Partyflock

Forumonderwerp · 775149
1 volger · 155492x bekeken

Waarschuw beheerder
Houden jullie ook allemaal van Wimsiee?
Waarschuw beheerder
Heb geen bal..
Nog meer mensen die niks te doen hebbe vanmiddag?
Zal wel is rond gaan vragen.
bob,thom,mtijn en davy kunne ni.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weinig reactie.
Vanavond 18.30 de ham maar doen dan.
Dan kunnen er ook wa meer mensen
Potje balle enzo
Artiest {SHOWLIST artist 162520, 74947}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W ! M P ! E op woensdag 15 april 2009 om 06:50:
doe mij dat maar! ben blij als ik daarvan de 10% haal

Anders ik wel,
Zag hem overigens wel weer scoren vandeweek tijdens een invalbeurd, is z'n 2e al in 2 wedtrijden achela ofzo toch?
Vnaaf zaalvoetballen, ja met die weer ja, dus ik kan niet..
(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W ! M P ! E op woensdag 15 april 2009 om 12:23:
Weinig reactie.
Vanavond 18.30 de ham maar doen dan.
Dan kunnen er ook wa meer mensen
Potje balle enzo

ik kom ook wel effe langs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pinass op woensdag 15 april 2009 om 14:15:
ik kom ook wel effe langs

hoef jij niet te knallen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van W ! M P ! E op woensdag 15 april 2009 om 12:23:
Vanavond 18.30 de ham maar doen dan

da kan nog us goed zijn:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQiNhO op woensdag 15 april 2009 om 15:19:
hoef jij niet te knallen?

absoluut ma daarna rij ik wel door:P uurtje of 8 half 9 ga mee dan!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook wel aanwazig denk ik, moet ik een balletje mee roggelen?

Waarschuw beheerder
De nieuwe Rafael Nadal is opgestaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 17:00:

aanwezig.. losah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2009 om 17:00:

gij meug ni klage voor de 1ste x

wil vanaaf wel moet bob alleen wel rijden..

Waarschuw beheerder
nog meer mensen die naar de ham gaan dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van W ! M P ! E op woensdag 15 april 2009 om 17:25:
gij meug ni klage voor de 1ste x

jammer dat gydo zn service klote is
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan niet moet ons pap helpen

Waarschuw beheerder
was echt Kak vet

Waarschuw beheerder
bob bus gehaald?
Waarschuw beheerder
donateur
morgen meneer KAK poffen

net gehaald band lek geschoten hij moest wel stoppen!

Brian da bOi!

Echt G-O-L-F driver JwZ elf met die bil door de helf
Waarschuw beheerder
Mtijn.Half3benik thuis.
ff tennies spielen. mis nog 2 erbij ff dubbele.
We kunne mis betere mixxe :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben kwart over 2 klaar wil wel mee doen
Waarschuw beheerder
donateur
AFFERDEN - Een met eieren gelande vrachtwagen is woensdagavond rond negen uur gekanteld op de Maas en Waalweg ter hoogte van Afferden. Beide rijbanen zijn afgesloten. De chauffeur is volgens de politie ongedeerd.

De vrachtwagen is volgens de politie mogelijk in de berm verzeild geraakt en vervolgens gekanteld waardoor de lading met vele duizenden eieren op het wegdek terecht is gekomen. De ravage was in ieder geval zo groot dat de politie de Maas en Waalweg in verband met opruimingswerkzaamheden in beide richtingen afsloot.

respect!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W ! M P ! E op donderdag 16 april 2009 om 09:38:
Mtijn.Half3benik thuis.

Ich bin dabei
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gjuwdow op donderdag 16 april 2009 om 10:26:
AFFERDEN - Een met eieren gelande vrachtwagen is woensdagavond rond negen uur gekanteld op de Maas en Waalweg ter hoogte van Afferden. Beide rijbanen zijn afgesloten. De chauffeur is volgens de politie ongedeerd.

De vrachtwagen is volgens de politie mogelijk in de berm verzeild geraakt en vervolgens gekanteld waardoor de lading met vele duizenden eieren op het wegdek terecht is gekomen. De ravage was in ieder geval zo groot dat de politie de Maas en Waalweg in verband met opruimingswerkzaamheden in beide richtingen afsloot.

reden wij gister lansg op toen we terug kwame avn de ham
waar het trouwens KK gezellig was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van W ! M P ! E op donderdag 16 april 2009 om 09:38:
Mtijn.Half3benik thuis.
We kunne mis betere mixxe

tjow
Waarschuw beheerder
B E N - J I J - B E S C H I K B A A R - A L S - M O D E L - V O O R - O P D R A C H T W E R K - ?

J O U W - P E R S O O N L I J K E - S E L E C T I E C O D E - I S - : - B R I G I T 1 6 0 4

W e g e n s - j e - l o o k s - e n - j e - u i t s t r a l i n g - b e n - j e - v a n d a a g - g e s e l e c t e e r d - d o o r -

d e - G r o o t s t e - F o t o s t u d i o - v a n - d e - B e n e l u x .

G a - s n e l - n a a r - : f o t o p s e s s i e . c o m / s e l e c t i e (spaties + p verwijderen)

e n - v u l - j o u w - p e r s o o n l i j k e - s e l e c t i e c o d e - i n - e n - m a a k - k a n s - o p - e e n - f o t o s h o o t - m e t - 7 5 % - k o r t i n g

d a t - i s - e e n - k o r t i n g - v a n - m a a r - l i e f s t - 3 2 5 - e u r o.

anders krijg je ff zo'n pf-bericht
Waarschuw beheerder
donateur
hadde jowu fotos zeker nog nie gezien;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MaQiNhO op donderdag 16 april 2009 om 16:09:

ik een half jaar geleden ofso ook,
degene die dit stuurt wordt elke keer gebanned:P

tis een spammert

Waarschuw beheerder
geile shizzle
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQiNhO op donderdag 16 april 2009 om 16:09:

Kreeg ik n maand of wat geleden.. :lol:

Waarschuw beheerder
Aan de carnavalsverenigingen in onze gemeente

Dreumel 12 april 2009

Betreft: Boerentrekdriekamp

Beste carnavalsvierders,

Jullie hebben jezelf dit voorjaar ingeschreven voor deelname aan een of meer van de optochten in de gemeente, en waarschijnlijk is dit succesvol verlopen. Jullie hebben veel plezier gehad met samen bouwen en samen feesten. Jammer dat je dan weer een heel jaar moet wachten tot de volgende carnaval!

Zou het niet leuk zijn om midden in de zomer ook nog iets met elkaar te ondernemen? Misschien hebben wij daar een goed aanknopingspunt voor. Wij zijn enthousiaste leden van ZLTO, organisatie van boeren en tuinders, betrokken bij de organisatie van de oogstdagen, een evenement op 8 en 9 augustus midden in het veld bij Beneden Leeuwen. Rondom een grote feesttent, waar het varken aan het spit draait, waar een pilsje in de buurt is, zijn er activiteiten zoals een streekmarkt, een landbouwbeurs, NK hooien, etc. De laatste jaren met duizenden (!) bezoekers. Een nieuw onderdeel daarbij zal zijn de boerentrekdriekamp. Dit is een wedstrijdsport in teamverband met ca 20 teams, met de onderdelen touwtrekken (team tegen team), trekker-touwtrekken (tegen een tractor!) en wagenmennen (behendigheid met trekken en duwen van een boerenwagen). Het gaat hierbij niet alleen om kracht, maar zeker ook om strategie en teamwerk. De boerentrekdriekamp vindt plaats op zaterdagmiddag 8 augustus van 16.00 tot 20.00 uur. Aansluitend is het feestavond in de tent met diverse live-artiesten.

Wij bieden de deelnemers sportieve competitie, uitdagende krachtmeting en gezelligheid. Een team bestaat uit 8 personen, plus eventuele reserves. Inschrijven kost 10 euro per team, voor dit bedrag krijg je op de sportmiddag 8 consumptiebonnen terug, die in de tent besteed kunnen worden. Daarnaast is er een prijzenpot, voor de winnaar 100 consumptiebonnen twv 1,50 of 100 euro contant, voor de tweede 50 bonnen of 50 euro en voor de derde plek 25 bonnen of 25 euro.

Zijn jullie uitgedaagd om je krachten met andere groepen te meten? Neem contact op met Jack van den Heijkant, dreumel.tom@agroweb.nl voor 15 mei a.s.
Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd en zie uit naar een sportieve competitie!

Met vriendelijke groet,

ZLTO West Maas en Waal.
J. vd Heijkant
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet ben lelijk

Waarschuw beheerder
Zou het niet leuk zijn om midden in de zomer ook nog iets met elkaar te ondernemen? Misschien hebben wij daar een goed aanknopingspunt voor. Wij zijn enthousiaste leden van ZLTO, organisatie van boeren en tuinders, betrokken bij de organisatie van de oogstdagen, een evenement op 8 en 9 augustus midden in het veld bij Beneden Leeuwen. Rondom een grote feesttent, waar het varken aan het spit draait, waar een pilsje in de buurt is, zijn er activiteiten zoals een streekmarkt, een landbouwbeurs, NK hooien, etc. De laatste jaren met duizenden (!) bezoekers. Een nieuw onderdeel daarbij zal zijn de boerentrekdriekamp. Dit is een wedstrijdsport in teamverband met ca 20 teams, met de onderdelen touwtrekken (team tegen team), trekker-touwtrekken (tegen een tractor!) en wagenmennen (behendigheid met trekken en duwen van een boerenwagen). Het gaat hierbij niet alleen om kracht, maar zeker ook om strategie en teamwerk. De boerentrekdriekamp vindt plaats op zaterdagmiddag 8 augustus van 16.00 tot 20.00 uur. Aansluitend is het feestavond in de tent met diverse live-artiesten.

Wij bieden de deelnemers sportieve competitie, uitdagende krachtmeting en gezelligheid. Een team bestaat uit 8 personen, plus eventuele reserves. Inschrijven kost 10 euro per team, voor dit bedrag krijg je op de sportmiddag 8 consumptiebonnen terug, die in de tent besteed kunnen worden. Daarnaast is er een prijzenpot, voor de winnaar 100 consumptiebonnen twv 1,50 of 100 euro contant, voor de tweede 50 bonnen of 50 euro en voor de derde plek 25 bonnen of 25 euro.

Belangrijkste stukje;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 april 2009 om 17:33:
het niet leuk zijn om midden in de zomer ook nog iets met elkaar te ondernemen?

ja bier drinken
Waarschuw beheerder
donateur
van harte Gaydo!
Waarschuw beheerder
donateur
ja giedow, gefeliciflapstaart
Waarschuw beheerder
donateur
willem tennissen?

Waarschuw beheerder
iemand morge potje ballen?
Waarschuw beheerder
ik heb vanmiddag om 4uur al wedstrijd in de planning staan
Waarschuw beheerder
donateur
kom op jonges laat het niet versloeber hier
Waarschuw beheerder
donateur
Boeruh!!! Boeruh!!! BOERUH

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .r.0b!nh0 op zondag 19 april 2009 om 17:56:
Boeruh!!! Boeruh!!! BOERUH

Waarschuw beheerder
ze staan nog steeds onder ajax:D

Waarschuw beheerder
Vanavond iemand zin om een potje te ballen op de ham?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 12:40:
Vanavond iemand zin om een potje te ballen op de ham?

da nooooit meer
fakking KK
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat ajax zo een wanprestatie afleverde gister anders was het zondag nog spanennd geweest..

Hoelaa moet je voetballe wimpie?