Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En dan jij hé Jennifer! Je moet vanavond je schoen maar opzetten, misschien krijg je dr wel een portie weeen in,haha.
Ik vind het zo leuk dat iedereen er zo enthoussiast over is heerlijk...
( ik heb gewoon de zenuwen en dan ben IK niet eens aan hetbevallen
pfff sas is niet meer langs geweest
hopelijk is ze dan nu écht bezig! ben d'r zelf zenuwachtig van hihi, vraag me steeds af of ze heen en weer wandelt met d'r handen in d'r rug, of dat ze al op bed ligt met d'r knieen in d'r nek
Nouja ongeduldig afwachten dan maar
Iemand vandaag nog sinterklaas vieren met de kiddies???
en anders krijg ik morgen infuusje
Heb jij al wat gerommel of voel jij nog helemaal niks?
We gaan nu gewoon duimen
Heb vanochtend tijdens die ween nog mn was staan doen en de vaatwasser in en uitgeruimd hahaha....hoe meer pijn hoe sterker de wee hoe sneller het gaat.....
hey sabrina!! Alles kids hier hoor thx,met Gor ook je krijgt de groetjes van m!Die is ook helemaal hyperdepieper als ikz eg dat hij morgenochtend vader is hahahahaha dan verschijnt er een bigsmile op zn gezicht zo lief ben echt trots op mn vent HIJ is tenslotte de aanstichter laatste aanpassing 3 december 2005 15:12
ben benieuwd of ik nu wel een beetje slaap OF dat natuurlijk mn weeen flink doorzetten dan heb ik misschien voor de ochtendglorie nog een kind
Diets wat VET dat jullie zelfs over me sms-en whahahahahaha.....soap gaat gewoon door via mobiel,ik zou een 0900-lijn moeten starten... sms PERSWEE naar 0900-Diets hihi....
begin nerveus te worden nu