Heb een voorkeur voor alle beesten op de Koudere Wereldkapjes, IJsberen, zeehondjes, pinguïns, heb ze allemaal lieffff!!! to living animals 4-ever!!!
(géén fanatieke Gerda-Greenpeace, louter realiste!!)
Mogelijkheid Met Montere Manieren, Meet Mannen Met Maatpakken, Metsel Meteen Muurvast. Mocht Men Mopperen, Maar Minder Meewerken, Motiveer Mannelijke Maîtresses, Macht Met Maatregelen Meedragend, Menig Mekkerende Man, Moet Mateloos&Mondjesmaat, Machteloos Meekijken Met Manipulerende Montagebeelden!!!!!
En dan moet ik stil zijn?
Hiermee doel k op Mannen in Pakken, m.a.w. de Gereusde Versies van onze alom geroemde Pingwings mwoehahahaha!!!
pingu een zwaar heftige diepzeekip die zichzelf erg serieus neemt!!!
Wilt U Uw kromgetrokken, laaghangende Mondhoek even eigenhandig opkalefateren???
Indien U dat kunt, binnen de tijd van 3 uur en 9 minuten, zit u definitief in de race voor een Meet&Greet met The Pinguïn Pastore Pastrami Population!!!*applaus*
En una diepgeboochen Buigink Gemaak Ter Ere Fan Eeuwenlange Genotti Van Die Italiaanse Cucinna!!!!!
Beetje maar wel Lekkur!!!
Waar gaat t over?
Dat is niet zo moeilijk toch?
Pinguins, wel blijven opletten he?!
nou als de tyd nu ingaat ken ik u zeggen dat er een halfgare pinguin de kluts aan het zoeken is!!die uit zijn laaghangende mondhoek uit zijn bek kwijlt van genot!!
beetje dan
pinguin rules de sea-core!!!!!
Ja, daar heb je een punt....
een punt die genomen is door een pinguin..maaruh hoe staat het met jou pinguin??
Mijn pinguin staat immer fier overeind!
Gaat helemaal goed met mijn zwart witte vriendje!
Klutsen Kwijlend, Kan Kleine Kleuterpinguïn Krioelend&Kakelend, Ketellappers Koeioneren, Konten Knijpen&Kastelijntjes Knoerhard Kreupel Kicken!!!!
especially voor Jeronimus Gladdebenius
oh gelukkig maar voor hetzelfde geld was ie in het water gevallen!!! en tja aangezien pinguins niet kennen zwemmem was dat knap lullig geweest.gelukkig heeft mijn pinguin zwemles gehad dus een salto van de 10meter plank moet geen probleem zijn !!!
ik wordt hie nog vage van dan dat ik ben pff morgen alles ff nalezen
Maar waar landt jouw pinguin na zo'n duik van de 10 meter plank?
Ik bedoel, als ie niet kan zwemmen?
Een bak pudding voor zachte landing?
hmmm dank je wel mevr de uitvindster
meine kale pinguin krioelt van das genot in meine holluh!!
und wunst eine gladiepinguin!!!!
nou hij zal wel landen in die lekkere pudding van jou,mits je er wat slagroom bij heb??..ennuh hij heeft toch echt zwemles gehad dus die dubbele koprol ken er heus wel bij..kijk uit voor zijn zwemvliezen!!
Zooow, dat was maar net aan met die zwemvliezen....
Nou kom maar op met die pinguin in mijn pudding, heb een hele dot slagroom er bovenop gegooid!
vervelen jullie je????
jah?
okeej duidelijk
Ik niet eigenlijk....
Jij wel dan?
jah
is al onderweg..vervelen nee joh altyd lachen op dit tydstip!!
Potje twisteren?
nou....
Ik vermaak me prima idd!
Er zitten rare figuren bij op dit tijdstip...
oke begin jij??
Nog iemand twisteren?
Zeil ligt al klaar!
Ik draai wel
dus k ben raar???
valt best mee hoor
Nou, nee bedoelde jou eigenlijk niet speciaal...
Doelde op de mensen hier in t algemeen...
Zit al klaar in pyramide-vorm, past helaas niemand meer bij, dus betitel mijn schedel alszijnde meest gehaaste&doeltreffende TwisterToreadore!!!
Hulde
jij praat egt vaag
En ja hoor.....
Linker wang op rood!
Rechter knie op geel!
tja ik ga toch maar us mijn gemeenschappelijke bedoelingen richten op me vrienden die hier aanwezig zijn,en zich afvragen wat ik in gods naam allemaal aan het schrijven ben.dus bij deze groet ik u en zeg tot zienz!!
Tot ziens maar weer!
En wellicht tot later dan maar!
moet je eens naar Pingu kijken, kan je best om lachen om die beesten die niets zeggen!!
Als het ook maar toegestaan is voor 104-jarigen en ouder, anders vereenzaam ik en verschrompel langzaam weg, evenals mijn overwelkte Geraniumpjes, WHEHEHE!
maar soit, ça ne fait rien...
Ook voor 104 jarigen en zelfs ouder, iedereen is welkom om te kijken!
We schikken wat in en maken onze kring wat groter!
Dan wens ik wel eerst een kringgesprek te voeren met jullie jeugdige aardlingen, daar ik geheel bij de tijd moet walken and talken, otherwise Ammen't I not Kwait Koellllll!!!!!
Ranja&cookies, at my service!
Ow, dit is gezelligheid ten top!
Wat is er knusser dan een kringgesprek om daarna tegen elkaar aan te kruipen om naar die pinguin te kijken....
Ranja, cookies..... Verwennerij!
Denk dat t een btje opvalt als ze me 2 dagen achter elkaar in die pinguin vijver zien spartelen....
Die hoofden toen ik die rots beklom en de mooiste uitzocht....
Kom ik vast niet nog een keer mee weg....
SAN FRANCISCO - Een kolonie pinguïns in de dierentuin van San Francisco is getroffen door een mysterieuze uitbraak van chlamydia, een bacteriële infectie die bij mensen door seksueel contact wordt verspreid. Inmiddels zijn twaalf zeevogels aan de gevolgen van de ziekte overleden, meldde een woordvoerder van de dierentuin vrijdag.
Volgens de woordvoerder zijn de pinguïns mogelijk besmet door uitwerpselen van geïnfecteerde meeuwen die boven de dierentuin cirkelen. Besmetting door seks wordt uitgesloten. De getroffen pinguïns krijgen ademhalingsproblemen en hun lever wordt aangetast.
Al eerder deed zich in de dierentuin van San Francisco een merkwaardig fenomeen voor. Toen anderhalf jaar geleden zes nieuwe pinguïns in de kolonie werden geplaatst gingen ze voortdurend in cirkeltjes rondzwemmen. Het duurde maanden voordat de pinguïns weer hun normale gedrag vertoonden, namelijk af en toe een duik nemen.