Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
we gaan vanavond lkkr uit eten bij de turk in leeuwarden..
Drink ik altijd heel veel bij de voetbal, lijk wel zo'n burgertrut*kijkt met een knipoog naar Marije* hihihi!
en nu net pas thuis want ze waren gisteren ff vergeten te zeggen dat Dyl met twee team's kon mee doen
WHoehaha.. Met je pinkie omhoog zeker.. tuttie!
we hebben een hele lijst van meiden die moeten bevallen op het andere topic wij zijn zwanger is het volgens mij!!!
JAAAAAAAAAH
wij hebben een dochter!!!!
Ze heet Jennifer-Renee en is vanmorgen om 04:40 geboren!
ze weegt maar liefst 4250 gram en is kerngezond!
wij maken het écht prima!
Diets dat wordt flink inkopen doen, als je gaat koken hahahaha!!!
ik zou dat ook hebben hoor even snel wassen dat pak is gewoon voor je eigen gevoel denk ik
dat je ventje gewoon weer lekker in een schoon pakkie loopt
Kan ik vandaag wat uitslapen ben ik om 8.30 al klaar wakker! Dan maar verder met de was hè, scheelt me later weer werk! De jongens liggen nog lekker te snurken
Zooooooooo als we die meeting gaan houden, kunnen we echt de Jaarbeurs afhuren
We gaan er gewoon een JumpfeestMeeting van maken
Tygo doet het erg goed, gisterenavond heeft hij voor het eerst zijn voeding via de fles gedronken (22cc (krijgt nu nog12 voedingen perdag) achter elkaar opgedronken) Vanmiddag mogen we het weer proberen. Hij deed het echt heel goed, dronk goed, vergat niet te ademen en verslikte zich niet (en dat is heel goed voor een babytje van zijn leeftijd (gerekend vanuit de zwangerschapsduur zou hij nou bijna 35 weken zijn en dan beginnen de zuigreflexen net bij die kleintjes) Ben trots op mijn man. Gisteren heb ik hem ook lekker in bad gedaan... voor t eerst zelf, dacht dat ik het eng zou vinden maar het ging allemaal goed En hij was weer aangekomen nu woog hij al weer 1695 gram, hij komt steeds dichter bij de 2000 gram. Hij mag misschien ook binnenkort over naar een "normaal" wiegje want hij kan zichzelf al goed warm houden (zijn huidige babytherm couveuse staat qua temperatuur al erg laag) hij ligt alleen nog wel aan de monitor en krijgt nog flow via zijn neusje. Maar zelfs zijn ademhaling krijgt hij steeds beter onder controle. Dus wie weet binnenkort van de "draadjes" af. Dan is het nog een kwestie van 7 voedingen zelf kunnen eten maar daar zijn we mee bezig
xx
Dees
Dees: lees met ontzettend veel je verhaal altijd! Zo te lezen gaat het nu echt goed met Tygo:super wijffie!! Nogmaals ik weet wat je meemaakt! Hele dikke en ook voor Tygo!
Om 11.00 richting DSO waar mijn jongste kind weer (hoop ik) de sterren van de hemel gaat voetballen! Zal proberen of ik wat actie foto's kan maken!
Kerstkindje samen met die van Natas??
Hele avond last gehad van harde buiken en mensen zeggen dat m'n gezicht tekenten dat dat een voorteken is dat de bevalling binnenkort kan beginnen. Tja, wat moet je daar nou van zeggen. Is dat eigenlijk zo?
Sinds gisteren avond krijgt hij geen extra beetje zuurstof meer dus t gaat de goede kant op
Ik vind het knap dat je zo positief blijft, want het is niet makkelijk allemaal! Tygo ziet er uit als een vechter en ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen!
Ja, is het ziekenhuis ver bij jullie vandaan? Nou ja, als hij maar gezond thuis komt, daar gaat het allemaal om natuurlijk! Het is een schatje!
Inmiddels mama's:
Diets/25-7-92/Kevin en 18-10-93/Dylan
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Tamara/27-11-2004/Riley
Technobelle/06-1204/Kris (m)
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Shameless-C//24-11-2005/Kay
Sasje/04-12-2005/Owen
Stephanie-Jennifer/10-12-2005/Jennifer-Renee
Inmiddels mama's:
Diets/25-7-92/Kevin en 18-10-93/Dylan
Jandayi/20-05-2004
Kim/03-10-2004/Demy
Technobelle/06-1204/Kris (m)
Fairytale/31-01-2005/Bas
Moon/03-02-2005/Nick
Marije/09-09-2005/Jezz
Sammy78/10-11-2005/Jada
Desiree/14-11-2005/Tygo
Kirsten/15-11-2005/Danae
Shameless-C//24-11-2005/Kay
Sasje/04-12-2005/Owen
Stephanie-Jennifer/10-12-2005/Jennifer-Renee
mmm... volgens mij ben ik al bijna 3 weken bevallen..