hahahaha.....nee...liever van PRDV...of uberhaupt ambtenaar....hoef ik niet te werken en verdien ik toch een centje...of filosoof....dan kan ik denken en nog meer onzin uitkramen...ach..who cares...
Ik roep niet dat ik goed ben. IQ heeft vooral te maken met logisch nadenken.
Wat ik zelf belangrijken vind is EQ.
Idd is ook je EQ belangrijk hebt, maar als je niet logisch kunt denken, is ook je EQ laag, want je hebt wel degelijk je (logische) denkvermogen nodig om om te gaan met emoties van jezelf en anderen, je goed uit te drukken en je ideeen aan anderen duidelijk te maken. Zonder een normaal IQ kun je onmogelijk goed scoren bij een EQ test.
Mijn score van IQ testen liggen op het universitair niveau. Zowat altijd boven de 140.
Maar dat boeit mij eigenlijk niet zoveel. Ik ben van plan Hovenier te worden, dus een dikke studie zit er voor mij toch niet in 'K voel me niet zo thuis op die hogere opleidingen (heb er 2 geprobeerd). De beroepen die je ermee kan bekleden staan me allemaal niet aan. Dus ik ga gewoon lekker werken, dat past het beste bij me.
als je de kubus in elkaar vouwt staan de 4 en 7 in geen enkel opzicht evenredig zoals het opengevouwen plaatje weergeeft...post hem anders hier, dan zullen we het horen van meerdere
Jawel hoor, de kubus klopt gewoon. Plaatje 2 is echt de goede.
Gezien het commentaar hier dat het niet zou kunnen, heb ik zelf de kubus nagetekend, uitgeknipt en in elkaar gevouwd. En ja hoor, het klopt gewoon.