Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 334119x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
Begin hier zowaar nog mee te puffen,zet hem op Sas!!
Probeer zoveel mogelijk nog te relaxen, dat je nog wat kracht kan sparen. Oei oei, zo benieuwd.......

En dan jij hé Jennifer! Je moet vanavond je schoen maar opzetten, misschien krijg je dr wel een portie weeen in,haha.

Waarschuw beheerder
*blaast nog even volledige ontsluiting naar Sas*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ulriqje op zaterdag 3 december 2005 om 14:02:
En dan jij hé Jennifer! Je moet vanavond je schoen maar opzetten, misschien krijg je dr wel een portie weeen in,haha.

haah weeen moeten eerst nog ff bij sas langs :D
persweeen! :p
nou... heb weer harde buiken sinds een half uurtje :D
ik had al anderhalve dag geen gerommel meer gehad, nu dus gelukkig wel weer! straks gaan we sinterklaas vieren bij mijn mams, dus rond 9 uur kan ik pas weer kijken hier :p
hoop zo op babynieuws!!!

pfff sas is niet meer langs geweest ;)
hopelijk is ze dan nu écht bezig! ben d'r zelf zenuwachtig van hihi, vraag me steeds af of ze heen en weer wandelt met d'r handen in d'r rug, of dat ze al op bed ligt met d'r knieen in d'r nek :)

Nouja ongeduldig afwachten dan maar :p
Waarschuw beheerder
heya!! de verloskundige was hier om 13.00 maar ze wilde niet toucheren omdat mn vliezen zijn gebroken ivm evt. infectiegevaar. Zolang mn weeen nog niet krachtig zijn is dat ook nog niet nodig :-).

Ik moest 2 paracetamol nemen en in bed gaan liggen en idd word nu net wakker van een iets krachtigere wee :-d. Als het er vannacht niet van komt gaan ze me morgenochtend om een uurtje of 8.00 inleiden :-d (sorry jendayi je had dus wel gelijk met je 24 u ;-)) maar ik vind het allang best dat ik weet waar ik aan toe ben..met beebje is alles goed (hartje klinkt goed)

alles bij elkaar best een lange bevalling maar moet zeggend at ik er geen moeite mee heb,wat is die 3 dagen op 9 maanden wachten en onzeker zijn nietwaar ;-)

Fairy ik weet dat ik mn rust moet hebben maar ben toch steeds nieuwsgierig naar jullie lieve reacties hihi...

jen hoe gaat het met je?Heb jij al gerommel in je trommel?Zo zie je maar hoe snel het kan gaan he :| eerst loop ik te mieperen dat er niks keburt en nu dit 8)

Diets wat VET dat jullie zelfs over me sms-en whahahahahaha.....soap gaat gewoon door via mobiel,ik zou een 0900-lijn moeten starten... sms PERSWEE naar 0900-Diets hihi....

Iemand vandaag nog sinterklaas vieren met de kiddies???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 13:15:
Ik vind het zo leuk dat iedereen er zo enthoussiast over is heerlijk...
( ik heb gewoon de zenuwen en dan ben IK niet eens aan hetbevallen

Ja echt leuk he !!
hihihi dat heb ik nou ook.. !!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 14:57:
pfff sas is niet meer langs geweest
hopelijk is ze dan nu écht bezig! ben d'r zelf zenuwachtig van hihi, vraag me steeds af of ze heen en weer wandelt met d'r handen in d'r rug, of dat ze al op bed ligt met d'r knieen in d'r nek

:nee: denk dat het "echt" begonnen is!!
Blijf ook steeds maar aan d'r denken!! Grappig he :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 14:57:
Nouja ongeduldig afwachten dan maar

:/ d'r zit niks anders op whaha

Waarschuw beheerder
alles bij elkaar best een lange bevalling maar moet zeggend at ik er geen moeite mee heb,wat is die 3 dagen op 9 maanden wachten en onzeker zijn nietwaar

Nou dat is idd waar sas!!!

Nee wij doen niet aan sinterklaas :D We gaan wel gezellie bij m'n ouders eten :jaja:

*blaast nog even volledige ontsluiting naar Sas*

Ikkuh ook, misschien helpt dat :D

Waarschuw beheerder
sassie!!! :D
duurt wel lang zo hoor! maarja niet elke bevalling duurt 3 uurtjes hé, beter zo dan een weeenstorm!
dus morgen om 8 uur gaat t zowieso loos ;)
wens je zooooo veel succes :D hopelijk schiet het op! hihi
want het is wel zenuwlijen zo!
:knuffel:

trouwens fijn dat je ons zo up to date houd!
bij mijn eerste vond ik de weeen zó vervelend dat ik niets eens mensen wou zien :bloos: stuurde zelfs rené bij me weg :o

Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 december 2005 om 14:59:
Iemand vandaag nog sinterklaas vieren met de kiddies???

8) jaaaaaa :yes: straks
hihi de jongens liggen nog even te slapen, en dan straks een bammetje eten en dan nr me mams :)

sint heeft daar kado's gebracht!
hopelijk komt sint nog ff bij jou buurten met een pakje persweeen ;) zal m ff je kant opssturen als ik m zie!
beste tik over die knollenkont huppa in galop nr sas :p

Waarschuw beheerder
heeeeeeey sas..
Zag je post niet..!!! :bloos:

Hoe voel je je verder??
Rust lekker uit! En voor je het weet ben je "echt" bezig en is je kleine mops er!!!!
(f)
Heel het forum zit met smart op dat beebje van je te wachten!!
Hoe is het met Gor?? Al een beetje nerveus?
Waarschuw beheerder
voor mn gevoel is het ook nog niet echt begonnen heel gek....maar ik denk dat als ik nog die pijnlijke weeen/pijnen zou hebben dat ik wel wat gekker zou worden :|

Ach,morgenochtend is het zowieso raak ik heb gewoon nog geen goede stevige ontsluitingsweeen maar ze zegt ook meestalz et dat snachts pas goed door dus ff de nacht afwachten en anders krijg ik morgen infuusje (bah :/)

ow joh dat achter dew pc zitten is geen prob. maar kruip er ook alleen maar ff achter om met jullie te pf-en hoor en dan ga ik zo mn bedje weer in ff lezen ofzo. Heb vanochtend tijdens die ween nog mn was staan doen en de vaatwasser in en uitgeruimd hahaha....hoe meer pijn hoe sterker de wee hoe sneller het gaat.....;-)

hey sabrina!! Alles kids hier hoor thx,met Gor ook je krijgt de groetjes van m!Die is ook helemaal hyperdepieper als ikz eg dat hij morgenochtend vader is hahahahaha dan verschijnt er een bigsmile op zn gezicht zo lief (l) ben echt trots op mn vent HIJ is tenslotte de aanstichter :-p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 december 2005 om 15:09:
en anders krijg ik morgen infuusje

oh lieverd da's hopelijk niet nodig, ik vind het altijd fijn als beebs helemaal uit zichzelf komen :yes:
toch is het wél een van de fijnste manieren om ingeleid te worden hoor! beter dan dat ze met hun tengels in je doos gaan lopen spoken :S

maar denk trouwens helemaal niet dat jij dat nog nodig hebt!
geef je er maar gewoon lekker aan over! keutel rustig wat aan in huis, en dan vanavond/vannacht zal het wel doorzetten! we duimen allemaal voor je! dat moet toch helpen?

ik denk echt al 2 dagen heel veel aan jou en zit steeds ff te duimen! en dat geld voor alle dames hier :D we leven en puffen met je mee!

zet m op sas! je beeb komt eraan! :cheer:

Waarschuw beheerder
We gaan nu gewoon duimen, dat de weeen vanacht uit zichzelf door gaan zetten :jaja: want een infuusje is idd bah :/ kweet nu wat het is :S maarrrrrrrrrr als hij/zij er uit is...ben je dat hele infuusje( en uiteraard die weeenstorm) wel vergeten hoor meis :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoest met onze jen?

Heb jij al wat gerommel of voel jij nog helemaal niks?

Waarschuw beheerder
owja sas!

nog n laatste hele fijne tip!
jij ontspant er lekker van en geestelijk kan het een duwtje in de goede richting zijn...

voetmassage! kan gor vast wel :yes: vooral de voetholte lekker stevig met je duimen masseren! voetmassages helpen bij mij erg vaak.

ik ga ook nr zo'n vrouwtje voor voetzonereflextherapie ;)
heb rené's voetjes ook wel eens lekker gemasseerd om te ontspannen!
Nou iig succes (Y) ook voor gor! hihi voor mannen is het vaak even zwaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 15:16:
Heb jij al wat gerommel of voel jij nog helemaal niks?

ppfffff *zucht*
wat harde buiken en plopjes en steekjes :S
word nu wat erger maar da's meestal laat in de middag.
ben ook wat gestressd :/ zit niet lekker in mijn velletje.
gisteravond op rené gemopperd en toen heerlijk bij hem uitgehuild :D (arme rené)
hij heeft me toen herlijk in slaap geknufd en ik kwam goed gemutst uit bed :yes:

waarom toch die behoefte aan huilen??? pfff ben dat echt zow zat! ik wil lachen! blij zijn ik krijg een beebje binnenkort! Nouja hopelijk is gauw die emotionele bende achter de rug :yes:
word gek van mezelf!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 15:15:
We gaan nu gewoon duimen

8) zijn we al druk mee bezig :D
maar goed dat duimen geen maagjes hebben,hahah anders waren de mijne hondsberoerd!
Waarschuw beheerder
haha ik ALS BUITENSTAANDER, dacht vanmorgen heeeej zal ze al zijn bevallen haha ! ;) zo grappig, hoe je mee kan leven met mensen, en ja HET IS BIJNA ZOVER HÉ :cheer:

SUCCES !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tering zeg, heb nu pas tijd om ff snel te kijken hoe het er met Sas voor staat!!

Maar er is nog geen beeb zo te lezen:( Maar het gaat de goede kant uit:P:P

Sas, zet hem op he mokkol(L)

Kom straks nog wel ff koekeloeren:D

:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Kom op sassie! :D

Waarschuw beheerder
Kom op sas!!!
Je kan het!!

Nog heeel eventjes en die kleine
is geboren :cheer:

Ik duim heel hard en kijk om
de 10 min of er al nieuws is.

Je maakt het wel heel spannend hoor!!

Waarschuw beheerder
Heb vanochtend tijdens die ween nog mn was staan doen en de vaatwasser in en uitgeruimd hahaha....hoe meer pijn hoe sterker de wee hoe sneller het gaat.....

whahha toch nog poetsen! POETSMANIE ;)
Zo is het maar net!!

hey sabrina!! Alles kids hier hoor thx,met Gor ook je krijgt de groetjes van m!Die is ook helemaal hyperdepieper als ikz eg dat hij morgenochtend vader is hahahahaha dan verschijnt er een bigsmile op zn gezicht zo lief ben echt trots op mn vent HIJ is tenslotte de aanstichter laatste aanpassing 3 december 2005 15:12

Fijn dat je je goed voelt!! (BEEB is onderweg :) )
Doe hem maar de groetjes terug! Lief zeg die smile!! Als mannen papa worden is zelfs de stoerste vent zo onwijs :lief: Zo mooi ook om te zien! Laat je lekker door hem verwennen.. en vergeet niet om goed te eten,daar haal je ook energie uit :D (zegt moeder hen ;) )
Dikke (k) voor jullie alle 2

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben even anderhalve dag niet op het forum en loop een heleboel mis :o

Ik hoop dat het vannacht goed doorzet Sas :cheer:
Dat je maar snel je kindje in je armen mag houden :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vraagje tussendoor!!

Doet pf bij jullie ook zo vaag?? Kan namelijk alleen in dit topic komen via me eigen forumberichten:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 17:01:
Doet pf bij jullie ook zo vaag??

Nergens last van hoor....;)

Waarschuw beheerder
donateur
Doet pf bij jullie ook zo vaag?? Kan namelijk alleen in dit topic komen via me eigen forumberichten

Exact hetzelfde probleem hier :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Doet pf bij jullie ook zo vaag?? Kan namelijk alleen in dit topic komen via me eigen forumberichten

JA DAT HEB IK OOK AL SINDS VANMORGEN
Waarschuw beheerder
donateur
Is al een topic over, ze proberen het zo snel mogelijk te verhelpen.

*duimt nog steeds voor Sasje*

Waarschuw beheerder
Dan denk ik dat het (aanstaande) moeder virus is:D Ik heb namelijk nergens last van.:cheer:

Waarschuw beheerder
ben net thuis van mijn oma en meteen even de vorderingen bekijken..

nou sas zet hem op en hopelijk zet het zelf door zodat je niet aan een infuus hoeft ( en eigenlijk heb ik het gevoel dat het zelf wel komt!!!)

nou meid!! zet hem op! en niet te hard he dan hoor ik je ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, pf doet het weer hoor:)

Sas, laat wat van je horen!!!! Ik ben zo benieuwd:P:P

Waarschuw beheerder
jeeeeeeej you go sassie :D
Waarschuw beheerder
donateur
ff opschieten sas :p

zit hier strakjes met een huis vol visite (nog van mijn moeders verjaardag...) dus niet stiekem bevallen als ik niet kan kijken! 8)

beeeeeeeeeeeeeeeebje...kom maaaar!!! :D :D
Waarschuw beheerder
heya de weeen komen terug maar zetten nog niet echt door helaas...ik ga er gewoon vanuit dat ik aan het infuus moet maar ja lekker belangrijk het is hetzelfde hormoon als in je lijf zit dus maak me niet zo druk,kan hooguit een weeenstorm komen maar ach zet mn regenmuts wel op ;-p we zien het weeeeeeeeel ik weet iig dat ik morgen mums ben :-d hihi...maf idee zeg!

Belle stuk (l) mijn PF deed idd ook zo weird maar is nu verholpen geloof ik...

straks ff lekker idols kijken en dan gaan we de nacht weer in,ben benieuwd of ik nu wel een beetje slaap OF dat natuurlijk mn weeen flink doorzetten dan heb ik misschien voor de ochtendglorie nog een kind :cheer:

Ik zat es te rekenen maar mn bevalling is inmiddels al ruim 30 uur bezig :/ ....komt omdat ik al bij 1 cm ontsluiting getoucheerd ben natuurlijk dus dat was het allereerste begin die veel vrouwen ongemerkt voorbij gaan! Dus meiden die nog moeten,no worries ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Kop op, meid! het resultaat mag er zo wezen! (Y)

Waarschuw beheerder
zooo dan ben net thuis en de zaken zyn alweer een stuk voor uit gegaan ,,goedzo.........en nu maar afwachten dan spannend hoor..SAS en je vriend veel sucses gewenst en probeer van de bevalling te genieten ,,want je vergeet de helft xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx natas

Waarschuw beheerder
donateur
Verdomme, ik krijg ook zometeen bezoek, maar ze ken lekker de tering genieten, want Le gaat af en toe echt wel kijken of er nog nieuws is:P

Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 december 2005 om 19:00:
ben benieuwd of ik nu wel een beetje slaap OF dat natuurlijk mn weeen flink doorzetten dan heb ik misschien voor de ochtendglorie nog een kind

Als het niet zo goed doorzet, dan hoop ik voor je dat je nog lekker wat slaap pakt;) Want dan kan je er morgen volop tegenaan:D Maar anderzijds wil ik dat die baby nu gewoon komt 8)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 december 2005 om 14:59:
Diets wat VET dat jullie zelfs over me sms-en whahahahahaha.....soap gaat gewoon door via mobiel,ik zou een 0900-lijn moeten starten... sms PERSWEE naar 0900-Diets hihi....

Ik zit al maanden lang met je mee te leven en tis net alsof er een zus of vriendin van me gaat bevallen, zulke zenuwen heb ik, hihihi:bloos:! Hopelijk nemen de weeen in kracht toe!! Vind het zo onwijs knap van je dat je er zo lekker cool onderblijft(y)! En dat je ons op de hoogte blijft houden(l)! Heel veel succes lieverd met nu ECHT de allerlaatste loodjes:woepwoep:!! Duik in die weeen, you go GIRL:cheer:! En zo schattig om te lezen dat Gor je zo goed bij staat:d!! Gor, voor jouw ook ff en je bent pappie(f)!! :knuffel: :knuffel: :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Sas jij wilt toch in het ziekenhuis bevallen,wanneer moet jij daar dan naar toe?
Waarschuw beheerder
ola!!

Nog geen heftige weeen hier dus vrees toch voor onleiden...bagger daaraan is dat ik aan allerlei apparaten moet en ook nog es langer moet blijven las ik op internet :-s... 1 voordeel,krijg de ziekenhuisbevalling vergoedt hahahahahaha!

**Kim** normaliter als je weeen om de 5 minuten komen met duidelijke regelmaat en ze zijn krachtig ga je naar het ziekenhuis....VK komt wel altijd ff bij je kijken hoe het emt de ontsluiting is omdat ze je niet onnodig uren laten tobben in zon ziekenhuis dat werkt niet. In mijn geval,ik moet morgenochtend om 8.00 de VK bellen,die belt dan het ziekenhuis dat ik eraan kom en dan word ik aan het infuus gesmeten ;-)....een bevalling is werkelijk niet van te voren te plannen,had dit NOOIT verwacht namelijk!!

ik laat het idd over me heenkomen en probeer in mn weeen mee te gaan alhoewel ik gister merkte dat dat knap moeilijk is :-s...

Waarschuw beheerder
Hoi ben ik een bericht aan het typen wordt ik er zo afgegooid maar ja nieuwe poging.

Maar ik kom effe loeren of er nog nieuws is of een beeb maar nee hoor we wachten met spanning af hoor sasje.
zal pascal straks wel even zeggen als ie thuis komt van het werken dat je nog niet bevallen bent want die zei gisterenavond dat je vanmorgen wel bevallen zou zijn maar nee hoor.
Maar denk wel dat het vannacht goed komt hoor en zo niet
mama en papa zijn jullie morgen zeker SPANNEND :D :cheer:
ben zo benieuwd naar je beeb denk wij allemaal hier op PF.

nou ik ga zelf even douchen want heb zo'n last van een harde buik misschien dat dat helpt en dan ga ik lekker op de bank liggen maar blijf af en toe een keertje loeren of je nog wat hebt gepost.
zo niet dan wens je heel veel sterkte vannacht en weltrusten.(F)

Waarschuw beheerder
Effe vraagje tussen door wanneer krijg je ongeveer indalingsweeen ?
Waarschuw beheerder
An mannen kunnen niet inschatten hahahaahahhaa ;-p geintje hoor..

ik had indalingsweeen met 32 weken en dat deed ECHT zeer,ik heb toen in de nacht de VK gebeld omdat ik dacht dat ik weeen had...voelde bij mij als heftige menstruatiepijn/zeurend gevoel in onderbuik (achter schaambeen) en onderrug. Ik kreeg het advies om een warme kruik te pakken,paracetamol te nemen en lekker te gaan slapen. Als je je rust neemt is het zo weer weg...heb eht later overigens nog een keer gehad end at hield een heel weekend aan. Kon amper lopen :-s..

begin nerveus te worden nu :| ga nog ff spelletje doen op de pc en dan mn bedje in....jullie horen het wel en nogmaals,voor de laatste keer, thanks voor al jullie lieve berichtjes meiden!!!(l) waardeer dat enorm :jaja:
Waarschuw beheerder
weltrusten en hou je taai!
ik zal aan je denken en voor je duimen

Waarschuw beheerder
donateur
probeer nog even wat te slapen :yes:

Zodat je straks lekker uigerust bent en genoeg kracht hebt.

:hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 an ik heb ook al indalingsweeen ik ben even ver als jouw ongeveer

2 sasje heel veel sterkte en succes ook al moet je aan het infuus die kleine komt eraan helemaal super

rust lekker zoveel mogelijk uit heb je allemaal nodig voor straks

iedereen leeft hier duidelijk met je mee

(F)

Waarschuw beheerder
oo ja ik heb gewoon een hele harde buik dat het gewoon zeer doet en dan trekt dat helemaal door naar mn rug doet zo zeer kan amper lopen af en toe en ook een heel raar gevoel in mn schaambeen ja dus ik vroeg het me al af
nou wie weet zijn het indalingsweeen ja

Waarschuw beheerder
indd gewoon afwachten allemaal meer kan je niet he an
ik ken het gevoel hinderlijk gevoel vind ik in ieder geval

maar goed we moeten verder we moeten nog wel even wachten voordat we mogen :frusty:

Waarschuw beheerder
ja echt wel nog een paar weekjes maar dat lukt ons wel he
jij ook eind januari he.

Waarschuw beheerder
jups 27 januari de dag der dagen maar goed dat weet je natuurlijk nooit
kan eerder of later dat is de vraag die je bezig houd haha

is natuurlijk ooknog wel even beter dat die kleine blijft zitten nu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op zaterdag 3 december 2005 om 21:14:
begin nerveus te worden nu

hahah dat ben ik ook :D
heb geregeld harde buiken nu :/
veel steken overal, een drukkend gevoel in mijn bekken en menstruatiepijn! pfff steken in mijn schaambeen,liezen,onderrug... pfff rommelderommel ;)
haha

straks lekker op bedje, rené hoopt op woensdag, dan is ie lekker 100% thuis :D want hij hoeft alleen bvolgend eweek nog te werken :yes:

Nou sas hopelijk vannacht een potje weeen!!!
ik zal mijn activiteit ook naar jou sturen! want in het weekend wil ik dus NIET rommelen en/of bevallen :no:
jij mag nu eerst :D en dat gaat ook zker gebeuren ;)

veel succes meid :knuffel:
Waarschuw beheerder
net sinterklaas avond gehad..

hier wat fototjes..:D

[img width=533 height=400 cacheid=00000023001fcbd22e35d8521a011de0ca]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/120726070.jpg[/img]
mijn trotse sgatje en ik!!:D
[img width=533 height=400 cacheid=00000023001dadca63b85bbc1a011de0ca]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/120726797.jpg[/img]
mijn lieverd en de spulletjes:D
[img width=533 height=400 cacheid=00000023001dade24d1707861a011de0ca]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/120726820.jpg[/img]
't badje, een baby stoeltje, en hoes overtrekjes enne... een emmer, en slabbertjes:D
[img width=533 height=400 cacheid=00000023001fcbd873cb72e31a011de0ca]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/120726834.jpg[/img]
lief shirtje he:D size doesn't matter.. i am small but smart :lief:!!