik zal zo wat nieuwe foto's van loesje plaatsen:D morgen is ze alweer 2 weken oud!

ze slaapt trouwens nu vaak de hele nacht door..vanaf de laatste voeding (12 of 1 uur) tot 7 uur smorgens:D ben egt trots op haar:lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 6 juni 2006 om 14:41:
dus heb besloten dit weekend lekker naar een feestje te gaan

Zo zo, ik moest echt nog niet aan denken om te stappen. Was eerlijk gezegd 4 weken brak ofzo :S Kon weinig hebben en ik werd al duizelig toen in de Kruidvat stond.

Misschien geef je m'n schoonzus een beetje hoop, dat het wel kan :D Die zit maar met Decibel en Misteryland in d'r hoofd. Ze is eind juli uitgerekend 8) Ben benieuwd zus!

Ik ga trouwens naar beide feestjes :cheer: Decibel met :lief: en Misteryland zonder :lief: Hij zo lief dat hij wilt oppassen :kusje:

@ manon heb jij trouwens je kaartjes al binnen?? Ikkuh nog niet :nocheer:

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 6 juni 2006 om 14:41:
ik zal zo wat nieuwe foto's van loesje plaatsen morgen is ze alweer 2 weken oud!

Laat je knapperd maar snel zien :lief: En wat goed dat ze lekker doorslaapt!

Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 6 juni 2006 om 14:33:
Watskeburt Lies

Yeahhh watskeburt????