Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Met mij wel lekker
Heb het me werk eindelijk verteld en hun reactie was goed, dus er viel wel een last van me schouders
Zover ik weet groeit de beeb goed
Mag 30 nov naar de vk om het hartje te horen
Wil je alvast oefenen met die twee van mij? Meid, voordat je het weet is het zover joh! *blaast dosis geduld richting LadyLuck*
Ik heb kunnen oefenen met me eigen broertje hahaha die is nu 12 dusse
Oooooow, dus jij weet ook al te goed waar ik het meestal over heb over de heerlijke pubertijd
Hoe lang moet je nog eigenlijk(sorry ff vegeten)?
Gisteren met Keven naar Alphen a/d Rijn. Daar heeft hij met 7-2 gewonnen ! En ik was weer zo supertrots! Kevin was namelijk keeper want hun keeper was ziek. En wat deed hij het goed! De kortse van hun team die keepte! Hij mocht ook nog een penalty nemen en die schoot hij ook raak! Dylan had ook gewonnen met 4-2 maar die speelde elders. Z'n vader was me hem mee.
of zijn er meiden bezig met bevallen nou wie weet he
ooooh wat leuk zeg!!! beide gewonnen!
nou je hebt zeker niet voor niets in de kou gestaan! zo'n kanjer op het veld zou ik ook aanmoedigen!
en de buikpijn word erger
heb net uit woede mn hele buitenboel staan soppen inclusief gallerijvloer!
schoonmoederverhalen en dr verhalen over die stinkkerel! Misschien nog een laatste poging om een geboortekaartje te bemachtigen voor die teef :[... maar sas houdt voet bij stuk
Marije(Jezz): ennuh....hoe was de terugkomt van je mannetje?? Lekker genieten meis ook jouw gun ik dat geluk(f)! Je bent een kanje zo alleen zo lang met je mannetje
Btw Die van mij is weer zielig joh
oooh ik heb echt zo'n mooie wieg hé
Ik ben ondertussen 16 dagen overtijd.....1 nega test gehad en durf nie meer te testen
k mag op kosten van me mutti lekker positiekleding kopen
Gelijk heb je meid! Ik wou dat die van mij hier op de bank lag. Helaas niet
. Zie 'm pas 1 dec
heb net uit woede mn hele buitenboel staan soppen inclusief gallerijvloer!
wat lieffff! die forumfoto!
nick in sintstemminglieffff
Want dat lijkt me helemaal te gek en wil dat ook gaan doen en zwangerschapszwemmen lijkt me ook vette shit
zon klootviool aan vast die je dan ook maar voor lief MOET nemen
de nacht door te gaan
maar ben echt moe
Sabrien: genieten van Tom zeker! Het is je gegund meis
Je bent een kanje zo alleen zo lang met je mannetje
pff ik heb baaldag, kan nog steeds niet nr de wc, en de buikpijn word erger, ik hou ook vocht vast, kwam me toch met een dikke kop uit bed hahaah...
hele ochtend hebben rené en ik lekker met de 3 kids aan de keukentafel geknutseld ze doen mee aan 2 sintacties en moesten een schoentje kleuren en knippen en plakken
daarna hebben rené en ik creatief een berg deeg gemaakt en staan er nu pepernootjes in de oven
de andere kilo deeg gaan we zo verwerken tot speculaaspoppen die ze gaan versieren
Nice belly!!! Belle
zo frietjes eten
dat valt me het meest tegen van mn zwangerschap,mn nachtrust!Ik slaap al maanden verrot joh
Hij doet net als een ervaren vent
Gaat wel goed ! alleen ben erg moe de afgelopen dagen...
Dus ga lekker vroeg naar bed !
Hoe is het met jou en je meisje ?