het feit dat ik net een koud biertje heb gepakt is best wel een lekker gevoel hij smaakt me goed en dan heb ik ook nog is een lekkere peuk er bij

majah het is best heel erg laat maar ik heb nog 2 blikjes hier staan en die gaan eerst op want anders staan die hier morgen nog en dan is het helemaal dood en dan heb ik weer 2 blikjes verspild en dat is nouw egt drankmisbruik net zoals ik laatst tegen een politieagent een bullshit verhaal begon te lullen metr een paar biertjes in me zak en ik heb hem er 1 aangeboden

en toen wou hij die niet en dus ik trek er 1 los en gaat die flikker me ook nog een bekeuring geven toen heb ik nog een bekeuring gekregen voor belediging van ambtenaar in fuctie ik seg dus tegen die kerel heej maar jij beledigt mij ook want jij pakt geen biertje van me aan en daar krijg jij geen bekeuring voor maar ik wel en toen ging ik heel genaaid naar huis met 2 bekeuringen dat vond me mammie heel erg leuk

majah het feit dat dit een heel lulverhaal is en er heleemaal nix van waar is is wel bullshit toch