Partyflock

Forumonderwerp · 773490
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie erg weinig top 10's verschijnen. Vind t altijd leuk om te kijken wat anderen draaien en/of luisteren. Dus als iemand in deze stijlen een top 10 heeft en die wil delen met zijn of haar mede-harddancefreaks: here's your chance!

Mijn top 10 van dit moment:

1 Masif Djs - Silence (Technikal's Found The Sunrise Remix)
Niet veel mensen die m al hebben, maar als ie gedraaid wordt, gaat het dak er altijd af!

2 White Label - Inter 004
B kant is leuk, maar de A kant kicks some serious ass! Helemaal mijn stijl, harde kick en funky bassline, de melodie is echt magisch: kippenvel dus. Als iemand de echte titels van deze 2 tracks weet dan hoor ik het graag trouwens :)

3 Technikal pres. Pierre Pienaar - Global Panic
Goed werk van deze 18 jarige(!!) jongens. Sinds een paar weken op vinyl verkrijgbaar en absoluut de uk hardtrancehit van het jaar.

4 Tommy Pulse - Ghosttown
Eindelijk weer eens een goed geproduceerde hardstyleplaat. De synth scheurt, de bassline rolt door je boxen en het geheel is gewoon supervet. Zo hoort t.

5 Technikal & Chrysus - Untitled
Je komt op internet weleens een verdwaald demootje tegen... en dit is er 1 :D Vette synths, goeie melodie, absoluut een knaller.

6 Cally & Juice - Now's The Fuckin Time
Jaja nog een goeie hardstyleplaat! Het kan niet op :D Erg vette gescratchte vocals, lekkere kick, vocals uit Kill Bill "geleend". De track duurt niet te lang: helemaal goed. Ik kende de vocals wel ergens van, kan me alleen die plaat ff nie herinneren... :S

7 Steve Hill & Guyver - Wasted
Oei oei oei wat een bassline zit hierin.. Hij blaast echt door je boxen, deze gaat vanaf nu voorlopig standaard in mn cd-mapje. :bounce:

8 Scot Project - FM 3
Thnx 2 Hassanova :D Scot heeft een nieuwe draai gegeven aan FM 2 en dat is m aardig gelukt. Vind m beter dan de 2 mixen die op de originele plaat stonden.

9 Heaven's Cry - Till Tears Do Us Part (Charly Remix)
Mijn derde Fruity-expiriment. Heeft zich al een keer bewezen op de dansvloer en ik hoop dat ie dat nog vaker gaat doen. Hoewel de track niet gemastered is heb ik (gelukkig) alleen nog maar goede reacties gehad. Thnx people ;)

10 Fausto & JP - The Problem (Charly Remix)
Bootlegje van The Problem. Dit was mijn 2e Fruity-project. Ook ongemastered, zal niet uit gaan komen en blijft dus lekker zeldzaam, maar heeft op Mindgames bewezen dat een track niet per se perfect hoeft te zijn afgewerkt (omdat ik daar de middelen niet voor heb).

edit:
Goed idee van W om "the one still in the box" ook toe te voegen. Op t moment is dat weer Arome - Hands Up (Scot Project Remix). Staat voor mij nog altijd gedeeld 1e in de hardtrance top 10 allertijden, goede herinneringen ook aan dit plaatje. I (L) it :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:13:
10. Cosmic Gate - Inside Your Gates

:no:

Het moet zijn: Green Court - Inside Your Gates(Cosmic Gate remix)

:yes:

hebt um mss verward met de intro van Rhythm&Drums, genaamd Open The Gate

Waarschuw beheerder
Zoals beloofd...mijn nieuwe chart:

1. Dreamsound Vs Butterfly- Navigator (Buttefly Mix) (GAS)
2. Platinum- Head Rush/ City Of Gods (Endeavour)
3. Tommy Pulse- Ghost Town (Stealth Industries)
4. Montorsi Vs Tim Hidgem- Love Me (GAS)
5. Pervading Call Two- No Time To Rest (Parabolica)
6. Callisto- Ways (Skywarp Platinum)
7. Sol Ray Vs Dark By Design- Dawn Of Time/ Dream Within A Dream (Execute)
8. Nazareth- Bass Release (Stimulant)
9. TFT- Will Power (Interlude)
10. D10- Binary Harder (S Trax)
11. DJ Kubrik VS Mental Miracle- Anthem (Anthem)
12. Synthflut- No Time To Sleep (Resistance)
13. Ultraform- Time Travel/ Dimension (CDR)
14. Hennes & Cold- First Session (Tracid Traxxx)
15. PHATT- Levitation (Monster Hard)
16. Steve Hill VS Technikal- Adagio For Strings (Voltwagen)
17. Gondi- Sundown/ Armana (Encounter)
18. Harry Diamond- Encounters (Tidy)
19. XLR - Ending The War (High Fish)
20. Espuma-Inside Your Dreams (Encounter)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Matt Farker - Fine night (white) is ook ckers wel een vette trouwens!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 09:58:
TFT- Will Power (Interlude)

:respect:

Is die nieuwe DBD vs Sol Ray trwns wat? Weer standaard DBD trackie of echt iets nieuws deze keer (zoals Evolution was)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
T is niet echt wat nieuws onder de zon maar al met al een leuke productie, dat wel. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hm ben eigenlijk in mn alltime chart nog 1 track vergeten..

Donna Summer - I Feel Love

De blauwdruk voor de latere dancemuziek, zonder deze track had dance er zeker weten anders uitgezien. En natuurlijk Kraftwerk, die hebben zo'n beetje de andere helft van de dance beinvloed.
Waarschuw beheerder
donateur
En dan uiteraard in die 14 min durende Patrick Cowley remix neem ik aan.

Waarschuw beheerder
Het moet zijn: Green Court - Inside Your Gates(Cosmic Gate remix)

hebt um mss verward met de intro van Rhythm&Drums, genaamd Open The Gate

neej maar geen zin om op al die platen te kijken:)
Waarschuw beheerder
donateur
voor de mensen die zeldzame platen als Get Up Get Down etc zoeken: er staan er een aantal op www.danceonly.com. Pas geopend maar ziet er wel goed uit, redelijk ruime keuze aan hardtrance en hardhouse :)
Waarschuw beheerder
Top Tien Mei:

Colin Barratt- Attack Ya Bitch
Ingo & Eseni DJ- Drifting
BK & Dave The Drummer- Soul Image
Alex Calver & Sol Ray- Information
Stimulant DJS- 2 Da Rathym (Lee Haslam mix)
Fausto's Candy
Chris C & Madam Zu & Ben Kay- Sex
Ben Kaye & Neil Appeal- Fucked In The Ass (original)
Matt Williams- Fixation
Technikal- Global Panic

grtz
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
ALLTIME TOP 10 ?!?!?!? Wouldn't know where to begin .. listned 2 2 many good tunes

dat probleem ken ik, vind het ook altijd moeilijk om een top 10 te maken maar dit topic kan ik niet voorbij laten gaan. In willekeurige volgorde:

Johan Gielen - Dreamchild
Alex Morph - Unification
DJ Wag - Getting High
Technikal & Pierre Pienaar - Global Panic
Chrysus & Technikal - Untitled
Organ Donors - I Can't Get Enough HardHouse
Randy Katana - Fancy Fair 2005 (Original Mix)
Benny Drohan - Pump up the Vibe
Edison Factor vs. Phil Reynolds - The Shout
Captain Tinrib - Don't Stop (Nick Sentience remix)

Leuk topic weer Charel (y)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Check www.djfausto.nl
Waarschuw beheerder
Echt een Toppertje als u het mij vraagt...super lekkere rustige melodielijn...lekker trancy!!
bassline ook lekker rollend...

grtzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uhmzz zal soon ff ene alltime chart maken. Maar echt moeilijk, zit er al 1,5 dag me te klooien:)

Oja, Weet iemand ook of er online tidy platen te bestellen zijn, liefst in nl of buitenland mag ook maar dan zonder creditcard... want moet global panic ff op plaat hebbe :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TJEERD- op dinsdag 10 mei 2005 om 16:40:
Fausto's Candy Raw Bounce

Eu Tjeerd RAW BOUNCE wil zeggen dat dit de gebouncete versie is (bouncen is alle kanalen samenvoegen) en dat ie nog nie gemasterd is ;) Dus hij heet gewoon Fausto - Fausto's Candy (voor zover ik weet) ;)

2 frank: www.tidy.com ;)
Waarschuw beheerder
niet bij nagedacht...had met slaperig hoofd het zo overgenomen van scherm :$...als we jou toch niet hadden charel hehehe, we weten iig waar we het over hebben!;)

ps : charel luister ff je vm af...en laat me het zsm weten.
thanks;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo Martijn, jouw upload is niet te zuinig, 120 kb/s
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe ;) Maar als iemand een voorproefje van Candy wil: check www.djfausto.nl en je kan m luisteren (loopje)

Tjeerd: check pb :)

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
01) Marc la Cruz - Future Prison (Main Title): Alles aan gort dreunende basskick, superduistere melodie en onheilspellende vocal sampletjes, vetter als dit worden ze niet...

02) DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming (Arome remix): Samen met 'Future Prison' voor mij persoonlijk de twee vetste stukken muziek ooit, in welk gènre dan ook

03) Waldmeister - !Kahlschlag! (Baced! remix): Niks meer of minder als pure horror hoe de sfeer tijdens de break ineens 180 graden omslaat...

04) Arome - Hand's Up (DJ Scot Project remix): Ik ben blijkbaar één van de weinige mensen die 'Hand's Up' vetter vind als 'Overdrive', een doodzonde? :p

05) DuMonde - Never Look Back (Original mix): Supervette melodie in combinatie met Duits- én Engelstalige vocal sampletjes, puur kippevel

06) Marc la Cruz - Krieg gegen die Maschinen (Baced! remix): Volgensmij is er, buiten 't hardcoregebeuren, vrijwel niks zo ontzettend waanzinnig hard als deze plaat, daarbij Duitstalige vocalsampletjes en wederom een totaal duistere sfeer en je hebt weer een topper van meneer Kreck te pakken

07) Green Court - Follow Me (DuMonde remix): Moeilijk uit te leggen, misschien komt 't alleen door de tijd waarin deze plaat uit kwam (1999), maar ik vind 'm echt heerlijk relaxed...

08) S.H.O.K.K. - Folie à Deux (Klub mix): Lekker stevig en een vette, totaal niet standaard, melodie

09) Marc la Cruz 'n Ace da Brain - Eriel (Marc la Cruz mix): Voor de verandering nog maar weer eens een Marcus Kreck-productie...

10) De Vargas - The Train (Tom-X remix): Typisch Duits, vrij happy, melodietje en een beetje vreemde opbouw van de plaat maken 'm de nummer 10 van mij "all-time favourite" lijstje

Lijstje opgeschoond; knippen & plakken was niet helemaal goed gegaan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 19:43:
Ik ben blijkbaar één van de weinige mensen die 'Hand's Up' vetter vind als 'Overdrive', een doodzonde?

Mja vind ze eigenlijk allebei wel even goed.. :D
Waarschuw beheerder
S.H.O.K.K. - Folie à Deux (Klub mix): Lekker stevig en een vette, totaal niet standaard, melodie

such a fat record.....timeless.

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
S.H.O.K.K. zijn echt heel vet!! Ik ben nu bezig alles van S.H.O.K.K. te verzamelen en ik moet zeggen dat ik al goed op weg ben :)

Maar idd Foile a deux is wel heel erg vet.

Je had trouwens 2x waldmeister in je lijstje staan.
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Top 10 van platen op dit moment ( zitten best wat oldies tussen denk ik zo ) op willekeurige volgorde

1 Sharkboy - Finale
Lekkere basslijn, en heerlijke vocal. Break is ook kippevel wat mij betreft (L)

2 K90 - Red Snapper
Zo lang naar gezocht en heb hem eindelijk sinds HHA (L)

3 Matt Williams & Phil Reynolds - War on drugs
Heerlijke plaat om mee te openen als je hard gaat draaien. Hij begint heerlijk, en de break is lekker lugubur met die tekst :)

4 Sam Green & Andy Whitby - Do u care?
Tony the vit - I don't care is al zo vaak geremixed, maar dit is en blijft de vetste die ik tot nu toe gehoord heb. Die basslijn... oh! En de break hebben ze net wat vetter gemaakt :jaja:

5 The Captain & Karim - Get on it
Heerlijke remix van een oldskool nummer :bounce:

6 Lisa Pin-up - There's a Void
Funkay, Funkay :)

7 Mr. Bishi - (tell me) Toy boy
Ook funkay.... "tell me that you loooveee meeee"

8 RR Fierce & The Captain - Streettab
Heerlijke plaat :jaja: Ook die vrouwen stem op een gegeven moment... Geweldig om mensen mee te shockeren ;)

9 Karim - Power
I've got the powahh :P

10 Proteus - Venla
Simply banging :jaja: en die break (L)

Erg gevarieerd zoals jullie kunnen zien :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wow die proteus ken ik niet, ff checken!
Waarschuw beheerder
K90 - Red Snapper

Die heb ik nog bij gezien in de all time chart ..... (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 20:04:
Wow die proteus ken ik niet, ff checken!

Hij is nog niet officieel uit. En je kunt hem ook nergens vinden online ( heb ik al geprobeerd ;P ). Maar je kunt hem wel terug horen in een van zijn online mixes als het goed is :)

Uitspraak van First-Base op dinsdag 10 mei 2005 om 20:04:
Die heb ik nog bij gezien in de all time chart ..... (Y)

Jah eigenlijk vind ik de Jon Doe remix NOG vetter, maar het orgineel mag er ook zeker wezen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jon Doe rmix is idd een klapper!
Waarschuw beheerder
Als er 1 harddance nr in mijn chart zou komen is het

Jon Doe - Future

gewoon 100% ORIGINAL :) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op dinsdag 10 mei 2005 om 20:16:
Jon Doe - Future

Is dat niet die ene in een van je hele oude mixes? Of dat was eerder onder een alias... japans achtige naam :P

Mitzuki ofzo?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 10 mei 2005 om 20:17:
Geloof niet dat die set waar hij Venla in draaot on line is, was toen op de radio in Finland

Ow toch wel? Ik zat nog te twijfelen :) Kan opzich wel een sampletje van de break online gooien, kun je toch weinig mee, en zal evenveel zijn lang zijn als die sampeltjes op bijv. tidy.com :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok for all time classic....i never play it out, but it proprer banging!, but tom did a lot back in 98/99.... jon doe: bring back the bass!label: pint 11....with the classic german trance accaplleas as bonus!
i would pay 25 euros for another copy of this record!
Waarschuw beheerder
dat niet die ene in een van je hele oude mixes? Of dat was eerder onder een alias... japans achtige naam

Heb hem idd aardig wat gebruikt vroegahh ... wat ik van Jon Doe zo geweldig vind is elke keer dat ie een track uitbrengt er weer een heeeeerlijke verassing in zit :yes:

Als je de producers van tegenwoordig neemt ... b.v. Alf, dan weet ik precies wat er weer komt ... een lekker hardtrance nrtje met sfeerlijke synthjes, niet slecht .. zeker niet ook voor het publiek die zichzelf niet teveel bezig houden met de/onze muzieksector :) , maar ook zeker niet vernieuwend. Dit is natuurlijk mijn mening, maar vind hem wel juist :D
Waarschuw beheerder
jon doe: bring back the bass

I would pay 50 :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op dinsdag 10 mei 2005 om 20:24:
Heb hem idd aardig wat gebruikt vroegahh ... wat ik van Jon Doe zo geweldig vind is elke keer dat ie een track uitbrengt er weer een heeeeerlijke verassing in zit :yes:

Ik weet welke je bedoeld dan :jaja:

Andere van John Doe : Pills. Die was ook wel lekker. Alleen er miste wel iets in die plaat... bepaalde "uitstraling" zeg maar (kan het even niet anders verwoorden :D).
Waarschuw beheerder
Hmm .. uitstraling is wat ik juist mis bij de meeste producers van tegenwoordig ... Als ik van b.v. van jon doe Future / High / clapy ya hands / long way / state of xtc / bring back the bass / warehouse etc hoor, dan krijg ik dat heeeeerlijke underground kippenvel gevoel wat ik mis bij de meeste harddance tracks en feestjes van tegenwoordig. Ik denk dat ik er gewoon anders naar kijk dan de meesten :S Maar de hardtrance van tegenwoordig doet het wel goed in de reguliere club en da's altijd makkelijk :yes:
Waarschuw beheerder
Beste dance plaat ooit blijft voor mij DJ Mind-X - Nightingale (Suspicious Remix)

Kan daar geen genoeg van krijgen en kan m serieus 40 keer achter elkaar luisteren zonder dat ik er gek van word, mag van mij op elk feest gedraaid worden.

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het wél met je eens hoor Coen ;-)
Waarschuw beheerder
Fijn dat er nog iemand is met hetzelfde gevoel er over :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny D op dinsdag 10 mei 2005 om 20:23:
jon doe: bring back the bass!

Toen Doe op Impulz draaide in 2002, draaid hij een nummer met een ongelooflijk harde bass, er zit een stuk in dat je alleen de kick hoort die maar door blijft denderen. Is dat deze track?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nah...that would be rock ya body, real good bass line! i got very funny story about jon doe at impulz!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja is idd met creditcard :(
Waarschuw beheerder
aaarg, me vader maar es lief aankijken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op dinsdag 10 mei 2005 om 20:35:
Hmm .. uitstraling is wat ik juist mis bij de meeste producers van tegenwoordig ... Als ik van b.v. van jon doe Future / High / clapy ya hands / long way / state of xtc / bring back the bass / warehouse etc hoor, dan krijg ik dat heeeeerlijke underground kippenvel gevoel wat ik mis bij de meeste harddance tracks en feestjes van tegenwoordig. Ik denk dat ik er gewoon anders naar kijk dan de meesten :S Maar de hardtrance van tegenwoordig doet het wel goed in de reguliere club en da's altijd makkelijk

Ben er ook wel mee eens hoor :)

Maar denk dat dat ook eerder komt omdat al die hardtrance mijn strot langzamerhand uit begint te komen ;P
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 10 mei 2005 om 21:24:
Maar denk dat dat ook eerder komt omdat al die hardtrance mijn strot langzamerhand uit begint te komen

:o tjaha, alsof je zoveel hardtrance hoort nog tegenwoordig, het is meer UK wat ik vaker hoor..... (daarom ben ik zo blij dat SHOKK komt op HQ vette hardtrance :lief: )

Maar is dit ook niet een kwestie van smaak ook jongens? Dat jullie dat dan vinden dat er weinig goeds nog uitkomt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Qua Duitse hardtrance komt er erg weinig goed uit idd. Maar qua uk hardtrance blijven ze maar vette dingen uitpoepen, Steve Hill & Guyver - Wasted is echt briljant! Technikal & Chrysus - Untitled ook erg lekker :D Chris Hoff, MDA, Spherical & Rix - Controllin Me gaat t ook goed doen. Maar als je t over de echte oude uk hebt komt er idd zeer weinig uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 10 mei 2005 om 21:25:
Maar is dit ook niet een kwestie van smaak ook jongens? Dat jullie dat dan vinden dat er weinig goeds nog uitkomt?

Dat is het ook :)

Don't get me wrong, Ik vind die remixes van technikal bijv. erg goed. En soms kan zelfs een scot project remix/plaat me zelfs beheugen. Maar ik heb liever producties ala BK & Farley/James Lawson/Phil Reynolds/Jon Doe.

Maar denk dat dit ook bij mij persoonlijk wat te maken heeft met het feit dat ik minder enthousiast ben over feesten dan 2 jaar terug. Eerst was het bij ieder feest weer niet kunnen eten voordat ik erheen ging, nu is dat bijna compleet weg (bij awakenings kon ik toen niet eten de eerste avond omdat ik zo'n zin had in Rush/Pet Duo (L)).

Maar denk dat het wel zal gaan kriebelen bij HQ, Wil zo graag the tidy boys weer eens zien! :D En meteen met 3 uur (L) En sinds ik die dvd van hun gezien heb, wil ik ze zeker een keer echt LIVE mee maken :o