3 volgers · 26347x bekeken
ik ga naar Pandemonieum!!

samen met Esther en die niels enzo.. Esther vroeg me mee heh heh.. moet alleen iets anders tegen me ouders zeggen haha.. ik mag dat zeker niet... met allemaal onbekenden (jah esther kennen ze) en met de trein.. + dak al naar TD ga haha..
majah komt goed hoop ik!!!
had je evcht geen zin om mee te gaan dan lin en frits??!!
zouk wel koel vinden man 
kunnen we lekker ouwehoeren in de trein enzo haha 

samen met Esther en die niels enzo.. Esther vroeg me mee heh heh.. moet alleen iets anders tegen me ouders zeggen haha.. ik mag dat zeker niet... met allemaal onbekenden (jah esther kennen ze) en met de trein.. + dak al naar TD ga haha..
majah komt goed hoop ik!!!
had je evcht geen zin om mee te gaan dan lin en frits??!!
ik heb gisteren gewerkt, en vandaga gewerkt
en morgen stake!!
met dj pila, khoop niet da tt dan weer zo fucking druk word..
welke turk ben je geweest dan?? hehe
die cd diek van pascal het gekregen he linda?? die doet het gdvd niet eens in de auto in die cd speler
das z'n beveiligde speler, die geen gebrande cd afspeelt ofzow 
baluh, dacht ik ff relax te kunnen chillen in de auto, maar dat ging mooi niet door
en morgen stake!!
die cd diek van pascal het gekregen he linda?? die doet het gdvd niet eens in de auto in die cd speler
baluh, dacht ik ff relax te kunnen chillen in de auto, maar dat ging mooi niet door
Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 110 en 120!
zien jullie dat 118!!
jullie mogen ook hoor:
www.testmijniq.nl
haha welke turk denk je haha
whahaha Donnerix??!!
en de foto's vond hij super!! thnx meid!!
Your welcome!!!
thnxx me is soooo blij
heb je leuke verjaardag gehad dan??!!
ma denk dat we beide op andere manier bedoele..dan hebbe we het beide goed hahaaha
jah volgens mij ook
jahaaa op zondag benk altijd het helderst..
weetje wak nou kei vaak doe?? die sudoko puzzels met die cijfers enzo www.tazuku.be
haha mijn pa het zo'n boekje, t lijkt niks aan, maar als je er eenmaal aan begint is t echt verslaven