Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 336284x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Ik wilde een foto van mijn buik plaatsten zijn die stomme batterijen weer op en ik krijg ze er niet uit grrrrrrr.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:32:
Ben vorige week echt kei kwaad geweest op het kdv waar Jonah op zit want we gingen hem ophalen en er werd gezegt dat alles goed gegaan was en toen we thuis kwamen begon hij ineens heel erg te huilen dat hij pin aan zn schouder had!!? Dus Corné(mn vriend) doet zn truitje omhoog en ziet een open wond van een kinderbeet op zn schouder en daar is ons helemaal niks over verteld ik gelijk gebeld maar kreeg helemaal niemand te pakken!!Dus heb de volgende dag gebeld(vrijdag) en werd gewoon afgescheept(zo voelde dat)en dat ik maandag maar terug moest bellen want dan was lynneke die er toen bij was er weer!!Ik maandag bellen ging ze mij vanalles vertellen over dat gezin van dat kindje dat Jonah had gebeten noemde zelfs namen wat helemaal niet maG en dat die ouders in een scheiding lagen etc etc en of ik er dan meer begrip voor zou hebben kijk bijten kan gebeuren maar dat ze het mij of ons niet hebben verteld daar ben ik echt pist om maar goed alles gaat weer lekker Jonah zal er wel een litteken aan overhouden en wil niet meer naar OKIDOKI

Wat belachelijk zeg dat ze daar nisk van hebben verteld!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:37:
Wat belachelijk zeg dat ze daar nisk van hebben verteld!

Ja dat vonden wij ook echt heel slecht mijn beste vriendin werkt ook op een kdv en zij zegt ook dat dit echt nooit mag gebeuren:vaag: echt slaat nergens op maar ze zijn nog lang niet klaar met ons!!Zomteen durft Jonah nog geen eens meer naar school of met andere kids te spelen want hij is echt bang geworden voor zijn broertje :s Is gewoon niet leuk meer maar ja zal wel goed komen hoop ik :D

Waarschuw beheerder
JA denk dat het wel goed komt, alleen je zet je kind niet echt met een fijn gevoel daar neer. HEt is sowieso al moeilijk denk ik om hem uit handen te geven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:43:
JA denk dat het wel goed komt, alleen je zet je kind niet echt met een fijn gevoel daar neer. HEt is sowieso al moeilijk denk ik om hem uit handen te geven.

Ja echt wel maar hij gaat maar een halve dag in de week voor zn ontwikkeling en leert zo goed met andere kinderen te spelen en hij had voor 2 weken terug ook een rapportje gehad en die zag er perfect uit hij kon alleen nog niet een cirkel tekenen en ben er voor gaan zitten samen met hem en nu kan hij het wel hij tekent zelfs al hele poppetjes :D echt heel erg leuk!!O en Corné had een bob de bouwer spel gevonden op de computer en nu wil Jonah elke keer achter de computer om dat spelletje te doen en hij is er erg goed in echt heel erg leuk!!Nu gaat eten ook weer heel erg goed want we zeggen gewoon eerst je bord leeg en dan bob de bouwer :D werkt super(want anders krijg je geen toetje werkte al lang niet meer :p)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HAha handig die figuurtjes van tv ;).
Waarschuw beheerder
2 pepper: djezus chris zeg :S hoe krom! Ik zou er zeker werk van maken, desnoods een boze brief naar de leiding sturen of kijken of je ergens melding kunt maken bij een vereniging van kdv (y) arme Jonah :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 1 december 2005 om 11:53:
2 pepper: djezus chris zeg hoe krom! Ik zou er zeker werk van maken, desnoods een boze brief naar de leiding sturen of kijken of je ergens melding kunt maken bij een vereniging van kdv arme Jonah

Nou kijk dit hebben we dus per direct verzonden naar het klachten mail van OKIDOKI dus hoop dat ze er wat mee doen we zijn ook terug gebeld met allerlei vragen en toestanden ik heb gezegd dat er al genoeg in het mailtje stond en dat dat duidelijk genoeg is lijkt mij hier volgt de kopie:

Goedendag,

Ik ben de moeder van Jonah Teunissen.
Afgelopen donderdag middag is Jonah naar okidoki groep Ernie geweest!
Toen ik hem op kwam halen bleek alles verder te zijn goed gegaan.
Annemarie en Lineke waren die dag de leidsters.
Toen wij s avonds thuis kwamen klaagde Jonah over een pijnlijke schouder en toen wij
keken bleek dat hij een fikse wond op zijn schouder had van een kinder beet!
Wat wij nog al raar vonden is dat daar niks over is verteld toen we Jonah op kwamen halen.
En toen ik daar vrijdag voor belde was Lineke niet aanwezig maar werd ik er verder ook niets wijzer van.
En er werd toen mij verteld dat ik maandag maar moest terug bellen??!!!
Dus ik heb vandaag 21-11-2005 rond 15.30 maar gebeld en kreeg Lineke aan de telefoon en heb toen het verhaal uitgelegd gekregen!!Eerst heb ik mijn vraag dus gesteld en daarna vertelde Lineke mij dat ik er misschien meer begrip voor zou hebben als ik het verhaal zou weten.Ze vertelde mij dat ene Eugene een donker jongetje veel problemen thuis heeft en zn ouders in scheiding lagen en de regels van Okidoki niet goed kende en kan geen goed nederlands praten of verstaan?!!Toen vertelde Lineke mij dat zij dus met koffie pauze was en dat Annemarie er op dat moment bij is is geweest dat het gebeurden.En toen heeft ze er Calendula zalf op hebben gedaan en het verder zo gelaten!Ze heeft daarbij wel haar excuses aangeboden over het feit dat ze dit niet heeft verteld.

Maar waar het ons om gaat is dat
1.Ze mij niet de zelfde dag heeft verteld of later heeft gebeld terwijl mijn huisnummer ook bekend is en mn partner zijn mobiele nummer ook.
2.Dat ik vrijdags heb gebeld en dat ik maandags maar terug moest bellen(dus afgescheept werd)
3.Dat het hele verhaal wat over Eugene werd verteld dat ik dat eigenlijk helemaal niet mag weten omdat dat
vertrouwelijke informatie is.
4.Dat de schuld werd afgeschoven op een collega.
5.Dat er niks is verteld over een prik(omdat het een open bijt wond is) dus heb op advies van een vriendin een arts geraadpleegd!
6.Het draaide niet om begrip maar dat ik wilde weten wat er met mn zoon was gebeurd.

Ik hoop dat er in de toekomst dit soort dingen niet meer voor hoeven te komen niet alleen voor ons maar ook voor andere ouders/verzorgers.En vandaar deze email ik wilde het verhaal even duidelijk hebben ook naar het hoofd van het kinderdagverblijf !Want dit is niet een kleinigheidje want er kan altijd wat gebeuren maar wij vinden dat er nu toch te veel fouten zijn gemaakt!Dit is een serieuze zaak.

Met vriendelijke Groet,

Willeke Teunissen en Corné van den Dikkenberg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 1 december 2005 om 08:52:
@LadyLuck: al wat bijgekomen van de schrik dat je contract niet wordt verlengd? Rustig aan meis! Ga maar eerst van je zwangerschap genieten!!

Ik had het al wel verwacht, maar ben gewoon boos.
Ben al druk bezig met solliciteren en dingen regelen, dus het komt allemaal wel goed :yes:

Waarschuw beheerder
Ben al druk bezig met solliciteren en dingen regelen, dus het komt allemaal wel goed

Ik moet ook volgende week beginnen met solliciteren :S
Mijn verlof loopt tot 31-12-2005 en daarbij is mijn contract ook meteen beeindigd :S Zwaar kut, maar dat gaat idd helemaal goed komen :jaja: Positief blijven :D

Misschien dat ik dan wat langer van me kleine kan genieten, als ik volgend jaar nog geen baantje heb :D

@Sammy wat een prachtige dochter heb je gekregen nog van harte gefeliciteerd lijkt echt veel op jullie twee mooi meisie

Thanks pepper :lief:
Waarschuw beheerder
eej sas..
heb de flair gekocht..
is een errug leuk stukje..
stuur gwoon de mensen die bellen een soort van coupon dattie ook nog later geldig is..
maak je er een zomeraanbieding van vor bij t zwembad zoiets..

(K)

Waarschuw beheerder
Hallo zwangere dames!!!

Ik kom jullie vergezellen!!
Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest
en ben 5 tot 6 week zwanger!!!

We hadden wat probleempjes met zwanger worden
en heb mijn bloed laten testen,
de huisarts dacht dat ik zwanger was maar
niet hoelang (onregelmatige cyclus).
Zodoende dat ik vanmorgen bij de verloskundige ben geweest.

ik ben eind juli uitgeteld

Ben zo blij!!!!!!

Dus stephanie je krijgt er een neefje of nichtje bij!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:59:
Maar waar het ons om gaat is dat
1.Ze mij niet de zelfde dag heeft verteld of later heeft gebeld terwijl mijn huisnummer ook bekend is en mn partner zijn mobiele nummer ook.
2.Dat ik vrijdags heb gebeld en dat ik maandags maar terug moest bellen(dus afgescheept werd)
3.Dat het hele verhaal wat over Eugene werd verteld dat ik dat eigenlijk helemaal niet mag weten omdat dat
vertrouwelijke informatie is.
4.Dat de schuld werd afgeschoven op een collega.
5.Dat er niks is verteld over een prik(omdat het een open bijt wond is) dus heb op advies van een vriendin een arts geraadpleegd!
6.Het draaide niet om begrip maar dat ik wilde weten wat er met mn zoon was gebeurd.

Inderdaad ja!! en voordat ik deze punten las dacht ik ook van huh!! ze mag de naam van het kind niet eens zeggen!!
Is dat een kinderdagverblijf? voelde je je er wel altijd thuis?

Mijn dochtertje zat eerst op een kinderdagverblijf waar ik geen binding mee had ( toegewezen gemeente) daar had ik echt geen klik.. nu zit ze al een jaar op een andere en dat is een hele verademing!

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Lovely!!!!!

Welkom op de forum van onze enige echte Saskia :lief:
En 't tis hier echt supergezellie :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tink kun je het inscannen ik ben zo nieuwsgierig :bloos: ben niet in de gelegenheid de Flair nu te halen heb geen auto :/ Gor moet m straks maar ff voor me meenemen uit zn werk...is het groot of klein en wat staat er allemaal???? 8)

Lovely gefeliciteerd!!(f)

Waarschuw beheerder
By the way........kheb echt al heel lang niks van Noa nicky gehoord...iemand anders misschien wel?

Stiekem mis ik haar wel een beetje :lief: Noa laat snel wat van je horen meis :jaja: Enne we wachten nog steeds op die mooie foto van je mannetje :lief:

Waarschuw beheerder
Hoi dames (F)

Ik lees ook al een hele lange tijd mee, erg leuk die trotse verhalen van iedereen...

En nu kan ik ergens over meepraten (wimperextensions) je zou een leuke aanbieding kunnen maken voor de zomervakantie, heb ze ook gehad toen alleen dan blijven ze helemaal niet lang mooi :/ Niet verstandig om flink mee te feesten/zwemmen, wel ontzettend handig want make-up heb je niet meer nodig :)

Dames geniet van alle kleintjes en voor degene die nog moeten bevallen succes!! De rest vooral een fijne zwangerschap natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Sam inderdaad nu je het zegt!!! Noa hopelijk gaat alles goed met je,zou fijn zijn als je ff wat laat horen meis (f)

st@mpertjah mijn extensions zijn anders omdat ze niet op rubberbasis zijn waardoor je eigen wimpers niet zo beschadigen en ze ook nog eens langer en mooier blijven zitten.....als je meer wilt weten pb me dan maar ff want dit is niet echt het juiste topic eigenlijk ;-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 1 december 2005 om 13:09:
Tink kun je het inscannen ik ben zo nieuwsgierig ben niet in de gelegenheid de Flair nu te halen heb geen auto Gor moet m straks maar ff voor me meenemen uit zn werk...is het groot of klein en wat staat er allemaal????

tuurlijk..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:12:
Stiekem mis ik haar wel een beetje

ik ben ookzooo nieuwsgierig..

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 1 december 2005 om 13:19:
st@mpertjah mijn extensions zijn anders omdat ze niet op rubberbasis zijn waardoor je eigen wimpers niet zo beschadigen en ze ook nog eens langer en mooier blijven zitten.....als je meer wilt weten pb me dan maar ff want dit is niet echt het juiste topic eigenlijk

pb mij maar als je weer aan de slag gaat..
dan kom ik cker langs..
is tog bijna om de hoek..
denk dak wel wat vriendinnetjes ken regelen..

Waarschuw beheerder
sas hoe voel je je??!!!
ik denk dat jij 6 dgn na 40 weken gaat bevallen.. deed ik namelijk ook! :P
Waarschuw beheerder
2 pepper: heel goed die brief (y) ben erg benieuwd wat hun reactie zal zijn. Hopelijk heeft Jonah er niet een al te erg 'trauma' aan overgehouden...

2 lovely: gefeliciteerd! Ik ben ook bezig en heb ook onregelmatige cyclussen dus dit soort berichten doen me goed :D
Waarschuw beheerder
hoe kan ik hier een plaatje van me eigen pc neerknallen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tink okeej dan (f) thx...

Jendayi ik voel me top hoor beetje ongeduldig en wat moe door alle spanning maar ja..

Nou jeetje wat ik nu weer heb :/ mn kat is ineens helemaal paranoia en vlucht heel bang onder de bank met een dikke staart en dan komt ze er weer ff onder vandaan en zit ze maar naar t raam omhoog te kijken....ze is ergens bang voor en van geschrokken maar kan er maar niet achterkomen waarvan!!!
Waarschuw beheerder
tink dat gaat denk niet mail het anders ff naar me als je wilt? ik pb je mn email wel

Waarschuw beheerder
Hey chickies!!
Jeetje.. wat lullen jullie weer veel!!

Sasje: wat vervelend dat je net nu die aanbieding hebt.. Misschien kan je inderdaad de aanbieding verplaatsen voor de bellers!
Wat duurt het wachten lang zeg.. Ben zoo nieuwsgierig naar je beeb.. hihi.. zal voor jou nog wel 10000x erger zijn! Sterkte nog effies!
Uitspraak van Lisboa-B op woensdag 30 november 2005 om 21:21:
2 kim: Ser verdiend in ieder geval een flink pak billenkoek :yes: kan ie niet maken hoor! Je moeder geeft al zoveel aan jullie en het enige wat hij hoeft te doen is die kachel tillen dat is toch niet teveel gevraagd

Inderdaad een goed pak!! Niet meer tillen hoor!! Denk om jezelf en je kindje! Vervelende situatie zeg! Trouwens wel erg lief van je ma dat ze je zo verwend!!

Christa: wat een poepie zeg!! Mooi mannetje om te zien hoor :lief:

Uitspraak van sassie(f) op woensdag 30 november 2005 om 22:46:
heb van alles geprobeerd,gore ananaskernen,bitter lemon,frambozenbladthee,klaarkomen,tepels stimuleren...allemaal KUL dus zo`n muts ben ik blijkbaar niet ;-)geen contractie te bekennen

Je kan in iedergeval zeggen, dat je er alles aan hebt gedaan..

Brinta: hoop dat je eerste werkdag super was!! Je zal wel moe zijn! Al die nieuwe indrukken en mensen de hele dag!

Uitspraak van Miss magda op donderdag 1 december 2005 om 08:37:
nee joh die komen allemaal 5 december met pakjesavond allemaal hele mooie kados! :yes:

hihi.. zou je denken??

Diaantjuh ziet d'r (l) vandaag na 4 weken :woepwoep:!! Ga nu eerst ff poetsen ergens en dan spreek ik jullie later wel voordat ik weg ga:d!

Heeel veel plezier!! En geniet lekker van elkaar!! Mijn mannetje komt morgen gelukkig weer thuis!! Heb er nu al zin in.. We zijn weer zo klef en verliefd!! Heerlijk!

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 1 december 2005 om 09:19:
de pijn blijft gewoon, maarja doeje niets aan.. dus 'k ga niet bij de pakken neer zitten:)

Balen zeg!! Je moet nog zo'n tijd!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 09:42:
nou, leuk voor je. durf het bijna niet te vragen maar zou je het nog een keer willen zeggen...Boeije

:gaap:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 10:20:
Onze kinderkamer gaat ook eindelijk opschieten het behang zit eraan joepie :).. Ik heb het nog niet gezien, want d evader van Pascal heeft behangen

Lekker!! Leuk hoor! Daar ben je straks niet meer weg te slaan.. Weet nog wel hoe vaak ik het kamertje inliep en lekker ging lopen rommelen. Nu trouwens nog.. Lekker rommelen in de kleertjes.

Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 1 december 2005 om 10:46:
moeder heeft btw 9 maanden lang gedacht dat ik een jongen zou worden...toen kwam ik eruit en bleek het toch een meisje te zijn :D ze hadden niet eens een meisjesnaam! Duurde geloof ik 3 dagen voordat ze eindelijk een leuke naam bedacht hadden.

hihi.. grappig! Wij wisten wat het zou worden, maar tijdens de persweeën dacht ik ineens "wat nou als het een meid is". We hadden wel meidennamen verzonnen, maar niet bepaald welke het zou worden.. Gelukkig was het toch een jongen

Pepper: leuk dat je er weer bent! Slechte zaak op dat KDV zeg! Goede reactie heb je via email gegeven! Hoop dat ze het serieus nemen!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 12:37:
Ben al druk bezig met solliciteren en dingen regelen, dus het komt allemaal wel goed :yes:

Heel veel succes met solliciteren! Hoop dat je snel wat vindt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 12:51:
k moet ook volgende week beginnen met solliciteren :S

Ook heel veel succes! En wat is Jada toch een mooi meissie!!
Gaat alles lekker? Heb je een leuke verjaardag gehad?

Lovely: gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van en een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:12:
By the way........kheb echt al heel lang niks van Noa nicky gehoord...iemand anders misschien wel?

Nee, niet meer gezien hier.. Hoop dat alles goed met haar gaat en met de kleine! Misschien is ze wel zo aan het genieten dat ze geen zin meer heeft om te forummen!

Wat grappig trouwens dat er zoveel meelezers zijn.. hihi! Halloo!!!

Pffff. meiden ik zie er niet uit vandaag!! Heb gewoon een koortslip in mijn mondhoek.. Omdat dit gevaarlijk is voor Jezz.. smeer ik er elke 3 uur alcohol en zinkzalf op om het uit te drogen en er zit een pleister op, zodat ik Jezz niet kan besmetten.. Als ik Jezz oppak, desinfecteer ik mijn handen met handalcohol (zitten nu al scheuren in). Nu baal ik wel dat Reff nooit thuis is doordeweeks.. Heb het CB gebeld, wat ik hier nou mee moet.. en die zeggen dat ik zo goed bezig ben. En dat besmetting erg klein is als ik zo door ga. Ik hou mijn hart vast! Dus niet knuffelen.. Nu merk ik pas hoeveel kusjes ik Jezz geef.. hoop maar dat het snel over is.
Verder heb ik me opgegeven voor drie lessen babymassage. Begin er volgende week woensdag mee! Heb er zin in!

Ik ga mezelf weer ff desinfecteren, want Jezz is wakker..

(K) Marije
Waarschuw beheerder
heyyyy Marije (f) hier alles goed met jou ook ondanks je koortslippie?? Goed van je dat je zo voorzichtig bent want tis erg besmettelijk en nog gevaarlijk oook voor babies!

mn kat is nog steeds paranoia :/ wat zou dat toch zijn ik zie echt helemaal niks geks ofzo :no: en ze zit maar uit het raam omhoog te kijken en te grommen :-s.....heel dr ogen zijn nat net of ze zit te huilen,vind het een beetje scary!

Tink thanks voor je mailtje het artikel is idd erg leuk ja :-d... zeker wel goeie reclame voor mn salon maar heb er nu barweinig aan helaas....

Waarschuw beheerder
wat voor salon heb je sas? alleen wimpers of wat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:03:

AAAAAAH 8)

GEFELICITEERD :knuffel:

echt geweldig! tóch gelukt! ;)
bas weer goed gedaan... hij ken meer dan voetballen alleen hihi! dikke babyboom in de familie ofniet? hihi

pff remco,iris sanne nu ik en straks jij weer ;)
wauwie zoveel babies (L)
vind het echt zoooow super voor jullie :D

Nou met mij alles nog steeds (Y)
(ik wacht netjes op sas d'r beeb hihi)
gisteravond ff kort en krachtig weeen gehad :S maar zoals te lezen heb ik me gister uit de naad gepoetst en dus weer teveel gedaan :frusty:

@Jen: GEFELICITEERD met je nieuwe nichtje! En nu JIJ hè

THANXS :knuffel: ze is trouwens op de wereld gezet met 2 keer persen :o wauwie! haar paps kwam gister even aanwaaien (me zwager dus ;) ) haha apetrots! alles is echt (Y) gegaan! kan niet wachten om d'r te zien :D

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 1 december 2005 om 10:54:
Diets dat is een goede!!!Ik ga idd hun adressen noteren en idd een extra aanbieding sturen

:yes: de ideale oplossing!!! liegen doen we niet hé :devil: vertel die ladies maar gewoon dat je n beeb krijgt ;) daar smelt elke vrouw toch voor? :p
enne by the way... wimperextensions??? ben ik nou zo'n boerin? of is het normaal dat ik niet zou weten wat dat zijn :bloos: dreads voor je ogen ofzo? :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:32:
@Jen ik zal zeker ook meeduimen net als de rest van hier en hopen dat jullie straks een mooi huisje hebben met allemaal een mooie apparte slaapkamer maar dat zal wel goed komen

:D ow vast wel :yes:
Mijn mannetje René gaat echt wel weer aan de slag ;)
eerst ff wachten op de hypotheekverhoging en dan van het voorjaar lekker samen klussen (L)
wij zijn 1 van de weinige stellen die fluitend met elkaar kunnen klussen ;) echt fijn om met hem te verbouwen :yes:
Ach eerst maar eens ons kindje op de wereld zetten en even weer op adem komen...
het is niet niks wat rené en ik afgelopen 2 jaar hebben meegemaakt :no: 2006 word óns jaar :D veel beter dan de vorige ;) daar vertrouw ik op! ellende moet toch n keer op zijn? :p

pfff nou als ik iemand vergeten heb,,, sorry maar t ene nichtje word net geboren, en dan hoor ik dat er weer n nieuwe in de maak is :) en zelf krijg ik weer bijne een beeb :D

AAAAAH marianne! nogmaals GEFELI (F)
Ik zal es ff snel je broer bellen hihi die zal je binnen minuutjes wel bellen of sms-en hahha
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 1 december 2005 om 14:14:
heyyyy Marije (f) hier alles goed met jou ook ondanks je koortslippie?? Goed van je dat je zo voorzichtig bent want tis erg besmettelijk en nog gevaarlijk oook voor babies!

Ja, alles is verder goed! Ondanks die prutlip.. Trek je het nog een beetje??
Misschien doet je kat wel zo para, omdat je bevalling eraan komt.. Die van mij werden ook erg onrustig en moesten perse bij me zitten de hele tijd en het liefst op mijn buik. Toen ik weeën had, werden ze helemaal typisch! De hele tijd rennen en mij overal achtervolgen..
Of je hebt je ramen te hard gelapt.. dat ze te erg glimmen en je kat van zichzelf schrikt.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriendje heeft ook een dikke vette koortslip :/
Volgens de VK kan dat gevaarlijk zijn voor mij en de baby?
Ik kan me de laatste keer dat ik er 1 heb gehad niet meer herinneren :no:
Hoe gevaarlijk is het eigenlijk voor me beeb als ik een koortslip krijg?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:18:
ellende moet toch n keer op zijn?

Ik hoop het, heb samen met me mannetje ook al de nodige ellende gehad, dus mijn portie mag wel op zijn vind ik :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wist niet dat dat gevaarlijk is??????

Volgensmij hebben wij er allebei nog nooit 1 gehad.. Ik tenminste niet dus das dan gunstig?

Waarschuw beheerder
37 weken zwanger :cheer:
Officieel mag ik nu thuis bevallen (ik waarschijnlijk niet, omdat de beebs te klein is, maar het gaat om het idee). Dus vanochtend heb ik gelijk de bedklossen bij de thuiszorg opgehaald en een kraampakket(deze had ik nog niet en kreeg 't ook niet van de verzekering).
Heb ook maar gelijk een lijst gemaakt met alle belangrijke telefoonnr's, geboorte enveloppen geschreven, ziekenhuistas voor mij en de beebs ingepakt zodat ik niets vergeet.
Tja, morgen moet ik weer naar het zh en je weet nooit wat ze zeggen, dus ik wilde vandaag alles in orde hebben...Straks moet ik blijven (you'll never know):S

2Iedereen: bedankt voor de lieve reacties ! Ik heb idd met Ser gesproken en met m'n moeder ook. Alles komt in orde:D

2Sas: je kan helaas niet meer doen dan wachten op de beeb

2PC: leuk hé als zo'n kamertje vorderd. Binnenkort willen we foto's zien !

2Diets: tnx voor je pb en het komt helemaal in orde hoor. Veel plezier met je (L) en laat je ons alles weten;) (bijna alles bedoel ik dan hé...;))

2Jen: tnx voor je reactie, tja, het is kut om tussen 2 vuren in te zitten, maar ik heb nu met beide gesproken en komt helemaal goed (gaat alleen even duren, want m'n moeder wil even rust van Ser tot aan de bevalling)...

2Belle: hoe voel je je, nu je ook voor Dan moet gaan zorgen... Hou je wel een beetje rustig hé meissie (f)

2Marije: als je zulke voorzorgsmaatregelen treft hoeft er vast niets te gebeuren... Jammer dat Jezz niet zoveel geknuffelt kan worden, maar dat haal je vast wel weer in:D

Verder een :knuffel: voor iedereen en Brinta hoe is het op je werk, tell us!!!

(K)
Waarschuw beheerder
Jendayi nee een schoonheids-en pedicuresalon :-d ik weet niet of je het artikel hebt thuis maar je zou een sop mn website kunnen kijken. Weet alleen niet of ik die hier mag vermelden maar dat horen we dan wel: http://www.laronde.nl

Jen hihi alles goed?houd je het nog ff vol?ik heb EINDELIJK oefenenmweeen...althans als ik in bed lig op mn zij trekken er pijnscheuten door mn onderrug en buik,net of ik ong word weet je wel....kweenie of dat weeen zijn maar lijkt me wel?!?

Wimperextensions zijn hetzelfde als hairextensions.....verlenging van je wimpers en evt. voller maken ervan,net wat je zelf wilt. Je kunt heel basic gaan,dus heel natuurlijk,of hewel extreem en lang en vol en zwart...net wat je wilt :-d. In Amerika is het dagelijkse kost alleen werken ze veelal op rubberbasis waardoor het 1 vies zwart plakkerig geheel word. Ik gebruik alleen haartjes dus heel natuurlijk! (schuift loekie de leeuw voorbij ;-p, assiemenouw)

Marije hahaha ja t gaat wel maar die kat zit echt gefreakt te doen en ze zeggen idd dat ze onrustig en raar gaan doen bij naderende bevalling...het zou wel tijd worden!Voel dat mn lijf nu wel bezig is maar durf niet meer te hopen dus ik denk er niet meer over na,lijkt me het beste!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:18:
AAAAAAH

GEFELICITEERD

echt geweldig! tóch gelukt!
bas weer goed gedaan... hij ken meer dan voetballen alleen hihi! dikke babyboom in de familie ofniet? hihi

pff remco,iris sanne nu ik en straks jij weer
wauwie zoveel babies
vind het echt zoooow super voor jullie

ja ben ook heel blij!!!

en trouwens voor de info:

Het is mijn tweede zwangerschap
ik heb een dochter van 10 maand!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:43:
Lekker!! Leuk hoor! Daar ben je straks niet meer weg te slaan.. Weet nog wel hoe vaak ik het kamertje inliep en lekker ging lopen rommelen. Nu trouwens nog.. Lekker rommelen in de kleertjes.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:30:
2PC: leuk hé als zo'n kamertje vorderd. Binnenkort willen we foto's zien !

JA ik ben ook nergens zo druk mee als de babykamer, haha echt maf. Moet haar paleisje worden he.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:30:
2Iedereen: bedankt voor de lieve reacties ! Ik heb idd met Ser gesproken en met m'n moeder ook. Alles komt in orde

Gelukkig maar.

Ik hoop dat de baby ondertussen goed gegroeit is!

Waarschuw beheerder
Vaag, tekst stond er in 1x wel weer tussen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me voor mijn doen een opruimwoede gehad :o
Ik heb zelf een grafhekel aan opruimen :bloos:
Maar ben al de halve middag dingetjes aan het uitzoeken en op de goeie plek leggen en zooi weggooien B)

Zou je met 13 weken en 3 dagen al nesteldrang kunnen hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:36:

Geen idee, maar ik ben 23 weken en heb het nog niet gehad.
Waarschuw beheerder
hallo allemaal,nou sas ik zit nu ook 20 keer op een dag hier te lezen of er al wat is!!! trouwens nog steeds heel gezellig hier.alle andere dames ook nog heel veel succes met de zwangerschap. groetjes miranda

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 1 december 2005 om 14:30:
kweenie of dat weeen zijn maar lijkt me wel?!?

:yes: lijkt me wel ja, bij mij zijn de oefenweeen erg pijnlijk :/ gisteravond in bed lag ik gewoon te puffen bij n paar! rené hield mijn buikje stevig vast en ze ebten langzaam weer weg, we zijn op n gegeven moment lekker in slaap gevallen :D

hopelijk zetten ze bij jou snel door! anders moet ik ook zo lang wachten :p

vanavond gaan we trouwens nog de stad in! hihi mijn moeder vind het maar niks volgens mij :p
eerst ff eten bij mijn oudste zus en dan ff shoppen :) kan nu nog! moet inkopen doen voor lootjes en prenatal pakket halen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:32:
Ik hoop dat de baby ondertussen goed gegroeit is!

Dat hoop ik ook:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:36:

hahahaah :D jaa nou en of!!!
heb bij jayson's zwangerschap 42 weken nesteldrang gehad!!!
hield het huis van me moeder schoon en mijn eigen! en de tuinen etc etc, ik was echt niet stuk te krijgen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:39:
hahahaah jaa nou en of!!!

Oew das mooi B)
Dan komt het met die halve verhuizings en rommel chaos in me huis toch nog goed voordat de baby er is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:44:
Dan komt het met die halve verhuizings en rommel chaos in me huis toch nog goed voordat de baby er is

ja zeg, niet te veel in 1 keer hé :p
Mijn mams hield me toendertyd wat tegen om niet teveel te doen... ik zou zo d'r hele tuin omgespit hebben haha!

lekker rustig aan in je eigen tempo (Y) maarre ik vond het ook heerlijk hoor die drang! haha

Waarschuw beheerder
ik heb dat ook zo erg die nestel drang blijf maar poetsen
en als ik dan maar bv 1 streepje zie op de glazen tafel hups nog een keer!!

en die katten blijven ook al de hele tijd achter me aan huppelen overal waar ik heen ga mega intressant natuurlijk en als ik ga liggen meteen die katten bovenop me liefst op me buik
en die kleine er meteen tegeaan trappen als ze op me buik liggen erg geestig
Waarschuw beheerder
@Hardcore mama wat vervelend dat je'zo'n pijn hebt beetje rustig aan doen maar ja dat zegt iedereen natuurlijk is moeilijk vooral als je nog 5 dagen in de week naar school toe moet maar jais allemaal in jou voordeel en natuurlijk ook van harte met je zwangerschap

tja, is idd vervelend, maar niets aan te doen:) fijne is in ieder geval dat ik niet meer mee hoef te doen met de gym, want dat ging echt niet meer:) iedereen zegt inderdaad dat ik rustiger aan moet doen, zelfs mijn coordinator op school, maarja ik doe al heel rustiger, hoe zou ik in hemels naam rustiger aan moeten doen..dat snap ik echt niet hoor.. k ga gewoon naar school en voorderest doe ik geen flikker:no:

nou dan zou het van mij nu wel mogen komen haha, bijna 16 weken en geen nesteldrang (jammer genoeg) puinhoop hierjoh.. jezus haha:P

kweenie of dat weeen zijn maar lijkt me wel?!?

ik hoop het voor je meid!! :yes: eindelijk.. als het zo ver is dan..:D :cheer:

Lekker!! Leuk hoor! Daar ben je straks niet meer weg te slaan.. Weet nog wel hoe vaak ik het kamertje inliep en lekker ging lopen rommelen. Nu trouwens nog.. Lekker rommelen in de kleertjes

wij gaan misschien verhuizen, dus aan het kamertje beginnen heeft niet veel nut..maar als het niet doorgaat ga ik er zo snel mogenlijk aan beginnen.. misschien begin ik er toch al aan in de kerstvakantie hoor.. :$ ik wil dat zo graag, haha:D

37 weken zwanger
Officieel mag ik nu thuis bevallen

ik hoop het voor je:D :yes:

mn kat is nog steeds paranoia wat zou dat toch zijn ik zie echt helemaal niks geks ofzo en ze zit maar uit het raam omhoog te kijken en te grommen .....heel dr ogen zijn nat net of ze zit te huilen,vind het een beetje scary!

das wel vaag..:vaag:... misschien voelt de kat wel dat er iets komen gaat..;)

gefeliciteerd meid:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:46:
ja zeg, niet te veel in 1 keer hé

Gewoon op me dooie gemakkie :D
Heb net wat rondslingerende dozen uitgezocht en opgeruimd :D

Waarschuw beheerder
ik heb EINDELIJK oefenenmweeen...althans als ik in bed lig op mn zij trekken er pijnscheuten door mn onderrug en buik,net of ik ong word weet je wel....kweenie of dat weeen zijn maar lijkt me wel?!?

Wie zegt dat dat oefenweeen zijn!!! Misschien is het wel begonnen!!!!!!!!!!!!!! Spannend.......... ik hoop 't voor je sas, ik zit hier ook met zenuwen...stom he! :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja indd misschien zijn de weeen begonnen dat zou toch gewoon super zijn

wel gaaf dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft

Waarschuw beheerder
Ja leuk he!

Natas het is me trouwens niet gelukt...van carola en arjan. Ze houden het echt geheim wat het wordt :D Echt superknap vind ik dat. Ze draagt haar buik echt mooi hoog vind ik.

Vanaaf komt er weer een dikke buik op kraambezoek( mendy en Tobias) kijken hoe haar buikje eruit ziet.

Ik ga ff relaxen!!

Sas kom op he!! hihihihihihi

(k) sammy