4 volgers · 70491x bekeken
weet jij wat bijna uitgaan is ?
al buiten staan en je realiseren dat je net je playstation heb weggeven aan des, 10 pakkies hebt gepoft en eigenlijk geen rooie cent hebt voor drank en dus maar een fles cola uit de kast grist om je droge mond te te verhelpen?
Werken in de bouw das voor mannen, tegen een boom aan pissen, manneburger.....bier, stekels, bakkebaarden, konthaar, een snor, rambo I II en III, Shag(vies)(roken is zoiezo vies), Playboy, voetbal, sterke verhalen(opscheppen), stijgerbouwer, dopje niet op de tampasta doe, afstandbediening, poten op tafel, altijd gelijk, laatste woord, tulek!!!!!!!!!
omdat nu iemand eens een keer met egte dinge voor manne komen.. zijn julie meteen uitgelult en gaan julie meteen in de aanval..
en al is het al vaker gezegt (wat ik me niet kan herinneren btw) mag hij dat heus wel zeggen hoor
zieliggg hooooor
en al is het al vaker gezegt (wat ik me niet kan herinneren btw) mag hij dat heus wel zeggen hoor
zieliggg hooooor
omdat nu iemand eens een keer met egte dinge voor manne komen.. zijn julie meteen uitgelult en gaan julie meteen in de aanval..
zieliggg hooooor
hebbe we jou wat gevraagt mevrouwtje?
nu naar je nest gaan is voor manne
zieliggg hooooor
das ook voor manne
doorgerausd hebben met mister ducktape is voor manne...
zieliggg hooooor
Go Lis, GO Lisss
Je vader eindelijk thuis na 3 weken int ziekenhuis te hebbe gelege is voor manne
het vest van eva in de fik steken is voor manne
Ghehehe.. Durf je niet
"Bier 'o ton" met die klootzak, is voor manne.
wat hij zei
jeggtoe is voor manne
omo's
Terwijl je je op glad ijs bevindt, met vuur spelen.. is voor manne
morgen om 6 uur soggends op de motor springen voor een rit van 700 km is voor manne..
terug zijn van vakantie is voor manne
nog lang niet nuchter zijn is ook voor manne

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)
![Sjaak Dekker[2x5]](/images/user/35561_631436.jpg)