Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tinky das precies de bikinie die ik ook had gezien
Je mag oprecht trots zijn op jezelf !!!
Niej gelijk maar nu opzekers wel
maarja we hebben afgesproken dat we pas sex gaan hebben in de 2 de week van juli omdat ik de eerste week bij me ouders zit.
Maar lijkt me wel weer raar om sex te hebben dan
Lekker hoor zo'n wandeling en je baby showen voelt natuurlijk ook super !
Ik had ook onwijze zin, maar pas op: je bent übervruchtbaar na je bevalling hoor, dus gebruik voldoende voorbehoedsmiddelen als je weer aan de slag gaat.
Dus Peter is superlief voor Loes?
Leuk is dat he al die aandacht.
Heb je nou geen last van je billen als je een eindje hebben gelopen. Had ik namelijk wel maar dat komt ook omdat het winkelcentrum een klein stukkie lopen is vanaf hier.
en het was ook meteen van me rekening afgeschreven
ik hoop dat we kunnen smsen dan, heb bereik is nooit goed op Defqon!
Mss beter tegen die tijd afspreken op een tijdstip?
Bv bij de ehbo ofzo om 16:00 uur(ik zeg maar wat!)
maar hij wil pas weer als ik gestopt ben met lekken
Zaterdag 3 juni tussen 08.00-10.00 20%korting bij de prenatal!!!
ik had het gelijk alweer..niet dat ik eraan begonnen ben hoor, haha beetje ziek lijkt me dat om dat meteen na een bevalling te doen
Ik zou die saus ook niet over mijn stok willen hebben hoor
Pff dat doet best pijn als je leest dat de baby zo bij jullie op de buik werd gelegd, klinkt namelijk super!
Bij mij was het: Dit is dr (in de lucht gehouden) en ze moet nu mee Pfff jezus wist niet dat ik het zo moeilijk er mee had totdat ik jullie verhaaltjes hier zo lees..
maar onder de douche met rubbertje kan toch wel?
pff dat lijkt me ook minder.. ik vond het super om haar op mijn buik te hebben..
Volgens mij ging belle ook naar defqon, zit dat gekke wief nou nog steeds in de US???
jij ook aanwezig bij de mini meeting dus???
met mijn examens ging het wel goed!
Rubbertje, nee daar doen wij niet aan hoor, walgelijk die dingen, je voelt helemaal niets
Ben je nou in het zh of thuis bevallen?
Wij deden het na 4 weken weer...
Ivm die hechtingen.
En tot op heden nog steeds met condoom... niet mijn favoriet maar alles beter dan weer zwanger worden !!!
ja kimmy is echt van de dirty talk, met de meeting ga ik iig bij jou en belle in de buurt zitten!
ik ben er stiekem best wel achter dat ik nog wel heel jong ben.. niet dat ik niet van loesje hou en niet dat het allemaal niet lukt..maar op zulke punten kom ik mezelf nu wel tegen hoor maar ik ga er gewoon voor en het gaat allemaal gewoon lukken
ik ben thuis bevallen, lekker op mijn eigen kamertje
Wij deden het na 4 weken weer...
Ivm die hechtingen.
Ik ben nl allergisch voor de pil...
peter is egt een sgatje voor loes! hij is egt super met haar
Ik geef hem groot gelijk, weet je hoe dat meurt van onderen tijdens het bloeden Ik zou die saus ook niet over mijn stok willen hebben hoor
Tinkie koele bikini!!Heb een hele leuke gezien (zo'n combi tussen badpak en bikini met zeg maar a/d zijkanten open) maar moet ff kieken hoe ie me staat
Wil namelijk zo'n wipstoeltje halen met tril en geluidfunctie maar die krengen zijn echt duur
Uitspraak van HARDCORE MAMAYOGI op donderdag 1 juni 2006 om 15:16:
maar onder de douche met rubbertje kan toch wel?
Rubbertje, nee daar doen wij niet aan hoor, walgelijk die dingen, je voelt helemaal niets
Heerlijk hé die praat over sex, kan ik de hele dag over ouwehoren
ik ben er stiekem best wel achter dat ik nog wel heel jong ben.. niet dat ik niet van loesje hou en niet dat het allemaal niet lukt..maar op zulke punten kom ik mezelf nu wel tegen hoor maar ik ga er gewoon voor en het gaat allemaal gewoon lukken
Ik heb er de kracht niet meer voor
En Tinky, die bikini is ECHT mooi Als ik mijn streefgewicht heb bereik ga ik mezelf ook belonen met een mooie bikini
En ga nu alvast sparen, want over 4 jaar gaan de kids naar school en dat kost ontzettend veel geld, dus probeer alle kleine beetjes nu al op te sparen, het lijkt nog ver weg, maar zodra ze naar school gaan kost het je flink wat duiten
Sex blijft altijd interessant
Moet er niej aandenken sex met condoom vind die dingen zo ranzig.
Je bent idd wel erg jong, maar het komt vanzelf goed, je hebt een vent die heel veel van Loesje houd en ook al kom je een x alleen te staan, er zijn altijd mensen die je helpen, gelukkig heb je volgens mij hele lieve ouders, dus het komt altijd goed. Één tip, nu je nog zo jong bent: open een bankrekening voor Loes, ééntje waar jij of Loesje niet aan kunnen zitten tot ze 21 zijn, dan heb je iig een spaarpotje en dan kunnen de opa's en oma's er ook nog geld op, dan hoef je later niet ineens vet veel geld te dokken ...
En ga nu alvast sparen, want over 4 jaar gaan de kids naar school en dat kost ontzettend veel geld, dus probeer alle kleine beetjes nu al op te sparen, het lijkt nog ver weg, maar zodra ze naar school gaan kost het je flink wat duiten
I love geer en gor..
Maarja wij mogen nu niej sparen G*v*d.
Nuvaring lijkt me echt relaxed, geen hormonengezeur en het werkt in principe zoals een tampon
zal voorloppig wel niet online zijn gister zat k op de pc en hoorde ik een klap en mn pc deed helemaal niets meer
mijn vriend en ik hebben al een bankrekening geopend, waar hij al zijn salaris opzet.. en daar doen we alleen dingen van die egt nodig zijn, zoals voeding kopen voor loesje, en daar hebben we wat baby spulletjes van gekocht enzo..maar we doen er geen gekke dingen meer mee.. we zijn gewoon hard aan het sparen
mijn ouders zijn wel trots op mij hoe ik ermee omga, en ze staan de volle 100% achter mij en willen ons met alles helpen ik heb egt sgatten van ouders
cies..
enne jij wil wel heel graag he hardcore mama..
anders word je string zo nat
Had je mijn truitje gezien die ik aan had naar de Toppers
Ik heb hier nog nooit van gehoord ?
ja ken ook..
maar dan voel je t tog nog lopen..
vind ik ook, vet ranzig Blehhhh .... Op een feestje vind ik dat helemaal niet lekker hoor, want dan wil ik nog wel doordansen
waarom niet?
Nuvaring is een ring die je net als een condoom indoet (=van rubber) en na 3 weken haal je 'm er weer uit en dan word je ongesteld en na je ongesteldheid doe je 'm er weer in en na 3 weken haal je 'm er weer uit etc. etc. De ring kan je tussendoor ook gewoon eruit halen en ff schoonmaken onder de douche ofzo, is makkelijk De hormonen blijven gewoon afgeven, dus dat maakt niet uit.
heb t heel soms ook wel s als we snel erna weg moeten..
dan zit ik en de auto en denk k oeps..
hihi..
heb ook altijd een string in me geheime vakje van me zitten als ik bij me ben..
ik pas trouwens weer in al mijn oude kleren
Maar tijdens de zwangerschap had ik wel zin in seks hoor
Alleen wilde Boy op een gegeven moment niet meer... hij voelde zich er niet lekker bij...
Ik balen natuurlijk !