Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Gordon moet morgen weer aan t werk echt niet leuk en best eng dan moet ik t ECHT alleen doen
ik heb wel een behoorlijke buik krijg ook iedere keer te horen zijn \het er geen twee bla bla
keertje is dat leuk maar op een gegeven moment niet meer haha
Gordon moet morgen weer aan t werk echt niet leuk en best eng dan moet ik t ECHT alleen doen
Heey diets eindellijk ben je er weer?!
Technotrixx was leuk, erg hard dat wel...
Vooral rude awakening was flink knallen, tegen de industrial hc aan!
Heb nog wel aan je gedacht toen ik uit mn dakkie stond te gaan!
En verdomme, ik wil dat het nu 13 feb 2006 is wil me beeb vasthouden
En verdomme, ik wil dat het nu 13 feb 2006 is wil me beeb vasthouden
Hey allemaal, ben nieuw hier. Wij worden ook papa en mama. Ik ben 19 weken zwanger van ons eerste kindje. 30 december krijgen we een echo en weten we wat het gaat worden!!
Sammie, wat een heerlijk grietje heb je toch, met onwijs mooie ogen.Lekker hoor weer een feestje in het verschiet. Gaat dat de eerste weer worden na de beeb?
ik gaat nog even genieten van myn buikje,,hoezeer ik het ook zat ben,want ik weet nu al dat ik het straks toch weer gaat missen,dat had ik met de eerste ook..
Ze hebben daar trouwens bijna alle dure merken tegen outletprijzen. Is dan nog belachelijk duur, maar al minder dan normaal
Ze hebben oa Burberry, Diesel, Replay, DKNY, Kenzo, IKKS, Tommy Hilfiger, Iceberg enz enz
![[img width=449 height=298]http://i21.photobucket.com/albums/b292/fairymama/innercity.jpg[/img]](http://i21.photobucket.com/albums/b292/fairymama/innercity.jpg)
Ik was ook helemaal happy toen ik 't kaartje voor m'n verjaardag kreeg!! En ook idd een pic van gemaakt
me tickets..hehehe
Heb er zOOOOOO'n zin in..ken niet meer wachten..
Aaah Sammy laat dat kind lekker slapen joh!
Wat is reverze???
Kijk.... Afgelopen zaterdag op Innercity met mijn technosletje
hahahahaha!!! Ze slaapt alweer Ze kan me toch een partij slapen joh!!! 't zit in d'r bloed hahahahaha!!
Nice picture Fairy
Ik was ook helemaal happy toen ik 't kaartje voor m'n verjaardag kreeg!! En ook idd een pic van gemaakt
2 Sammy kijk je wel uit met al dat gejump...zo dadelijk heb je milkshakes
Ik zie trouwens allemaal heerlijke forumpics bij de dames: die van Sas is zo moooiii en die van Dian, dan smelt je toch helemaal......Sammy 'd'r mooie prinses en Fairy met Basje!!!
Ik ben gewoon ook echt zoooo zenuwachtig..net of het me eerste feesje is ofzo.. echt vaag..
Whahahahahahahahahahaha!!! Gekke bridget Er zit nu al zoveel slagroom in!!
maar ik vind ze wel leuk! Je krijgt er dan 2 p/m.
ik heb ze ook.. Alleen ik kreeg die enorme doos in 1 keer
mijn eerste feestje.. Ooh wat vreselijk.. Awakenings en ik had om 04.00 zulke volle borsten... PIJN pijn pijn.. Was blij dat de meiden ook weg wilden... Heb in de auto zitten kolven.. Ooh wat heerlijk voelde dat..
Denk aan voldoende zoogcompressen
Partychicky, hopelijk ben je weer een beetje gerust gesteld, na je zalm avontuur. En daarbijkomt ook nog dat Listeria voor komt in koud gerookte zalm, terwijl de meest verkochte zalm warm gerookt is en geen gevaar opleverd.
Maar oh oh wat kan ik je bezorgdheid begrijpen.
Wat zit er eigenlijk in je kraampaket? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
nou verder vertel ik maar niks want het was echt een horror..
Wat zit er eigenlijk in je kraampaket?
kraamverband, broekjes voor erover, navelklemmetje, alcohol, matjes voor tijdens voor en na de bevalling, alcohol,
En meid, dat kraamverband is me toch charmant zeg Dat gebruikt een olifant als ze ongesteld is De tering
En tampons mogen ook niet!!
Dat is ook kut hoor Ik gebruik al vanaf mijn 14e ofzo alleen maar ob's!!
Je hebt in weze een gapende wond van de placenta in je baarmoeder.. Er komt dus heel ander bloed naar buiten dan met een ongesteldheid. Ook stolsel en restjes baarmoederwand en weetikwat het is..
2Belle: ga eens achter die pc vandaan en achter je huiswerk !!!
De baby was in orde, maar omdat hij/zij zo klein is lag het hoofdje afgelopen vrijdag nog rechts ingedaald (heel netjes), nu lag het hoofdje helemaal links. En dat met bijna 40weken
Uit de echo bleek dat ik ontzettend veel vruchtwater heb voor het aantal weken zwangerschap
Als de beebs blijft zitten mag ik zelf bepalen of ik met 42 weken evt. ingeleid wil worden, dus ze zouden het ook misschien langer willen laten zitten (dan wordt ik gek !!!)
hopelijk krijg ik een kerstkindje,