Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Meiden, ik ga zoooo hard duimen dat jullie zo spontaan weeen krijgen, wedden?!
Oh Dietsje ik vind het echt zo naar voor jullie
Had altijd al lichte astma en ben een tijdje terug paar maanden ziek geweest. Onderzoeken gehad, testen, van die naar die en naar die, niemand wist wat en was net begonnen met mn nieuwe baan (op 2e dag al ziek moeten melden )!
Uiteindelijk vroeg een arts of ik al getest was op allergieen. nouja mn bloed was al 3x getest maar door die stomme huisarts niet op allergieen
Toen is de bal aan het rollen gegaan hoor: heb dus enorm zware allergie voor huisstofmijt, katten, 20 miljoen verschillende soorten pollen noem het maar op Ben nu onder controle van een goede arts maar ook weer kut nu ik zwanger ben, mag zijn voorgeschreven medicijnen niet gebruiken heb nu wel vervangende maar zijn toch niet zo geweldig..
Gaat het al een beetje met hem? Geef m maar een dikke knuffel
maarja dan hoop ik toch op die bekkeninstabiliteit
Echt een klote ziekte Astma
maar wij gaan waarsgijnlijk verhuizen naar een groter huis.. en dan word er een huis naast gebouwd, voor mij en mijn vriend
en aan de tel vroeg ie nog een paar dingen over avonddiensten of ik die kan draaien en wanneer ik kan beginnen! Hoop zo dat ik het word! hij zei dat er nog een kandidaat is..
Vandaag maar ff veel lopen..in de hoop dat het dan een beetje los komt..
Ik ben nu echt in staat alles eraan te doen om m'n kindje zo gauw mogelijk te zien krijgen..
Het werkt aardig op me zenuwen
Ga eventjes de stad in om leuke spulletjes te kopen voor als ik straks bevallen ben.
Heb volgens mij een hele nieuwe garderobe nodig
Stekker eruit, mobieltje uit, en deur op slot
Kan me wel voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent, mijn vriendin haar dochtertje bleef bijna 2 weken langer zitten, die werd helemaal gek op een gegeven moment maar dan meer van alle telefoontjes enzo.
Ze heeft toen hun antwoordapparaat ingesproken zo van: neeeeee, ik ben nog steeds niet bevallen als het zover is horen jullie het wel
..valt hier werkelijk niks meer te poetsen gewoon!!!! mn lak valt zowat van mn meubilair
ladyluck anders kom ik wel ff helpen met mn poetsmanie hahaha....valt hier werkelijk niks meer te poetsen gewoon!!!! mn lak valt zowat van mn meubilair
maar er zjin zelfs wildvreemden rare wezens toch die mensen
ladyluck anders kom ik wel ff helpen met mn poetsmanie hahaha....valt hier werkelijk niks meer te poetsen gewoon!!!! mn lak valt zowat van mn meubilair
Poetsmaniakken altijd welkom, ik hoop dat ik die nesteldrang ook heb en op het eind aan het poetsen ga, want nu schiet het echt niet op
Mijn vriendin had een zeer bemoeizuchtige buuv, vreselijk mens, belde een keer aan toen ik op de koffie was en zei: ik dacht dat ik iets hoorde, dat je aan het schreeuwen was, ik denk ik kom even kijken of je al bevallen bent zooo ben je dan gek of niet?????
ik plakte er matplastic op jeweet wel die raamfolie hihihih!
of de rolgordijntje
2 PC: gewoon netjes afkappen die hap niets zo vervelend als de hele tijd van die mensen die bij je op de stoep staan omdat ze niets te doen hebben en nieuwsgierig zijn...gelukkig hebben wij daar totaaaal geen last van
Mijn vriendin had een zeer bemoeizuchtige buuv, vreselijk mens, belde een keer aan toen ik op de koffie was en zei: ik dacht dat ik iets hoorde, dat je aan het schreeuwen was, ik denk ik kom even kijken of je al bevallen bent
2 jordi: vind net al een leuke babyfoto van je
heb helemaal niks nakkes nada met mijn buren te maken
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC ETC
pfff die kwam me gewoon vertellen dat ik me ramen moest wassen, de heg moest knippen of het gras moest maaien
Brinta 2e gesprek Goed man Ehm, op wat voor functie heb je eigenlijk gesolliciteerd??
Sas mokkol Nog steeds niks
Verdoeme, jouw kindje zit daar ook veels te lekker joh
staat een bekkenband!!
Van die mensen die echt niets beters te doen hebben dan overal op te letten whaaaa