Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 339157x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Groovy wazzup!!!!

NOG NIKS :S

Ik d8 dat je al bevallen was :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jippieeeeeeeee

gefeliciteerd met je dochter :D :cheer:

ben benieuwd naar de foto's :yes:

Waarschuw beheerder
Jennifer: gefeliciteerd meid!! Wat leuk zeg een dochter erbij! Ben blij dat je een goede bevalling had. :respect: voor jou dat je weer zo snel achter de computer zit zeg.. poeh!!Geniet lekker van je gezinnetje! Wat vind Jayson ervan eigelijk??
Die is vast ook supertrots..

Groovy: balen.. dat er nog niks is.. Nog eventjes volhouden!! Ik ga nu heel hard voor jou duimen!

Waarschuw beheerder
jennifer en je ventje, van harte gefeliciteerd... :) jeetje toch nog ff snel gegaan he!
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 11:16:
ze weegt maar liefst 4250

Dat is een pittig kindje..
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=355 height=237 cacheid=0012a4a2000162e9c7e811901a01213f6c]http://www.narrenkap.nl/Html/Images/410302.jpg[/img]
Jennnnnn, TOP(y)! :cheer:GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE DOCHTER:cheer:!! Nu lekker genieten meissie(f)!! Ben super blij voor jullie:d!
Waarschuw beheerder
JOEPIE
geen week w8ten maar gewon nu al gefeliciteerd met je kleine meid! geniet ervan! ben benieuwd naar de foto's
:lief:
mag
Waarschuw beheerder
donateur
Ooow en het was zooooo koud:s:s! Ben nu net pas thuis want ze waren gisteren ff vergeten te zeggen dat Dyl met twee team's kon mee doen:frusty:! Dus vanmorgen vroeg in Spijkenisse geweest (5-0) verloren trouwens en daarna z'n eigen team waar het 2-2 is geworden! Sta stijf van de koffie:p, hahaha! Drink ik altijd heel veel bij de voetbal, lijk wel zo'n burgertrut*kijkt met een knipoog naar Marije* hihihi;)!

Nu naar een verjaardag dus ik spreek jullie later!!

(k)
Waarschuw beheerder
ik vond het ook zo koud.. zo net ffies bij een vriendin van me geweest en op de fiets weer trg brr.. sjaal om de oren haha stef vind het zo super voor je ;) nu ik nog haha
we gaan vanavond lkkr uit eten bij de turk in leeuwarden..
:D

Waarschuw beheerder
2 diets: het leven gaat niet over rozen he met 2 van die voetballertjes
ik ken het alhoewel is het dannog niet van me zoontje me broertje is altijd helemaal in zijn sas als ik kan komen kijken bij voetbal en dan sta je indd altijd wel een tijdje daar aan de zijlijn met een bakkie inje hand en dan met deze kou brrrrr

als mijn kleine wil voetballen mag ik lijen dat hij wil zaalvoetballen ;)

Waarschuw beheerder
wij hebben een dochter!!!!

Ze heet Jennifer-Renee en is vanmorgen om 04:40 geboren!
ze weegt maar liefst 4250 gram en is kerngezond!

Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op zaterdag 10 december 2005 om 15:33:
we gaan vanavond lkkr uit eten bij de turk in leeuwarden..

Geniet ervan, hoop voor jou dat je beeb ook snel komt!

Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAH

GEFELICITEERD MEISSIE :D:D:D:D
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

BEn erg nieuwsgierig naar je kleine meid!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op zaterdag 10 december 2005 om 15:29:
Drink ik altijd heel veel bij de voetbal, lijk wel zo'n burgertrut*kijkt met een knipoog naar Marije* hihihi;)!

WHoehaha.. Met je pinkie omhoog zeker.. tuttie!

Uitspraak van ==>Diets<== op zaterdag 10 december 2005 om 15:29:
en nu net pas thuis want ze waren gisteren ff vergeten te zeggen dat Dyl met twee team's kon mee doen:frusty:

hihi.. wat een stouterd!!

Ga weer ff idols kijken..

(K) Marije
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 21:05:
WHoehaha.. Met je pinkie omhoog zeker.. tuttie!

Nee joh, gewoon uit een plastic of kartonnen bekertje:p!

Morgen heeft Dyl een voorwedstrijd voor het eerste van DSO dus ik kan me lol op dit weekend wat voetbal betreft;)!

Daarna heb ik met mijn vriendinnen echt een vriendinnendag. Gaan we bij een vriendin thuis koken en gezellig bij kletsen:cheer:! Zonder mannen en kids:woepwoep:!

Verjaardag was gezelig net. Mijn nicht haar kids, mijn neefjes dus zijn de 6e en de 15e jarig maar ze vierde het dus vandaag voor ze. Veel gegeten weer:9! Ben hardstikke moe nu dus ga er vandaag lekker vroeg in:z:z!

Wie is de volgende die moet bevallen:d? Kan er weer een update komen please(f)?!

Hoe gaat het met onze Jen en haar Jen;)! Doe je goed meis, een zoon en dochter(y)! Ben echt benieuwd naar foto's:jaja:!

Meiden tot morgen(f)!

Waarschuw beheerder
we hebben een hele lijst van meiden die moeten bevallen op het andere topic wij zijn zwanger is het volgens mij!!!

Waarschuw beheerder
Jennifer/6 december 2005
Trea/8 december/verrassing
Kim / 22 december 2005 / verrassing
Natasja/26 december 2005/ meisje
An/26 januari 2006/verassing
Sharon/hupsekee/27- januari 06/jongen
Leontine/13 februari 2006/ jongetje
Liek/14 februari 2006/verassing
Marije/28 maart 2006/meisje
Inge/20 mei 2006/onbekend
Danuta/21 mei 2006/onbekend
Saskia/6 juni 2006/onbekend
Manon/5 juni 2006/onbekend
*Macy*/10 juli 2006/onbekend

Inmiddels mama's:
Diets/25-7-92/Kevin en 18-10-93/Dylan
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Technobelle/06-1204/Kris (m)
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Shameless-C//24-11-2005/Kay
Sasje/04-12-2005/Owen
Stephanie-Jennifer/10-12-2005/Jennifer-Renee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 22:03:
we hebben een hele lijst van meiden die moeten bevallen op het andere topic wij zijn zwanger is het volgens mij!!!

Klopt ja, maar weet je, vind het zooooooooooooo verwarrend twee topics, dus ik lees eigenlijk deze alleen maar en post ook in deze......pff is mijn was al klaar....ben zoooomoe:gaaP:....maar ja, Diets die muts is nu Dylan's showtrainingspak aan het wassen vor morgen. Ja, dat is voor mijn eigen gevoel hè dat dat kind een schoon pak aan heeft! Niemand die het had gemerkt hoor maar toch.....

Waarschuw beheerder
Jennifer/6 december 2005
Sharon/27- januari 06/jongen

Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Sasje/04-12-2005/Owen

Zooooooooo als we die meeting gaan houden, kunnen we echt de Jaarbeurs afhuren :D

We gaan er gewoon een JumpfeestMeeting van maken :d :d

Diets dat wordt flink inkopen doen, als je gaat koken :p hahahaha!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja is ook verwarrend die 2 topics ik zit ook vaak hier te kijken
nou ik heb hem nu even hierheen gekopiert

ik zou dat ook hebben hoor even snel wassen dat pak is gewoon voor je eigen gevoel denk ik

dat je ventje gewoon weer lekker in een schoon pakkie loopt
Waarschuw beheerder
donateur
JAAAAAAAAAH

wij maken het écht prima!

Ooooeee zo gaaf! :D

Van harte meis! en de trotse papa natuurlijk ook! :D

Flinkerd hoor! :O En wat hebbie dat ff snel gedaan! :D

Geniet ervan! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 22:13:
Diets dat wordt flink inkopen doen, als je gaat koken hahahaha!!!

Zo idd, we hebben een ruimte nodig voor al die beebs van jullie joh;)! En dat koken komt wel goed(y)! Lijkt me echt onwijs gaaf en dan al de foto's ontopic zetten dat iedereen kan zien hoe leuk we zijn met z'n allen:p! Hihihi!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 22:16:
ik zou dat ook hebben hoor even snel wassen dat pak is gewoon voor je eigen gevoel denk ik

dat je ventje gewoon weer lekker in een schoon pakkie loopt

Ja, ben echt zo'n muts daarin!

Meiden ik ga naar mijn bedje! Welterusten(f)!

Waarschuw beheerder
Meiden adios amigos!!!

Ik ga de mannen pesten....
Berretty,FRE..Non Compos Mentis en Gert-Jan01 :D

Tis toch wat...kweet niet of iemand de serie 24 kent???
Nou...dat gaan ze heel de nacht achter elkaar kijken( alle series...dus ook 24 uur lang eigenlijk :S )

Mij niet gezien :nee:
Morgen moeten ze ook nog es naar Feyenoord :S ook niet mijn favoriet, maar ach, ze zoeken het maar uit.

Ik stop ermee.

Dikke (k) sammy

Waarschuw beheerder
gezellie hoor sam,,,xxxxxxxxxxx natas

Waarschuw beheerder
Jennifer :cheer: gefeliciteerd met je dochtertje !!! Echt ontzettend leuk en het is ook lekker snel gegaan hé?!

Ik heb vanavond behoorlijk wat last van harde buiken, verders weinig te melden. Vanvond was het jaarlijkse dansoptreden van mijn dansgroep (ik geef streetdance aan kids tussen de 10-12 jaar) en de hele dansschool heeft eens per jaar een optreden voor familie en vrienden. Dus daar ben ik even langsgeweest.
Hele avond last gehad van harde buiken en mensen zeggen dat m'n gezicht tekent:S en dat dat een voorteken is dat de bevalling binnenkort kan beginnen. Tja, wat moet je daar nou van zeggen. Is dat eigenlijk zo?:S

Ik zou het absoluut niet weten hoor... Verder heb ik dus niets zinnigs te melden.
Trea: wanneer ga jij nou eens bevallen joh !:yes: Ik ben volgens mij de eerstvolgende... Spannend hoor. Het komt nu steeds dichterbij :yes: We wachten rustig af...

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
@Kim: leuk zeg dat streetdance enz(y)! Hou nog ff vol meis(f) :knuffel:! Jij bent echt nu een van de eersten die moet gaan puffen:p:p! Kerstkindje samen met die van Natas;)??

Kan ik vandaag wat uitslapen ben ik om 8.30 al klaar wakker:nee:! Dan maar verder met de was hè, scheelt me later weer werk:d! De jongens liggen nog lekker te snurken:z:z:z...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op zondag 11 december 2005 om 09:19:
Kan ik vandaag wat uitslapen ben ik om 8.30 al klaar wakker! Dan maar verder met de was hè, scheelt me later weer werk! De jongens liggen nog lekker te snurken

ik mag helaas niet uitslapen zo weer aan de arbeid maar ff snel spieken of er al beebs zijn en of jen al foto's neergezet heeft lol
zo apart de pc blijft trekken.
vind het ook zo gezellig en spannend forum
nou prettige dag allemaal :bah:
ik ga me jongens uit bed schoppen lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 22:13:
Zooooooooo als we die meeting gaan houden, kunnen we echt de Jaarbeurs afhuren

We gaan er gewoon een JumpfeestMeeting van maken

Gezellig !!!!! :-D

Kim en Groovy wanneer komen de kleintjes nou ;-) Hoop snel voor jullie!

Tygo doet het erg goed, gisterenavond heeft hij voor het eerst zijn voeding via de fles gedronken (22cc (krijgt nu nog12 voedingen perdag) achter elkaar opgedronken) Vanmiddag mogen we het weer proberen. Hij deed het echt heel goed, dronk goed, vergat niet te ademen en verslikte zich niet (en dat is heel goed voor een babytje van zijn leeftijd (gerekend vanuit de zwangerschapsduur zou hij nou bijna 35 weken zijn en dan beginnen de zuigreflexen net bij die kleintjes) Ben trots op mijn man. Gisteren heb ik hem ook lekker in bad gedaan... voor t eerst zelf, dacht dat ik het eng zou vinden maar het ging allemaal goed :-D En hij was weer aangekomen nu woog hij al weer 1695 gram, hij komt steeds dichter bij de 2000 gram. Hij mag misschien ook binnenkort over naar een "normaal" wiegje want hij kan zichzelf al goed warm houden (zijn huidige babytherm couveuse staat qua temperatuur al erg laag) hij ligt alleen nog wel aan de monitor en krijgt nog flow via zijn neusje. Maar zelfs zijn ademhaling krijgt hij steeds beter onder controle. Dus wie weet binnenkort van de "draadjes" af. Dan is het nog een kwestie van 7 voedingen zelf kunnen eten maar daar zijn we mee bezig :-D

xx
Dees
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 09:46:
Tygo doet het erg goed, gisterenavond heeft hij voor het eerst zijn voeding via de fles gedronken (22cc (krijgt nu nog12 voedingen perdag) achter elkaar opgedronken) Vanmiddag mogen we het weer proberen. Hij deed het echt heel goed, dronk goed, vergat niet te ademen en verslikte zich niet (en dat is heel goed voor een babytje van zijn leeftijd (gerekend vanuit de zwangerschapsduur zou hij nou bijna 35 weken zijn en dan beginnen de zuigreflexen net bij die kleintjes) Ben trots op mijn man. Gisteren heb ik hem ook lekker in bad gedaan... voor t eerst zelf, dacht dat ik het eng zou vinden maar het ging allemaal goed En hij was weer aangekomen nu woog hij al weer 1695 gram, hij komt steeds dichter bij de 2000 gram. Hij mag misschien ook binnenkort over naar een "normaal" wiegje want hij kan zichzelf al goed warm houden (zijn huidige babytherm couveuse staat qua temperatuur al erg laag) hij ligt alleen nog wel aan de monitor en krijgt nog flow via zijn neusje. Maar zelfs zijn ademhaling krijgt hij steeds beter onder controle. Dus wie weet binnenkort van de "draadjes" af. Dan is het nog een kwestie van 7 voedingen zelf kunnen eten maar daar zijn we mee bezig

xx
Dees

Dees: lees met ontzettend veel :respect: je verhaal altijd! Zo te lezen gaat het nu echt goed met Tygo:super wijffie:cheer:!! Nogmaals ik weet wat je meemaakt:jaja:! Hele dikke:knuffel: en ook voor Tygo:d!

Om 11.00 richting DSO waar mijn jongste kind weer (hoop ik) de sterren van de hemel gaat voetballen;)! Zal proberen of ik wat actie foto's kan maken!

Ow en Kev is ineens zo'n engel o:)! Pubers?? Ik snap er niks van hoor:nee:! Maar ga morgen toch naar mn ha!

Fijne zondag allemaal(f)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000b03ba001ff478a455e2531a01218985]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VLJ8EBFI[/img]
Hulp vragend aan papa:"mag ik er uit????" ;-)

Uitspraak van ==>Diets<== op zondag 11 december 2005 om 09:51:
Dees: lees met ontzettend veel je verhaal altijd! Zo te lezen gaat het nu echt goed met Tygo:super wijffie!! Nogmaals ik weet wat je meemaakt! Hele dikke en ook voor Tygo!

Uitspraak van ==>Diets<== op zondag 11 december 2005 om 09:51:
Om 11.00 richting DSO waar mijn jongste kind weer (hoop ik) de sterren van de hemel gaat voetballen! Zal proberen of ik wat actie foto's kan maken!

Ik ga keihard voor je duimen dat hij de sterren van de hemel zal gaan spelen!!!!!

xx
dees

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op zondag 11 december 2005 om 09:19:
Kerstkindje samen met die van Natas??

Laat natas dat maar nie horen :D :D :D Grapjuh tas!!!

Waarschuw beheerder
Jennifer/6 december 2005

Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Tamara/27-11-2004/Riley
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Sasje/04-12-2005/Owen
Waarschuw beheerder
donateur
Tygo=(l)! Wat een schatje, Dees:d!
Waarschuw beheerder
donateur
Jeee... Ik lees net pas het gewicht van je meisie Jen! Wat een megababy!!! Mocht ze wel gelijk mee naar huis?! Ik wou dat ze dat bij mij ook hadden gedaan! Ik ben ik Utrecht in het Diakonessenhuis bevallen en Bas was 4040 gram en omdat hij dus zwaarder was dan 4kg (maar liefst 40!!! gram) moesten we 24 uur in het ziekenhuis blijven omdat ze dan zijn suiker gingen controleren omdat hij dus zo zwaar was... Maar zijn suiker was prima eigenlijk... Na een paar uur al :S Ben blij dat jij wel gelijk naar huis mocht!(Y) (zeikerds bij mij dus, fokking 40 gram...)

Waarschuw beheerder
DEES wat een lief klein schattig mannetje zeg....

nee hoor sam,,ik heb natuurlyk liever dat ze wat eerder komt,,maarja ik heb het niet voor het zeggen he...wel lastig hoor was gister by m,n tante en die vroeg ook al..hoe gaan we dat doen met kerst,ik heb nu wel afgesproken maar wel onder voorbehoud..

waar blyven die pics nou van jenn..

alles kids diets,,fyn weekeind

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 00:44:
Hele avond last gehad van harde buiken en mensen zeggen dat m'n gezicht tekent:S en dat dat een voorteken is dat de bevalling binnenkort kan beginnen. Tja, wat moet je daar nou van zeggen. Is dat eigenlijk zo?:S

Jups meis. Dat is geen bakerpraatje..! Voor de bevalling begint krijgen veel vrouwen een zogenaamde plofkop. Althans zo noem ik dat altijd :d Vreselijk zeg als ik de foto's zie van niet na de bevalling.. Ik lijk wel een ballon. De vk zag het bij mij woensdags al. Ze wilde geen nieuwe afspraak maken omdat ik toch wel van t weekend zou bevallen. Dat zag ze aan mijn gezicht en mijn ogen.. Ik dacht jaaaaaahoor... En idd, zondags begon de bevalling en maandags was Basje er. Mijn dinnetje Saskia had het ook bij allebei de keren..

Het zal dus nu vast niet lang meer duren!
Waarschuw beheerder
donateur
Jennifer/6 december 2005

Inmiddels mama's:
Saskia(Evil Pussy) Kimberley 07-10-2000 & Tatum 01-02-2005
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Tamara/27-11-2004/Riley
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Sasje/04-12-2005/Owen

Waarschuw beheerder
ff snel voordat ik weer naar beneden ga en ff lekker languit op de bank ga liggen ;-)

helaas lukte het niet met het flesje vanmorgen. Hij had zo'n honger dat hij te gulzig dronk en het een beetje benauwd kreeg we hebben het toen maar weer via zijn maagsonde laten doen. We gaan t vanavond weer proberen. Verder woog hij vanmorgen 1735 gram!!!! en vanaf 1750 mogen ze meestal al in een wiegje en heel misschien mag hij morgen weer van zijn flow af. Sinds gisteren avond krijgt hij geen extra beetje zuurstof meer dus t gaat de goede kant op :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Oh Jennifer wat leuk (L) Ben zo blij voor je dat de bevalling goed is gegaan :D Super (Y) En wat leuk, een meid :D Geniet ervan, super (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 14:06:
Sinds gisteren avond krijgt hij geen extra beetje zuurstof meer dus t gaat de goede kant op

Ik vind het knap dat je zo positief blijft, want het is niet makkelijk allemaal! Tygo ziet er uit als een vechter en ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen! (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 11 december 2005 om 14:22:
Ik vind het knap dat je zo positief blijft, want het is niet makkelijk allemaal! Tygo ziet er uit als een vechter en ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen!

Ik moet ook wel zeggen dat ik het af en toe helemaal gehad heb. En dan meer dat heen en weer gereis... wou dat hij lekker thuis was en dat ik nu achter de computer kon zitten met Tygo op schoot.. maar helaas kan dat nog niet en zet ik mijn beste beentje weer voor en ga door!! Want Tygo is een vechter dus wij ook!!! Enne thanks :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 14:25:
En dan meer dat heen en weer gereis...

Ja, is het ziekenhuis ver bij jullie vandaan? Nou ja, als hij maar gezond thuis komt, daar gaat het allemaal om natuurlijk! Het is een schatje! :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L-inda-Mix op zondag 11 december 2005 om 14:29:
Ja, is het ziekenhuis ver bij jullie vandaan? Nou ja, als hij maar gezond thuis komt, daar gaat het allemaal om natuurlijk! Het is een schatje!

Valt mee, als we met de auto gaan (paps rijdt, mama mag niet.... geen rijbewijs ;-) ) zijn we er in een kwartiertje maar door deweeks moet ik met de bus en dan doe ik er 3 kwartier over :'( krijg dan een toer door hoofddorp ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Jennifer/6 december 2005

Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Sasje/04-12-2005/Owen

Hoi Dames !... ik ken trouwens meer dan de helft van het nieuwe lijstje niet eens !!! Moeder zijn is echt druk :P

ik ben gezellig bij mijn Vader ! En heb een laptop gekregen :D lucky me !!!
Dus ik zal wel meer online kunnen komen nu !

Het gaat goed met kay !
Hij groeit al kool....enne... morgen komt een vrouwtje van het consultatie-bureau voor het 'intake-gesprek' aan huis.
Ben benieuwd ;)

Ik ga nog eventjes een stukje op mijn weblog schrijven...voor degene die zin hebben om mee te lezen....

www.weblog.nl/cmama2be
Waarschuw beheerder
donateur
Je linkt klopt niet! Zal m er ff goed voor je neerzetten ;) Kende m namelijk al via Chris.
http://cmama2be.web-log.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 10:27:
Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Tamara/27-11-2004/Riley
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Sasje/04-12-2005/Owen

mmm... volgens mij ben ik al bijna 3 weken bevallen..:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 16:52:
mmm... volgens mij ben ik al bijna 3 weken bevallen..

ff een pb'tjuh naar Danuta(ikkuh heet ze)
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd met je meid!!:cheer:

ik ben nu alweer 17 weken en 1 dag:D

gister trouwens met me ventje naar de film geweest, one day like heaven ofzo.. :D
kei leuk, me ventje mee gesleurd naar een meide film, haha:P maar hij vond het een leuke film dusja:D

Waarschuw beheerder
Jennifer/6 december 2005

Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Diana/24-11-05/Danny
Shameless-C/24-11-2005/Kay
Sasje/04-12-2005/Owen

Zou nou Klopt ie wel..:)

@Shameless..Zie dat we de zelfde dag zijn bevallen..;)

Waarschuw beheerder
heeeeeeeeej meiden!!
Nog geen beebs verder he?? Trea Waar blijft je moppie nou!! ;)

pff ff snel maar een kort berichie hoor! Ben weer helemaal gaar van het werk!! Was al half 8 aan het wassen :/

Hoe is het met iedereen!!

2 Marije en diets PBen komen eraan :D

Sas hoe voel je je?? Kom je al een beetje in een ritme? Is best zwaar zo he aan het begin Dikke :knuffel: voor jou en je mannen :)

Uitspraak van Shameless-C op zondag 11 december 2005 om 16:23:
Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Sasje/04-12-2005/Owen

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 16:52:
mmm... volgens mij ben ik al bijna 3 weken bevallen..

en ik al 8 maanden geleden! ;) :/

Inmiddels mama's:
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Brinta/22-04-2005/Esmée
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo