Partyflock

Forumonderwerp · 775236

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

De Rotterdamse politie plaatst deze maand maximaal tweehonderd foto's van voetbalvandalen op het internet. Het gaat om personen die vorige maand betrokken waren bij rellen rond de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax.

De politie hoopt daardoor tips te krijgen om de relschoppers te kunnen oppakken. Voordat de foto's openbaar worden, krijgen eerst andere korpsen in Nederland het beeldmateriaal. Wie over twee weken nog niet is gevonden, komt met zijn portret op internet. De foto's zijn afkomstig van de videobeelden die de politie van de rellen heeft gemaakt.

Achthonderd Ajax-supporters sloopten zondag 17 april een trein op weg naar het voetbalstadion De Kuip in Rotterdam. Daarop besloot burgemeester van Rotterdam Ivo Opstelten dat de Ajax-fans het Feyenoordstadion niet in mochten.

Na afloop van de wedstrijd bevonden zich nog steeds Ajax-supporters op het station bij De Kuip. De politie en de Mobiele Eenheid kregen de aanhangers van Feyenoord en Ajax met moeite uit elkaar. Bij de rellen raakten acht agenten gewond.

------------------------------------

Mag dit zomaar?? Dag dat er ook zo iets bestond als privacy? :S
laatste aanpassing
er schiet me ineens wat te binnen maar ik zal verstandig zijn :x
vind een trap tegen een me voertuig trouwens wel anders dan dat je met weet ik hoeveel man 5 me ers probeerd dood te gooien :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 19:00:
een echte supporter houdt zich bezig met t voetbal en steunt ze tijdens de wedstrijd.. deze supporters zijn geen echte supporters.. die gaan naar wedstrijden om t voor andere te verneuken..

Daarom moeten ze niet nog een kans krijgen het te blijven verneuken :no:
Dus een slecht idee vind ik het niet...
Moeten ze er maar eens beter over na gaan denken hoor! :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 19:37:
mogen ze ook adressen en fotos van pedofielen op het net zetten van mij
maar dan is ineens de privacy wet van toepassing
krom of niet ?

Inderdaad... nu ik dit zo lees ben ik me weer eens bewust van mijn weer tegenstrijdige gevoelens...

*flits*
ik maak me niet druk ben al bekend !!!!toen der tijd had ik al een lul van de cid aan de deur!!!je staat in de top 10 van meest overlastgevende hooligans van feyenoord!!
Gooi dr maar op hoor :jaja:

Moet je maar niet lopen rellen, dan is je privacy ook weg :)
dat kunnen ze gewoon niet maken om foto's van verdachten op internet te zetten...Is gewoon in strijd met de wet.....

Maar ja....bij voetbalsupporters kan het dan ineens weer wel......Beetje vreemd.....
ach wijn zijn volgens de politie erger dan verkrachters, pedofielen en terroristen !!!

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 mei 2005 om 20:17:
*flits*

jij met je flits je was net op TV reneetje ;)

gaat nergens meer over, je gooit een steen uit frustratie en joligheid en je word in Nederland gelijk gebrandmerkt!!

Wat een kansloos gedoe zeg!!

Ik op tv.........:)

Uitspraak van wauze leen wlf ! op donderdag 12 mei 2005 om 20:18:
de cid aan de deur!!!je staat in de top 10 van meest overlastgevende hooligans van feyenoord!!

niet eens door de deur ?
mazzelaar :yes:
ben er uiteraard ook tegen maar ze plaatsen geen foto's van personen die al veroordeeld zijn. dat is het verschil..

we zijn voetbal terroristen
ja, naja, de meeste hebben een mooi petje en sjaatje om, ik vind dat ze iedereen , ook de winkeldiefjes en andere grappemakers lekekr op de foto in de etalage moeten zetten, eerst een tikkie denken en dan doen he...

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 mei 2005 om 20:27:
Ik op tv.........

jij ja:yes: op het 8 uur journaal :yes:

Foto's van hooligans op internet
ROTTERDAM De Rotterdamse politie gaat binnenkort 200 foto's van relschoppers op internet zetten. Daarmee wil de politie proberen te achterhalen wie de aanstichters zijn geweest van de rellen rond Feyenoord-Ajax op 17 april.

De foto's worden eerst verspreid over andere korpsen, maar daarna zijn ze voor iedereen te zien. Volgens de politie is het publiceren van foto's in dit geval niet strijdig met de privacy-wetgeving.

Het gaat om een zaak waarbij extreem veel geweld tegen de politie gebruikt is. Bovendien zijn alle andere manieren om de identiteit van de aanstichters te achterhalen uitgeput, zegt de politie.

deleted
laatste aanpassing

24 maanden.....:/ en hoe hoge boete??

deleted
laatste aanpassing

tsssssssssssssss................

ach ja komen we ook wel weer boven op toch ;)

geen grappen zijn dat idd! maarja laiv is hard foor un hoeliken

Snap nog steeds niet hoe de knvb nu een boet kan geven!!!

slaat nergens op.................Als je iets gedaan hebt en je wordt gestraft ok, maar dit is buiten proporties!!

:jaja:

Gaat helemaal nergens over

deleted ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 20:40:
450 euros en komt nog eens 61 euros bij voor de deurwaarder en dan ook nog eens moeten voorkomen voor opelijke geweldpleging

alsof ze niets te doen hebben die lui :x

Ambtenaren in functie die haat ik.....

het zijn fucking junkies of praat ik....

maar op het nieuws zegge ze trouwens dat het foto's zijn die door politie mensen gemaakt zijn nou das mooi BULLSHIT want de foto's die op nieuws langs kwamen zijn niet van politie maar stonden op een Feyenoord site :/

aaah joh ze hebben de mijne ook op flock enzo gezet is praktisch hetzelfde :d
relfoto's op een eigen site zetten? n beetje dom zou maxima zeggen...:D

dat soort foto's zijn al snel REL foto's natuulek!!

hek zoveel veroorzaakt dan?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 12 mei 2005 om 21:19:
dat soort foto's zijn al snel REL foto's natuulek!!

de foto's die langs kwamen waren van de neusjes ;)

en dan hebbe ze het over rotterdamse hooligans :s:/

Ze hebben gewoon niks beters te doen, en daarom flikkere ze het maar op het internet, omdat ze het zelf niet weten:s Best zielig

:jaja:

Probleem
De politie kampt met het probleem dat de identiteit van veel relschoppers niet bekend is. Gehoopt wordt dat veel hooligans zichzelf melden om te voorkomen dat hun foto op internet komt.

(renee meld je aan ik heb je herkend en neem kev ok meej) ;)
laatste aanpassing

saaaang

het is rené met 1 streepje op de laatste ENKELE E!!!!!

:)

its rieneee
Liever taakstraf dan dan een vette boete :-/

Ben benieuwd of ze wachten tot ze het geld van het nieuwe seizoen binnen hebben en dan de stadionverboden geven, hebben ze wel extra $$... Maar zo slim zijn ze (gelukkig) niet denk :-)

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/05_mei/12/binnenland/0512_1630_hooligans_op_internet.xml

meer derover en videobeeld helaas is dit niet die van de NOS

liever nie gepakt dag je daarvan

Tuurlijk ze geven zich zo aan:S Wat denken hun nou..:s Dat iedereen spijt krijg en allemaal naar het bureau komt om te zeggen dat ze dat gedaan hebben:s

het nieuws van 22.00 moet je strax maar kijken zal strax wel weer de beelden van komen maar de foto's die ik gezien heb in nieuws zijn dus echt van een website geplukt en NIET van politie zelf ;)

je ligt er wel een beetje wakker van boef