Partyflock

Forumonderwerp · 774196
Waarschuw beheerder
[img]http://www.hardkoor.nl/img.jpg[/img]

naar aanleiding van deze, tijd voor een nieuw begin.
En netjes houden :[ o:)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
hahahaahahha :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van petertjuh op donderdag 4 augustus 2005 om 02:13:
so best verhaal maar toch ksnap er geen ene reet van een paar stukjes wel majah kun je het nu even in nederlands vertellen

gewoon goed opletten op school, veel boeken lezen en vooral met veel mafketels omgaan dan komt t allemaal wel goed en zal jij zowaar over een aantal jaartjes dezelfde onzin kunnen promoten :D
Waarschuw beheerder
kzit niet meer op school:no: kben al met te veel vage jetjes omgegaan:(
Waarschuw beheerder
ag tjah ksnap niet veel van die lui daar op school:S een vriend van me heeft 4 ovoldoendes en hij gaat wel over en ik had er maar 1 en ik ging niet over :S majah zal wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon veel sesamzaad roken dan komt alles goed...

ja ik ga jullie verlaten met mn goeie raad...

groetsels!!!!!!
Waarschuw beheerder
nee ik rook geen sesamzaad:O ik rook allen hollandse groenten;) majah de ballen hea
Waarschuw beheerder
neej die vaag jetjes van tegenwoordig die kunnen er nix van ik sprek er laatst nog een uit mn klas en die vond het nodig dr haar te wassen met dreft omdat ze dan de volgende ochten geen hoofdpijn meer and waardoo ze beter kon fietsen en sneller op de plaats de bestemming aan zou komen des al niet te min was ze toch te laat en liep ik naar huis waar ik al aangekomeneen cd opzetten en de krant van morgen nog eens doorlas om te weeten wat voor een huiswerk de rechter had opgegeven mocht ik neit toe gestaan zijn om dergenlijke muzikaale bladeren door te lezen over de aloude kunst van het beatboxen en de magie van de sprookjeswereld die al veelen zal verbazen door de penetrante strondlucht en het smerige aangezicht van jan-peter-balkenende die door zijn moeder een boterham zakje met de baarbij toegevoecht astbest voorgeschoteld krijgt zodat hij ook sóchtende zijn werk goed kan doen en neit te lijden heeft onder de altoenemdne werk druk die de ministers en presidenten te verduren krijgen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 4 augustus 2005 om 02:27:
neej die vaag jetjes van tegenwoordig die kunnen er nix van ik sprek er laatst nog een uit mn klas en die vond het nodig dr haar te wassen met dreft omdat ze dan de volgende ochten geen hoofdpijn meer and waardoo ze beter kon fietsen en sneller op de plaats de bestemming aan zou komen des al niet te min was ze toch te laat en liep ik naar huis waar ik al aangekomeneen cd opzetten en de krant van morgen nog eens doorlas om te weeten wat voor een huiswerk de rechter had opgegeven mocht ik neit toe gestaan zijn om dergenlijke muzikaale bladeren door te lezen over de aloude kunst van het beatboxen en de magie van de sprookjeswereld die al veelen zal verbazen door de penetrante strondlucht en het smerige aangezicht van jan-peter-balkenende die door zijn moeder een boterham zakje met de baarbij toegevoecht astbest voorgeschoteld krijgt zodat hij ook sóchtende zijn werk goed kan doen en neit te lijden heeft onder de altoenemdne werk druk die de ministers en presidenten te verduren krijgen.....

egt wel:yes:(Y)
Waarschuw beheerder
khaal net een blikje bier uit de koelekast en het ijs staat er gewoon op:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van petertjuh op donderdag 4 augustus 2005 om 02:29:
egt wel

tja.. je lult bullshit of niet natuurlijk :D

k ga dr nog ff voor want als ik eenmaal bezig ben dan blijf ik maar typen het kan me ook neit schelen hoe veel grammen dr in een kilo gaan slager om de hoek die zal mij raar aankijken en vragenEEN FRIANDEL MER SLAGROOM weet je dat zekers waarop ik zeg neej ik ben met de fiets omdat ik me neit druk maar over dat soort dingen zal het me ook best een gebeuren dat het bier op is en ik aan de wijn zit met een lekker peukej dr bij volgenmij moet de zus van me schoonvader uit gelaten worden en de nachtapotheker ook dood want dr zijn geen boeren die eten wat ze neit kennen en als dr dan toch een koe in het land loopt wat 100% toerekenings vatbaar is dan loop ik met een stokbrood onder me arm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van petertjuh op donderdag 4 augustus 2005 om 02:31:
khaal net een blikje bier uit de koelekast en het ijs staat er gewoon op

heerlijk kouder kan niet :jaja:
als die maar vanbinne nog goed is heb je nixte klagen ;p

maar ik kan niet meer stoppen met slap lullen net als je koekenbakker met koek ben ik de bulshil luller met bullshit of zow. als ik eenmaal vezig ben dan houd de maat vol dat ie niet te veel gedronken heeft net als de agent die wilt dat je overeen recht lijn loop en je neus aan raakt als je niet dronken bent of de douane die wil dat je je koffer leeg haalt als je nix mee heb en zo kan ik nog wel even door gaan maari kga nog een wijntje scooren :p
Waarschuw beheerder
tjah als we toch bezig zijn met dom lullen tjah je kunt een heel verhaal gan verzinnen maajah dat is allemaal maar bullshit maar daar zijn we hir ook voor wat moet je anders nog zo laat op de nacht doen naar een bibliotheek gaan ofsow gaan we leuke boekjes lezen over filosofie en dan worden we helemaal gek in de kop dan kun je toch beter hier op partyflock bullshit gaan vertellen:yes:
Waarschuw beheerder
whaha lees het boek : de werld van sofie

super !

maar trug naar de bullshit i draai een ahgie bij gebrek aan beterde winkel zijn dicht en ik roep moet dat nou komt er een booze moeder van 2 kinderen uit een raam hangen die zechtja dr willen ook mensen neuken hierzo ik dnek nou das mooi ben ik neit uitgenodicht en ik loopmaarweer naar het ketingkjes van mn opa te zoeken die die is kwijtgeraak zo halverwegen de oorlog of zow moet toch ook wat doen met me tijd....
Waarschuw beheerder
het feit dat ik net een koud biertje heb gepakt is best wel een lekker gevoel hij smaakt me goed en dan heb ik ook nog is een lekkere peuk er bij :yes: majah het is best heel erg laat maar ik heb nog 2 blikjes hier staan en die gaan eerst op want anders staan die hier morgen nog en dan is het helemaal dood en dan heb ik weer 2 blikjes verspild en dat is nouw egt drankmisbruik net zoals ik laatst tegen een politieagent een bullshit verhaal begon te lullen metr een paar biertjes in me zak en ik heb hem er 1 aangeboden:O en toen wou hij die niet en dus ik trek er 1 los en gaat die flikker me ook nog een bekeuring geven toen heb ik nog een bekeuring gekregen voor belediging van ambtenaar in fuctie ik seg dus tegen die kerel heej maar jij beledigt mij ook want jij pakt geen biertje van me aan en daar krijg jij geen bekeuring voor maar ik wel en toen ging ik heel genaaid naar huis met 2 bekeuringen dat vond me mammie heel erg leuk:yes: majah het feit dat dit een heel lulverhaal is en er heleemaal nix van waar is is wel bullshit toch:yes:
Waarschuw beheerder
en het feit dat ik nu heel nodig moet toiletteren is wel egt waar :yes: dus ik ga je nu verlaten:yes: en ik kom over 5 minuten weer binnen:yes: dsu ga maar vast een heel erg lulverhaal verzinnen heb ik zometeen nog wat te lezen heb ik wel zin in want ik moet nu heeeeeeel erg nodig dus ik ga maar eens even denk ik ik moet nu stoppen want anders hoef ik niet meer naar het toilet maar dan moet ik nog is helemaal naar boven lopen douchen en een andere boxer aantrekken dus ik ga nu maar is tot sowiesowwowowowowosowowo
Waarschuw beheerder
goeitag daar wask weer
Waarschuw beheerder
das mooi om de 4 bieer moet je zeiken als een stier maar dat is goed anders zit je snel vol van je voet tot aan je hoed ik ben zelf ook even langs de pis bak gelopen dat kan je maar kwijt zijn k heb nog 1 bier kunne vinden maar daarna echt naar bed uit met de pret af die pet en neuken met die slet of zow je meot toch wat doen op zo'n avond voral al dr toch nix meer van komt dan hou ik het zo maar eens voor gezien morgen weer op om een uurtje of 10 :D
Waarschuw beheerder
uitslapertttt!!!!:O
Waarschuw beheerder
whaha jah het kan ook 11 of 12 of 1 worden we zien wel wat er gebeurd morgen ochtnd na al dat bier
iig hoef ik pas om 18:00te werken dus tijd zat om rustig bij te komen van deze met bullshit gevulde avond :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bla
Waarschuw beheerder
ik krijg morgen om 9 uur een bezoek van 2 kleine kutkinderen jah dat moet :S dan ben ik weer chagerijnig niet raar opkijken als ik hun dan pijnig dus dit word ook mijn laatste biertje dan ga ik maar naar mun vriendin in bed voor een pleziertje en dan ga ik maar is slapen want ik ben al aan het gapen dat is niet leuk strax krijg ik nog jeuk en dat is niet fijn dat is egt geen gein want dan kan ik niet slapen en dan blijf ik maar door gapen en dan moet ik were naar beneden mijn slapeloosheid blijven kneden :YES:
Waarschuw beheerder
slaapt u maar fijn en morgen geen pijn inde kop

al kan ik me dat met 2 gillende spelende kinder over de vloer neit goed voorstelen :p
Waarschuw beheerder
verhaaltj van internet:YES:

Ik ben geboren in dat straatje om de hoek van dat pleintje dat je wel kent. Geen gekke plek dus. Onze stokoude buurvrouw van beneden had een lijpe groene papagaai. Het was nooit helemaal duidelijk wie van de twee er op welk moment zat te gillen, maar wel was duidelijk dat de buuf degene was die altijd uit het raam hing en dat het de papagaai was die ondersteboven aan zijn stok bungelde. Dat kon je altijd goed zien als je er langs liep, op weg naar boven.

Zo klein als ik was babbelde ik al tegen dat vrouwtje aan. 'Wat is dat? Wat doet u? Hoezo dan? Mijn moeder zegt altijd...' Je kent dat wel. Ze was zo gek als een kraai, dat buurvrouwtje. Dus eigenlijk woonden we boven een volière. Geen kip die het interesseert, maar het was wel zo.
Waarschuw beheerder
kijk hier maar is op leuke verhaaltjes:YES:

http://www.todeboon.nl/verhalen/honderd.html
Waarschuw beheerder
jah ik kan niet meer bullshit aan vanavond morgen weer een dag :p

latertje
Waarschuw beheerder
toedeledokiessss

Waarschuw beheerder
0(_)0
_____

Waarschuw beheerder
o(_)O
_--__

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
gaat er iemand miss een joint roken... en kan diegene mij dan virtueel mee laten genieten ??? O:)

Waarschuw beheerder
:no: is nog te vroeg :d

Waarschuw beheerder
he bah :/

Waarschuw beheerder
stoniemielonie

Waarschuw beheerder
nee joh :/ ... zit braaf te uuhmmm zijn op mijn werk O:)

Waarschuw beheerder
mazzelkutje dat ge daar internet op kan :jaja:

Waarschuw beheerder
:woep: ... jij niet dan ???.. en inet dan ook nog tussen speledingetjes B)

Waarschuw beheerder
opwindend heh ?
B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 12:00:
opwindend heh ?

wat ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 12:06:
wat

ikke B) O:)

Waarschuw beheerder
Eehjz meis (y)

Alles kits??

Grrr aai pavo
krab um op zijnen kop
en lik
over je wang
van nissan
:-)

Waarschuw beheerder
:d (Y) pavo vond het weer geweldig :yes:

Hij blaf en betekend dat je de groetjes teryg krijgt ;p;p;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heersch

Waarschuw beheerder
niet overdrijven :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik drijf niet over :[

Waarschuw beheerder
je drijft door ???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zink :[

Waarschuw beheerder
hebben ze je lek gemaakt dan :/

(heeft er iemand een bandenplaksetje ??? )