bob die vriendin van jou smst de hele nacht door:
En ik moest vanmiddag zelf naar je toekomen en dat heb ik gedaan. Ik heb gevraagd of we konden praten en jij zei "nee" dus ik ga geen moeite meer doen
Nee want ik laat me niet voor 1 keer neuken. Dus gr karin
Nee daar doe ik dus niet aan. Ik wil niets meer met je te maken hebben als je zo gaat doen
Ik doe er niet moeilijk over maar ik ga alleen bij elkaar thuis vrijen en nergens anders. Ik wil je dan eerst beter leren kennen. Sms ff trug
Ik vind het niet normaal dat je mijn teringhoer noemt. Ik ben helemaal over de rooie. Sms ff trug
Ik ben vandaag naar je toegekomen. Kom morgen maar naar mij toe. Dan kun je gelijk zeggen wat je voelt goed? Ik ben 11.45 uur uit. Sms ff trug gr karin
Ik hoor nog wel van je of je me morgen komt zoeken. Kunnen we onder 4 ogen praten. Ik heb van 10.00 tot 10.15uur pauze. Laat ff weten. Sms trug kus karin
Sgat kom je morgen dan naar me toe? Ik ben vandaag bij jou geweest. Ik ben tot kwart voor twaalf op school. Ik hoor het wel van je.Hvj xxx karin
Ik vind jou super leuk sgat maar jouw vrienden vinden mij niet goed bij jou staan. Ik wil niet dat jij ruzie krijgt met je vrienden dankzij mij. Xxx karin
Sorry hoor. Ik trap er niet meer in. Jij zei gister tegen mij terinhghoer en dat pik ik niet. Sms ff trug of kom morgen tussen 10.00 en 10.15 naar mij. Gr karin
Ik wil met jou graag in contact komen. Ik wil met jou praten. Ik vind je echt een lekker ding. Dus kom maar naar me toe vandaag als je dat ook wilt.xx karin
Ik denk dat jullie mij voor het lapje houden met die karin van jullie, want na de laatste 6 smsjes heb ik niks meer terug gestuurd