heeft tiesto fans dan
?
Uitspraak van Carnophage op zaterdag 7 mei 2005 om 02:08:Wie is tiesto ?
moet je idd aan bins vragen
die heeft iets met tiesto gehad..
zijn zelfs foto's van
Alle Tiesto fans hebben gewoon hun profiel verwijderd door de vele geweldige reacties over de beste man. 
Whahaha, geweldige foto.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:09:moet je idd aan bins vragen
die heeft iets met tiesto gehad..
zijn zelfs foto's van
Whahaha, geweldige foto.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:10:Houdt je bek sloerie
Ik wilde het gewoon ff kwijt
pascaaaaaaaaallee weer uit je naad zeker?
nope, broodnuchter
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:13:broodnuchter
Denk dat je dat woord even uit moet leggen, kent Bins namelijk niet.
tiesto is klote en is nog nooit goed geweest !!!!
Voor iemand die zo 'klote' draat heeft ie aaridg wat bereikt. Met jouw maandsalaris veegt die gozer z'n reet af
Het is ook niet mijn muziek, maar om nou te zeggen dat ie slecht is??? Dan heb je echt een bord voor je harses.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:15:jawel, sinds ie onder de plak zit is ie wel eens een dagje nuchter
Wist niet eens dat dat mogelijk was.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:15:Bianca, ik ben nu al zeker een week clean hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 mei 2005 om 02:16:Ligt een cd met re-style op ze draaitafel
Slecht
Trouwens, dit topic ging over Vince..en niet over drugs!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:17:Slecht
ziet er naar uit dat B.I.G ook maar is bij huize Vince langs moet gaan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:19:lkkr wakker nog iedereen trouwens
Geen zin om naar bed te gaan. Al moet ik er morgen wel vroeg uit.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:17:Trouwens, dit topic ging over Vince..en niet over drugs!
Hoe vaak komt het voor dat jij ontopic reageert?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:17:Trouwens, dit topic ging over Vince..en niet over drugs!
Dus? het is jouw topic. Alle admins haten jou.
Uitspraak van Carnophage op zaterdag 7 mei 2005 om 02:15:Ze baalt alleen dat het niet haar plak is
nope ik baal dat het geen plak cement is
Uitspraak van Carnophage op zaterdag 7 mei 2005 om 02:22:Ik heb je ergens anders zien zeggen, maar ik heb totaal geen zin om het op te zoeken dus ok
bins betaalde me om dat te zeggen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 02:22:Pascalle..echt ik zweer het je
whehe Bins ik zou het nog eerder geloven als je zou vertellen dat je afstudeert aan de universiteit
laatste aanpassing