Partyflock

Forumonderwerp · 775236

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
De Rotterdamse politie plaatst deze maand maximaal tweehonderd foto's van voetbalvandalen op het internet. Het gaat om personen die vorige maand betrokken waren bij rellen rond de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax.

De politie hoopt daardoor tips te krijgen om de relschoppers te kunnen oppakken. Voordat de foto's openbaar worden, krijgen eerst andere korpsen in Nederland het beeldmateriaal. Wie over twee weken nog niet is gevonden, komt met zijn portret op internet. De foto's zijn afkomstig van de videobeelden die de politie van de rellen heeft gemaakt.

Achthonderd Ajax-supporters sloopten zondag 17 april een trein op weg naar het voetbalstadion De Kuip in Rotterdam. Daarop besloot burgemeester van Rotterdam Ivo Opstelten dat de Ajax-fans het Feyenoordstadion niet in mochten.

Na afloop van de wedstrijd bevonden zich nog steeds Ajax-supporters op het station bij De Kuip. De politie en de Mobiele Eenheid kregen de aanhangers van Feyenoord en Ajax met moeite uit elkaar. Bij de rellen raakten acht agenten gewond.

------------------------------------

Mag dit zomaar?? Dag dat er ook zo iets bestond als privacy? :S
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De creatyfuslijer op woensdag 18 mei 2005 om 12:13:
ENOQISER... pis in je panty !!!!!!!!!!laatste aanpassing 18 mei 2005 12:14

Hij pist wel in zijn panty als "de joodjes" weer voor hem staan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De creatyfuslijer op woensdag 18 mei 2005 om 12:13:
Zondag 8 augustus 2004 heeft een man, tijdens de voetbalwedstrijd Ajax - FC Utrecht die ging om de Johan Cruijff Schaal, een fles naar het hoofd van een supporterbegeleider gegooid. De politie wil graag weten wie de flessengooier, aan de hand van de getoonde foto’s, (her)kent. Een opvallend detail van de man is de tatoeage op zijn rechterarm.

Ik ken die gast ook, maar dan alleen van gezicht.
Waarschuw beheerder
Hij pist wel in zijn panty als "de joodjes" weer voor hem staan

(K)

Waarschuw beheerder
maar om even bot te komen, ja ik vind het een goede zaak :yes:

Waarschuw beheerder
ouwehoeren we hadden het er toch over dat kakkerlakken erop staan? Dan is het een goede zaak :yes:
Waarschuw beheerder
is ook slecht, bij ons is het al vaker gebeurd

Waarschuw beheerder
ach ik moet wel zeggen dat ik dit kan waarderen. Op de dag en de dag erna had heel nederland (met name de media) het erover dat de Ajax aanhang dit en ajax aanhang dat en blablabla. Tot nu toe zijn er alleen maar feyenoord aanhangers opgepakt en geen ajax aanhang!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we weeeeeeeeer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 15:51:
Gaan we weeeeeeeeer...

:bier: :smoke:
Waarschuw beheerder
Het is gewoon triest of het nou fotos zijn van joden, Feyenoorders of Emmen Lunatics.
Van veelplegers die vele malen winkeldiefstallen plegen mogen geen fotos opgehangen worden. Zelfs na de moord op van Gogh was er een hele heisa of er nou wel of geen balkje voor die knaker zn ogen geplaatst moest worden.

Maar als het om voetbalsuporters gaat worden er zonder pardon maar fotos in de media geplaatst, ookal gaat het dalijk om een meerendeel wat bestaat uit meelopers die geen ene ruk gedaan hebben, en in het niets vallen bij andere misdaden die veel vaker voorkomen.

Hai Hai
Waarschuw beheerder
ben het eens met een kakkie

best raar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jacobus op woensdag 18 mei 2005 om 15:59:
Het is gewoon triest of het nou fotos zijn van joden, Feyenoorders of Emmen Lunatics.
Van veelplegers die vele malen winkeldiefstallen plegen mogen geen fotos opgehangen worden. Zelfs na de moord op van Gogh was er een hele heisa of er nou wel of geen balkje voor die knaker zn ogen geplaatst moest worden.

Maar als het om voetbalsuporters gaat worden er zonder pardon maar fotos in de media geplaatst, ookal gaat het dalijk om een meerendeel wat bestaat uit meelopers die geen ene ruk gedaan hebben, en in het niets vallen bij andere misdaden die veel vaker voorkomen.

Hai Hai

En spijtig genoeg:

Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 mei 2005 om 16:02:
ben het eens met een kakkie

best raar

Ben ik het hier ook mee eens.

Waarschuw beheerder
maar miss naief ... maar kan daar niets tegen gedaan worden dan ??? geen advocaat ???

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
:/ onder het mom van ???
Waarschuw beheerder
schijt aan voetbalsupporters

grootste criminelen van het land

dat mom :yes:

Waarschuw beheerder
schijt aan wat er gezegd wordt ... je hebt volgens mij rechten wie of wat je ook bent of uitvreet :/

daarom snap ik niet dat een advocaat hooligans niet in bescherming zou kunnen nemen :/
Waarschuw beheerder
Is moeilijker dan je denkt hoor, heb zelf ook wel is wat gehad en tja je bent opgepakt bij rellen dus altijd schuldig in justitie hun ogen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 mei 2005 om 16:42:
opgepakt bij rellen dus altijd schuldig

dat is risico van het vak ... maar daarmee vervallen je rechten niet :/

is er al navraag gedaan dan ? zal toch wel ???

Waarschuw beheerder
de tering wat een kut land ook :/

Waarschuw beheerder
krom... krommer... nederland

Waarschuw beheerder
yep :D .. lekkere uitglijder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 16:44:
opgepakt bij rellen dus altijd schuldig

nog niet eens opgepakt,en al schuldig bevonden door die fotoos....das nog veel erger..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 mei 2005 om 18:13:
nog niet eens opgepakt,en al schuldig bevonden

daarom kan ik er ook met mijn pet niet bij dat er niets is wat je er tegen kan doen :/

zelfs een idiote fietsenstelende junk op foto heeft volgens mij recht op privacy :/ over pedo's maar niet te beginnen :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 18:22:
over pedo's maar niet te beginnen

ik zeg sowieso ophangen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 mei 2005 om 18:30:
ik zeg sowieso ophangen

dat sowieso ...

maar da's een ander verhaal :)

maar ik zal wel te simpel zijn om niet te kunnen snappen dat je niets kan doen tegen het publiceren van die foto's :/
Waarschuw beheerder
En terecht!Laten we hopen dat ze allemaal gepakt worden...Stelletje criminelen(ik heb het overigens niet over de voetbalsupporters die gewoon naar het voetbal gaan om hun club te steunen).
Waarschuw beheerder
jah en hoolies steunen hun club niet?

je weet niet waar je over praat joh
Waarschuw beheerder
Natuurlijk steunen die hun club ook,en vaak zijn ze nog het fanatiekst ook.Maar het is gewoon een feit dat het een stelletje criminelen zijn die voor veel onrust en problemen zorgen rond het voetbal.Dan is het toch gewoon terecht dat er wordt gezocht naar de daders????Ze slopen een trein,ze gooien stenen naar de politie en dan vinden ze het raar dat ze achteraf worden gezocht:S.Je neemt toch gewoon een risico als je meedoet aan dit soort wangedrag?
Of heb ik het nou verkeerd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fantasy* op woensdag 18 mei 2005 om 18:58:
Maar het is gewoon een feit dat het een stelletje criminelen zijn

Samir A, Mohammed B t/m Z zijn crimineel.. Je weet echt NIET waar je over praat..
Waarschuw beheerder
donateur
Fantasy, ga fietsen stelen in het park ofzo %-)

Je hebt het opzeker verkeerd ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op woensdag 18 mei 2005 om 18:58:
Je neemt toch gewoon een risico als je meedoet aan dit soort wangedrag?
Of heb ik het nou verkeerd?

gaat hier denk ik ook niet eens zo zeer over risico ... denk dat ze zich daar van bewust zijn ... wat ik het criminele hier aan vind .. is dat er geen rechten zijn om jezelf te beschermen als hooligan zijnde ivm het plaatsen van zo een smoelenboek op inet :/

Waarschuw beheerder
:x watskeburt

Waarschuw beheerder
het probleem is dus zo dat voetbal criminelen worden op gepakt omdat een kleine vergrijpen doen.

en gasten zoals samir a die al plannen hebben liggen om dingen op te blazen lekker vrij laten gaan dat is pas krom allemaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
knvb en justitie, de geKKte!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Smoelenboek B)

Whatever, neem een park, staat vast wel ergens een fiets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 mei 2005 om 19:02:
Vondelpark?

amstelpark .. daar hebben ze nog een grote kinderspeeltuin