Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 356981x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
ik heb wel een behoorlijke buik krijg ook iedere keer te horen zijn \het er geen twee bla bla
keertje is dat leuk maar op een gegeven moment niet meer haha

ikhoop na de bevalling weer eenbeetje te kunnen sporten zodat het allemaal weer een beetje vorm krijgt
Waarschuw beheerder
Allereerst GROOVY gefeliciteerd meisje!!!Lang verwacht maar toch gekomen:-d ik weet hoe het voelt,je geduld wordt beloond! geniet ervan (l)

heya :cheer: een dag zonder venkelthee en het gaat beter met Owen...hij slaapt al de hele dag (muv zn voedingen natuurlijk ;-p) en we zijn vandaag lekker wezen shoppen.....kinderwagens zijn echt DE remedie bij huilende babies hahahaha :-d

Gordon moet morgen weer aan t werk :-( echt niet leuk en best eng dan moet ik t ECHT alleen doen :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 19 december 2005 om 18:33:
Gordon moet morgen weer aan t werk echt niet leuk en best eng dan moet ik t ECHT alleen doen

Gaat helemaal goed komen ;).

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:38:
ik heb wel een behoorlijke buik krijg ook iedere keer te horen zijn \het er geen twee bla bla
keertje is dat leuk maar op een gegeven moment niet meer haha

Haha nou das ook leuk om te horen, not. Ach ja hij zakt wel weer in na de bevalling ;).

Waarschuw beheerder
donateur
Gordon moet morgen weer aan t werk echt niet leuk en best eng dan moet ik t ECHT alleen doen

Mokkol, dat gaat echt wel goed komen hoor:D (Y) Maar heel voorstelbaar dat je het eng vind;) :knuffel:

Moet zo naar gym en ik heb echt geeeeeeeeeeeeeeen zin:/ Gadverdamme, moet ik op de fiets en ik heb al zo weinig adem:S

En verdomme, ik wil dat het nu 13 feb 2006 is:[ wil me beeb vasthouden:(

8)
Waarschuw beheerder
donateur

Komt vast goed meissie, gewoon op je gevoel afgaan(y)! Ben blij dat het beter gaat met Owen(l)! Hoe gaat ie met jezelf dan(f)??
Uitspraak van Miss Tails op maandag 19 december 2005 om 16:02:
Heey diets eindellijk ben je er weer?!

Technotrixx was leuk, erg hard dat wel...
Vooral rude awakening was flink knallen, tegen de industrial hc aan!

Heb nog wel aan je gedacht toen ik uit mn dakkie stond te gaan!

Hou ik ook van hoor, lekker schranzzzz:d! Leuk dat je aan me hebt gedacht:d!
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:45:
En verdomme, ik wil dat het nu 13 feb 2006 is wil me beeb vasthouden

:knuffel: nog ff meis.....ook jouw laatste lootjes gaan nu in(f)!!

Waarschuw beheerder
Hallo allemaal daar ben ik weer ;D

Sjezus wat een lap teksten allemaal zeg!!!

Allereerst Groovy gefeliciteerd met je beeb :flower:

@ sas ik heb speciaal venkelthee voor zuigelingen en dat is idd oplosbaar.
Vandaag was ik ook voor het eerst alleen, maar alles is goed gegaan! Ben ook wezen shoppen, volop uitverkoop in de stad :cheer: maar morgenavond ga ik alleen, want ik vind het prettiger zonder beeb erbij. Kijk als pappie erbij is, geen probleem, maar om nu iedere keer die kinderwagen naast de paskamer te laten :nee:

Natas kheb je pb-tje gestuurd

Volgende keer hou ik alles bij, want nu is het gewoon veels te veel om iedereen af te gaan sorry :flower:

Waarschuw beheerder
@ Dian

Jeetje je lijkt mij wel :D

Ik was ook helemaal happy toen ik 't kaartje voor m'n verjaardag kreeg!! En ook idd een pic van gemaakt :cheer:

[img width=500 height=375 cacheid=0000004500203cfbe9aa79cd1a0126309d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3WP4HQP8[/img]

Alleen dan een veel leukere feest!! hahahahaha grapjuh schat, ieder z'n eigen muziek toch!

Alleen moet jij wat langer wachten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey allemaal, ben nieuw hier. Wij worden ook papa en mama. Ik ben 19 weken zwanger van ons eerste kindje. 30 december krijgen we een echo en weten we wat het gaat worden!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dotje22 op maandag 19 december 2005 om 19:46:
Hey allemaal, ben nieuw hier. Wij worden ook papa en mama. Ik ben 19 weken zwanger van ons eerste kindje. 30 december krijgen we een echo en weten we wat het gaat worden!!

Gefeliciteerd(f) en welkom in het leukste topic van PF:d!
Waarschuw beheerder
Hey hallo allemaal,

Ff weer een berichtje van mij. Ik ben nogal druk zo voor de feestdagen. Mijn mannetje heeft een delicatessen winkel en een catering bedrijf, daarbij doen we ook nog in kerstpaketten dus jullie kunnen wel raden waar mijn tijd op dit moment blijft.

Diets, heerlijk dat je het weer zo fijn hebt gehad met je kerel. Nog een paar daagjes en dan zijn jullie lekker langer samen.

Sas, sneu dat Owen zo veel huilt.Hopelijk bied de venkel thee uitkomst. Wij hebben des tijds voor Busse Sab simplex gebruikt.Wereld spul, we kenden ons kereltje niet meer terug. Van een ontzettend schreeuwertje in een rustig nmanneke. Maar volgens mij isdat spul helaas alleen in Duitsland te verkrijgen. Mocht het echt niet gaan PB maar ff misschien kan ik je wat opsturen.

Trea, Van harte gefeliciteerd met je kindje.Hopelijk snel meer nieuws van je.

Fairy, hoe was Innercity. Moeders een beetje met de voetjes van de vloer geweest?

Sammie, wat een heerlijk grietje heb je toch, met onwijs mooie ogen.Lekker hoor weer een feestje in het verschiet. Gaat dat de eerste weer worden na de beeb?

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 18:45:
En verdomme, ik wil dat het nu 13 feb 2006 is wil me beeb vasthouden

Oh Belle wat kan ik je gevoel goed voorstellen. Allemaal beebs hier en wil je niks liever dat je iegen kanjer in de armen houden. Hou vol meis!!

Alle andere mamsies en zwangeren ook alle goeds gewenst!!

Partychicky, hopelijk ben je weer een beetje gerust gesteld, na je zalm avontuur. En daarbijkomt ook nog dat Listeria voor komt in koud gerookte zalm, terwijl de meest verkochte zalm warm gerookt is en geen gevaar opleverd.
Maar oh oh wat kan ik je bezorgdheid begrijpen.

Natasja, kriebel, kriebels. Nog een 2 daagjes en je hebt je toppertje in handen. Veel succes!!

Bridget, sorry maar ik kon niet alles meer terug lezen. Hoe gaat het ermee? En wat gaat er nu gebeuren, jullie moesten toch op dokters recept? Hoop echt voor je dat 2006 jullie beeb jaar wordt.

Waarschuw beheerder
dank jullie wel voor de lieve reacties,,,

maar wat heeft trea nou/////// boy or girl ???????????

ik gaat nog even genieten van myn buikje,,hoezeer ik het ook zat ben,want ik weet nu al dat ik het straks toch weer gaat missen,dat had ik met de eerste ook..

fyne avond allemaal,,en weltrusten voor straks xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Waarschuw beheerder
Goeieavond allemaal,

Wat een lappen tekst idd :yes:
Ik heb al sinds vanmiddag wat meer last van harde buiken. Ik hoop dat het door gaat zetten.. (zal wel niet :no: ) Naja...

Heb niet zoveel meer te melden, dus ga weer lekker tv kijken.

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dotje22 op maandag 19 december 2005 om 19:46:

Welkom welkom.. en gefeliciteerd met je zwangerschap :flower:
Uitspraak van Ulriqje op maandag 19 december 2005 om 20:49:
Sammie, wat een heerlijk grietje heb je toch, met onwijs mooie ogen.Lekker hoor weer een feestje in het verschiet. Gaat dat de eerste weer worden na de beeb?

Nope :D die week ervoor ga ik naar een klein feestje hier vlakbij in een durpie :D dat is een feestje van vrienden waar voorheen ook m'n vent altijd moest draaien en ook die van natas. Ze staan nu ook op de flyer, maar mijn vent gaat iig niet draaien, want die is er defenitief mee gestopt. Hij vind gamen veel leuker :( maarja ik kan 't hem niet verbieden... hahahaha!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 21:11:
ik gaat nog even genieten van myn buikje,,hoezeer ik het ook zat ben,want ik weet nu al dat ik het straks toch weer gaat missen,dat had ik met de eerste ook..

Ik ben nu 16 kilo afgevallen, maar die buik en ander blubber overal zit er nog :frusty: maaaar ik ben 2 kilo lichter als voor de zwangerschap :cheer:

Waarschuw beheerder
Goeiesmorgens :D

Zo eindig ik als laatst en zo begin ik als eerst ;)
Was weer om 5 uur op :frusty: er zit echt een klokje in die babies, want ze werd precies 05:05 wakker :S

Maar goed, gelukkig gaat ze daarna gewoon weer slapen, dus zo erg is het ook weer niet. Zometeen ga ik haar pesten, want ik ga haar zo lekker wakker maken :D

Er komt straks iemand van Felicitas, dingen aansmeren denk :S maarja we zien wel wat ze te bieden heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Goedesmorgens(f)

Aaah Sammy laat dat kind lekker slapen joh:d!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sassiepower op maandag 19 december 2005 om 17:24:
Ze hebben daar trouwens bijna alle dure merken tegen outletprijzen. Is dan nog belachelijk duur, maar al minder dan normaal
Ze hebben oa Burberry, Diesel, Replay, DKNY, Kenzo, IKKS, Tommy Hilfiger, Iceberg enz enz

Sas, wij gaan daar heeeeeeeeeeeen!!!!!!!

[img width=449 height=298]http://i21.photobucket.com/albums/b292/fairymama/innercity.jpg[/img]
Kijk.... Afgelopen zaterdag op Innercity met mijn technosletje :D:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:26:
Ik was ook helemaal happy toen ik 't kaartje voor m'n verjaardag kreeg!! En ook idd een pic van gemaakt

Wat is reverze???
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 17:20:
me tickets..hehehe
Heb er zOOOOOO'n zin in..ken niet meer wachten..

OOOOH jaloerrrrs!!!!!!

Hee wijfie spannend is dat he.. Maar het komt vást helemaal goed! Het zal zeker ff wennen zijn maar ik weet 100.000% zeker dat jij het prima kan..!! Zal voor je duimen dat het goed zal gaan!! En dat je kleine kerel vandaag net zo lief is als gisteren..!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 20 december 2005 om 07:49:
Aaah Sammy laat dat kind lekker slapen joh!

hahahahaha!!! Ze slaapt alweer :d Ze kan me toch een partij slapen joh!!! 't zit in d'r bloed :D hahahahaha!!

Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 08:53:
Wat is reverze???

Mijn allerEerste grootste JUMPfeest ooit :cheer: :cheer: :cheer: En ik heb er waanzinnig zin in!!!! :bounce:

Tis in Antwerpen in het sportpaleis.

Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 08:53:
Kijk.... Afgelopen zaterdag op Innercity met mijn technosletje

TechnosletjeSSSS!!! hihihihihihi Nice picture Fairy :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:07:
hahahahaha!!! Ze slaapt alweer Ze kan me toch een partij slapen joh!!! 't zit in d'r bloed hahahahaha!!

Lekker toch, kan jij ook ff een dutje doen tussendoor:p!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:07:
Nice picture Fairy

Hele leuke foto(y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:26:
Ik was ook helemaal happy toen ik 't kaartje voor m'n verjaardag kreeg!! En ook idd een pic van gemaakt

Ik ben gewoon ook echt zoooo zenuwachtig..net of het me eerste feesje is ofzo.. echt vaag..
Heb er echt zo'n zin in.. ken niet wachten :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie trouwens allemaal heerlijke forumpics bij de dames: die van Sas is zo moooiii en die van Dian, dan smelt je toch helemaal:kwijl:......Sammy 'd'r mooie prinses en Fairy met Basje(l)!!!

Natas: trek je het nog een beetje?? kan me voorstellen dat je supernerveus bent.....maar wel heerlijk gevoel toch dat je weet dat je je meisje snel mag vast houden?? Dikke :knuffel: voor jouw!! Ik denk aan je(f)!

Kim: your next Babe....jij krijgt volgens mij echt een kerstkindje;) (f)!
Waarschuw beheerder
Die profielpic van Sas is inderdaad :lief: maarre Fairy had jij laatst een dip van 'ik ben lelijk en weet niet wat ik aan moet' ofzoiets? (dacht het gelezen te hebben) doe es even normaal, je ziet er echt hartstikke mooi uit op die foto :yes: (y)

2 Sammy kijk je wel uit met al dat gejump...zo dadelijk heb je milkshakes :D

2 Diets: die profielpic van jou is ook uberlief hoor! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Goodmorning:gaap:

Zo eerst maar es ff douchen en dan de doggy uitlaten:yes:

Vanmiddag ff leren en me huiswerk doorsturen en dan weer Danny pesten:P

Iedereen een fijne dag vandaag:knuffel:

*ik wil trouwens foto van trea d'r beeb zien*
:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 20 december 2005 om 10:17:
2 Sammy kijk je wel uit met al dat gejump...zo dadelijk heb je milkshakes

Whahahahahahahahahahaha!!! Gekke bridget :p Er zit nu al zoveel slagroom in!!

Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 20 december 2005 om 09:59:
Ik zie trouwens allemaal heerlijke forumpics bij de dames: die van Sas is zo moooiii en die van Dian, dan smelt je toch helemaal......Sammy 'd'r mooie prinses en Fairy met Basje!!!

Ja lief he :lief: En jij ook met je boys, die jou beide een (k)-je geven :lief:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:52:
Ik ben gewoon ook echt zoooo zenuwachtig..net of het me eerste feesje is ofzo.. echt vaag..

Ja he! kheb dat altijd met stappen, helemaal happy en zenuwachtig :D

Net zijn ze van Felecitas geweest, nou nou....ze smeren je echt vanalles aan :frusty: Kheb alleen van die leerzame boekjes genomen voor later meer niet hoor :nee: Die boekjes zijn al belachelijk duur 18,50 per maand :S maar ik vind ze wel leuk! Je krijgt er dan 2 p/m.

Verder krijg je natuurlijk weer zo'n doos, met allemaal fruithapjes, slabbetje, kortingsboekje etc etc

Ik ben blij dat ze weg is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:36:
Whahahahahahahahahahaha!!! Gekke bridget Er zit nu al zoveel slagroom in!!

mijn eerste feestje.. Ooh wat vreselijk.. Awakenings en ik had om 04.00 zulke volle borsten... PIJN pijn pijn.. Was blij dat de meiden ook weg wilden... Heb in de auto zitten kolven.. Ooh wat heerlijk voelde dat..

Denk aan voldoende zoogcompressen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:36:
maar ik vind ze wel leuk! Je krijgt er dan 2 p/m.

ik heb ze ook.. Alleen ik kreeg die enorme doos in 1 keer... Heb er nog niks mee gedaan.. Sommige dingen heb je pas heel laat nodig.. Ga na zijn verjaardag wel eens kijken.. tot nu toe is de doos alleen handig geweest om Bas voor het eerst te laten staan.. (zie profielpagina)
Die tas van Nuby heb k trouwens ook genomen toen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 10:42:
ik heb ze ook.. Alleen ik kreeg die enorme doos in 1 keer

Heb jij het dan in 1X betaald?

Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 10:41:
mijn eerste feestje.. Ooh wat vreselijk.. Awakenings en ik had om 04.00 zulke volle borsten... PIJN pijn pijn.. Was blij dat de meiden ook weg wilden... Heb in de auto zitten kolven.. Ooh wat heerlijk voelde dat..

Denk aan voldoende zoogcompressen

Kheb alleen een elektrische kolf :S
Zoogcompressen bij de fleet!!! Die dozen gaan echt hard bij mij :D
Waarschuw beheerder
heey meiden..
hier ben ik even:D
ik ben vrijdag morgen bevallen van een dochter
haar naam is daniëlle..
ze weegt 3265 en lente weet ik niet
nu me verhaal even:D

donderdag avond begonnen de weeen rond half 7 na dat ze me de smorgens gestript hebben. nou het was zeker geen pretje.. rond uur of 4 snachts zijn we naar het ziekenhuis gegaan en gekeken hoeveel ontsluiting ik had.. zat nog maar op 2 cm. dus ze vroegen aan my van wil je naar huis of blijf je hier.. wij zijn dus weer naar huis gegaan.. ik ben gelijk ik bad gegaan.. ik kon niet meer... rond uur of half negen waren we er weer en toen had ik 4 cm uitsluiting..
ik vroeg om pijn stillers omdat ik echt ieds had van ik ga dood.. maar voordat je dat krijgt moeten er allemaal onderzoeken gedaan worden dat het met de baby wel goed allemaal is.. maar dat was het niet ze vond het niet leuk meer in me buik zo werd me dat verteld.. dus ik kreeg niks.. nou verder vertel ik maar niks want het was echt een horror.. maar je krijgt er wat supers voor trg.. verder hebben ze me wel ingeknipt en ik heb 9 hechtings.. maar we zijn gister thuis gekomen uit het ziekhuis omdat me meid geel was. dus moesten ze steeds onderzoeken doen.. maar nu is alles goed en we kunnen nu echt van der genieten:D..
zal even wat foto's plaatsen...

[img width=500 height=374 cacheid=000000450020411918df95981a01267579]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8D6CRDZB[/img]

[img width=500 height=374 cacheid=000000450020411e3eb466fa1a01267579]http://www.mijnalbum.nl/Foto=F8DWCZTF[/img]
Waarschuw beheerder
Wow groovy wat een mooi meisje heb je op de wereld gezet!!!

Gefeliciteerd :flower:

Waarschuw beheerder
Ah schattig :). :lief:

Uitspraak van Ulriqje op maandag 19 december 2005 om 20:49:
Partychicky, hopelijk ben je weer een beetje gerust gesteld, na je zalm avontuur. En daarbijkomt ook nog dat Listeria voor komt in koud gerookte zalm, terwijl de meest verkochte zalm warm gerookt is en geen gevaar opleverd.
Maar oh oh wat kan ik je bezorgdheid begrijpen.

MAar het komt dus wel voor in zalm. Het staat namelijk ook op alle sites :s.. Ik ga volgende week toch op vontrole nog x over beginnen.

Wat zit er eigenlijk in je kraampaket? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Waarschuw beheerder
donateur
Trea, wat een schatje(l)! Nu lekker genieten samen met je vriend van haar en van je kraamtijd(f)!!
Waarschuw beheerder
2 Trea: wat een snoepje! :lief: Zo te lezen heb je een hele inspanning achter de rug :bloos: maar je hebt er inderdaad iets heeeeeeel moois voor terug gekregen! Beterschap (met de hechtingen) (y)

Waarschuw beheerder
wat een lekker koppie!! Gefeliciteerd:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Trea, wat een beauty! Gefeliciteerd meid!
Waarschuw beheerder
Hoi Trea, wat een snoepje, die kleine meid van je. Gefeliciteerd en geniet er maar van!

Waarschuw beheerder
trea wat een sweety!!! :lief: gefeliciteerd met jullie prachtmeissie!!
Waarschuw beheerder
donateur
Trea wat een mooi meisje!! liefff neusje!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:01:
Wat zit er eigenlijk in je kraampaket? Ben ik wel nieuwsgierig naar.

kraamverband, broekjes voor erover, navelklemmetje, alcohol, matjes voor tijdens voor en na de bevalling, alcohol, eehhh ff denken... Eigenlijk alles wat je in huis moet hebben voort een thuisbevalling..

Waarschuw beheerder
donateur
Trea wat een snoepie zeg(L) Gefeliciteerd:cheer:

Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op dinsdag 20 december 2005 om 10:54:
nou verder vertel ik maar niks want het was echt een horror..

Doe maar niet:P Ik kom er vanzelf wel achter 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 11:01:
Wat zit er eigenlijk in je kraampaket?

Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 12:29:
kraamverband, broekjes voor erover, navelklemmetje, alcohol, matjes voor tijdens voor en na de bevalling, alcohol,

:yes: En meid, dat kraamverband is me toch charmant zeg:\ Dat gebruikt een olifant als ze ongesteld is:D De tering:P

Ik heb ook nog een heel pakket van Natulis erin zitten, dat is hypoallergeen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lieverd :) Gefeliciteerd :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:24:
En meid, dat kraamverband is me toch charmant zeg Dat gebruikt een olifant als ze ongesteld is De tering

ja vreselijk.. Als je al niet waggelt door de bevalling dan wel door die enorme luiers.. Maar toch had ik het echt nodig. Gelukkig maar een paar dagen en kon ik daarna toe met 'maar' enorme nachtverbanden :) Maar always extra dun kan je rustig in de kast laten liggen... En tampons mogen ook niet!! Pas als je weer 'normaal' ongesteld bent

Waarschuw beheerder
Trea: :lief: gefeliciteerd!!!! geniet lekker van je kraamtijd!!!

Meiden, ik ga weer.. Mijn mannetje is lekker drie weekjes vrij.. dus ben druk met mijn gezinnetje..
Kom af en toe meespieken..

Hoop dat alles goed met jullie gaat.. ga vanavond er weer ff voor zitten.. want oh, oh, oh.. wat lullen jullie veel!

(K) en ook van Jezz

Marije

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 13:26:
En tampons mogen ook niet!!

Dat is ook kut hoor:/ Ik gebruik al vanaf mijn 14e ofzo alleen maar ob's!! Draag ook sinds mijn 14e ook alleen maar strings, dus ik kan zo lekker van die tenten aan gaan trekken;P Zal wel ff wennen zijn:S

(heb maar een stel shortjes gekocht)

Waarschuw beheerder
Trea van harte gefeliciteerd met je mooie meid :-D wat een kanjer :lief:

Met Tygo gaat het goed :-D Vandaag woog hij al weer 2085 gram. Helaas nog wel steeds aan de flow maar ik hoop en duim dat dat toch snel weg zal mogen en dat hij ook snel van zijn maagsonde af mag. Vandaag ook lekker in bad gedaan en daarna heeft hij zijn flesje ook nog leeg gedronken. We waren (en zijn) erg trots op hem :lief:

xx
Dees

Waarschuw beheerder
Trea van harte gefeliciteerd schat :lief:

Wat een mooie ogen zeg en groot :lief:

GenietZe met z'n drietjes!

Waarschuw beheerder
Enneh ze heeft de ogen van jou zo te zien :D :D :D solly vriend van trea :d hihihihihihi!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:33:
Dat is ook kut hoor Ik gebruik al vanaf mijn 14e ofzo alleen maar ob's!!

je bloed nu heel anders he.. Je hebt in weze een gapende wond van de placenta in je baarmoeder.. Er komt dus heel ander bloed naar buiten dan met een ongesteldheid. Ook stolsel en restjes baarmoederwand en weetikwat het is.. Maar het is echt geen simpele ongesteldheid, zeker in de eerste dagen niet... en daarbij...
kan me niet voorstellen dat je vlak na de bevallin een tampon er in zo wíllen stoppen... brrr... asteblieft....

Waarschuw beheerder
Goedemiddag dames,

Trea: (L)wat een kanjer die Daniëlle. Leuke naam trouwens :yes:

Ben vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Ik heb slaaptabletten meegekregen, omdat ik dus al een aantal nachten 's nachts wakker word en dan ook echt niet meer in slaap kan komen.
Verder geen krampje of steekje te bekennen, dus idd Natas, jij gaat me toch voor :S
De baby was in orde, maar omdat hij/zij zo klein is lag het hoofdje afgelopen vrijdag nog rechts ingedaald (heel netjes), nu lag het hoofdje helemaal links. En dat met bijna 40weken :S Dus de baby is nog steeds best klein. Uit de echo bleek dat ik ontzettend veel vruchtwater heb voor het aantal weken zwangerschap (dus hopelijk breken m'n vliezen niet als eerste, anders kunnen we zwemmen :/) haha... Verder alles in orde. Als de beebs blijft zitten mag ik zelf bepalen of ik met 42 weken evt. ingeleid wil worden, dus ze zouden het ook misschien langer willen laten zitten (dan wordt ik gek !!!)
Maar iedereen in het zh en familie en vrienden zijn allen aan het duimen dat het binnenkort zover is, want ik ben het echt helemaal spuugzat !!!

2Diets: hopelijk krijg ik een kerstkindje, want ik wil echt niet meer tot 2006 wachten hoor !

2Belle: ga eens achter die pc vandaan en achter je huiswerk !!!
Verder heb ik nog niets te melden. Tot laters...

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 20 december 2005 om 14:04:
Je hebt in weze een gapende wond van de placenta in je baarmoeder.. Er komt dus heel ander bloed naar buiten dan met een ongesteldheid. Ook stolsel en restjes baarmoederwand en weetikwat het is..

Nee, dat is zeker dan niet verstandig...ob's gebruiken!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 14:10:
2Belle: ga eens achter die pc vandaan en achter je huiswerk !!!

Heb ik allang af doos:D

De baby was in orde, maar omdat hij/zij zo klein is lag het hoofdje afgelopen vrijdag nog rechts ingedaald (heel netjes), nu lag het hoofdje helemaal links. En dat met bijna 40weken

:S Dus het dwarrelt nog lekker rond in je buik:O

Uit de echo bleek dat ik ontzettend veel vruchtwater heb voor het aantal weken zwangerschap

Ooh, god als dat maar geen zwemmen word straks 8)

Als de beebs blijft zitten mag ik zelf bepalen of ik met 42 weken evt. ingeleid wil worden, dus ze zouden het ook misschien langer willen laten zitten (dan wordt ik gek !!!)

Na, dan weet ik al waar jij voor kiest:) Ik zou ook echt niet langer meer kunnen wachten dan hoor:no:

hopelijk krijg ik een kerstkindje,

We gaan met z'n allen heel hard duimen voor je mop(L) Hopelijk met de kerst heb je je kleine in je armen:)

:knuffel:

Waarschuw beheerder
2 trea: wat een lekker ding zeg gefeliciteerd:cheer:

2kim: ikhoop echt dat die kleine zich snel aanmeld kan me goed voorstellen dat je er doorheen begint te zitten zeker met slapeloze nachten
ik ben het nu al zat met me bijna 35 weken brrr (F)

zal die tampon er ook weer niet rechtsstreeks uitvallen na een bevalling :D

als je die verhalen hoort indd wat er allemaal uitkomt na de bevalling word je nou niet vrolijk van maar goed het is ook wel logisch

Waarschuw beheerder
trea nogmaals gefeliciteerd....

KIM ik hoop dat die pillen by jou werken,want by my hadden ze niet echt veel nut.........ben nu echt op van de zenuwen heb net heel myn huis gepoetst en ben nu ook echt verot want ik was vanochtend weer om 3 uur wakker,,,ik wacht nu op myn mannetje die nu by de kapper zit en dan gaan we nog even met het gezinnetje de laatste boodschapjes halen..ben op dit moment ook misselyk maar ik denk dat dat door de spanning komt...KIM meid het komt allemaal goed.

meschien dat ik morgenochtend vroeg nog wat schryf maar dat weet ik niet zeker,want ik moet als het goed is al om 7 uur in het ziekenhuis wezen..

nou meiden ben een beetje bang,maar het komt wel goed,,ik heb het inmiddels al 1 x gedaan..en ze zeggen meestal gaat de 2 de makkelyker,,,,hoop ik

love you all,,en hopelyk tot snel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me