Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
eigenlijk geen plek hebt!
Wij hebben al een kerstboom terwijl we er nog neit wonen .
Die buik ben ik gewoon een beetje zat
heya!Hier ik weer ff....Owen heeft geen kiss het is gewoon zn ritme waar hij weer in moet komen hij heeft natuurlijk al erg veel; meegemaakt in die 10 dagen! De kinderfysio vind wel dat hij zich iets overstrekt dus rond maken maakt hem rustig....hij is wel een baby die exact tijdens zn voedingen (om de 3 a 4 uur) wakker word maar dat is normaal natuurlijk...als hij eenmaal onrustig is flipt hij soms wel door en ik vraag me af of jullie ook dat hebben meegemaakt met jullie kleintjes?
hahah weer wat nieuws..
8 december was myn uitgerekende datum.. dus al 6 daagjes te laat
Kheb juist 't gevoel dat die in de weg zitten
meet de focker!
hey hey
nu ben ik het zat.. kom er nou uit
Hoeveel uur willen jullie werken?
ricardo m,n vriend roept al maanden dat de kleine de 15 de geboren gaat worden nou ik ben benieuwd.
Dat ik kei en keiHard moet persen, zodat er een drol uit m'n gat komt...![]()
![]()
Het lijkt af en toe net een wee, zo hard moet ik persen. hahahahaha
Sam: heb jij weer hè?? Heeft je moeder geen tips en truuks, die weten dat altijd wel die suri's!
Heb alleen al sinds het weekend een soort zeurende rugpijn. Denk combi van vermoeidheid, stressen en de kou van het voetballen
Zal wel overgaan want heb gisteren een bijna nieuw boxspringbed gekregen van mijn tante:heerlijk slaapt ie!
Waar heb je dat kerstmannenpakje vandaan?
`t was ook de bedoeling om haar foto op het kaartje te doen, maar zoals ik al eerder zei; bijna nergens tijd voor, dus ook niet ff een kerstkaartje ontwerpen
Heb trouwens een cursus bij de nti besteld Is basisopleiding voor administratief medewerker. Duurt 5 maanden en dan kan ik altijd nog het mbo doen (Ben er ooit aan begonnen, maar wegens ziekte moest ik er noodgedwongen mee stoppen) Heb zat kantoor werkervaring, maar dus nooit een opleiding in die richting gedaan. En daar vragen ze juist alleen maar naar en het staat ook wat netter op me cv
En dan heb ik tenminste ook wat te doen thuis!!!
maar als ik aan een kledingwinkel denk..krijg ik ook de kriebels om lekker kleding te verkopen..
Ben je al een beetje aan het kijken voor het kinderkamertje?
uuh... van de hema!al mijn oogmake-up komt van de hema!
wat een koopie is en zoals ik het begrepen heb helemaal mijn smaak.. dus wie weet ook dat wel binnenkort. Maar heb nog geen haast om te gaan schilderen enzo![]()
hoi dames ,,,wat een lieve foto,s allemaal weer....ja ik weet het is geen tyd 10 voor half 5 s,nachts...maar ik zit er echt een beetje doorheen,ik weet ik moet niet zeuren,,want ik hou zelf al niet van zeurende mensen...maar ik slaap nu al byna 3 weken niet meer,ik gaat om 11.30 naar bed en ben dan om 2/3 uur weer wakker,,,ben echt super gestrest.loop alleen maar bonje te maken met m,n lieve vriend.en van myn kleine meid kan ik ook al echt niet veel meer hebben,lastige leeftyd ook 3 jaar.......maar ik hou echt super veel van ze.........ik gaat straks meteen effe het ziekenhuis bellen voor een afspraak,en dan weet ik wel weer hoe het gaat,dan mag ik komen en sla ik weer dicht...sorry dat ik jullie lastig val met dit gezeik,,maar ik moest het gewoon effe kwyt..
weltrusten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me