Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 335960x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Ik ben nu 26 wkn + 4 dgn.
Ik zal het inderdaad even na laten kijken..
Waarschuw beheerder
donateur
2 Diets : Ja het weer zal er niet beter op worden de komende tijd....dusse pak ze maar goed in ;)
Beetje jammer van je rekening trouwens...maar je kunt nu wel weer wassen !

Ik heb net ook weer schoongemaakt...
Helaas ben ik te snel vermoeid om alles te doen zoals ik het voorheen deed.
Eerst dweilde ik ook elke dag...maar goed, dat zit er eventjes niet in !
Eigenlijk is mijn schoonmaakdrang niet erger geworden sinds mijn zwangerschap...gelukkig maar, want volgens vrienden was die drang toch al overdreven :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben alweer opgestaan:s. Dylan kwam thuis uit school en smeet de voordeur ietsje te hard dicht:frusty:! Tja, waar zijn die tijden dat je elke dag les hebt tot het laatste uur?? Ze zijn 3 van de 5 dagen vroeg thuis. Geen wonder dat die kids zich gaan vervelen en maar gaan hangen op straat of iets anders. Maar goed, dat is voor jullie een zorg voor veeeeeeel later;)!

Is Dragon al terug?? Meissie, ik ben zo benieuwd, ik hoop dat je positief nieuws hebt en dat je er gwoon straks weer bent(f)!

Sas: huisje op en top nu;)?!

Je hebt bij de drogist van ik weet niet meer welk merk het was maar het ruikt iig naar eucalyptus en dat moet je op zere voeten of benen smeren, ideaal(y)! Doe ik altijd na het stappen:jaja:! Tube was op dus ik kan niet nakijken hoe het heet maar zal als ik in de drogist ben ff kijken voor jullie hoe het heet;)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou moest meteen met een brief van de verloskundige naar het ziekenhuis toe. Er is weer bloed afgenomen :jaja: en morgen hoor ik de uitslag van de gyneacologie want moet er morgen weer naar het ziekenhuis toe voor een gesprek met de gyneacoloog...ben dus erg benieuwd.

Bloeddruk was nu 90/130 Maar ik vind gewoon dat die veels te schommelt en niet stabiel is. Vorige week was ie 100/160 en week ervoor 95/150. En als ik mij nou daarbij goed voelde (wat dus niet zo is) zou t misschien nog anders zijn...dus morgenochtend om 10;10 uur staat de afspraak :D en ben benieuwd :D

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest zo aan je denken:d! Is ook spannend allemaal weer ook al is het je tweede.....kweet niet hoe het allemaal zit met de bloeddruk hoor maar laten ze je idd maar lekker dubbel checken, kan nooit geen kwaad;)! Nou ga maar ff lekker rustig aan doen. Morgen horen we het allemaal wel(f)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 26 september 2005 om 15:32:
Ik moest zo aan je denken

Vind ik ook super lieff (F), ja bij de eerste bevalling waren ze ook wat laks geweest wat ten koste van mijn zoontje en mijzelf zowat ging;) Dus ik probeer dat nu allemaal voor te zijn :jaja:

En hoe voel jij je nu na heel veel bakkies thee ;) (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op maandag 26 september 2005 om 15:36:
Vind ik ook super lieff , ja bij de eerste bevalling waren ze ook wat laks geweest wat ten koste van mijn zoontje en mijzelf zowat ging Dus ik probeer dat nu allemaal voor te zijn

Je hebt gelijk(y)! Zou ik ook doen:jaja:! Ik hoop dat je nu niet zo aan het stressen bent want dat is natuurlijk helemaal niet goed:nee:. Veel sterkte(f)!

Uitspraak van Dubbel Fun op maandag 26 september 2005 om 15:36:
En hoe voel jij je nu na heel veel bakkies thee

De thee en de paracetamol houden me wel op de been hoor. Schreef al eerder dat ik net lekker lag te slapen en Dylan ineens met een klap de voordeur dicht sloeg, tjaaaa, toen was ik wakker:s. Ik moet vanavond naar de informatieavond op de school van Kevin, heb er nu helemaal geen zin meer in:nee:. Maar ja, alles voor je kindjes hè;)??
Waarschuw beheerder
@Kim ja idd is niks ergs hoor dat hoort er gewoon bij en vragen staat altijd vrij aan je VK dus gewoon ff doen ;-)

@Diets voel je je al wat beter?sochtends voel je je meestal het rotst he ....mn huisje is bijna klaar nog ff stofzuigen zo,had ik daarstraks ff geen zin meer in en kreeg een klantje!

@Dragon blij je nog ff te zien (f)Volg altijd wat er ook gebeurd jouw intuitie! Jij voelt het niet goed aan dus blijf er op hameren dat je extra controle wilt,laat je niet afschepen met een slap excuus waar je niets mee kan. Ik heb een hele nare situatie meegemaakt door fouten van het ziekenhuis doordat ze ook te makkelijk met dingen om zijn gesprongen dus.....ik blijf het zeggen!! Als mij iets overkomt nu of mn gevoel zegt me dat iets niet oke is zet ik het hele ziekenhuis op stelten hoor! :-)heel veel sterkte meid gaat allemaal goedkomen :jaja: (f) ik duim voor je mee (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 10:32:
Ik maak ze zelf..hoef alleen nog papier te kopen..

Wij hadden de kaartjes ook zelf gemaakt. Want ik zocht naar hele leuke kaartjs met winnie the pooh maar kwam niet DAT kaartje tegen die ik wilde, Dus ben ik zlef gaan knutsellen en daar is een heel mooi kaartje uit gekomen.

@diets sterkte hoop dat je snel weer wat beter voelt.

@dragon hoop dat er niets aan de hand is verder. Maar wel goed dat je je ff extra laat checken voor de zekerheid, dat kan nooit kwaad. ook veel sterkte. Hoop goed nieuws te horen.

Waarschuw beheerder
Hallo en goeie avond..

Pff dat wordt veel lezen..doe ik zometeen wel ff..

Ik ben vanmiddag naar de vk geweest..Bloedtest was prima(Y) blij om te horen, eigenlijk was alles prima hij ligt alleen in een stuit, ze zij dat ie nog kan draaien maar dan moest ie dat maar wel snel doen..:)(ga me anders daar weer zorgen om maken)..Het is alleen zo gek want sinds vanmorgen voel ik pas echt z'n hoofdje tegen de bovenkant van me buik aan drukken..maar ja ik merk het vanzelf wel.
Me Geboorte kaartje is trouwens af..moet alleen nog z'n gewicht en naam ino:)..haha nou laat dat ook snel maar komen.. Moet over 2 weken weer terug naar de vk dus het gaat nu wel erg hard..(nerveuse doos ben ik:P)..Nou ja ik ga maar ff lezen..
Waarschuw beheerder
donateur
deze foto moest ik even met jullie delen :$

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb001db27001c974dd1a00fc6265]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MKQFIQRU[/img]

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo lieverds(l)!

Zo, de info avond bij Kevin op school zit er weer op. Stond ik in een hoekkie met mn bakkie, die lui te observeren:s. Wat een gare mensen:nee:. Maar goed. Info was wel interessant en daar gaat het om. Ook werd mijn zoon weer geprezen*trots*, hihihi:bloos:!

@Moon: wat een KANJER(l)!

@Dian: nogmaals sterkte met de laatste loodjes(y)! Komt allemaal goed hoor(f)!

@Sas: helemaal afgedraaid ben je nu zeker van al dat poetsen:p!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 17:24:
@diets sterkte hoop dat je snel weer wat beter voelt.

De paracetamol viert hoogtij, voel me nog steeds niet zo goed hoor, maar ja. Ga zo lekker slapen:z:z!!

Tot morgen allemaal (f)!

Waarschuw beheerder
Goodmorning ladies :lief:

Diets ben je al een beetje opgeknapt????

@Dian: nogmaals sterkte met de laatste loodjes! Komt allemaal goed hoor!

:jaja: :flower:

dus morgenochtend om 10;10 uur staat de afspraak en ben benieuwd

@ dragon Ik zal nogmaals voor je duimen vandaag!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 08:30:
Goodmorning ladies

Mogguh allemaal(f)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 08:30:
Diets ben je al een beetje opgeknapt????

Het gaat wel, nog niet dat je zegt YES ik voel me top:s.

Dragon we denken aan je (f)!!

Hebben alle a.s. mammies lekker geslapen:z:z?? Wordt ook moeilijker natuurlijk, terwijl je je slaap hard nodig hebt nu! Gekke moeder natuur...soms snap ik niks van d'r;)??!!

Waarschuw beheerder
goeie morgen mammies

gister heb ik me weer niet in kunnen houden.
ik ben gister naar tuincentrum overvecht geweest en heb nu aleen kerstbal met baby s eerste kerst erop gekocht.
ik kon het niet laten.
ik ben helemaal kerst gek het mag van mij het hele jaar door kerst zijn.
dus kan niet wachten.
ik heb nog meer leuke baby dingetjes gezien voor in de boom maar mijn zus wou ook graag wat kopen omdat ik dat toen ook voor haar heb gedaan.
maar ik kan niet wachten tot alle tuincentrums in de buurt klaar zijn met hun afdeling. :woeptiedoe:

Waarschuw beheerder
Goedemorgen dames!!
Iedereen een leuk weekend gehad?!!!

JEEEEEEEEEEEEEETJE wat heeft iedereen dit weekend wat afgekwebbelt!! Heb het ff vluchtig doorgelezen..

@ dragon heel veel succes bij de Gyn, en goed hoor dat je het zekere voor het onzekere neemt!! Ik denk aan je (f)

@ Moon Wat een onwijs leuke foto zeg!!! Echt een lekker ventje heb je :D

@ Diets hopelijk knap je weer lekker snel op! KOmt door dat gekke weer joh ! warm/koud :S het heerst echt!!

@sammy hoe is het met jou Buikie(en met jou natuurlijk) :D

@ sasje Hoe is het ermee??? Alles goed met mama en de kleine???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 10:41:
@ Moon Wat een onwijs leuke foto zeg!!! Echt een lekker ventje heb je :D

Thnx! :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 10:41:
Diets hopelijk knap je weer lekker snel op! KOmt door dat gekke weer joh ! warm/koud :S het heerst echt!!

Idd...ben denk ik 2 weken goed verkouden geweest...kleine is ook ziek geweest...:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op dinsdag 27 september 2005 om 10:46:
Idd...ben denk ik 2 weken goed verkouden geweest...kleine is ook ziek geweest...

pff vervelend he!! zijn jullie nu weer een beetje opgeknapt?? Je merkt het echt de HERFST is begonnen! iedereen is aan snotteren haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik alleen nog een beetje snotteren :) hoesten en alle andere rommel is gelukkig wel over nu :cheer:

Die kleine is alweer helemaal opgeknapt :cheer: :D
Maar die kreeg alles tegelijk...en verkouden, en er kwam een tandje door...dus was best zielig allemaal :(

Waarschuw beheerder
Goedemorgen allemaal, bijna middag alweer :)

Gisteren heb ik mijn 3D/4D echo gehad en eindelijk liet 'ie dit keer wel z'n gezichtje een beetje zien.
We weten nog niet of het een jongen of een meisje is, ik heb m'n nieuwsgierigheid weten te bedwingen.

Ik zal kijken of ik er zo een paar van de DVD die ik heb meegekregen kan laten zien...

2 Moon: lekker ding hoor, die kleine van jou...

2 Esther: kerst is ook geweldig, en volgens de nieuwe echo's en metingen die daarbij horen ben ik van 22 december naar 25 december verplaatst

2 Sammy: ben je al vrij of begint je verlof eind deze week? Geniet je er wel van...
Waarschuw beheerder
Daar was ik weer ;) Gelukkig nam de gyneacoloog (een vrouw) het wel serieus en snapte ze niet dat mijn verloskundige mij allang niet door had gestuurd. Heb dus wél nog eiwitten in mijn urine en mijn onderdruk was te hoog. (terwijl mijn verloskundige afgelopen donderdag nog zei dat mijn urine weer schoon was!)Ze keek de gegevens in en zei,,die is al ruim 4 wk hoger dan 90! :no:
Dus ik mag mijn spullen inpakken en ga rond 1400 uur naar t ziekenhuis :jaja: (ik word dus opgenomen)

Het klinkt misschien gek meiden ;) maar ik voel me echt opgelucht! Ik voel mij echt al weken niet goed :S en ik had echt t idee dat ik in de maling genomen werd bij de verloskundige...met andere woorden, ach stel je niet aan komt niet door je zwangerschap...DUS WEL!

De gyneacoloog belde de verloskundige nog op terwijl ik erbij zat dat hun het overnamen:D

Ik wou iedereen succes wensen, doe rustig aan en ik hoop dat ik jullie snel weer lees ;) (f) :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op dinsdag 27 september 2005 om 10:53:
Maar die kreeg alles tegelijk...en verkouden, en er kwam een tandje door...dus was best zielig allemaal

Aaah wat zielig zeg!!! Arm ventje (f)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 11:46:
25 december verplaatst

Kerstkindje dus!! Jammer genoeg zijn er maar weinig die bevallen op de uitgerekende data :( ikzelf was uitgerekent op 5 mei (05-05-05) Dat vond ikzelf een onwijs gave data.. maar ja het is 22 april geworden haha Maar het maakt haar er niet minder om ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 11:46:
ik heb m'n nieuwsgierigheid weten te bedwingen.

Knap hoor! hhah het blijft dus nog steeds een ????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op dinsdag 27 september 2005 om 12:10:
Dus ik mag mijn spullen inpakken en ga rond 1400 uur naar t ziekenhuis (ik word dus opgenomen

Succes meissie! :D

groot gelijk dat je het nog een keer heb aangekaart....want het gaat tenslotte toch om jou en je kindje (F) :)

Hoop dat het allemaal goed gaat en het een mooi en gezond kindje gaat worden :D
:hug:

Waarschuw beheerder
Daar was ik weer Gelukkig nam de gyneacoloog (een vrouw) het wel serieus en snapte ze niet dat mijn verloskundige mij allang niet door had gestuurd. Heb dus wél nog eiwitten in mijn urine en mijn onderdruk was te hoog. (terwijl mijn verloskundige afgelopen donderdag nog zei dat mijn urine weer schoon was!)Ze keek de gegevens in en zei,,die is al ruim 4 wk hoger dan 90!
Dus ik mag mijn spullen inpakken en ga rond 1400 uur naar t ziekenhuis (ik word dus opgenomen)

Het klinkt misschien gek meiden maar ik voel me echt opgelucht! Ik voel mij echt al weken niet goed en ik had echt t idee dat ik in de maling genomen werd bij de verloskundige...met andere woorden, ach stel je niet aan komt niet door je zwangerschap...DUS WEL!

De gyneacoloog belde de verloskundige nog op terwijl ik erbij zat dat hun het overnamen

Ik wou iedereen succes wensen, doe rustig aan en ik hoop dat ik jullie snel weer lees laatste aanpassing 27 september 2005 12:10

Heel veel suc6 wijfie!!!! In het ziekenhuis is er 24/7 hulp voor je en je hoeft ook lekker niks meer zelf te doen!!! Rust goed uit, ik denk aan je!!

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450003c5c917af12941a00fc91c8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=JEDT4W8Q[/img]
De foto van mijn kleine wonder :D

Heerlijk om te zien hoor die foto's !!!
Een kleintje met pikzwart haar !

[img width=500 height=375 cacheid=000000450003c5ca4baa21911a00fc91c8]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GDL77CA7[/img]
Even lening doen.

Wat vinden jullie?!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar was ik weer Gelukkig nam de gyneacoloog (een vrouw) het wel serieus en snapte ze niet dat mijn verloskundige mij allang niet door had gestuurd. Heb dus wél nog eiwitten in mijn urine en mijn onderdruk was te hoog. (terwijl mijn verloskundige afgelopen donderdag nog zei dat mijn urine weer schoon was!)Ze keek de gegevens in en zei,,die is al ruim 4 wk hoger dan 90!
Dus ik mag mijn spullen inpakken en ga rond 1400 uur naar t ziekenhuis (ik word dus opgenomen)

Het klinkt misschien gek meiden maar ik voel me echt opgelucht! Ik voel mij echt al weken niet goed en ik had echt t idee dat ik in de maling genomen werd bij de verloskundige...met andere woorden, ach stel je niet aan komt niet door je zwangerschap...DUS WEL!

De gyneacoloog belde de verloskundige nog op terwijl ik erbij zat dat hun het overnamen

Ik wou iedereen succes wensen, doe rustig aan en ik hoop dat ik jullie snel weer lees

Meis, ik denk aan je(f)! Veel succes en sterkte(f)! Hou je rustig, je bent nu in goede handen en tot snel weerzien hier in het topic met heugelijk nieuws:d! :knuffel:!!

Jeetje.....ik maar klagen over een stom griepje:nee:.
Waarschuw beheerder
ja hoor ik ben sinds 8 maanden bijna mama.
het is erg zwaar maar je krijgt er zo veel leuks voor terug ik kan het iedereen aanraden en eigelijk hoe jonger hoe beter want het kost heel veel energie! :) hahaha
maare veel sterkte straks (K)

Waarschuw beheerder
Zoooo ik heb gewoon geslapen van 9 tot 13:00 uur echt aso!! hahahahaha

@kim&ser ja ik heb al verlof en wat lieeeeeeeeeeffff die foto!!! :lief:

@brinta Met buikkie en "ons" gaat alles goed hoor, af en toe wat krampjes, maar dat hoort erbij he!!

@ diets hopelijk knap je snel weer op :flower:

@ dragon heeeeeeeel veeeeeeeel beterschap en rust goed uit!! :flower:

@ moon Wat een poeppieeeee :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kimmetje!!!! op dinsdag 27 september 2005 om 12:49:
het kost heel veel energie!

HAHHA ja dat kost het zeker!!!! :gaap:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 13:12:
Zoooo ik heb gewoon geslapen van 9 tot 13:00 uur echt aso!! hahahahaha

Lekker toch!! Rust nu nog maar ff uit, straks heb je het al druk genoeg :D
Lekker dat je verlof hebt.. komt het allemaal wel dichterbij he! Ga je daarna weer werken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 26 september 2005 om 11:23:
@allemaal ;-) heb ff lekker de boel gesopt net zelfs mn deuren en plinten :bloos: moet nog ff stofzuigen en dweilen en dan ben ik klaar :-d hahaha schoonmaken rules als je zwanger bent (l)

Hihi ja.. heel herkenbaar! Ik heb zelfs toen ik weeën had, 's nachts nog even 2 wassen gedaan en het bestek gepoetst (niet dat ik zilver bestek heb ofzo, maar het moest glimmen). De deuren en plinten had ik ook gedaan..
Ben nu nog dingen kwijt, die ik zo goed heb opgeruimd... dat ik ze volgens mij nooit meer terug vind..

Ik vond het indalen van de kleine wel rottig! Vooral de laatste twee weken.. Leek het net of ik op zijn hoofdje zat. Dus hing ik scheef in de bank. En met lopen was het net of ik een baksteen in me had. En als ie dan de hik had.. pfff was het net een hijpaal!

Gister ben ik met Jezz naar de huisarts geweest. (hij heeft er niks van gemerkt, want zo gauw we in de auto stapten, sliep hij en werd thuis pas wakker) De consultatiebureaumevrouw vond hem wat gelig.. Hij was flink geel een paar dagen na de geboorte en het is al heel erg weggetrokken en Jezz drinkt, plast en poept goed, dus ik maakte me niet zo druk. Zijn vader is ook half indisch.. dus.. Maar goed, omdat die muts het wou (en me bang had gemaakt) ben ik maar geweest. De huisarts maakte er niks van.
Helaas wordt hij nou wat verkouden.. Echt sneu.. Maar goed, dat hou je niet tegen.

Moon: wat een prachtige foto zeg!! Hij is om op te eten!!

Esther: ik heb ook enorm veel zin in de kerst!! Kan haast niet wachten..

Dragon: heel veel succes meid! Je leest dit waarschijnlijk te laat.. Gelukkig wordt je opgenomen. Denk dat dat wel een veilig gevoel geeft! Hoop dat het allemaal meevalt.

Kim: mooie foto's hoor!!

Groetjes Marije

Waarschuw beheerder
Voor mij nog 4 weken en dan is het weer zover...voor de derde keer!!!Mag ik weer een trotse moeder worden.

Ben toch wel weer een beetje gespannen.Zal alles goed gaan?Hoe zal deze bevalling zijn??
Maar ook vooral hoe ziet hij eruit..

Nu ik zo thuis zit stel ik me voor hoe het is om over een paar weekjes weer z'on klein,lief,hulpeloos mannetje in je armen te mogen hebben.WOW!!GEWELDIG...

En een lekker druk gezin met alleen maar mannen in huis..TOPPIE!!

Morgen nog even kijken voor wat laatste spulletjes voor de kamer en dan is alles helemaal klaar...
Het ontwerp van de kaartjes nog afgeven bij de drukker...
En poetsen,poetsen,poetsen...

Waarschuw beheerder
Noa Nicky Gefeliciteerd!
En succes met de laatste loodjes! En het poetsen!
Waarschuw beheerder
vandaag precies 31 weken zwanger! (l)

hallo lieve mensjes ook nog ff een berichtje van mij als vervolg op jullie enorme lijst klets hahahahahaha....geweldig!

Allereerst wil ik (zal wel te laat zijn maar goed :-s)Dragon heeeeeeel veel geluk en sterkte wensen en wees maar blij hoor anders nemen ze je nooit serieus die eikels :/ er zal goed voor je gezorgd worden en je kindje is nu lekker safe :-)(f)

@Kim wat een gave foto`s meid!!!!! leuk he die 3d/4d,je ziet echt werkelijk alles...ben ook zo blij dat ik het gedaan heb zou zo nog een keer gaan maar tis zo duur :-(

@iedereen ik stel voor om bovenaan iedere post te vermelden hoelang je zwanger bent ik vergeet de helft namelijk steeds :bloos: hahaha,misschien wel een handig idee :-d ???????

Noa Nicky ook gefeliciteerd,schiet ook al heerlijk op dus :-)

@Zusterrr dat indalen voelt nu al heel vreemd aan bij mij,of er idd een balletje heel laag in mn onderbuik zit,klopt natuurijk wel want het is het hoofdje!:-d maar vreemd idee of het er zo uit kan floepen hahahahahaha.....qua beweging is het ook veel minder,best eng maar schijnt normaal te zijn ivm vermidnering van bewegingsruimte...

Waarschuw beheerder
2 kim&ser: gaaf man een kerst kindje ik hoop een klein beetje voor je dat je het net zoals mij doet gewoon op de dag zelf bevallen.
maar daarintegen is het natuurlijk wel zo dat je elk jaar met kerst ook een verjaardag heb en op een gegeven moment gaat het kind het zelf niet zo leuk vinden.
maar toch leuk.
misschien is het zelfs ietsje leuker als je ervoor bevalt kan je ook zoeen bal kopen en lekker genieten van je baby met kerst.

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 27 september 2005 om 15:09:
@iedereen ik stel voor om bovenaan iedere post te vermelden hoelang je zwanger bent ik vergeet de helft namelijk steeds hahaha,misschien wel een handig idee ???????

goed id ik ben zelf niet meer zwanger maar vind het natuurlijk wel leuk om van iedereen nog wat te lezen en op een gegeven moment zijn we allemaal moeder en kunnen we een ander leuk topic openen over onze kanjers. :D

ik zal ff vragen aan ricar of hij weer een mooie foto van onze vent op dit topic wil zetten.
hij groeit als kool en hij word steeds vaker wakker (zonder dat hij wil eten).

nou voor alle meiden die nog moeten bevallen sterkte en veel geluk.
ik moet wel zeggen als je bevallen ben zit je een heel stuk minder op internet en kan je af en toe maar kijken.
totdat je routine krijgt dan kan je weer wat vaker.

en voor dragon: (misschien dat iemand haar spreekt)
heel veel sterkte in het ziekenhuis en lekker uitrusten is goed voor jou en je baby.

Waarschuw beheerder
Morgen ben ik precies 35 weken zwanger :D

Lekker toch!! Rust nu nog maar ff uit, straks heb je het al druk genoeg
Lekker dat je verlof hebt.. komt het allemaal wel dichterbij he! Ga je daarna weer werken?

Ik hoop het wel...ik hoor ergens in november of mijn contract verlengd wordt...anders mag het uitzendbureau een nieuw baantje voor me zoeken(parttime)Ik ben namelijk gedetacheerd onder randstad.

Ik heb net trouwens postzegels gehaald voor de kaartjes..en ik wist niet dat ze speciale postzegels hadden voor geboortekaartjes :D grappig..

Waarschuw beheerder
alle aanstaande mama's en papa's alvast gefeliciteerd met de kleine :kusje:

Waarschuw beheerder
Kim: 26,5 wkn

2 Esther: ik wacht het allemaal rustig af, maar begin nu langzaam aan toch de kwaaltjes te vertonen die bij een zwangerschap horen. Tot nu toe heb ik absoluut nergens last van gehad. Geen misselijkheid etc.
Maar nu krijg ik toch wel last van m'n rug en ontzettend veel pijn in m'n stuitje
En die buik !!! Oh mijn god, wat kan dat in één keer ontzettend hard groeien zeg ! Volgens mij ben ik in enkele weken echt enorm aangekomen !!!

Ach ja, het hoort er allemaal bij hé. Officieel nu het laatste trimester, dus nu mag ik langzaam aan aftellen !:D
Waarschuw beheerder
@Es ja das leuk ben benieuwd hoe de kleine er nu uitziet!Volgens mij groeit dat als kool :-d

@Sam oooooeeeeeeh spannend he wie weet komt het met 38 weken kun je je dat voorstellen hahahha,geweldig!En je hebt geen stress meer want als het nu geboren word heeft het superkans. Mijn vriendin is met 35 weken bevallen en het kindje hoefde niet eens in de couffeuse dus....was jouw poppie ook al zo vroeg ingedaald trouwens???

@da_real,dank je wel!

@Kim, die pijn in je stuitje wat jij hebt had ik ook maar ging gek genoeg weer weg!Ik heb zelf het idee dat dat door de yoga verbeterd is omdat je daar bekkenoefeningen doet,misschien een handige tip voor jou! Je bekken krijgt natuurlijk een enorme optater maar als je het niet vertrouwd altijd ff je VK raadplegen zij kan je geruststellen,deed ze bij mij toen ook :-) en ja je zit precies in de fase dat je een groeispurt doormaakt had ik ook tussen de 20 en 28 weken mijn god :-o...wordt alleen maar erger 8) en idd we tellen lekker af :jaja:

Waarschuw beheerder
@ sas, mijn "apie" was al ongeveer bij 28 weken ingedaald errug vroeg, maar tot nu toe is het zo gebleven :D

Volgens mijn VK kan ze niet meer draaien, alleen van links naar rechts met d'r kont zeg maar :D

Waarschuw beheerder
Gefeliciteert Diana..:P

Dank jullie wel o:)
Waarschuw beheerder
ooooooooh holy :x je bent jarig :bloos: GEFELICITEEEEERD schat (k) :knuffel: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=348 cacheid=000a4b4b001dc13b5c7f739e1a00fcc817]http://www.dankdingetjes.nl/produkten/162-63.jpg[/img]

en alvast een geboortetaartje van mij o:)

en natuurlijk slingers aan de wand!!

[img width=250 height=250 cacheid=00030ed0000737632f17406f1a00fcc817]http://i2.photobucket.com/albums/y44/Irissen/smarties_slingers.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dian™ is bijna mama citeer 27 september 2005 17:36
Gefeliciteert Diana..

Dank jullie wel

Oooh ik d8 misschien is het al erruit :D grapjeeeeeeee!!

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
misschien is het al erruit

whahahahahahahahahaa :-d en dan ook nog ff luchtig op pf vermelden weet je wel....ja ehhh ben net bevallen dussehhhhhh....

;-p

krijg zo de kraamzorg op bezoek....willen alles weten aan voorkeuren enzo pfffrrr helemala geen zin in :-s ben neit zon ouwehoer...wil gewoon iemand die niet rookt en niet zeurt en gewoon dr werk doet,simpel zat!

ik heb alleen 1 probleempje,kan mn bed onmogelijk op klossen zetten want heb een waterbed en geen ruimte om een ander bed neer te zetten :-s gaan geheid moeilijk doen natuurlijk! Nou,dan verschoond mn ma mn bed wel elke dag,de groeten zeg :-s
Waarschuw beheerder
donateur
Hier zieke andere Diana en NIET zwanger, hihihihi(zo goed Sas;))??

@Dian: GEFELICITEERD(f)!

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 27 september 2005 om 19:17:
ik heb alleen 1 probleempje,kan mn bed onmogelijk op klossen zetten want heb een waterbed en geen ruimte om een ander bed neer te zetten gaan geheid moeilijk doen natuurlijk! Nou,dan verschoond mn ma mn bed wel elke dag,de groeten zeg

Ik hoop maar dat ze dan niet moeilijk doen, ze kunnen soms heel lastig zijn van de kraamzorg(n). Had mijn zusje ook namelijk, die beviel een paar dagen te vroeg en de klossen stonden er niet onder, nou ze deden een partij moeilijk joh:nee:.

Ik wil alleen zeggen dat ik de laatste tijd ook veel aankom van het vele snoepen wat ik tegenwoordig doen, ik rook steeds minder, denk dat het daardoor komt. Krijg mijn broeken met moeite dicht:o. Zo, heb ik ook ff mee gekletst over het aankomen, hihihi;)!

Waarschuw beheerder
Hoeveel kilo's zijn jullie eigenlijk aangekomen???

Waarschuw beheerder
Tot nu toe 13 kilo....

Over die klossen...dat moet ik ook nog halen ja!!! Goed dat je het zegt sas :jaja:

Kost dat geld???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 19:25:
Hoeveel kilo's zijn jullie eigenlijk aangekomen???

Teveel al:D
Waarschuw beheerder
Ow jezus gaan ze bij mij weer een partij geflipt lopen doen natuurlijk :/ nou jammer dan ik heb geen mogelijkheid en anders gaat ze zelf maar op stelten staan :[

@Sam nee kost geen geld kan je bij de kruisvereniging (zo heet dat toch) halen...geloof dat de verzekering dat vergoedt???

qua kilos :x hmz....ik woog 56 toen ik net zwanger was,mn startgewicht dus en woog vorige week 69 :bloos:....dus Sam ik dus ook 13 kilo hahahaha we lopen lekker ops chema....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gefeliciteeerdddd voor allee bijna mama's ( ik niet hoor) :P:cheers: veeel geluk!!!!!! groeteuhhhh