whahaha pluisje is wel ok .......jammer voor pisvee dat er niet meer van zulken rondlopen !!!!!!maar vechten doet ie alleen bij siam gym daar gaat t m beter af !!!!!!!
o hehehe. lang geleden hebben we daar in die straat nog is gevochten met den bosch alleen die naam van die zaak weet ik nog altijd. is toch vlakbij waar vroeger ook die disco zat ? galaxy ofzo.
ja klopt !!!vroeger was er nog haat en nijd tussen utreg en den bosch ........maar sinds al die domstedelingen hiero verkering hebben gehad .........is de relatie omgeslagen .........kan me ook geen feest meer zonder voorstellen ......
hehehe. waren altijd wel leuk wedstrijden dat weet ik in ieder geval nog wel. paar keer daar. en ook 1 keer hier op het station. en een keer bij ons in de stadion
ken nog n paar ouderen met fuck utrech geta2eerd aan de binnenkant van hun lip !!!!er heeft zelfs n gozer mee op zn voorhoofd gelopen .......dit is in de bajes er vanaf gehaald toen ie tbs had ( heb lang gedacht dat dit verhaal n fabeltje was ...maar blijkt echt te kloppen )!!!!
zozo dan heb je aardige haat als je met zoiets gaat lopen.. ik heb grote hekel aan vites.. maar die eer ga ik ze niet gunnen om zoiets op je lichaam te zetten hehehe..
maar jullie mogen weer verder met jullie verhalen ik lees wel mee.. leuk ouweverhalen.. alleen jammer dat ze niet over NEC gaan
ja idd die gozer ken ik ...........whahaha die ta2 ziet er echt niet uit .....z-side hooligans wilde die foto voor op hun side .........maar d8ten dat t met edding was gedaan ...........nee heb geen respect voor deze ta2 s ....haat is gebaseerd op onderlinge respect die niet erkend wordt !!!.....
zozo dan heb je aardige haat als je met zoiets gaat lopen.. ik heb grote hekel aan vites.. maar die eer ga ik ze niet gunnen om zoiets op je lichaam te zetten hehehe..