voor de origanals deze topic 11!!!!
mc vuist
Want jullie weten dat er 500 man staan mochten jullie komen....
Ondertussen is er al veel gebeurd waar jullie ons van verdenken.....
en om wraak schreeuwen.....
Dat was B'wijk, neutraal terrein...
vuist
het was zeker een goede aktie van ado en zeker tof dat ze 2 jongens van ons van feyenoord hebben geholpen die wereden belaagd door een man of 80 van de joodjes
dus tja was wel gezellig maar niet wat ik ervan verwacht had
Ja want daar draaien ze geen HC he Carlo, en als je niet naar HC luistert ben je maar een homo....
Lloret mag je daar nog wel in boven je 30ste !!
ben je dan niet een klein beetje blijven hangen
zat het hele weekend tussen de duitsers
Gabber ben je niet voor even, maar heel je leven !
am*dam heeft ook nooit echte gabber gekend
heb nog wel een een Megarave meegemaakt in de E-hal, waar op 1/5 deel van de hal een geluidwerend gordijn / doek hing en zo was er een mellowgedeelte gemaakt
Is ook maar 1 keer zo geweest
Vroeger toen die reuzenbaby nog voor feyenoord was kwam die weleens in de energiehal.
Tot hij plots op dat feestje was met die doeken (megarave?) waar 1/5 van de energiehal werd omgedoopt tot nichtenmellowhousearea. Daar was hij zo van onder de indruk en voeg zich af waar de muziek nou vandaan kwam. Dj JEan vertelde hem, ''dit is nou de 020 sound, die draai ik altijd in 020 en de it.''
Sindsdien is die reuzenbaby ook maar voor 020 geworden en hangt hij de homo uit.
nichten-boefje
Het gruwlijkste wat ik daar ooit heb meegemaakt was bij een new-years rave in....? heel Rotterdam was bedekt met een laag ijs, liepen daar s´middags al te glijden door het centrum... ik ging als 1 van de laatste naar buiten sóchtends door een zijuitgang, allemaal mafketels helemaal kort, en na mij komt zo´n figuur van die EO-bus zet 1 stap buiten glijdt letterlijk de lucht in... komt op zijn kop terrecht en brak volgens mij zijn nek op 3 plaatsen!!!
en dat terwijl er 6000 man voor hem naar buiten waren gegaan kort als de keeeeeeenke en nix aan het handje!
Sindsdien geloof ik niet meer!!!
Of willen gaan zitten terwijl er geen stoel is
Het gruwlijkste wat ik daar ooit heb meegemaakt was bij een new-years rave in....? heel Rotterdam was bedekt met een laag ijs, liepen daar s´middags al te glijden door het centrum... ik ging als 1 van de laatste naar buiten sóchtends door een zijuitgang, allemaal mafketels helemaal kort, en na mij komt zo´n figuur van die EO-bus zet 1 stap buiten glijdt letterlijk de lucht in... komt op zijn kop terrecht en brak volgens mij zijn nek op 3 plaatsen!!!
Of dat je zo n grote ijzeren knijper hebt en ik de fun voor conducteur gaat spelen
Het gruwlijkste wat ik daar ooit heb meegemaakt was bij een new-years rave in....?
Of willen gaan zitten terwijl er geen stoel is
Wat voor ervaring dan?
gewoon lekker zuipen
Bijna dood, hadden ze op Kreta in me zuipen gegooid, afgevoerd met ambulance en paar uur in het ziekenhuis gelegen, maar gelukkig was Max bij ma.
he gek hoe is tie
belgie sportpaleis ruleeeees!!!!!!!!!!!!!!
kleinste heb ook met een steen de oudste een gat in ze hoofde gegooid...en toen was die bijna 4
alleen kwam de wlf expres niet verder dan grijpskraag!!
Nee, jezelf profileren, als Ajax hooligan op een party site, en alles wat maar met Feyenoord of Rotterdam te maken heeft, afzeiken, dan ben je pas gek .
Jawel er waren er maar 3 echt 'beschadigd' maar goed, we zaten te slapen en konden geen zak tegen jullie inbrengen.
feyenoord is net ff een maatje te groot.
ik houd echter wel in mijn achterhoofd dat jullie naar ons kwamen met een grotere en sterkere groep dan naar PSV..... dus zo zekr van jullie zaak waren jullie niet
eerlijk is eerlijk, dit was 1 van de sterkste groepen die jullie konden vormen! waar of niet?
eerlijk is eerlijk, dit was 1 van de sterkste groepen die jullie konden vormen! waar of niet?
je wordt te oud man
was je naar Jean geweest opt plein? met al die studenten! geweldig
bier voor een euro
gueus hoes back