Partyflock

Forumonderwerp · 774836

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Welke (inter)nationale hardtechno DJs zou je graag op een volgende Innovate willen zien? :)

We zijn bezig om eind van 't jaar een dikke Innovate te plannen, word iets unieks voor nederlandse begrippen!

Zou graag van iedereen een Top10 ontvangen. Je kan deze sturen aan: info@2-dance.com

Alle ingezonden Top10's zullen serieus genomen worden en hieruit zal deels de line-up worden samengesteld.

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
wittekind wittekind wittekind wittekind

Waarschuw beheerder
kvitta mixed die jaren 80 plaatjes door ze set heen hoor.. hij gebruikt die bootlegs niet... die bootlegs zijn trouwens ook 3 x kut, wat traag en kk beat
Waarschuw beheerder
Daniel Leeflang

Artiest {SHOWLIST artist 45954, 17276}
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die zogenaamde live gemixte 80's nummers zijn gewoon platen die je kan kopen.check dit maar
http://data.recess.nl/audio/S/C/schranz019-a1.ram?fe6563120a17c9617b2428e9ae4f1099
http://data.recess.nl/audio/S/C/SCHRANZ024-a1.ram?fe6563120a17c9617b2428e9ae4f1099
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij mixt ze ook live, stond ernaast 7 mei. Vast niet allemaal, maar een hoop wel. :)

Waarschuw beheerder
donateur
't feest waar ik deze inzendingen voor nodig had zal naar alle waarschijnlijk eind oktober gaan plaats vinden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 17:34:
't feest waar ik deze inzendingen voor nodig had

dus je hebt je keuze al gemaakt jeroen ?? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Grotendeels wel ja ;)
Waarschuw beheerder
Rush
Frank Kvitta
Marco Remus
Pet Duo
DJ Amok
Viper XXL
Drama
Sven Wittekind
Obi
Weichentechnikk
Leo Laker
Ked

zou ik wel graag willen horen
Waarschuw beheerder
donateur
dj rush zou wel cool zijn ja :jaja:
Waarschuw beheerder
Op Awake in de Now & Wow in Januari mixte hij She's a maniac met the Whistle van Sven Wittekind, beide t orgineel!

boexje..volges mij mixede hij direct na she's a maniac..nog zo'n 80's plaat in whistle!! dat was volges mij wel live gemixed dus.. alleen jammer dat ie dat 28-01 te veel deed.!
Artiest JLM
Waarschuw beheerder
Weichentechnikk
Schrett
Leo Laker
Sven wittekind
Obi
Mhonolog
Frank Kvitta

Waarschuw beheerder
Schrett!
Waarschuw beheerder
Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk Weichentechnikk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 19:34:
Grotendeels wel ja

Droenez wie zou je zelf graag willen zien ? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Das een goeie! Ik ben zelf erg benieuwd naar Obi en Weichentechnikk & Waldhaus. En Firefox wil ik ook wel 's live horen. :)

Waarschuw beheerder
* bazz-dee
* obi
* pet-duo
* pauze
* trb
* andreas-kremer
* lars klein
* dave the drummer
* preach
* glen wilson
en niet te vergeten en waar
je zeker geen spijt van hebt is : dj harald-klozberg !!

mocht dit wat leuke ideeen zijn
voor 2-dance , mag ik dan een gastenlijst + 1 ?
hahaha...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 18:04:
Das een goeie! Ik ben zelf erg benieuwd naar Obi en Weichentechnikk & Waldhaus. En Firefox wil ik ook wel 's live horen

dus die staan wel op de line up O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ze worden alle 3 veel genoemd in de lijstjes, dus die kans is best groot ja. :)

Waarschuw beheerder
kan je niet een soort situatie schets geven hoe het misschein er uit gaat zien de line up O:)
( uiteraard onder voorbehoud )

Waarschuw beheerder
donateur
haha, dan kan jij voorlopig niet meer slapen denk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Arkus komt 23 september langs met Robert natus. ;)

Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/party/39862

dit bdoel je ?

hahahaha dit is TE gruwelijk ofnie ?
sorry dit kon ik ff niet laten !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
woooooooeeeeehoooooeeeee Obi en Weichentechnikk & Waldhaus komen ik weet zker waaaaaaaaaa vette shit vett shit ik weet het gewoon zker ze komen echt aaaaaaaaaaaaaaaahhhh fucking gruwlijk gewoon niet te geloven dat dit in nederland mag voorkomen we gaan weer lekker verwemd worden
Waarschuw beheerder
ik hoop dat iedereen er weer zal zijn zoals de vorige keer

trouwens jeroen.....ga je weer met een FUNCTION ONE system werken???en hoe is de puma dan? is dat beter dan het gele kasteel?groter kleiner gezzilerg??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
haha, Ribas is zeker van ze zaak! :D

In de Poema hebben ze al een erg dik geluidssysteem hangen, dus die avond (helaas) geen Funktion One denk. De poema is een coole lokatie! Qua capaciteit ongeveer even groot als 't Gele Kasteel, de lokatie is ondergronds en erg geschikt voor dit soort feestjes! :)

De editie waar we nu mee bezig zijn zal in een grotere lokatie plaats vinden met 3 zalen. 2 hardtechno zalen.
Waarschuw beheerder
gaat die lokatie wel ergenes midden in nederland komen dan jeroen? want zo meteen moet we allemaal helemaal naar nijmegen ofzo of ijselstijn...

en tuurlijk ben ik zker van me zaak ik weet tog wel dat je ons niet teleur zou stellen en ook al zou je hun niet nemen dan zou je vast wel iets anders nemen wat net zo goed is maar ik heb wel vertrouwen in jullie maak me geen zorgen....en i kbedoel je wilt zelf ook weichentechniek en waldaus zien of OBI en ze worden ook heel vaak genoemd dus ik neem aan dat je ons en jezelf natuurlijk wel tegemoet komt :) :) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Komt Invite ook nog een keertje draaien?? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Invite komt op de eerst volgende 'normale' techno avond. ;)

De nieuwe lokatie is voor jou niet veel verder Ribas, denk zelfs dichterbij. Is in ieder geval erg goed te bereiken, ook met het O.V. :)

En idd, die line-up komt wel goed! (6)
Waarschuw beheerder
hahhaha ok dan jeroen super man chil de bil :P:P:P:P:P :D :D :D zit er nou al naar uit te kijken
Waarschuw beheerder
haha die ribas is nieuwsgierig zeg :P

jeroen...check pb ;)

Waarschuw beheerder
teringgggg FIREFOX shitttttttttttttt... weichentechnikk shittttttttt wowwww mijn hart....

en plzzz laat schrett komen
Waarschuw beheerder
schrett is inderdaad wel leuk ja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 01:12:
De editie waar we nu mee bezig zijn zal in een grotere lokatie plaats vinden met 3 zalen. 2 hardtechno zalen.

Offbeat zaal zou leuk zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 11:41:
De nieuwe lokatie is voor jou niet veel verder Ribas, denk zelfs dichterbij. Is in ieder geval erg goed te bereiken, ook met het O.V. :)

Even denken, geen dichterbij voor Ribas, hij kwam uit Leiden, dichterbij dan Utrecht, dat wordt Alphen denk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis C. op maandag 23 mei 2005 om 15:33:
nope.. :D

ja denk het zelf ook niet, is kut te bereiken met ov, teruggaan is helemaal niets daarvandaan.

maar randstad wordt het, den haag of adam, zoiets zou handig zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zowiezo randstad, anders ben ik zelf zo laat thuis na afloop :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op maandag 23 mei 2005 om 15:31:

Offbeat zaal zou leuk zijn

Idd (Y) :yes:

Zaal 1 : Hardtechno
Zaal 2 : Off Beat
Zaal 3 : Techno

:respect: Zou geweldig zijn, Jeroen ik vertrouw op je ;)
Waarschuw beheerder
ik weet dat veel techno liefhebbers het hier niet mee eens zullen zijn maar toch::P een hardtechno\industrial hardcore zaal zou ook niet mis zijn.

peaky pounder of daisy, dat soort shit
Waarschuw beheerder
OFF BEAT zou zker wel stoer zijn maar ja maakt mij allemaal niet uit alles is goed....ik bedoel weet je nog op vorige INNOVATE die zaal boven was ook zker wel goed

jesus man als ik erover nadenk hoelang het nog duurt word ik gewoon depri waarom ben je ons nu al lekker aan het maken dan JEROEN :@ :@ :@ :@ :@ :no: :no: :no:

Waarschuw beheerder
donateur
haha, sorry. Zal niks meer zeggen ok? :P

Het idee is om 1 zaal redelijk mainstream te houden met hardtechno voor iedereen redelijk toegankelijk. Andere zaal de wat rauwere hardtechno, soms neigend naar industrial. En 1 zaal zoals op vorige Innovate boven met minimal en techno sounds. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 18:36:
Andere zaal de wat rauwere hardtechno, soms neigend naar industrial.

Ben je ons toch stiekem aan het lekker maken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk, sorry, zal nu echt niks meer zeggen ;) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 18:36:
Het idee is om 1 zaal redelijk mainstream te houden met hardtechno voor iedereen redelijk toegankelijk. Andere zaal de wat rauwere hardtechno, soms neigend naar industrial. En 1 zaal zoals op vorige Innovate boven met minimal en techno sounds.

Als je richting Industrial dreigt te gaan komt er ook weer ander publiek op af, dat weten we allemaal! Over het algemeen wel wat minder gezellig publiek (no offence) dus dat vindt ik niet zo'n heel strak plan.

Over de minmal / techno zaal, vindt je niet dat OFF BEAT beter bij de rest van de stijlen past dan minimal??

Tis maar een idee, maar ik wil zo graag een Off Beat/ Stevige techno Zaal!!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamic Reflection op maandag 23 mei 2005 om 19:04:
Over het algemeen wel wat minder gezellig publiek

Hey ik ben heel gezellig hoor :bier::D, maar snap wel wat je bedoeld.