Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik wilde dat ik al wat voelde lijtk me zo leuk
ken je los kopen tog
Nou ik moet zo voor de ZOVEELSTE keer weer naar de werkcompas
ik word serieus met de dag paranoier!!!
Hoe is het verder met jou en je kerels ?
Ik wilde dat ik al wat voelde lijtk me zo leuk
shit joh...hebben we net de babykamer af zien we een geweldig luek huisje in de krant staan waar we per 01-01-2006 in kunnen eind nov. ga ik bevallen dat word natuurlijk geen succes in dubio wat we moeten doen gaan gewoon reageren en als er weinig moet gebeuren kunnen we er wel in gaan en dan later klussen natuurlijk..we will see!
Hoe lang ben je nu zwanger??
Ik voelde die van mij rond 19weken.. echt zo leuk!! En dat gevoel word alleen maar sterker en sterker en aan het einde kreeg ik nog weleens een pijnlijke trap ook!! (onder mijn ribben was ik vaak de pineut )
Ik heb nu m'n matras beschermd...voor het geval dat m'n vliezen in bed breken, maar het breekt wel m'n nacht! Het kraakt als de h*L!!!!
haai meis jawel ben wat rustiger maar TOCH heb je zo je zorgen he.....zal iedereen wel last van hebben,hoort erbij
Vandaag 37 weken, en ik ben net wakker
Ik ben op dit moment iemand aan het inwerken, dan hoef je helemaal weinig te doen, want de nieuwe is alles aan 't uitproberen en ik moet alleen zeggen of het goed of fout is en hoe hij het anders moet doen --> BORING
Vannacht eigenlijk best goed geslapen hoefde er maar 2x uit....
shit joh...hebben we net de babykamer af zien we een geweldig luek huisje in de krant staan waar we per 01-01-2006 in kunnen
Ben je nog wat wijzer geworden, Sabrien? Hoe is het met Esmeetje??
en brinta,,this echt een schatje die kleine van je,,ik heb al een dochtertje,,zoe van 3.en m,n 2 de kleine meid is onder weg...........leuk voor later lekker shoppen met m,n 2 meiden
Waar is Noa/Nicky eigenlijk?? Meis, niet stiekum bevallen hè??
Ik ben ook zwanger morgen ben ik 29 weken en ik
vind het nu al spannend...
Moet nog even maar ben zo jong en zo'n klein meisje
dat ik met mijn lichaampje wel een beetje op kijk tegen de bevalling....
Maar ik geloof dat iedereen daar wel tegen op kijkt..
Moet nog even maar ben zo jong en zo'n klein meisje
dat ik met mijn lichaampje wel een beetje op kijk tegen de bevalling....
Ik ben tussen 29 december en 3 januarie uitgerkent..
Weet nog niet wat het word heb laatst nog een echo gehad,
maar wou het als een verrassing houden..
En jij
ik keek zelf niet zo heel erg op tegen de bevalling, ik leefde er juist heel erg naar uit.. maar misschien kwam dat omdat ik nal 36 weken het zwangeren wel zat was..
Ik ben 22 december uitgerekend. Ook ik heb mezelf nog in bedwang kunnen houden tijdens mijn echo's....
Weet wel al dat het behoorlijk wat zwart haar op zijn of haar koppie heeft
Leuk wanneer heb je een echo gehad met hoeveel weken
weet je dat nog??
Ik heb mijn echo gehad met 15 weken en een pretecho met 27 weken. Alles was dus goed te zien. Foto's zijn te zien op mijn pagina.
Maar we wilden het toch als verrassing houden !
Wisten jullie meteen dat het raak was?
Ik hoor zo vaak dat veel vrouwen het meteen instinctief wisten maar ik denk elke maand dat ik het nu zeker weet maar dan is het toch niet zo
en DAAR kom je nog wel op terug whahahahahahaha.... nee hoor je hebt gelijk,het is fijn als je het voelt maar maak je geen zorgen iedere vrouw voelt haar kindje schoppen anders is er iets mis en dat is er bij jou niet dus je moet gewoon nog ffies geduld hebben straks schopt en beweegt het zoveel dat je wel es denkt AARGHHHHH ik heb ff wat rust nodig kleine
Dat idee hadden wij dus ook, we dachten, dat duurt minstens een jaar voordat het "raak" is.
maar goed gelukkig is het geen obsessie en kunnen we nog normaal functioneren (en sex hebben ) al lijkt het wel alsof iedereen ineens zwanger is in onze omgeving en dat allemaal letterlijk & figuurlijk in 1 wip
Krijg wel helemaal gezonde kriebels als ik jullie verhalen lees
ik behoor helaas bij die groep waar je altijd over hoort als men zegt dat het best lang kan duren