Partyflock

Forumonderwerp · 774682

Waarschuw beheerder
bij computer spelletjes is het vrij logisch dat iedere keer wanneer er een nieuwere game uitkomt dat je meer kan; meer hebt om naar te kijken en vaker oooohhh waaauw kan zeggen :P

daarintegen zijn de sporten/spellen in het zogenaamde "echte" leven aanzienlijk saaier. ik kan me bijv voorstellen dat het kijken naar voetbal ooit leuk is geweest, maar ik vind het nu toch wel erg eentonig.

evenals bijv het zien van een formule 1 auto die elke keer maar weer een duf rondje rijd of een net iets moeilijker parcour; erg boeiund is het niet moet ik zeggen en om naar auto`s te kijken die vol zijn geplakt met reclame stikkers; beetje sneuh maar goed ;) commercie (n)

ik stel voor dat men sporten op een creatievere manier gaat uitwerken; bijv de sport voetbal uitbreiden met een verdubbeld veld over de breedte; vervolgens aan iedere kant 2 goals ipv 1; hetzelfde aantal spelers alleen dan nu 2 keepers en bijv 3 ballen waarvan 1 kan exploderen? :D

ik zeg maar wat; klinkt voor mij al een stuk spannender. dat exploderen kost wel een boel spelers dus denk niet dat ze dat snel invoeren O:)

met sport racen bijv; neem formule 1 wagens; bouw vette loopings in de banen en shit; allerlei vage truukjes; misschien wel wat missiles aanboard; niet super schadelijk, maar gewoon je weet wel :P

bijv onderwaterpolo met gasmaskers en onderwater goals etc.

of straatvoetbal; je ziet wel eens die reclames met die uh voetballers op straat in achterbuurtjes enzo; waarom niet o die manier een vette wedstrijd doen?

er zijn iig vast wel mensen die eens hebben zitten nadenken over een bestaande sport creatiever uitwerken of een nieuwe sport te verzinnen :)

zijn er nog meer mensen die vinden dat de sport van vandaag een stuk creatiever kan? :D

ik bedoe; we zitten in de 21 eeuw hoor; tijd voor wat verandering ;)
Waarschuw beheerder
donateur
trainen met siliconen tieten ipv dumbles (y)

Waarschuw beheerder
mjah maar das nou niet echt iets waar de gemiddelde bevolking met een zak chips naar wil kijken de komende 2 uur :P
Waarschuw beheerder
een verdubbeld veld over de breedte; vervolgens aan iedere kant 2 goals ipv 1; hetzelfde aantal spelers alleen dan nu 2 keepers en bijv 3 ballen waarvan 1 kan exploderen?

whahahahahahaahahaa deze doen we!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
check je PB'tjes effe...

Waarschuw beheerder
als dat aan mij is gericht; ik heb nog nix binnen, maar ik moet ook nu weg om te werken :(

maar keep the topic alive man (Y):D
Waarschuw beheerder
Ben ook een voorstander om van TREFBAL een nationale sport maken!! :D

Vroegah toen ik jong was zeeeeer veel lol mee gehad met gym!:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 11:33:
als dat aan mij is gericht; ik heb nog nix binnen, maar ik moet ook nu weg om te werken

kip verkoop ze he ;-)

Waarschuw beheerder
naja stel je voor doe trefbal met een exploderende bal en dat iedereen zeg maar outfits moet dragen die daar tegen kunnen; gewoon iets dynamieks om naar te kijken.

en je weet nooit wanneer de bal gaat ontploffen dus niemand wil die te lang bij zich houden :P

of sport helemaal krankzinnig maken.

volgens mij was sport ooit bedoeld om lol te hebben, maar tegenwoordig is alles zo serieus :nee:

doe bijv hockey op stelten :D

of kleiduiven schieten met een bazooka?

ik draaf weer door :P

moet nu echt weg; ik geloof iig dat er nog wel meer mensen zijn met een creatieve geest die variaties op bestaande sporten kunnen bedenken; misschien dat de beste variatie op een bestaande sport nog wel ooit doorgevoerd kan worden :bounce:

ik zie wel heil in die exploderende ballen, maar goed O:)

im off :cocktail:

kip verkoop ze he

niet meer :nee: werk weer op kantoor en ik hoor binnen nu en een week ofzo of ik kan verhuizen weer naar het noorden; jawel; maak je borst maar nat nederland; HET komt weer terug ;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 11:28:
evenals bijv het zien van een formule 1 auto die elke keer maar weer een duf rondje rijd of een net iets moeilijker parcour; erg boeiund is het niet moet ik zeggen en om naar auto`s te kijken die vol zijn geplakt met reclame stikkers; beetje sneuh maar goed commercie

formule 1 vind ik idd ook saai geworden
jaren geleden met die strijd tussen Hill & Schumacher en daarvoor nog met Senna was het echt wel vet en zeker niet saai
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 11:28:
met sport racen bijv; neem formule 1 wagens; bouw vette loopings in de banen en shit; allerlei vage truukjes; misschien wel wat missiles aanboard; niet super schadelijk, maar gewoon je weet wel

zou zeker vet zijn :yes: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik stel voor dat men sporten op een creatievere manier gaat uitwerken; bijv de sport voetbal uitbreiden met een verdubbeld veld over de breedte; vervolgens aan iedere kant 2 goals ipv 1; hetzelfde aantal spelers alleen dan nu 2 keepers en bijv 3 ballen waarvan 1 kan exploderen?

WHAHAHAAHAHAHAH!!!!!!!! :d LOL!!!!!!!!

Zal de clubs een hoop miljarden gaan kosten om de selectie zo te gaan uitbreiden :P

Waarschuw beheerder
hehehe; achjah heb je tenminste wat afwisseling qua spelers op het veld he :P

en ik bedoel; de kans dat op je grafsteen komt te staan dat je Killed in Action was tijdens voetballen; dan ben je toch wel echt hardcore voetballer he; dus dat is alleen maar een pluim in je reet O:)
Waarschuw beheerder
een nieuwe game:

vissen en golfen op een feest!!
golf:

men neemt een denkbaar golfballetje en drapeerd deze op de grond.
men staat in een gespreide voorovergebukte houding( niet te ver dan krijg je last van je rug) en zwaait met uw denkbeeldige golfclub... vervolgens volgt u uw bal naar de dichtsbijzijnde hole..

vissen:

men gaat rustig op de hurken zitten...
gooit de denkbeeldige hengel uit...
u wacht tot u beet krijgt en zodra u merkt dat er een GROTE vis aan uw haak zit haalt u deze vis met erg veel (denkbeeldige) moeite binnen...

VEEL GOLF EN VIS PLEZIER

Waarschuw beheerder
en denk je dat mensen dit op tv willen zien? :P

:D

dikke voetbal wedstrijden; gasten helemaal gek; keihard heen en weer aan het lopen achter een denkbeeldige bal :vaag:

hahahah, heel voetbal team aan de lsd; kijken waar ze dan achteraan lopen :P