Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 342347x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
idd fijn dat mensen je hier ook begrijpen (l) thx!!

Ik heb idd genoeg vrienden en mn papa en natuurlijk mn mannetje die er 100% voor me zijn en het is niet zo dat mn moeder een slecht mens is hoor helemala niet ze ziet alleen zelf niet in dat ze op de verkeerde manier laat zien dat ze om ons geeft.....ik wil straks met mn bevalling (of beter gezegd erna) dat die vent van dr erbij is dus ga ik haar vragen of ze alleen zou willen komen maar ik weet nu dus al wat er gebeurd dan gaat ze flippen en komt ze gewoon niet ofzo.....egotripper dus!! alles draait om haar en die vent en als ik dan bepaal wat er gebeurd kan dat niet he...MOOI WEL want tis mijn bevalling en kind :-)

die misselijkheid komt niet van de spanning dat weet ik zeker ik heb al zoooooveel spanning in mn leven weten te verdragen daar is dit (gezonde spanning) niks bij hoor :no: is gewoon OF door de zwangerschap heb namelijk ook maagzuur ineens OF door die burgerking...nah ja tis over dus zal allemaal wel meevallen denk ik...

*aangepast*

hmz sorry voor je meid :-s alleen er is nog een hoopje! Een test hoeft niet altijd positief te worden.....anders ga je even naar de HAP en laat je daar een bloedtestje doen als je twijfelt of bel gewoon een andere huisarts...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 20 oktober 2005 om 11:34:
Sorry dat ik jullie allemaal zo in spanning heb laten zitten maar lief dat jullie zo meeleefde!!!

maakt tog niej uit..

je ken altijd een 2e test doen als je nie cker ben van de uitslag..

enne volgende keer beter meis..
leven we weer met je mee...
(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 20 oktober 2005 om 10:54:
ik vind het irritant dat ik met de dag dat de bevalling nadert angstiger word over de gezondheid van mn kindje word er niet goed van die onzekerheid!

Maar met de baby is toch alles goed in je buik? JE gaat natuurlijk aan van alles denken,,,probeer niet eraan te denken...is makkelijker gezegt dan gedaan..ik weet het (F)

Je kindje is gezond en blijft mooi gezond ;)!
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 20 oktober 2005 om 10:54:
Dragon ahhhhhh how sweet!

Nog eventjes en dan kun jij ook lekker genieten van je kanjer (L)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 10:59:
2 Dragon: wat een lekker ding om te zien

het is zo een lekker poppetje (L) *zucht*

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 11:04:
jeetje dragon wat een scheetje,,zullen we jou mannetje aan myn meisie koppelen,,ik maak ook hele knappe dochters. en dan heeft hy de keus voor zoe van 3 of van deze kleine meid die nog lekker in mama,s warme hutje zit hahahaha.

hahahahaha (Y) :D:D:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 11:19:
Dragon: wat een snoepie zeg!! Wat zal je trots zijn!!
Met jou ook alles goed? Al een beetje hersteld van de bevalling??

ja met mij ook alles goed, alleen nog steeds ene hoge bloeddruk :bloos: (105/160) Maar dat blijft wel even zo, komt wel goed uiteindelijk :D;)

maar goed de test liegt niet en wie weet houdt mijn lichaam me wel heeeel erg voor de gek

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik zelfs elke 3mnd een test gehaald en elke mnd 1 test(3 maanden achter elkaar) en de test gaf aan dat ik NIET zwanger was 'terwijl' ik 'wel' zwanger was! (te weinig hcg hormoon waar zo een test op reageerd)

En bij mijn laatste zwangerschap pakte de test wel in 1 keer :D

ik wil straks met mn bevalling (of beter gezegd erna) dat die vent van dr erbij is dus ga ik haar vragen of ze alleen zou willen komen maar ik weet nu dus al wat er gebeurd dan gaat ze flippen en komt ze gewoon niet ofzo.....egotripper dus!! alles draait om haar en die vent en als ik dan bepaal wat er gebeurd kan dat niet he...MOOI WEL want tis mijn bevalling en kind

Inderdaad, jij bepaalt wie erbij is en als je HEM er niet bij wilt hebben is dat JOUW goed recht!(F) En ik vind gewoon dat ze al blij mag zijn dat jij de gelegenheid geeft dat zij erbij mag zijn...snap het niet hoor :no: vind elke moeder toch super :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik zou toch ook nog ff voor die bloedtest gaan als je nog niet ongesteld bent. IS wel vaker gebeurd dat het negatief was en mensen toch zwanger bleken. Niet dat ik je valse hoop in wil praten hoor.

sasje ik geef je groot gelijk met je moeder. Als ze zo graag haar klein kindje wil zien dan dan moet ze jou mening maar respecteren, het gaat immers om jou.

Ik denk ook niet daqt het de burgerking is hoor, dan had je de hele dag wel boven de pot gehangen denk ik. En anders heb je het er al uit gekotst ;).
Waarschuw beheerder
Dragon thx (f) maar je begrijpt natuurlijk wel dat als ik een meisje krijg Natas pech heeft he o:) haha

Party ja ik denk dat je idd gelijk hebt met die burgerking,zeker gezien het feit dat ik gisternacht ook al steeds maagzuur had en licht misselijk was...misschien speelt dat snachts op omdat je dna ligt ofzo dat kan.

toch zal ik blij zijn als ik elke week naar de VK mag hoor dan krijg je steeds weer ff je zekere gevoel terug want ik word met die 2 weken nu al steeds gek....als ik dan t hartje weer hoor denk ik PFFFEWWWWWW
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 11:23:
Ik ben niet zwanger hoor maar vind het zo leuk om dit forum te lezen!

Haha hier nog 1 :$ Ik vind het heerlijk om te lezen :D Was vanmorgen helemaal een btje zenuwachtig voor Bridget :$ Balen hoor :( Maar het komt echt wel goed :yes:

(K)

Waarschuw beheerder
Goeiemiddag iedereen :D

Er is trouwens weer aardig wat bij geschreven !!

2 dragon wat een kanjer zeg!! ennuh ik heb al een meisje... ;) dus dat word die van mij :D (als ie van oudere vrouwen houd teminste).

2 sasje ik was ook erg onzeker hoor tijdens mijn zwangerschap, denk dat dat met de hormonen te maken heeft enzo, toch zeg ik probeer het van je af te zetten!! Iedere keer als je bij de VK komt is alles goed met jullie, denk daar maar steeds aan en anders had ze het echt al gezien hoor!!
Fijn is dat he als je weer naar de VK kan :D ik keek er ook altijd naar uit, ff naar het hartje luisten :) machtig geluid vond ik dat, dan besefte ik weer heel goed dat er ECHT een kleintje in mijn buik zat :D

2 Bridget jeetje meis wat klote voor je!! Maar wat sas zegt, als je het niet vertrouwt gewoon naar een plaatsvervangend arts gaan of naar de HAP !! Weet je het gelijk zeker en weet je ook waarom je niet Ongesteld word.
Ik leef in ieder geval met je mee (f)

Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 20 oktober 2005 om 11:43:
ja met mij ook alles goed, alleen nog steeds ene hoge bloeddruk (105/160) Maar dat blijft wel even zo, komt wel goed uiteindelijk

Sta je nu nog onder de controle ? of moet je gewoon na 6 weken terug? veel lastvan je bloeddruk.. (pfff veel vragen achter elkaar he ;))

Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 20 oktober 2005 om 11:43:
Inderdaad, jij bepaalt wie erbij is en als je HEM er niet bij wilt hebben is dat JOUW goed recht! En ik vind gewoon dat ze al blij mag zijn dat jij de gelegenheid geeft dat zij erbij mag zijn...snap het niet hoor vind elke moeder toch super

Ja dat is toch ook zo!! jij bepaalt hoor en zij heeft dsaar helemaal niks over tezeggen, JIJ moet je op je gemak voelen en niet zij!! En dit is niet TE KOOP ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey lieve Brinta (l)

wordt nog een heel gevecht tussen de meiden en het kindje van Dragon hahahahahahaha....

het is idd zo die zorgen schijnen ook wel normaal te zijn en ik probeer wel positief te denken maar dat is gewoon moeilijk voor mij...wat betreft mijn moeder,was het maar zo makkelijk ze zal het ALTIJD voor die kerel opnemen dus als ik straks bevallen ben en mn ma wordt gebeld met de mededeling dat ze alleen moet komen dan gaat ze ongetwijfeld flippen :-) jammer dan komt ze maar niet dit is idd van mij en daar kan HIJ niet aankomen :-d heerlijk gevoel is dat dat je de macht hebt op zulke momenten (6)

Waarschuw beheerder
Middag :flower:

Jeetje wat een vroege vogels al­­lemaal :d hehehehehe!! Nee hoor.. ik was ook vroe­g­ op, maar ben weer terug in me bed gevlogen. Gis­te­ren geen middagdutje gedaan he, moest het allem­aal­ weer ff inhalen :D ben nog moe :gaap:

Brid­get ­jammer meis!!!! We waren er zo zeker van...ma­ar wi­e weet, je hebt nog hoop :flower:

Dragon ­wat ee­n mooie beeb zeg!!! Dat wordt vechten tusse­n natas­ en sas :D hahahahahahaha!!

NOAAAAAAAAA­AAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! W­aaaaaaaaa­aaaar ben je??????????????????????????? ­:D

En h­oest met alle andere zwangere beebs en ­mama's??? :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 20 oktober 2005 om 12:22:
wordt nog een heel gevecht tussen de meiden en het kindje van Dragon hahahahahahaha....

Lachen hoor, al die opmerkingen.

2 Sas: heb jij wel een lichte voorkeur, ik weet wel dat mensen altijd zeggen als het maar gezond is, maar iedereen heeft meestal wel een 'lichte' voorkeur. Of een gevoel, heb jij dat ook, of überhaupt één van de anderen zwangeren.

Ik mag vanaf nu elke 2 wkn naar de vk. Ben ik wel blij mee hoor:D
De weken gaan wel snel hoor.
Waarschuw beheerder
heyyy Sam lui aardvark :-d ben altijd weer blij als ik iedereens koppie weer ff zie sochtends hahaha komen er een paar (incl. ikzelf das waar ook :vaag: ) erg dichtbij het einde nu 8)

Kim ja het klinkt heel cliche idd als het maar gezond is maar stiekum heb je altijd wel een lichte voorkeur denk ik...ik had tot mn 3d echo steeds het gevoel dat het een meisje zou worden maar daarna ging ik erg twijfelen. Ook al die n00bs die om me heen bleren dat het een jongen is (dat zien ze zogenaamd aan je buik *zucht*) maken me aan het twijfelen...maar nu denk ik WHO CARES als het maar een gezond kindje is dat telt nu het meest :jaja:

Waarschuw beheerder
hey lieve Brinta

Haaaaaaaaaaaaaaai

heerlijk gevoel is dat dat je de macht hebt op zulke momenten

GRoot gelijk (y) Laat je niet in een hoekie douwen het is jou moment hoor!!

2 sammy heej meis alles goed met je?? einde nadert he!! gaat echt opschieten voor je :) heb je nog last van die steken??

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:33:
ik weet wel dat mensen altijd zeggen als het maar gezond is, maar iedereen heeft meestal wel een 'lichte' voorkeur

Ikzelf had echt het gevoel dat het een jongen zou worden, was er bijna van overtuigd, en mijn moeder riep steeds wij maken alleen maar vrouwen in de familie.. (bij mijn moeders kant zijn er van haar en haar zus alleen maar meisjes geboren (5) en toen ze het op de echo zagen was ik echt verbaasd dat het een meisje was!! Maar had niet echt een voorkeur, zei voordat ik inverwachting raakte dat ik een meisje wilde want ik ben niet zo'n jongens moeder... :/ en op dat moment maakte het me geen hol meer uit en dacht ik zelfs dat het een jongen werd!!

Waarschuw beheerder
Bij mij zegt de een: je krijgt een jongen, dat weet ik zeker ! En de ander beweert dat ze zeker weten dat ik een meisje krijg.

Krijg je ook zo vaak te horen: je weet wel wat het wordt, je wilt het alleen niet zeggen. Dan zeg ik altijd al: nee ik weet echt niet wat het wordt, maar sommige willen dat gewoon niet geloven. Echt stom.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:29:
Gis­te­ren geen middagdutje gedaan he, moest het allem­aal­ weer ff inhalen ben nog moe

Daar kijk ik ook al naar huis. Moet nog tot 26 november werken :( ik stop waarschijnlijk 4 weken van tevoren. Maar ben toch wel vaak moe en sinds een paar dagen last van een strakke buik (voelt helemaal strak aan).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:45:
Bij mij zegt de een: je krijgt een jongen, dat weet ik zeker ! En de ander beweert dat ze zeker weten dat ik een meisje krijg.

50% kans dat iemand het goed heeft ! Daarom worden er zo makkelijk uitspraken over gedaan.. ;)
Waar slaat dat nou op je kan het toch ook serieus niet weten wat het word.. ?!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:45:
. Maar ben toch wel vaak moe en sinds een paar dagen last van een strakke buik (voelt helemaal strak aan).

anders kijk je het gewoon aan en ga je 6 weken vantevoren.. watvoor werk doe je eigenlijk?

Waarschuw beheerder
Ik werk bij de Gouden Gids de hele dag achter de pc. Dus niet echt ontzettend vermoeiend, maar aan het eind van de dag wel ontzettend last van m'n rug en nek en m'n buik past niet goed meer achter m'n pc:S
Vaag he, zo 'huge' is 'ie niet eens !

Waarschuw beheerder
heyyy Sam lui aardvark ben altijd weer blij als ik iedereens koppie weer ff zie sochtends hahaha

Ben niet voor niets een Surinamer hahahahahaha!!!

@ Brin, ja het gaat vandaag weer wat beter, ben vanacht maar 1x er uit gegaan om te plassen en de steekjes voel ik op dit moment niet meer :D

@ kim als je teveel harde buiken heb, moet je dat wel aangeven bij je werkgever...ask natas die zit nu al thuis met 30 weken!! Misschien dat je toch 6 weken van te voren moet nemen, want het is vaak toch een teken dat je het rustig aan moet doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hallo lieverds...

Ik ben nog NIET bevallen..helaas:S

Maandag dacht ik dat het zover was..
Hele weekend vette buikpijn,steken in mijn muts,moe.
Ik zat s avonds ff achter de computer en was net bezig een berichtje aan het type voor jullie toen ik ineens enorme krampen kreeg.Dus ik naar de wc,vette dairee(smakelijk :) )
Aangezien het de vorige keer ook zo begon dacht YES het is zover.
Ineens sloeg een soort paniek over me heen.Ron was aan het werk want hij staat deze week in de middagdienst en is dus pas om 23.15 thuis.Ik hem gebeld en hij is meteen naar huis gekomen.
Had wel enorme krampen en harde buiken en ook ben ik al een beetje van mijn slijmprop verloren,maar het heeft helaas niet doorgezet.
En nu zit ik hier nog steeds lekker hoogzwanger te wezen.Ik begin zo langzamerhand helemaal op te zwellen van het vochtvasthouden.En het wordt echt echt echt tijd dat hij eruit moet komen!!
Op de een of andere manier moet ik ff het goede gevoel van binnen krijgen dat het goed gaat en dat ik mezelf weer over kan geven aan de pijn van de weeen.Ik denk dat dat er een beetje mee te maken heeft waarom het steeds niet doorzet.

Moet vanmiddag wel weer op controle...Dus dat zal dan ook weer een geruststelling zijn.
Vorige week donderdag moest ik na de controle nog wel even door naar het zhuis om een hartfilmpje te laten maken van de baby.Maar alles was gelukkig in orde.

Verder heb ik het de afgelope dagen lekker heel rustig aangedaan en zo af en toe wel ff gelezen hoe het met jullie allemaal gaat...en ff checken of SAMMY al bevallen was.(aan je verhaal te lezen over je klachten,steken enzo is het bij jou van binnen ookal lekker bezig ...)

Maar omdat mijn babytje al zo lekker laag is ingedaald is zitten achter de computer niet altijd even prettig.
Dus vandaar dat het even zooo stil was vanuit mijn kant.

Wel blijf ik gewoon vreselijk moe,mijn bloed en alles is wel in orde.Het zal waarschijnlijk komen dat er nog 2 kleintjes hier rondlopen.:)

Ik zie dat het al zo laat is dus ik ga nu ff mijn spullen pakken en naar de verloskundige toe.

Heel misschien dat ik straks nog ff kom checken hierzo.

@ Diets...HEEEL VEEL STERKTE IN DEZE ROT TIJD VOOR JE
@SASJE...HOOP DAT JE NU SNEL WEER HELEMAAL BETER GAAT VOELEN.
@SAMMY...DE LAATSTE LOODJES ZIJN ECHT ZWAAR HE :s..PFF
@BRINTA..ALLES GOED MET JOU EN JE MEISSIE??

xxx

Waarschuw beheerder
Bridget.. balen zeg! Had het zo ontzettend leuk voor je gevonden!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:57:
@ kim als je teveel harde buiken heb, moet je dat wel aangeven bij je werkgever...ask natas die zit nu al thuis met 30 weken!! Misschien dat je toch 6 weken van te voren moet nemen, want het is vaak toch een teken dat je het rustig aan moet doen.

Inderdaad rustig aan doen!! Ik zat ook thuis met 31 weken. i.v.m. heel veel harde buiken. Ik had trouwens 3 maanden lang blaasontsteking. Daar kunnen harde buiken ook door veroorzaakt worden.

Noa, het zal vast niet lang meer duren als ik het zo hoor!!
Heel veel succes in iedergeval nog!

Ik ga weer verder strijken.. bleeeh!!

(k) Marije
Waarschuw beheerder
Thnx voor jullie lieve reacties :lief: doet me goed, zeker omdat jullie me ook begrijpen!

Ik blijf gewoon lekker hier in dit topic zitten hoor :D

Moet wel zeggen dat als ik zo de foto's van al jullie kindjes bekijk ik wel moet concluderen dat het allemaal knapperds zijn, of zou dat aan PF liggen ;)
Waarschuw beheerder
Kim ook al weet je wel wat het wordt als je het niet weet,zoals wij, dan NOG geloven ze je niet :-s denken ze dat je dat allang op echo hebt gezien enzo pfffffff *zucht*.... als je zwanger bent zullen er altijd figuren zijn die het allemaal wel ff weten te vertellen ook al hebben ze zelf geen kinderen :-s om gek van te worden! Ik houd ook drastisch mn oordoppen in en oogkleppen op o:)
zoals Brianta zegt,50% kans is natuurlijk een gok waard...

Sam hahahaha ow dan kom je zeker ook overal te laat he?*schater*... maar koken ben je waarschijnlijk TOP in! Ik kom echt een keer broodje warm vlees bij je eten als mn uk er is 8)

Noa fijn je koppie hier weer ff te zien!! Jammer voor jou dat de bevalling nog niet doorzet maar je bent nu 36 weken zag ik op je profiel????dan mag t nog wel ff he ;-) zul je altijd zien dat je denkt dat het begint en het dan niet doorzet! Komt goed vrouwtje ff je laatste pasjes tellen :-)

ik ga om 14.00 nog ff een klantje helpen toch weer wat extra centjes zonder al teveel moeite. Krijg namelijk geen rooie rotcent voorlopig omdat ik zelfstandig ondernemer ben. Alleen mn particuliere verzekering wil aardig uitkeren maar pas met terugwerkende kracht als mn kind geboren is :-s slaat echt HELEMAAL nergens op maar tis niet anders..
Waarschuw beheerder
Bridget nee allemaal knappe moeders o:) hahahahaha ;-p

(moest ik nog ff snel plaatsen he)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:25:
Ik had trouwens 3 maanden lang blaasontsteking. Daar kunnen harde buiken ook door veroorzaakt worden.

Daar heb ik ook telkens last van, althans ik moet echt ontzettend vaak naar de wc en dan ben ik net geweest en ga ik ergens naartoe, dan moet ik alweer naar de wc.
Helemaal gek wordt ik ervan !!!

2 Noa: succes meissie met de laatste loodjes. Nog even volhouden, wij denken iedergeval aan je:D
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas...test was negatief

:o :nee:
[img width=413 height=320]http://www.123greetings.com/events/cute_teddy/1005-007-15-1042.gif[/img]
Kop op lieffie, binnenkort is het ECHT raak(f)!!! En heel erg tof van je dat je dit met ons wilt delen:jaja:! We blijven voor je duimen hoor!!

Wat een schatje die van Dragon(l)! Dames jullie geven mij kriebels:o, hihihi:d!

@Kim: alles was dus goed bij de VK(k)??

@Sammy: je lijkt die twee luie surinamertjes van me, hahaha, maar jij hebt een excuus om lekker lui te zijn! Neem het ervan meis(f)!

@Sas: gaat vanzelf hè dat druk maken, mag hoor meis, maar niet te veel stressen hè? Anders word Dietsie boos op je;)! Geintje, las trouwens gisteren dat je nog steeds werkt, pas op hoor:o, hihihi! (k)

@Natas: nu je dochter al koppelen, misschien is ze wel iets voor mijn kids, over een x aantal jaar maakt de leeftijdsverschil toch niet uit O:) hihihi! Alles goed met jouw en beeb?? (k)

@Nicole: hèhè, was je er weer meis?? Ik hoop dat de bevalling snel gaat beginnen voor je hoor, en wel af en toe wat posten hoor want Diets maakte zich al druk;)!

@Partychickie: gaat het alweer beter met jouw en je vriendje?? Ook niet zoveel stressen hoor meis(f)!

@Sabrina: krijg je nou niet weer kriebles ook al is die kleine pas 6 maandjes;), hehehe? Al wat opgeschoten met werk vinden?? Voor jouw ook dikke (k)!

Iedereen gehad nu;)??

Waarschuw beheerder
2 Diets: alles gaat lekker hoor. Alles is prima in orde. Baby een beetje aan de kleine kant, maar dat scheelt weer een klein beetje tijdens de bevalling hé;)

Waarschuw beheerder
Heej meiden!!
Heb niet echt gelezen sorry!! Wil wel ff tegen Bridget zeggen dat ik t ontzettend balen voor dr vind dat de test nega is!!

Ik moet van de kinderarts bloed komen prikken bij Riley omdat hij onder de groeicurve blijft lopen en ze wil kijken of er iets uit komt nou ja we zullen wel zien!
Ik heb trouwens een leuk forum opgericht voor jonge moeders/as moeders of meiden die zwanger willen raken t/m 25 jaar. Weet niet of ik hier de link mag zetten. maar doe het toch:P

www.jongemoeders.tk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:52:
maar aan het eind van de dag wel ontzettend last van m'n rug en nek en m'n buik past niet goed meer achter m'n pc
Vaag he, zo 'huge' is 'ie niet eens

ja is toch logisch je buik word gewoon steeds zwaarder en je moet ook steeds rechtop zitten..
Nee je buikie geeft natuurlijk niet mee... en je klem zetten werkt ook niet ;) En idd een beetje rustig aan gaan doen, en het aangeven op je werk!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:57:
de steekjes voel ik op dit moment niet meer

Gelukkig maar.. is ook vervelend.. je mag alleen steekjes hebben voordat je gaat BEVALLEN!!!!!! :D Wat denk ik niet heel lang meer opzich laat wachten :D

@ noa Veel suc6 bij de VK en hoop dat het gaat doorzetten!! Mag nu wel een beetje tijd worden! (6 dagen voor uitrekendata toch??) Is erg vervelend zo door te moeten lopen!! Dikke :knuffel:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 12:59:
@BRINTA..ALLES GOED MET JOU EN JE MEISSIE??

Ja hoor hier alles zijn gangetje... :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:25:
Ik ga weer verder strijken..

strijkse pff ik kom trouwens ook niet vooruit met het huis..bleeeeh heb echt geen zin vandaag.. gaat zo ook nog ff een wasje draaien en de hond uitlaten :/(vind het maar koud vandaag!)

Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 20 oktober 2005 om 13:41:
Thnx voor jullie lieve reacties doet me goed, zeker omdat jullie me ook begrijpen!

Ik blijf gewoon lekker hier in dit topic zitten hoor

Vind het echt sneu voor je maar jou tijd komt nog wel.. en zou toch ff je laten onderzoeken en/of een test voor de zekerheid bij de dokter doen!(wil geen valse hoop geven )
Ja tuurlijk blijf je gewoon meepraten hier!!! Is toch gezellig! dit is het leukste topic van heel PF!!

Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 20 oktober 2005 om 13:41:
Moet wel zeggen dat als ik zo de foto's van al jullie kindjes bekijk ik wel moet concluderen dat het allemaal knapperds zijn, of zou dat aan PF liggen

Ennuh natuuurlijk zijn al onze kids knapperds !! Net zoals die van jou dat op een dag worden!! (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 20 oktober 2005 om 13:49:
Sabrina: krijg je nou niet weer kriebles ook al is die kleine pas 6 maandjes, hehehe? Al wat opgeschoten met werk vinden?? Voor jouw ook dikke !

haha nee nog geen kriebels!! Maar die van mij is een heeeeeeeeeeeeel erg druk meisje dat ook erg veel aandacht wil en het anders op een krijsen zet haha wil wel een tweede MAAAAAAAAAAAAAR zij eerst wat groter!!
:nee: ben nog steeds niks wijzer geworden ermee.. krijg alleen maar afwijzingen binnen deze week al weer 2! :S maar ik geef de moet niet op :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:56:
Ik moet van de kinderarts bloed komen prikken bij Riley omdat hij onder de groeicurve blijft lopen en ze wil kijken of er iets uit komt nou ja we zullen wel zien!

Suc6 !! wanneer moet je??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:56:
Ik heb trouwens een leuk forum opgericht voor jonge moeders/as moeders of meiden die zwanger willen raken t/m 25 jaar. Weet niet of ik hier de link mag zetten. maar doe het toch

Ja die ken ik.. sta er geloof ik ook ergens al tussen.. Ennuh het grappige is dat ik daar met een griet aan het mailen was via die site, en toen msnen (je kent dat wel..) Blijkt ze bij mij in de beurt te wonen EN rond de zelfde tijd uitgerekent te zijn.. en je voelt hem al aan komen JA we lagen op dezelfde kamer in het ziekenhuis :D echt zo grappig!! hebben nu nog steeds contact
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn forum is pas 2 weken online dus lijkt me sterk dat je erin staat hehehhe

ik ga maandag bloed prikken met em!

Waarschuw beheerder
ow is dat niet van www.moederwordenvoorje25ste.nl??? WAnt dacht dat je die bedoelde, is ook een boekje van en die schrijfster heeft die site opgericht..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:08:
ik ga maandag bloed prikken met em!

suc6 hoor!! Hebben ze al enig idee wat het kan zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 20 oktober 2005 om 13:49:
@Partychickie: gaat het alweer beter met jouw en je vriendje?? Ook niet zoveel stressen hoor meis!

Ja dat wel, maar die situatie is nog niet uitgepraat. En helaas werkt zoveel tegen dat ik echt last van die stres heb.

MAar weet iemand wat je tegen die wallen kunt doen ik voel me zo lelijk.

Waarschuw beheerder
ne ehet is idd eenandere

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:11:

Aambeiencreme erop smeren
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:11:

Ik hoorde zalf tegen de aambeien erop smeren?? Vraag het onze schoonheidsspecialiste: Sas:d!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:25:
Aambeiencreme erop smeren

We waren tegelijk;)!

Waarschuw beheerder
Hehe ;)

Heb het zelf nog nooit gedaan..
Vind het niet echt lekker klinken voor in mijn gezicht
maar het schijnt te helpen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 19 oktober 2005 om 19:26:
Hey Christa! Hoe is het met jouw en de beeb??

Hello Diets !
Het gaat goed hier... heb de afgelopen 2 dagen wel minder trek in mijn eten...
Beetje last van misselijkheid, gelukkig geen maagzuur.
Gaat wel weer over ;)
Hoe is het met jou en je knullen ?
Gecondoleerd :bloem:....lees alles pas achteraf....

Bridget : Too bad :-( Had het zo fijn voor je gevonden !
Bij ons duurde het ook onwijs lang.... en bij mijn schoonmoeder zelfs 10 jaar :O
Gelukkig zijn er tegenwoordig een hoop meer technieken en is er veeeel meer informatie...
Gewoon blijven oefenen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 20 oktober 2005 om 13:42:
je bent nu 36 weken zag ik op je profiel????

Uhh...dat stond er al even,was het vergeten te veranderen...
Ik ben officieel over 6 dgn uitgerekend,dus het begint nu echt wel heel spannend te worden.
Was net nog ff bij de verloskundige en alles was in orde.Kindje ligt echt al lekker laag (vandaar dat ik deze week ook zoveeel steken in mn muts en buik heb gehad vermoede de verloskundige.
Voel me nu wel weer lekker rustig nu ik het hartje weer gehoord heb en ik weet dat alles in orde is met hem.
Wel zei de verloskundige lachend dat ik direct moest bellen wanneer ik weeen voelde,aangezien ik de vorige keer binnen 2 uur bevallen ben wilden ze er wel graag bij zijn:)Ik hoef dus niet te wachten tot ik een uur weeen heb om de 5 min,maar mag direct bellen en dan door naar het kraamhotel waar we dan gaan bevallen.
Het wordt nu echt wel heeel echt,spannend joh.

Ga zo ff Leroy uit school halen en dan alsvast beginnen met koken want ik heb echt een onwijse honger.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo goedemiddag dozen;)

23 weken en 3 dagen zwanger:D

Ben net bij de tandarts geweest en hij heb me helemaal platgespoten, ik voelde gelukkig niks van de behandeling.

Hij heeft dus een wortelkanaalbehandeling gedaan en daarna heeft ie er een noodvulling ingezet, nu moet ik over 2 weken weer terug en dan krijg ik weer een andere vulling:)

Nu maar hopen dat het met de pijn over is, want daar werd ik echt helemaal:[ van:@

Helaas...test was negatief, voel me nog steeds hetzelfde en ben nog steeds niet o, maar goed de test liegt niet

Kan ook zo zijn dat je nog te weinig hcg stof in je urine hebt zitten:) Wacht het nog ff af, als je over een week nog niet ongesteld bent, test je toch weer:)

Wel kut voor je hoor:( dat ie negatief aan gaf.

Sorry dames, ik heb ff de puf niet om alles door te lezen, jullie lullen veels te veel:P Hoop natuurlijk dat alles goed met jullie gaat(K)

Ik ga nu ff met me verdoofde bek op de bank leggen;)

:knuffel:

Waarschuw beheerder
@ Belle

STERKTE ERMEE...

Ik haat de tandarts echt...na het trekken van in van mijn verstandskiezen heb ik echt een trauma voor de rest van mijn leven gekregen :S

Waarschuw beheerder
Sam hahahaha ow dan kom je zeker ook overal te laat he?*schater*... maar koken ben je waarschijnlijk TOP in! Ik kom echt een keer broodje warm vlees bij je eten als mn uk er is

Nou... ik ben juist het tegenovergestelde :D Wat dat betreft, ben ik echt domme surinamer zeg maar. Koken...ja dat kan ik wel, maar niet de echte gerechten...dat laat ik allemaal aan familie over :D Ik ben meer van de prakkies :jaja: hehehehehe!!!

@Sammy: je lijkt die twee luie surinamertjes van me, hahaha, maar jij hebt een excuus om lekker lui te zijn! Neem het ervan meis!

Dat doe ik zeker, want over een paar weken of dagen:D is het OVER :D

Hey Noa!! De laatste loodjes zijn idd zwaar!!! pffffffff Is je ventje er nog steeds niet????? Fijn dat alles goed was bij de VK :lief: Enne die steekjes echt irri he?

@ Shame Hoest verders met jou dan???? Alles goed met jou en de kleine?????

Nou dikke (k) voor iedereen en voor degene die ik vergeten ben ook natuurlijk!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 16:48:
ben ik echt domme surinamer zeg maar

:o :o je lijkt mijn zusjes wel, haha:d! Ik heb het wel overgenomen het koken dus Sas kom maar bij mij langs hoor, kan ik lekker knuffelen met die kleine;)! En ik haat te laat komen, echt een klote eigenschap van die suri's:frusty:!
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 20 oktober 2005 om 15:02:
Hello Diets !
Het gaat goed hier... heb de afgelopen 2 dagen wel minder trek in mijn eten...
Beetje last van misselijkheid, gelukkig geen maagzuur.
Gaat wel weer over
Hoe is het met jou en je knullen ?
Gecondoleerd ....lees alles pas achteraf....

Als je maar voldoende vitamientjes per dag naar binnen krijgt meis, alles voor de kleine hè:d?
Met ons alles goed verder hoor, herfstvakantie zit er ook alweer bijna op, beetje druk gehad met de verjaardag enz. Mijn kids zijn al de hele week engeltjes O:)! Gek is dat hè, soms kan ik ze wel wurgen:o en de laatste week zijn ze zo lief (l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En ik haat te laat komen, echt een klote eigenschap van die suri's!

Vertel mij wat!!! Iedereen van m'n vaders z'n kant komt altijd te laat :( Ik vind dat ook zwaar irritant:frusty:

Gelukkig maar.. is ook vervelend.. je mag alleen steekjes hebben voordat je gaat BEVALLEN!!!!!! Wat denk ik niet heel lang meer opzich laat wachten

:D

@ belle Beterschap :flower:

Zo nu ga ik echt koken...nee geen surinaamse food, maar gewoon een lekkere gehaktbal met bloemkool en gekookte aardappels :D

Ciao ladies :lief:

Waarschuw beheerder
haha dou diets,,ik zal het even gaan voorstellen aan de dames...alles kids hoor hier

BRIDGET,,ik wou alleen effe tegen je zegen geef niet op by deze zwangerschap heb ik 4 testen gedaan,,en die waren ook negatief....maar ik was dus al wel zwanger,,meschien wat langer wachten.

myn kleine zoe is deze week erg ondeugend,ze heeft m,n oorbellen gesloopt,,luistert slecht..vooral met eten,ze zat dus net alweer te kokhalzen met haar andyviestampot,,,maar ze heeft toch wel aardig gegeten..ik heb gewoon gedrygt dat ze anders geen worst zou krygen,en dan eet ze meestal wel.toch is het ook echt wel een scheetje hoor vanochtend ook weer,ze zet haar hoofd tegen m,n buik en schreeuwt dan keihard tegen haar kleine zus wakker worden!!!!!!!!!!! lief he

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx natas

Waarschuw beheerder
sam ik heb een tip voor je,,,,,,,,,en ook voor alle andere dames.ik heb gisteravond van die wieletjes gekocht by de praxis en die gaat myn mannetje zo even onder de box maken,,en dan heb je een verydbare box........nou doeg tot vanaaf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 17:19:
nee geen surinaamse food, maar gewoon een lekkere gehaktbal met bloemkool

:9 zweer ik ook bij hoor:p! maar ben van alle markten thuis. Heb ff snel een pan sauto soep gemaakt vandaag:p :9!

Waarschuw beheerder
Hallo meiden!

Ik ben niet zwanger maar lees wel vaak even mee met alle gebeurtenissen van jullie!!
Echt erg leuk om te lezen, en jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar! Was elk topic maar zo gezellig hier op PF :)

Veel succes allemaal met jullie zwangere buikies!

Knuf Jeany
Waarschuw beheerder
hooooooooooooooooooooi.......................is gedroogd gras 8)

zo snel als ik gister zei dat mn beeb inactiever was zo snel zeg ik nu dat hij HYPER is hahahaha hij rolt en draait en woelt...HEER-LIJK :-)

Wat betreft die aambeienzalf....absolutely NOT DONE dames :@.. de huid rond je ogen is heel dun en teer en die creme veels te agressief....het laat bloedvaatjes samentrekken dus nee niet echt bevorderlijk....ff twee (afgekoelde) zakjes kamillethee op je ogen leggen en daarna insmeren emt een goede hydraterende oogcreme doet wonderen....heb je donkere kringen die neit weggaan simpelweg ff camoufleren met een concealer,helemaal top (y)

Wat betreft surinamers,ik heb in Rotterdam Noord in een nagelstudio gewerkt en daar was 60% van mn klandizie surinaams....ALTIJD te laat maar als ze er waren was het partytime...zingen en swingen in die stoel echt vet gezellig!! :jaja: en Diets dat etentje houdt ik je absoluut aan :-d ... zijn jullie toevallig bekend met die surinaamse toko in de stad,Chinny`s?? daar haal ik altijd broodjes warmvlees met komkommer :kwijl: TE lekker

Belle gelukkig heb je het overleefd schat :-d altijd rot die tandarts...ik moet ook bijna :| maar das controle dus als ik wat heb w8 hij maar lekker doeiiii...

Volgens mij is mn maag gewoon overstuur door de zwangerschap want ik kan met mn prak ook niet veel meer op merkte ik net :-s zit meteen bomvol!

Diets Sauto soep is dat hetzelfde als indische Soto?????? dat maak ik ook vaak (mn stiefmamas is indo die heeft het me geleerd) ook zo lekker :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 20 oktober 2005 om 19:20:
ALTIJD te laat

Ik schaam me soms voor mijn eigen volk:bloos:, maar tis echt zo. Maar ik ben totaal niet zo en godzijdank zijn die twee van mij helemaal niet zo erg, ik bedoel ze zijn wel lui maar dat komt omdat ik ze te veel verweno:) en ze haast niks laat doen....maar haat die mentaliteit. Maar gezellig zijn we zeker wel(y), hihihi:jaja:! Heb trouwens meer indo eigenschappen;)!
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 20 oktober 2005 om 19:20:
Diets Sauto soep is dat hetzelfde als indische Soto?????? dat maak ik ook vaak (mn stiefmamas is indo die heeft het me geleerd) ook zo lekker

Bijna hetzelfde ook lekker trouwens de indische soto:9! Ik dacht vandaag ineens: ik ga ff een pan sauto maken, om 14.00 stond de bouillion al te trekken en om 18.00 lekker gegeten. Morgen is hij nog lekkerder:p. Meestal met surinaamse en indische gerechten dat ze de volgende dag lekkerder zijn:9!

Maar een lekker stamppotje gaat er ook in hoor bij mij:jaja:!

Kijk je wel uit met dat gekruide eten, Sas, ook straks hè met de borstvoeding....ik weet dat het lekker is;)!

Waarschuw beheerder
@ natas..is wel makkelijk wieltjes onder je box, maar ik doe het niet. Huiskamer is toch nie zo groot, dus waarom wieltjes als ik ook schuiven kan :D En ik denk dat m'n box op dezelfde plaats blijft.

@ sas Ik ben zelf helemaal gek op broodjes pom, bakkeljauw en ga zo maar door :9 en die Toko ken ik niet...is het een goeie???

@ Diets SAUTO-SOEP RULEZZZZZZZZZZZ!!!!! mmmmmmmmmmmmm Kheb meteen weer trek, prakkie zit net achter m'n kiezen;) hehehehe

Zo weet je wat ik ga doen???? Douchen :p want dat heb ik nog niet eens gedaan :D tis al zo zuur daar beneden...hahahahahahaha!!! Lekker fris he ladies :D

Straks krijg ik weer bezoek( SAS.. wouter komt langs uit NWK :D Je ouwe liefde toch:D :D :D ) dus heel misschien tot later anders tot morgen :lief: Toedeloeeeeeeee!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 20:19:
pom

Ik heb nog pom in de vriezer van de verjaardag:p. Ik ga morgen maar weer eens sporten de hele week niets gedaan:nee:.

En woensdag zie ik mijn (l) weer, joehoe:cheer:!

@Marije(zusterrr): heb jij nog nieuwe pic's van Jezz? Ben gek op foto's:jaja:!
laatste aanpassing