Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 341327x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Goedemorgen iedereen (f)

2 bridget ik duim ook voor je hoor!! En is het nou niet zo dan kan je hier natuurlijk ook hier je verhaal kwijt he (f)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 10:32:
Maarrrr me vriendje is zo lief geweest om vandaag vrij te nemen, dus vandaar dat ik wat langer in bed ben gebleven, lekker heeerlijk

Wat een schatje zeg! Echt :lief: Doe lekker rustig aan en laat je lekker VERWENNEN :D
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:03:
15 maanden tussen die 2 !

hhahah flink doorge...... ;) Had jij wel al anticonceptie of niet??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 10:36:
Die van mij is er niet echt voor mij .

(f) wat rot voor je zeg!! is dat altijd al zo geweest? of nu sinds je zwanger bent?

2 kim gefeliciteerd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:14:
hhahah flink doorge...... Had jij wel al anticonceptie of niet??

:jaja: was aan de pil maar had een heftige griep te pakken en was echt aan het kloten met mijn gezondheid, beetje terugslag na Kevin's geboorte zeg maar. En ineens werd ik niet meer ongesteld:o.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:14:
wat rot voor je zeg!! is dat altijd al zo geweest? of nu sinds je zwanger bent?

Hij is meer bezig met zichzelf. Hij is nogal heel erg eigenwijs dat is altijd al zo geweest, maar je komt er pas echt achter als je samen dingen moet regelen en beslissen. Hij vind het nog teveel moeite om naar een babykamer te kijken omdat hij de foto's al heeft gezien en het hem anders geld kost om er heen te rijden. Daar was ik niet zo blij mee en nu wordt ik beschuldigd van iemands mening niet respecteren. Maar ik doe juist mijn best hem er zoveel mogelijk bij te betrekken en voor mij is het wel belangrijk dat hij mee gaat. Ik vind het trouwens ook raar dat je als aanstaande vader daar niet even de moeite voor kunt nemen. Dus nu heeft ie besloten dat ie mij van het weekend maar niet moet zien, omdat ik toen aan de tel heb gezegd dat ik genoeg wist en ging ophangen, omdat ik zelf het gesprek toch niet meer leuk vond op die manier. Eigenlijk zegt ie dus gewoon dat ik me maar heb neer te leggen bij wat hij vind. Zo werkt het niet in mijn ogen. Dus nu laat hij me lekker zitten.
Waarschuw beheerder
ha schatten (f)

@Belle allereerst wat een mooie foto`s!!! Mooi buikje al he :-d en je weet het,ik vind een tatoo op je zij helemaal (l)

Kinderwagens zijn idd schandalig duur ik had het geluk dat ik de splinternieuwe van mn schoonzusje mocht hebben....een zwarte driewieler met luchtbanden :-d best stoer!!! alleen maxicosi moeten we nog kopen...vind de city of cabrio wel koel maar zit toch ook wel stiekum op marktplaats te snuffelen hoor want die dignen staan er gloednieuw op...je doet er natuurlijk maar ff mee...

Zusterrr wat een poppie heb je toch he meis (l) ik weet nog goed dat je zwanger was :-s time flies!!!!!

Beetje minder dat je alweer ong bent,bah :-s maar ja joh aan de andere kant moet je maar zo denken,mn lijf is aan het opschonen!ook wel een prettig idee dat het haar ritme weer heeft toch :-)

Noa meis doe lekker rustig aan het zal niet zo lang meer op zich laten wachten en je kiddie is kennelijk goed ingedaald :-d goed teken ik ken t gevoel alleen ;-) beeeeetje lastig soms ja!

Bridget voor jou hoop ik zo dat het raak is. Laat je er niet te gek door maken anders is de teleurstelling ontzettend groot als het weer niks is :-s. Weet je waar je trouwens ff moet kijken,daar zijn de zwangerschapstesten MEGAgoedkoop en heeeeel betrouwbaar (met clearview testte ik al positief mee VOOR ik uberhaupt overtijd was )www.babybrabbel.nl en dan staat er links in het menu ergens webshop ofzo... ze hebben er ook ovulatietesten enzo moet je maar es kijken ik betaalde toen voor 5 zwangerschapstesten 13 euro incl. verzendkosten :-d

Kim wijffie GEFELICITEEEEEEEERD maak er een leuke dag van :woepwoep:

Sam lekkere luie donder hahahaha...elke ochtend denk ik weer zou ze al????? :-d

Diets ist alweer vrede in huize Diets?? (f)

nou dames met mij gaat het goed heb weer wat meer energie lijkt wel...zie niet meer als een berg op tegen klusjes dus zal wel met de nesteldrang te maken hebben ofzo :/
Ben wel ontiegelijk reteverkouden ineens,zwaar vervelend!Heb gelukkig een pot zeezout dus ik maak gewoon ff fysiologisch zout wat ik van mn neus en keel tot mn reet uitspoel ;-)KUTverkoudheid

Waarschuw beheerder
2 diets.. ja dan kan het ook nog gebeuren he ! lijkt me wel zwaar hoor met 2 in de luiers... :respect:
Waarschuw beheerder
partychickie ik lees jouw bericht nu pas,wat rot voor je zeg dat je partner zo weinig met jou begaan is :-s... hij mag jou nu wel helpen en wat meer aandacht geven nu je zwanger bent het is tewnslotte ook zijn verantwoording!

sterkte (f)

ach,wij zijn er wel voor je hoor lieverd!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:26:
partychickie ik lees jouw bericht nu pas,wat rot voor je zeg dat je partner zo weinig met jou begaan is ... hij mag jou nu wel helpen en wat meer aandacht geven nu je zwanger bent het is tewnslotte ook zijn verantwoording!

sterkte

ach,wij zijn er wel voor je hoor lieverd!!!laatste aanpassing 14 oktober 2005 11:27

Dank je wel!!
Das lief.

Ja ik ben bang dat ik het straks alleen mag gaan doen allemaal. Ik zou dat heel erg vinden, maar ja ik ga niet alles slikken omdat hem dat beter uitkomt. Ja en als je zwanger bent dan voel je je al minder en dan heb je sowieso al veel te regelen en dan loopt hij ook alleen maar moeilijk te doen.

Waarschuw beheerder
pff schrijf 2 zinnen en er komen 2 grote verhalen bij haha :)

2 chickie echt vervelend voor je! kan misschien ook zijn dat ie aan dit alles moet wennen.. bij mijn vriend was dat ook weleens.. kon hij heel "vreemd" reageren op iets en wat dan bij mij op niet geinteresseerd overkwam.. Maar dan liep hij al met heel andere dingen in zijn hoofd en vond hij die dingen van mij weer "ff onbenullig" en dat kan later ook nog, en was hij met financien bezig en erkenning enzo, misschien moet je er eens met hem over praten..

2 sasje heey meis fijn voor je dat je weer wat meer energie hebt!!! Maar doe nou niet teveel he want dan heb je morgen het weer he ;) En hoop dat je middeltje werkt want verkouden zijn is niet leuk :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:32:
Ja ik ben bang dat ik het straks alleen mag gaan doen allemaal. Ik zou dat heel erg vinden, maar ja ik ga niet alles slikken omdat hem dat beter uitkomt. Ja en als je zwanger bent dan voel je je al minder en dan heb je sowieso al veel te regelen en dan loopt hij ook alleen maar moeilijk te doen.

maak je niet te druk!! goed met elkaar praten en dan moeten jullie tot een oplossing komen!! Deze zwangerschap verdwijnt echt niet zomaar en er moeten veel dingen geregeld worden en HIJ is de vader dus zal ook zijn inbreng moeten doen!! Maar misschien is het wel wat ik daarnet al schreef.. mannen zijn rare wezens ;)
Waarschuw beheerder
party ja idd je moet nu echt eerst aan jezelf denken hoor laat hem maar ff zien wattie doet :/ je bent sterk genoeg om het zelf wel op te lossen en misschien komt hij dan ook nog es tot bezinning op den duur....

is hij altijd al zo tegen je geweest of nu ineens? Misschien is het voor hem heel onwennig allemaal en moet hij eerst wennen aan het idee of is hij erg geschrokken toen je ineens zwanger was! Zou maar eens goed met hem praten over zijn gevoelens tov jou en je zwangerschap (f)

Brinta jaja ik weet het ik heb dan meteen de neiging om van alles te gaan doen hahahahahaha! Weet je wat ik trouwens sinds een paard agen heb,pijn in mn voeten :-s of ik te lang op hakken heb gelopen dat gevoel....beurs enzo!

hoest emt jou en je kleine poppie schat?(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:33:
2 chickie echt vervelend voor je! kan misschien ook zijn dat ie aan dit alles moet wennen.. bij mijn vriend was dat ook weleens.. kon hij heel "vreemd" reageren op iets en wat dan bij mij op niet geinteresseerd overkwam.. Maar dan liep hij al met heel andere dingen in zijn hoofd en vond hij die dingen van mij weer "ff onbenullig" en dat kan later ook nog, en was hij met financien bezig en erkenning enzo, misschien moet je er eens met hem over praten..

JA praten gaat moeilijk als hij je niet wil zien :s. Ikz eg ook niet dat het voor hem allemaal makkelijk is, maar ik heb hem uitgelegd dat het voor mij wel belangrijk was en daar heeft hij ook geen begrip voor dan vraag ik me af wie wie nou niet respecteert. Hij had het ook alleen al voor mij kunnen doen en hoeveel werk is het nou naar een baby kamer te kijken :s.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:25:
Diets ist alweer vrede in huize Diets??

Hier alles rustig. Dylan is net wakker:o:o. Zit te wachten op Kev en dan ff boodschappen en ff naar Den Haag naar de Footlocker want de heren moeten weer nieuwe gympen. De euroos vliegen vandaag uit mijn portomonnee:/! Vond het wel raar dat Kev naar school moest terwijl hij gisteren pas om 11.30 thuis was van het schoolfeest.

Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:25:
KUTverkoudheid

Veel stomen en veel jus drinken, sterkte meissie, voor de rest gaat het wel toch? Helemaal gestopt nu met werken;)? :knuffel:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:25:
2 diets.. ja dan kan het ook nog gebeuren he ! lijkt me wel zwaar hoor met 2 in de luiers...

Idd heel zwaar:s. Weet niet hoe ik het heb geflikt maar alles liep gewoon eigenlijk wel op rolletjes. Was echt zo'n automatische piloot. Heb het wel vaker geschreven geloof ik maar vind de puber periode echt mega zwaar.

@partychickie: herken veel in je verhaal omtrent je vriend. Vader van K&D was er ook niet veel voor ons. Heb eigenlijk alles merendeels alleen moeten doen(n). Ik was jong, naief en verliefd hè?? Maar nu is hij wel een leuke vader voor ze hoor. Hij heeft veel moeten leren maar hij is er nog steeds voor ze. Gelukkig maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 partychickie: jemig wat vervelend voor je zeg :( je hebt 2 mensen nodig om een kindje te maken en dus ook te krijgen.
Lijkt me erg moeizaam voor je als hij zich zo afsluit en niet open staat voor de dingen die jullie en de baby aangaan.

Dat eigenwijs zijn een echt mannentrekje is dat weten wij vrouwen maar al te goed helaas O:)

Vind het wel knap van je dat je hem nog zo in zijn waarde laat en geduld op kunt brengen, maar net als je zelf al zegt: het enige dat jij kunt doen is positief blijven en hem respecteren... ik hoopd= dat hij dadelijk bijdraait als de baby er eenmaal is, misschien is het wel pure onzekerheid waar hij momenteel mee worsteld?

:knuf:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:36:
party ja idd je moet nu echt eerst aan jezelf denken hoor laat hem maar ff zien wattie doet je bent sterk genoeg om het zelf wel op te lossen en misschien komt hij dan ook nog es tot bezinning op den duur....

is hij altijd al zo tegen je geweest of nu ineens? Misschien is het voor hem heel onwennig allemaal en moet hij eerst wennen aan het idee of is hij erg geschrokken toen je ineens zwanger was! Zou maar eens goed met hem praten over zijn gevoelens tov jou en je zwangerschap

JA hij heeft altijd al een sterke mening en dat zegt hij dan ook graag, maar van andere mensen kan hij het moeilijk hebben. Elke keer als we gezeur hebben dan komt het ook echt door dat. Maar het komt nu echt naar boven omdat we samen dingen moeten regelen enzo. Dan is het telkens belangrijk wat hij vind en dan is het niet meer nodig om mijn mening nog te verklaren want dat wil hij niet horen omdat hij er toch anders over denkt. En dan ga ik er toch tegenin en dan krijg ik dus op mijn bord dat ik zijn mening niet respecteer.

Hij is ook geschrokken toen, maar ja dat ben ik ook en hij heeft gezegd dat hij er voor wilde gaan met mij, maar dan moet hij zich er ook wat meer in verdiepen wat het inhoud voor mij enzo. Anders kan hij me ook niet echt begrijpen. En moet ie ook dingen samen willen doen anders heb ik echt het gevoel dat ik het alleen moet doen.

Dan hebben we nog telkens gezeur over het vinden van een huis. En dan zeg ik amar telkens dat we nog minder dan een half jaar hebben dus dat we haast moeten maken. MAa rhij wil niet in een flat of appartement, maar ik wil in een goede buurt. Dan heb je een huisje gevonden wat misschien wat is vind hij het platte dak weer niet goed.

En daar wordt je zo moedeloos van :(.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:38:
@partychickie: herken veel in je verhaal omtrent je vriend. Vader van K&D was er ook niet veel voor ons. Heb eigenlijk alles merendeels alleen moeten doen. Ik was jong, naief en verliefd hè?? Maar nu is hij wel een leuke vader voor ze hoor. Hij heeft veel moeten leren maar hij is er nog steeds voor ze. Gelukkig maar.

JA maa rik ben bangd at we het daardoor straks apart moeten gaan doen wat ik wel erg jammer vind aangezien dat het obstakel is hier en verder niet (voor zover ik weet)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:40:
ik hoopd= dat hij dadelijk bijdraait als de baby er eenmaal is, misschien is het wel pure onzekerheid waar hij momenteel mee worsteld?

Dat zou kunnen, maa ride heb ik ook en als hij ze niet duidelijk uitspreekt dan kunnen we er ook niet veel aan doen zo.

Waarschuw beheerder
Hij heeft trouwens laatst al wel een knuffel gekocht voor de baby. Dat wel wel weer heel lief.
Waarschuw beheerder
Helemaal gestopt nu met werken?

uhmmmmmmm...... o:) 8)

Party echt KUT dat je uitgerekend nu je zwanger bent achter zulke dignen moet komen joh :-(..laat je zwangerschap er niet door verpesten jij krijgt het mooiste wat er is en jan*** (sorry maar dat vind ik echt ff....) moet maar zien wat hij doet! HIJ is fout niet jij dus maak jij je nu alsjeblieft niet druk dat is niet goed voor je kleintje :no: en zoals ik ook al zei en bridget ook,het is misschien het onbekende en de onzekerheid van hem nu!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:56:
Party echt KUT dat je uitgerekend nu je zwanger bent achter zulke dignen moet komen joh ..laat je zwangerschap er niet door verpesten jij krijgt het mooiste wat er is en jan*** (sorry maar dat vind ik echt ff....) moet maar zien wat hij doet! HIJ is fout niet jij dus maak jij je nu alsjeblieft niet druk dat is niet goed voor je kleintje en zoals ik ook al zei en bridget ook,het is misschien het onbekende en de onzekerheid van hem nu!

Ja ik weetd at het niet goed is voor de baby, dus automatisch maak ik me daar ook weer druk om. Want ik heb al last van hyperventilatie en de hele dag klopt mijn hart in mijn keel zeg maar. Gewoon spanningen.

Zeker is de kleine het mooiste wat er is en dat sleept je er ook wel door, alleen het had n og veel mooier kunnen zijn allemaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:36:
ik te lang op hakken heb gelopen dat gevoel....beurs enzo!

Kut zeg! moet je maar lekker veel blijven zitten :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:07:
Ja ik weetd at het niet goed is voor de baby, dus automatisch maak ik me daar ook weer druk om. Want ik heb al last van hyperventilatie en de hele dag klopt mijn hart in mijn keel zeg maar. Gewoon spanningen.

Zeker is de kleine het mooiste wat er is en dat sleept je er ook wel door, alleen het had n og veel mooier kunnen zijn allemaal.

Probeer lekker rustig aan te doen.. (weet dat dat makkelijker gezegt is dan gedaan...) kijk maar naar dat buikie van je.. en geniet daarvan! dat is het mooiste wat je kan overkomen :D en hoe het verder ook mocht gaan jij hebt altijd nog dat kleine mooie mensje..! Wie weet draait ie bij en is hij angstig.. laat hem naar jou toekomen, hij is de ZAK niet jij!! doe rustig aan dit weekend en ga wat doen met je vriendinnen werkt altijd :D
Veel suc6 meissie (f)
Waarschuw beheerder
ik ben ook hartstikke zielig vandaag :-( wat een tyfusland is dit toch ook he met zn oktober boven de 20 gr. flikker lekker op met die KUTzon :@ weer die pleurisgriep te pakken,begin van mn zwangerschap ook al en wat mag je,paracetasnol....helpt geen flikker en voel me echt zwaar beroerd...slapen lukt hier niet door die turken naast me die de hele dag door het huis heen rennen of weet ik wat ze aan het doen zijn :-(

zo sorry moest ff luchten (f)

ga snel mn bedje weer in,neem mn oordoppen wel mee en mn hamer om op de muur te beuken :cry:
Waarschuw beheerder
Bij deze een hele dikke :knuf: voor Partychickie en Sasje (k)

Waarschuw beheerder
2 sasje een dikke :knuffel: kruip lekker je bedje in (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:35:
Bij deze een hele dikke voor Partychickie en Sasje

haahh tegelijk ;)

Waarschuw beheerder
nu dan eens een serieuze vraag aan de toekomstige/verse ouders:

Het is bekend dat kinderen veel kunnen leren. (denk maar aan muzzy)Maar dat is niet alleen zo met taal, als je vroeg begint met sporten of je gaat een kind vroeg uitleggen hoe de wereld werkt kan hij of zij er heel bekwaam in worden. Misschien wil hij/zij later iets anders doen... maar het is altijd handig om een kwaliteit erbij te hebben.

Gaan jullie je kind vroeg leren voetballen/engels/frans etc. leren?
Waarschuw beheerder
Ik heb nog geen kinderen maar als ik ze heb ga ik ze wel stimuleren zoveel mogelijk uit het leven te halen (y) al zijn zij zelf altijd degene die uiteindelijk beslissen wat ze willen gaan doen, niets zo erg als van die pushende ouders die de dingen die zij vroeger niet konden doen op hun eigen kids afdwingen :no:

Het enige wat ik met meer dan 100% zekerheid ze wil leren:

RESPECT

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:45:

wij voeden Riley 2 talig op nederlands/ engels dit omdat we over 4 jaar naar ierland willen verhuizen...
Waarschuw beheerder
kleine moeite,dat zijn dingen die je pas weet als je weet waar je kind zn/haar interesses liggen.....houd me voorlopig nog maar ff bezig met mn zwangerschap en normale opvoeding!Mijn streven is zowieso geen hoogbegaafd kind want heb een hekel aan zulke kinderen!Die worden naar mijn mening zo gevormd door de ouders want het zijn ALTIJD van die *ikbenalles*figuren waar dat voorkomt...

en nu ben ik echt onder de wol....(f)

Waarschuw beheerder
Die worden naar mijn mening zo gevormd door de ouders want het zijn ALTIJD van die *ikbenalles*figuren waar dat voorkomt...

maar je kan een kind toch ook wel bescheidenheid bijbrengen? tuurlijk zijn ze niet helemaal kneedbaar... dat denk ik ook niet. Maar je kan volgens mij wel een getalenteerd kind hebben dt er niet zo mee te koop loopt.

Waarschuw beheerder
volgens mij kan je kinderen in groep 8 bijvoorbeeld al wel bepaalde wiskunde leren. Vergelijkingen bijvoorbeeld, of grafieken.

Waarschuw beheerder
mja misschien ga je dan het lesplan overhoop gooien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 17:25:
volgens mij kan je kinderen in groep 8 bijvoorbeeld al wel bepaalde wiskunde leren. Vergelijkingen bijvoorbeeld, of grafieken.

pff de mijne is pas (bijna) 6maanden... Moeten eerst nog heeeeeeeeeel wat andere dingen leren voordat wiskunde aan de beurt is...
Waarschuw beheerder
donateur

Mijn kids voetballen al jaren. Daarvoor de nodige zwemdiploma's gehaald(y)! Op de basisschool krijgen ze best veel. Bijv. engels, leren met de pc omgaan etc. Middelbareschool krijgen ze natuurlijk van alles. En veel huiswerk;)!

Kom net uit Den Haag. Heel wat euroos armer. Grotere kids hè, willen ineens Paul Frank shirtjes aan enz:o:o......Ze hadden nog wat spaargeld en Dyl is dinsdag jarig dus heb ff wat bijgepast. Kevin heeft nieuwe schoenen gekocht. En Dylan bij de Hennes een leuke spijkerbroek. Die Paul Frank shirts hebben ze niet eens in hun maat dus is het een damesmaat L geworden;)! Wel geinig. Ze gaan zo naar de tienerdisco. Ga wel ff een foto van ze maken en plaats hem straks hier(y)!

Lees dat Sas niet zo lekker is:aai:! Snel opknappen hoor(f)!
Waarschuw beheerder
haai schatten ben ik weer (f) voel me eigenlijk alweer stukken beter!Heb maar een half paratje op dus daar zal het toch niet door komen :/

kleine moeite...lekker belangrijk denk je dat we ons nu al druk maken over het kunnen van onze kinderen....dit topic gaat over zwanger zijn en jonge kids en geen gebazel over dingen aanleren enzo :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 18:55:
haai schatten ben ik weer voel me eigenlijk alweer stukken beter!Heb maar een half paratje op dus daar zal het toch niet door komen

Gelukkig maar:d! Lekker een patatje:p.

kleine moeite...lekker belangrijk denk je dat we ons nu al druk maken over het kunnen van onze kinderen....dit topic gaat over zwanger zijn en jonge kids en geen gebazel over dingen aanleren enzo

Zo is het maar net;)!

Waarschuw beheerder
haai schatten ben ik weer voel me eigenlijk alweer stukken beter!Heb maar een half paratje op dus daar zal het toch niet door komen

Goed zo!! lekker rustig aan doen dit weekend (f)

kleine moeite...lekker belangrijk denk je dat we ons nu al druk maken over het kunnen van onze kinderen....dit topic gaat over zwanger zijn en jonge kids en geen gebazel over dingen aanleren enzo

Ja dat is toch ook zo!! Ze moet haar eerste woord nog zeggen!! En dat hoeft van mij echt niet in het FRANS!!! (als het dada is ben ik net zo trots :D)

Iemand al plannen voor het weekend ?

2 diets heb je je knullen al op een pic? Wel leuk trouwens zo'n tienerdisco !

Waarschuw beheerder
Hola!!! :lief:

Ik kon de hele middag niet internetten en ook geen tv kijken :\ dat is echt een ramp :\ kabel lag er uit...pffffffffff

Maar goed, ik heb echt letterlijk en figuurlijk de hele dag geluierd en geknuffeld met me vent :D We konden gelukkig nog wel een filmpje kijken :D

Hij maakt nu een lekkere kippetje in de oven voor me klaar met krieltjes en sla. mmmmmmmmmmm

Ik ga er lekker van genieten, en girlz ik wens jullie allemaal een fijne avond:flower: misschien tot vanaaf, anders tot morgen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:12:
Maar goed, ik heb echt letterlijk en figuurlijk de hele dag geluierd en geknuffeld met me vent We konden gelukkig nog wel een filmpje kijken

Heeeeeeeeerlijk zo'n dagje :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:12:
Hij maakt nu een lekkere kippetje in de oven voor me klaar met krieltjes en sla. mmmmmmmmmmm

Volgens mij als ik jou af en toe over je ventje heb jij echt een SCHAT :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:24:
Probeer lekker rustig aan te doen.. (weet dat dat makkelijker gezegt is dan gedaan...) kijk maar naar dat buikie van je.. en geniet daarvan! dat is het mooiste wat je kan overkomen en hoe het verder ook mocht gaan jij hebt altijd nog dat kleine mooie mensje..! Wie weet draait ie bij en is hij angstig.. laat hem naar jou toekomen, hij is de ZAK niet jij!! doe rustig aan dit weekend en ga wat doen met je vriendinnen werkt altijd
Veel suc6 meissie

Ja ik ga er ook niet achteraan. Hij heeft mij toch al behoorlijk gekwetst met allemaal oneerlijke beschuldigingen (ga echt neit zeggen dat ik heilig ben). Maar de tijd zal het leren hoe het afloopt. Ja dat kleine mensje heb ik gelukkig wel. Maar ondanks dat voel ik me even heel alleen en zielig.

Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:32:
ik ben ook hartstikke zielig vandaag wat een tyfusland is dit toch ook he met zn oktober boven de 20 gr. flikker lekker op met die KUTzon weer die pleurisgriep te pakken,begin van mn zwangerschap ook al en wat mag je,paracetasnol....helpt geen flikker en voel me echt zwaar beroerd...slapen lukt hier niet door die turken naast me die de hele dag door het huis heen rennen of weet ik wat ze aan het doen zijn

zo sorry moest ff luchten

ga snel mn bedje weer in,neem mn oordoppen wel mee en mn hamer om op de muur te beuken

Aaah de laatste loodjes vallen niet mee he?

Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:35:
Bij deze een hele dikke voor Partychickie en Sasje

Thnx lief :d!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:11:
2 diets heb je je knullen al op een pic? Wel leuk trouwens zo'n tienerdisco !

Batterij was leeg:frusty: en mijn ex schoonzus stond al voor de deur om ze op te pikken en hadden de heren natuurlijk geen geduld om ff te wachten. Ja leuk hè, is elke maand. In de Estupendo, ga ik ook weleens stappen;)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:18:
Maar ondanks dat voel ik me even heel alleen en zielig.

Ik leef met je mee echt waar (f) Misschien zit je er niet op te wachten.. Maar hoop dat je toch nog een beetje een goed weekend heb en een vriendin kan bellen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:27:
Batterij was leeg en mijn ex schoonzus stond al voor de deur om ze op te pikken en hadden de heren natuurlijk geen geduld om ff te wachten. Ja leuk hè, is elke maand. In de Estupendo, ga ik ook weleens stappen!

Volgende keer beter!!! Ja echt grappig! leuk dat dat er is voor de kids (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:18:
Ja ik ga er ook niet achteraan. Hij heeft mij toch al behoorlijk gekwetst met allemaal oneerlijke beschuldigingen (ga echt neit zeggen dat ik heilig ben). Maar de tijd zal het leren hoe het afloopt. Ja dat kleine mensje heb ik gelukkig wel. Maar ondanks dat voel ik me even heel alleen en zielig.

:aai: Voel ook met je mee hoor, bahbah, krijg flashbacks, is niet leuk:nee: :knuffel:

Waarschuw beheerder
Volgens mij als ik jou af en toe over je ventje heb jij echt een SCHAT

Ik ben ook echt supertrots op hem :jaja: En ja... hij verwend me echt goed :D We hebben bijna 10 jaar een relatie, maar sinds ik zwanger ben, heb ik het gevoel dat het NOG beter gaat.

Ik mag echt niet klagen:lief:
Tuurlijk is er soms een meningsverschil, maar dat hoort erbij hoor.

Ciao :lief: sammy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:28:
Ik leef met je mee echt waar Misschien zit je er niet op te wachten.. Maar hoop dat je toch nog een beetje een goed weekend heb en een vriendin kan bellen!!

Ik vind de lieve woorden al fijn genoeg. En ik weet dat het niet aan mij ligt dat het echt hem is, dat id echt iedereen het met mij eens. Mijn ouders, mijn vriendinnen en hier. Alleen dat is al een kleine opluchting.

Uitspraak van ==>Diets<== op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:31:
Voel ook met je mee hoor, bahbah, krijg flashbacks, is niet leuk

Oh sorry, dat is ook niet leuk. Maar thnx voor de lieve woorden, dat doet echt goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:33:
Ik ben ook echt supertrots op hem En ja... hij verwend me echt goed We hebben bijna 10 jaar een relatie, maar sinds ik zwanger ben, heb ik het gevoel dat het NOG beter gaat.

Ik mag echt niet klagen
Tuurlijk is er soms een meningsverschil, maar dat hoort erbij hoor.

Ciao sammy

Ja het zou ook een periode moeten zijn dat je ervoor elkaar bent enzo. Gelukkig maar dat jij dat wel hebt dat is gewoon veel fijner en kan je veel meer genieten!

Waarschuw beheerder
donateur

De mijn gaat hopelijk op ballet:yes:

b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:36:
Oh sorry, dat is ook niet leuk. Maar thnx voor de lieve woorden, dat doet echt goed!

Ik weet wat je meemaakt, meis:knuffel:! Wel goed voor jezelf en je kindje blijven zorgen hoor(f)!
Waarschuw beheerder
donateur

Denk dat hier voetbal wordt :jaja:
Ben zelf wel een voetbal mens :) en Nick zit praktisch in de TV als er voetbal op is...zelfs als mijn broertje Fifa 2006 zit te spelen 8)
Dus dat zit (nu) wel goed :)...weet natuurlijk niet hoe t over een jaar of 3 is :p
Maar vind eigenlijk alles qua sport wel prima :jaja:
Zolang hij er plezier in heeft (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar jke denkt toch ook al een beetje over hoe je het later wil gaan doen? kijk tuurlijk plan je niet alles, maar het lijkt me dt als je negen maanden de tijd hebt dat je ook wel met je partner over de toekomst spreekt...