Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 332639x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 11 september 2005 om 11:36:
leuke positiekleding hebben ze inderdaad bij hennes maar niet ieder filiaal heeft dat!! Miss Etam heeft wat sportievere dingen maar ook goed betaalbaar

nou die hebben idd erg leuke kleding!!!
leuke buikbanden ook!
heb er pas nog 2 stelletjes gekocht :yes:

nu kan ik binnekort weer heen want ik moet nog tot december :p en in een positierok de sneeuw in :P :s

Waarschuw beheerder
Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar, hij heet Delano.
Echt een schatje, zou niet meer zonder hem kunnen!
Waarschuw beheerder
Ik voelde alyssa pas "bewust" bewegen met 6 maanden (toen ik erachter kwam) daarvoor echt niet hoor, tenminste voelde niks trappen ofso hahaha, echt een rustige baby, en nu is ze 2,5 jaar en ze is nog steeds zo rustig (en makkelijk)
En positie kleding had ik niet, kon nog gewoon me broek maat M aan, maf of wat? :D

Natasja 80, ja je hebt echt een mooie buik en mooi zwanger :D
En Sasje, heb je nog een recente foto van je buikje, ben wel benieuwd hoor :D
En hier nog een recente foto van Alyssa (gister gemaakt)
Echt een meid met d'r tasje :D

[img width=520 height=386]http://www.women-only.nl/foto/albums/forum%20imke/0295.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi hoi ;)

Ben erg blij dat het vandaag niet zo benauwd is....pfff werd er letterlijk gek van deze week:s
Hoe voel jij je Sas ?

Alweer 29 weken....volop leven in mijn buikje (L)

De babykamer is nu bijna echt helemaal af...
Ben al een beetje begonnen met kleertjes wassen.
Erg leuk om de mini-kleertjes aan die mini-hangetjes :d

Trouwens vraagje...
Waar hebben jullie je hangertjes gekocht?
Tot nu toe heb ik ze alleen bij de hema gevonden...

Fijne zondag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wow je hebt echt een mooi meisje (y)
Wat een poppetje :)

[img width=200 height=300]http://img.mypicgallery.com/mama2be/106-1345_large.jpg[/img]

Dit is mijn buikje met 28 weken.
Waarschuw beheerder
hallodielo, weer flink getypt allemaal vandaag :-d

Ik moet toch ook nog wel even wat kopen aan positiekleding heb nog maar 2 broeken en 2 fatsoenlijke shirtjes...de rest probeer ik met buikbanden te camoufleren maar wordt zat van steeds hetzelfde!blegh....

Ik voel me prima idd ondanks die stinkbenauwdheid ik heb er ook erge last van gehad afgelopen week!Hopelijk word het vanaf vannacht goed koud want dit is niks :no:

Mijn kamertje is helemaal af zal er ff een foto van maken straks of van de week :-d, helemaal schattig geworden (l)heb alleen nog geen overgordijnen alleen een verduisteringsgordijn,dat is t belangrijkst!

ow shameless mn hangertjes heb ik bij hans textiel vandaan,allerlei felle kleuren (waaronder lime),5 stuks voor 50 cent ofzo!Die van de hema zijn cute maar best prijzig....overbodig dus!

mn buik zal ik ook weer es op foto zetten zometeen :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
a sammy dat is idd klote dat weer van mij hoeft het ook allemaal niet!Maaarrrrrr 2day regent het lekker zo laten en hopelijk wordt het gewoon 10/12 graden ofzo (sorry zonaanbidders)

Vandaag was het idd lekkerder dan gisteren ja :jaja:
Geen dikke voeten meer iig!!

Weet je wat nu bij mij heel erg wordt...striemen op m'n buik, billen, tussen m'n dijen en ook in m'n knieholtes!!!

Echt superErnstig!! Daar baal ik wel heel erg van hoor!
En maagzuur wordt op de dag steeds erger pfffffffff

Maar goed, dat heb ik allemaal wel voor m'n meissie over hoor :D

@ miss M.M.M.M.M. Wat een scheetje heb je toch!!! Ik ben ook errug benieuwd hoe donker of licht mijn meissie zal worden :D Ik kan nie wachten hoor pffff

En natas ben je nog geslaagd in Rotterdam?? Heb je een spijkerrokje kunnen vinden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb der ook al 2(kids)
[img width=640 height=480 cacheid=000a1e23001d335ca38362f21a00f5d62f]http://i13.photobucket.com/albums/a294/ikenmijnleven/Jun2701.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zondag 11 september 2005 om 11:36:
leuke positiekleding hebben ze inderdaad bij hennes maar niet ieder filiaal heeft dat!! Miss Etam heeft wat sportievere dingen maar ook goed betaalbaar

Ja daar had ik ook mijn kleding vandaan..
En moet zeggen dat prenatal ook nog weleens leuke broeken heeft..Vaak tuttig, maar als je goed kijkt vind je wel iets leuks!!!
Uitspraak van Miss. M.M.M.M.M op zondag 11 september 2005 om 15:39:
Echt een meid met d'r tasje

Wat een verschikkelijk leuk meissie zeg!! en echt een dametje! :D
Uitspraak van Shameless-C op zondag 11 september 2005 om 15:43:
Waar hebben jullie je hangertjes gekocht?

Hema, prenatal, zeeman, hans textiel
@shameless mooi buikie!! (Y)
Iedereen een fijn weekend gehad???

Volgens mij is het warme weer nu wel een beetje afgelopen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
succes allemaal..enne gefeliciteerd..ben zelf geen mama word het ook nog ni ma lijkt me egt leuk zo'n kleine :yes:

Waarschuw beheerder
ben inderdaad geslaagd ik heb eindelyk een gewone stoere spykerrok gevonden by de hennes,,en een zwarte lange broek.. ik heb namelyk nogal hele lange benen,dus erg lastig om een broek te vinden die lang genoeg is,,maar ik heb het gevonden.en morgen gaan we weer effe het echocenntrum opbellen want ik mag nog een afspraak maken om te kyken wat het geslacht is,,kyken of het ditmaal wel wil lukken 3 x is scheepsrecht.

hele dikke kus aan jullie allemaal ,,natas
Waarschuw beheerder
Natas mooi dat het gelukt is!!Hennes is inderdaad oke ik heb er een nette grijze pantalon vandaan en een wikkeltopje (y)

heb ff snel een foto van mn buik gemaakt met webcam dus hij is niet echt duidelijk en mooi maar goed tis wat....

[img width=500 height=370 cacheid=0000004500018e812989efeb1a00f5e709]http://www.mijnalbum.nl/Foto=84QT48NC[/img]

Waarschuw beheerder
ook een mooie buik hoor,,,enne gewoon lekker laten zien hoor:)
Waarschuw beheerder
enne gewoon lekker laten zien hoor

ow ik schaam me echt niet voor zon prachtige buik...en nee heb geen kapsones ik mag best zeggen dat een buik met het mooiste geschenk van de wereld prachtig is :-d

heb foto`s van de babykamer :-d *glunder*:

[img width=500 height=377 cacheid=00000045001d3611aa4cffab1a00f5ea48]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UT6RNZXX[/img]

en mn tuttelhoekje,de commode ;-p
[img width=362 height=480 cacheid=00000045001d3617663db0821a00f5ea48]http://www.mijnalbum.nl/Foto=I4NW3PGL[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Woeiiiiii:d! Wat een mooie buik zeg(y):d!! En allemaal leuke kindjes(l)!

Die twee van mij zijn ook weer thuis. Was al gelijk genoodzaakt die oudste net naar bed te sturen:@! Vanaf het moment dat ze binnen kwamen was hij al bezig zn broertje te vervelen:@ Net liep het ff uit de hand, dus hoppatee, Kevin naar zn nest:@! Dat hebben jullie nog niet, dames, wees blij, pfffff:s!!
Waarschuw beheerder
donateur
Sas(l)!! Wordt helemaal stil van het kamertje:o:d! SUPER:jaja:(y)!
Waarschuw beheerder
donateur
wow sas, wat mooi :o

Kan me voorstellen dat het nix was de afgelopen dagen met dit weer, hoop voor je dat het deze week beter is!!

(K)
Waarschuw beheerder
hihi dank jullie wel :bloos: ben stiekum ook wel erg trots hoor!!! Kan niet wachten tot we er gebruik van mogen maken...elke dag trek ik weer de lades open om mn dingetjes te bekijken hahahahaha :-D hoe trots kun je zijn!

Lous wijffie hoe gaat het (l) ja idd die warmte was niks :no: hopelijk toch wat beter vanaf vandaag!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuk voor je :)

maar voor mij hoeft dat nog even niet :P
kheb een kind niets te bieden en kan niks bieden :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zondag 11 september 2005 om 21:15:
elke dag trek ik weer de lades open om mn dingetjes te bekijken hahahahaha hoe trots kun je zijn!

haha, ik zou er de hele dag in de kamer gaan zitten en alles 100x bekijken als ik jou was :D

met mij gaat alles goed! :D heb trouwens mn haar geverft! moet je maar ff kijken bij mn eigen inbreng!

heb je nog pijntjes, klachten of wat ook?
Waarschuw beheerder
OEWWWWW Lous wel lef gaaf zeg :-D!!!lous ala brunette 8)

nee joh gaat hartstikke goed geen pijntjes en dingetjes alleen de standaardkwaaltjes als pijnlijke voeten,pijnlijk stuitje,vermoeidheid en slechtere nachtrust!

Weet je dat je bij ander inzien vast wel denkt van pfff zwanger zijn is best zwaar maar omdat je denk zo happy bent met je kleine in je buik ben je daar totaal niet mee bezig ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
dat denk ik ook wel ja, dat je zo het allemaal wel voor lief neemt mits het niet te erg is natuurlijk :)

nou ik ben ff weg, ik lees wel weer mee ;)

:lief:

Waarschuw beheerder
elke dag trek ik weer de lades open om mn dingetjes te bekijken hahahahaha hoe trots kun je zijn!

Ik ken het :jaja:

Btw nice belly sasje24!!

enne gewoon lekker laten zien hoor

You damn right girl!!! Dat is onze trots!!!
Waarschuw beheerder
Lous (l) see ya soon!

Sam thanks!Ja idd het is ook iets om apetrots op te zijn en dat mag absoluut gezien worden :jaja: hoe gaat het met jou? Begin je ook wel es momenten te krijgen dat je er zat van wordt?

Waarschuw beheerder
Goodmorning!!!

Ja het gaat z'n gangetje, ik werk m'n laatste weekje elke dag tot 12 uur :D lekker hoorrrr!!

Best vermoeiend hoor, de laatste loodjes...maar we weten waar we het voor doen toch!
Waarschuw beheerder
absoluut!! Het is erg vermoeiend maar je krijgt er zoveel moois voor terug (l) time flies he nu :-d

Ik werk thuis (heb een salon aan huis) dus heb het natuurlijk helemaal luxe!Daarom werk ik ook zolang door als mogelijk...zolang ik me goed voel zie ik niet in waarom niet want ben toch thuis en kan mijn eigen tijd indelen :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie forumpic, Sas:kwijl:! Zo de kids zijn weer naar school. Kan nou alle vuile kleren wassen van het weekend. Zo blijf je bezig:s. Iedereen fijne maandag(f)!
Waarschuw beheerder
Diets :bloos: die vond ik gister ergens tussen mn foto`s...koele tjik he o:) ;-p hahahaha

aaaaah maandag is dus wasdag bij jou haha...nou hier ook hoor en dan moet ik tegelijk ook mn salon draaien :cry: drukke bedoeling altijd maar ja ik denk maar zo; de wasmachine draait wel ;-)..heb net ff mn keuken gesopt en mn salon en gestofzuigd was namelijk al om 6.45 wakker omdat ze hier voor mn deur bezig zijn met de dakbedekking dus om die tijd komt er zo`n geweldig geluidloos (ahum) apparaat van een kraan voorrijden :/ allemaal gore walm door mn luik naar binnen echt een drama en dat is al ruim 2 weken zo!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Kan nou alle vuile kleren wassen van het weekend. Zo blijf je bezig.

Oooh hou op, ik denk dat ik de hele week moet wassen...zoveel heb liggen :D

@ sas Dat is wel relaxed dat je thuis werkt! Ik werk zelf op een schadeDesk en er zitten nu 10 in de wacht dus ik ga snel weer verder.

(k) (k) (k) sammy
Waarschuw beheerder
snel aan t werk dan Sam ;-p...nog ff doorbijten je bent er BIJNA hahahahahaha.......heerlijk gevoel is dat he :-d

werkse dames ik ga ook weer ff verder (f)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=400 cacheid=00000023000d413e9be8d8f21a00f60980]http://pic14.picturetrail.com/VOL495/2278726/4463312/55915231.jpg[/img]
Ikke ook ff showen:bloos:! We gingen naar een bruiloft. Jammer dat ie zo donker is:/.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jeetje ik ben een paar dagen niet geweest en het staat helemaal vol met nieuwe moeders en leuke foto's.
dus:
Alle nieuwe moeders en aankomende moeders die hier net zijn gefeliciteerd.

En ik heb even alle buikfoto's gekeken en erg mooi allemaal om te zien. Haha afentoe mis ik mijn buikje, maar ben toch blij dat ik me ventje al heb.

En wat een leuke kinderen allemaal. En Diets vind het erg mooi die witte kleren bij je donkere zoons, dan komen die koppies zo mooi uit.

En van zusterrr heb ik niets gelezen dus hoop voor haar dat ze bevallen is en dat we haar kunnen feliciteren.

En ik hoop vor alle zwangere dat het vanaf nu iets koeler blijft zodat het voor jullie beter uit houden is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img ]http://www.tommys.nl/partypict/tommys%209%20september%202005/tommys090905%20035.jpg[/img][img width=400 height=267]http://www.tommys.nl/partypict/tommys%209%20september%202005/tommys090905%20037.jpg[/img]
Zo moeder zo zoon:bloos:! Spot dus tegenwoordig ook mijn kind op internet:bloos:! Dit is Kevin dus afgelopen vrijdag @ de tienerdisco:o;):d!

Waarschuw beheerder
nog ff doorbijten je bent er BIJNA hahahahahaha.......heerlijk gevoel is dat he

Zo echt wel!!
Ik zit al helemaal te denken wat ik allemaal zal gaan doen volgende week....Tijd zat :D hahahahahaha

Heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel shoppen iig!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:47:
een mooie buik hoor

:YES:
@sasje wat een ONWIJS mooie kamer!! echt lief :D Mag je echt wel trots op zijn!!
Uitspraak van sassie(f) op zondag 11 september 2005 om 21:15:
elke dag trek ik weer de lades open om mn dingetjes te bekijken

Deed ik ook hoor!! en kon er gewoon uren gaan zitten om te kijken naar de spulletjes en het weer opnieuw in te delen en in de kasten naar die kleine kleertjes hahaha en nu is het de kamer waar het meeste gebruik van word gemaakt! Best vaag is dat eigenlijk..
Uitspraak van sassie(f) op maandag 12 september 2005 om 08:26:
ben toch thuis en kan mijn eigen tijd indelen

Groot gelijk hebbie!! zolang het kan moet je het gewoon doen, behalve als het afgeraden word dan he ;)
Uitspraak van sassie(f) op maandag 12 september 2005 om 09:09:
dat is al ruim 2 weken zo

pff drama!! en wanneer zijn ze klaar!!?

@Diets haha grappig zeg!! Maar wat heb je een knappe kerels zeg!! Zeker in de witte pakken (Y)

Er zijn er inderdaad veel bij zeg..
Iedereen is druk aan het typen gegaan ;)
Nou hopelijk voor zusterrr is inmiddels de kleine er !! kan ze lekker genieten van haar kleine ..... m/v ?????

Nou iedereen fijne maandag!!

Waarschuw beheerder
Er zijn er inderdaad veel bij zeg..
Iedereen is druk aan het typen gegaan

Kheb ook 't gevoel dat de halve wereld zwanger is :D
Maar dat is normaal hé, dat daar op gelet wordt als je zelf zwanger bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 10:29:
Kheb ook 't gevoel dat de halve wereld zwanger is
Maar dat is normaal hé, dat daar op gelet wordt als je zelf zwanger bent.

Ja dat is ook zo!! Ik zie overal kinderwagens met baby's hahah ;)

Waarschuw beheerder
Daar let ik ook op, of mensen "dezelfde" kinderwagen hebben :D Nou genoeg hoor!!! Alleen niet dezelfde kleur..hihihihi

Ik kan nie wachten om met m'n kinderwagen te lopen :D

Waarschuw beheerder
Hhahaha ja je ziet veel dezelfde!! die van mij ligt nu niet meer in de bak maar zit vrolijk rond te kijken haha
Ja dat riep ik ook de hele tijd .. als ze eenmaal geboren is dan gaat ik rondjes lopen door de straat totdat iedereen het gezien heeft en gek van me word! :)
En ja loop nog steeds trots als een pauw achter de wagen.. alleen word je wel gek van al die mensen die je staande houden om te kijken en haar aan te raken dat hoeft voor mijn niet zo ..
Wanneer ben je uitgerekent?
Waarschuw beheerder
haaai lieve mensen (l)

@Diets prachtig die witte pakjes bij zo`n mooie donkere huidskleur (l) helemaal top!

@Sammy idd dat wordt shoppingtime,heeeeerlijk is dat!je moet ff (ik kom er normaal ook niet maar zet ff je knop om) bij hans textiel kijken daar hebbie 3 paar sokkies voor 0,99 cent en rompertjes een euro enzo :-)

@brinta THANKS :bloos:!! geen idee wanneer die debielen es klaar zijn met dat lawaai en die stank :/ wordt er helemaal knars van echt....

Nou idd je ziet oevral dikke buiken :-o maar tis gewoon babyboom weetk zeker mn moeder beweert ook dat dat komt omdat je er nu op let maar :no: tis gewoon een vruchtbare periode geweest!!!:-d

wat voor kinderwagen hebben jullie eigenlijk? ik heb zon quinny ofzoiets zon driewieler een zwarte :-d is een 3 in 1

Waarschuw beheerder
@ Brinta Ik ben op 2 november uitgerekend. Nog ff doorbijten :D Gaat helemaal goed komen.

@ sas Hans Textiel kom ik wel vaker hoor, kheb er al majootjes gekocht en idd ook sokjes. Ze zijn zo lief hé!!!

Ik heb ook een Quinny driewieler (buzz) van m'n schoonouders gehad...pffieuwwwww :D ooooh wat zijn die dingen duur joh! We waren in totaal iets van 800,- euro kwijt! Te gek voor woorden toch!

Waarschuw beheerder
zo dames ik heb eindelyk weer een afspraak staan voor aanstaande maandag om 13.20,,,kyken voor het geslacht.please duimen jullie voor me het word dit maal de 3 de x,ik hoop dat het er nu eens eindelyk goed voor wil gaan liggen ps ik gat ook eens proberen of ik m,n baby kamer op pf kan zetten........enne sam als ik het weet bel ik meteen.

echt leuk forum dit,,en allemaal leuke moeders natuurlyk
Waarschuw beheerder
mooie buikjes hebben jullie allemaal. van my schiet ook al op.. hebben jullie allemaal ook een pret echo gedaan?

Waarschuw beheerder
zo ik heb net een paar leuke foto,s gemaakt van de babykamer,ik probeer ze er vanavond op te zetten,met een paar foto,s van de echo,,als ik vanaaf klaar ben met werken gaat ik het meteen doen..ben verot heb net heel m,n huis een goede beurt gegeven,,ben net klaar.en ik was er al om half 6 uit........zo gaat nu effe lekker met kleine zoe douchen ,want ze moet zo naar het consultatiebureau,,
nou dames ik spreek jullie vanavond weer........
enne sasje 24 wat een lief kamertje heb je

gr natas
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sasje 24 weet je wat het gaat worden ????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op maandag 12 september 2005 om 12:16:
hebben jullie allemaal ook een pret echo gedaan?

Ik heb een pretecho met 20 weken gedaan, want we wilde heel graag het kindje nog een keertje zien en we wilde het geslacht weten. HIj lag gelukkig erg goed zodat we heel goed konden zien dat het een jongen werd, was geen twijfel over mogelijk. En omdat mijn zwangerschap zonder "problemen" verliep kregen we geen gewone echo meer dus vandaar dat we graag een pretecho wilde. En daarbij krijg je ook bog een s mooie foto's en we hebben een video en dvd. leuk voor later.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 12 september 2005 om 11:46:
een vruchtbare periode geweest

Of koude winter geweest ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 11:59:
2 november uitgerekend

Ow dat is al over 2 maandjes!! dat schiet toch al op :)
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op maandag 12 september 2005 om 12:16:
hebben jullie allemaal ook een pret echo gedaan

Nee heb geen pret echo gedaan, maar door de situatie had ik ongeveer 3 weken een echo..( vanaf dat ik 4 en halve mnd zwanger was) Dus kon mijn kindje vaak genoeg zien, heb ook een heel echo boekje gemaakt.. heb zoveel van die foto's!!!! Echt heel leuk!!
@natasja80 Ben benieuwd hoor naar je kamertje!

Waarschuw beheerder
Ow dat is al over 2 maandjes!! dat schiet toch al op

Ja gelukkig wel...moet eerlijk zeggen dat ik het al best zat ben.

hebben jullie allemaal ook een pret echo gedaan?

Ja 3/4 D echo en het is echt supergaaf!! Het is zo mooi en lief om te zien, wat er allemaal gebeurd in je buik. Onvoorstelbaar :lief:
Waarschuw beheerder
@groovy ja met 23 weken hebben wij een 3d/4d echo laten doen,was supergaaf!

@Natasja nee we weten niet wat het gaat worden en dat willen we graag zou houden :-) erg cliche misschien maar het boeit me toch geen fl**** als t maar gezond is!!!! Vandaar dus ook alles in pasteltinten incl kleertjes haha

Of koude winter geweest

hm ja daar zit wat in MAAR ze zeggen dat het met sokken aan niet werkt toch ;-p haha...moet eerlijk zeggen dat het bij ons niet opschoot,ik zat al zowat bij de dokter!!!Gelukkig was dat allemaal niet nodig,stelletje ongeduld he....o:)

Morgen is mn mannetje jarig...heb net een heleboel kadootjes gekocht voor mn schat!(l) zal straks vertellen wat t is als ik t gegeven heb anders komt hij hier weer lezen ofzo haha....(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 12 september 2005 om 16:55:
ze zeggen dat het met sokken aan niet werkt toch

hahahaa

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 16:01:
Het is zo mooi en lief om te zien, wat er allemaal gebeurd in je buik. Onvoorstelbaar

Ja is echt zo onwerkelijk ook! Wacht maar tot je je kleine straks in het "echt"ziet!! ik kon niet ophouden met naar haar blijven kijken, zo raar idee eigenlijk dat zo een wondertje uit jou buikie komt!!
Uitspraak van sassie(f) op maandag 12 september 2005 om 16:55:
als ik t gegeven heb anders komt hij hier weer lezen ofzo haha

dat is niet de bedoeling he!! We horen het morgen wel :D
Trouwens is echt een gezellig forum hierzo!!
allemaal (a.s) mama's!!!