Partyflock

Forumonderwerp · 774685

Het Ajax-logo

Amsterdam, 11 mei 2005
Bestuur en directie van Ajax hebben gisteravond met de Ledenraad van Ajax vergaderd over de wens van supporters het oude club logo weer in ere te herstellen. Als bestuur en directie het logo van Ajax willen wijzigen is daar volgens de statuten de toestemming van de ledenraad voor nodig.

In de afgelopen maanden hebben supporters kenbaar gemaakt in het huidige logo historie, karakter en uitstraling die bij Ajax horen te missen. Het oude logo heeft die kenmerken volgens hen wel en daarom hebben zij, op overigens professionele en positieve wijze, campagne gevoerd voor het oude logo. Deze en andere argumenten en achtergronden zijn allereerst door bestuur en directie besproken en ook hebben zij hierover professioneel advies gevraagd.

Duidelijk is dat het huidige logo, ook na 15 jaar, bij een belangrijke groep supporters niet kan rekenen op het noodzakelijke warme gevoel. Vooral dit feit heeft het bestuur en directie doen besluiten om een nadere studie te maken naar een aanpassing van het huidige logo.
Bestuur en directie van Ajax zijn uitdrukkelijk van mening dat het oude logo in de oorspronkelijke vorm niet geschikt is en zo niet kan terug keren. Het oude logo past niet meer bij het huidige en toekomstige Ajax. Een aantal kenmerken van dit oude logo is sterk en heeft een grote uitstraling, maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt. Ajax heeft niet alleen een glorieus verleden maar bovenal een grote toekomst. Ons logo dient ook dát uit te stralen.

Na een indringende discussie heeft de Ledenraad ingestemd het logo aan te passen. De Ledenraad heeft daarbij expliciet aangegeven dat daarvoor overleg nodig is met supporters. Bestuur en directie zullen dit op korte termijn doen en met voorstellen komen die dan aan de ledenraad zullen worden voorgelegd.

Bulke jij voelt je heeeel wat he sukkel(tje)
Ga lekker op 'n KAKKIE onderwerp rondhangen ofzo ipv hierow nutteloze info te plaatsen !!

:yes:
laatste aanpassing
ga ff onderling ouwehoeren over het een en het ander..........:/
Legalize! citeer 17 mei 2005 09:03

In dit geval wel terecht ;)

Zal best, maar word onderhand een beetje incontinent van dat gejank overal over. :)
Logo, Koeman, Van Eijden, dan weer zus en dan weer zo.

En ja ok, het oude logo is het mooiste ja
[CTL] bulke citeer 17 mei 2005 16:21

jij weet niet waar je over praat

als jij net zo veel moeite er voor gedaan had als mij zat jij ook te zeiken.. dus hou je klep nu maar aub

Ik heb niet met je geknikkerd vroeger ofzo, dus hou je bijdehandte gezever aan mijn adres maar voor je.

En als je zo goed bent als ik (joehoe, niet te serieus op reageren jongens), laat je het "moeite doen ergens voor" wel aan anderen over, doe ik namelijk ook en werkt perfect ;)

Dat "gezeik" over het logo is heus wel terecht, maar al met al ben ik het gezeik in het algemeen een beetje zat aan het worden en daar doelde ik dus ook meer op ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Bloemsel op dinsdag 17 mei 2005 om 18:48:
maar al met al ben ik het gezeik in het algemeen een beetje zat aan het worden en daar doelde ik dus ook meer op

Ik vind ook dat Ajax een nieuw eigen stadion moet bouwen :-D :-P
hehe, euhh.... ja eigenlijk wel :D
Maar je weet wel wat ik bedoel :@

;)
Ik weet het ja... Die arena's zijn ook kut, en grolsch ook, gras is kut...

wat een kutclub eigenlijk :-D
Ik ga naar psv volgend seizoen denk ik :(
Jaaaa want die zijn kampioen....

En....

Als je wint, heb je vrienden, rijen dik, echte vriendeeee
:jaja:

Samen maar dan? :D
Gezelligggg

Zeker bavaria bier? Das wel weer minder...
Nemen zelf wel mee B)

you only come when u winning :D

maar das #j#x publiek :D :o

johan headhunter :P
Boeruhhhh hebben neusuhhhhhhhhhh B)
het logo een beetje aanpassen??

gaan ze die neus in dat logo dan wat langer maken ofzo??
Wat moet je nou met het echte Ajax logo, als je de naam Ajax niet eens waar kunt maken

ga je eigen clup belachelijk maken :[ :X
Dat hebben ze zelf gedaan, toen de arme club de naam Ajax kreeg!

het gezeik" over het logo is heus wel terecht, maar al met al ben ik het gezeik in het algemeen een beetje zat aan het worden en daar doelde ik dus ook meer op

wat doe je dan op deze topic.. daar gaat t immers over.. reageer dan niet joh sukkel ! :X

Bulke jij voelt je heeeel wat he sukkel(tje)
Ga lekker op 'n KAKKIE onderwerp rondhangen ofzo ipv hierow nutteloze info te plaatsen !!

ten eerste heb ik op deze topic meer te zoeken dan jij meneer de kakkerlak!! alsof die info van jou nuttig is :S het enigste wat jij doet is andere afzeike.. reageer serieus of anders niet..

als jij iets voor je clup doet dan neem ik aan dat je dat met heel je hart doet.. en als je dan slecht nieuws hoort over datgene waar je voor bezig bent dan is dat teleurstellend.. dus bemoei je er niet meer zeikerd !

on topic, dit topic klopt niet, want het zou moeten gaan over dat het echte neuzen logo terug kwam, dat komt het niet, want het wordt aangepast :P

ach sterf man :[

jaude moeten :dood:
Uitspraak van PLASTIK75 op dinsdag 17 mei 2005 om 20:31:
gaan ze die neus in dat logo dan wat langer maken ofzo??

:jaja: veeeeeeeeee langer... (Y)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 mei 2005 om 21:01:
jaude moeten

(K)
Bulke, je moer poffertje :gaap:

bloemetjuh is back :gaap:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 mei 2005 om 21:01:
jaude moeten

Heb je hem ook weer. Joehoe, zoek een levensdoel...
Was ik ooit weg dan? :gaap:

nou heb je wel gemist hoor!!
Uitspraak van Bloemsel op dinsdag 17 mei 2005 om 21:31:
Was ik ooit weg dan?

nee maar dat duurt niet lang meer toch, gaan we naar ehv :-D

en jij moet niet zo jaloers zijn ;) :gaap:
[CTL] bulke citeer 17 mei 2005 20:49
het gezeik" over het logo is heus wel terecht, maar al met al ben ik het gezeik in het algemeen een beetje zat aan het worden en daar doelde ik dus ook meer op

wat doe je dan op deze topic.. daar gaat t immers over.. reageer dan niet joh sukkel

Heb je nooit begrijpend lezen op de basisschool gehad ofzo?

En laat verder maar, want ik doel op nog wat meer dingen, waarvan jij de strekking momenteel ff mist.
En als je wilt gaan "schelden" en bijdehand wilt gaan doen, mag je zondag ook ff doen onder het genot van een biertje hoor
laatste aanpassing
Johan v de H. citeer 17 mei 2005 21:31

nee maar dat duurt niet lang meer toch, gaan we naar ehv :D

Zeker, zeker :D
Had er vanavond eigenlijk al willen zijn hehehe

laatste kwartier 3-2 hhihi
zucht, waar hebben we het eigenlijk over

Uitspraak van Bloemsel op dinsdag 17 mei 2005 om 18:46:
Zal best, maar word onderhand een beetje incontinent van dat gejank overal over.

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. ;)

Of zat jij ook op je vakje te zeiken en te mauwen dat Koeman weg moest, dat Van Eijden weg moest en nog meer van die zeikdingetjes, joehhhh

neej hoor ben altijd achter hun gaan staan..

Jammer dat je niet bovenin op zuid stond, had je opzeker een knots voor je kop gehad.

gaan we dreigen..? stoere vent :/

en toevallig sta ik altijd op noord ;) vak 410

gegroet (F)
Zal best, maar hoor het hele seizoen al gezeik overal over, dit was even de euhhh, druppel ofzo iets %-)

;)

over dit dom topic :gaap:
1. Ik ben een vrouw
2. Ik bedreig niet, verkeerde interpretatie wellicht
3. Ik sta niet op noord, dus hoe lossen we dat op?

vechten iemand?