Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op maandag 9 mei 2005 om 23:07:
Dit kan ik dan echt wel weer begrijpen

Fijn voor het begrip...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:16:
Als ik weet dat n vent alleen maar sex wil, en ik wil dat zelf ook, niks aan de hand..
Maar idd wat LadyXTreme zegt, eerst mooi lullen en dan laten vallen...

De meeste mannen komen er dus pas mee NADAT je met ze naar bed bent geweest en al verliefd bent enzo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:16:
Fijn voor het begrip...

Ach je moet maar zo denken je struikelt vanzelf nog wel over de ware, of de ware struikelt over jou. Geef de moed niet op het komt allemaal goed (F)

Waarschuw beheerder
Weet ik wel. Alleen een beetje jammer van mijn magnetron, daar heb ik zopjuist tegen aan geslagen en mijn hand doet au :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 23:53:
Weet ik wel. Alleen een beetje jammer van mijn magnetron, daar heb ik zopjuist tegen aan geslagen en mijn hand doet au

jah daar kan ik niks aan doen ben geen monteur maar kan wel ff een kusje geven op je hand (K)

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
nee maar ik kan je alleen maar sterkte wensen en maak jezelf niet kapot om maar te blijven malen of je iets fout hebt gedaan hoor.
dat is niet zo hij is gewoon degene die fout is het is gewoon een grote eikel :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op maandag 9 mei 2005 om 23:58:
dat is niet zo hij is gewoon degene die fout is het is gewoon een grote eikel

Ja inderdaad, WEER de zoveelste in het rijtje ;)

Ik ga slapen :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:03:
Ik ga slapen

ik ook (F)

Slaap maar lekker sweet dreams

Waarschuw beheerder
Ikkeh wil best graag relatie maarja alles flopt :S :(
Maar zal vast niet de enige zijn die het gewoon niet zo treft in de liefde

Waarschuw beheerder
Meiden krijgen is niet zo'n probleem, alleen een BETROUWBARE meid vinden is wat moeilijker...

Ben niet voor niets al 3 jaar single ofzo ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind een serieuze relatie hebben ook wel fijn, dus heb geen bindingsangst...! heb gelukkig nu ook een betrouwbare meid, anders zou het wel anders zijn

Waarschuw beheerder
Is het wachten dan zo moeilijk? Je kan ook eens een week of 2 je benen bij elkaar houden en als hij dan nog steeds net zo lief voor je is als in het begin mag je hem wel belonen.

Het gaat tenslotte toch om wat je zelf wilt en ik wil je niet teleurstellen ofzo, maar de meeste gasten zijn nu eenmaal zo, vraag me ook niet waarom!!!
Waarschuw beheerder
kerels weten nooit wat ze willen heb er drie jaar met eentje gelopen en die van nu is precies hetzelfde... volgens mij zijn ze gewoon bang.. bang dat er iemand van ze gaat houden... en dat is eng he herels..
all men are idiots and I fell in love with their KING!!!!!
he sjatzzz...

Waarschuw beheerder
Ach ja.. Ik zal de goeie gewoon nog wel niet gevonden hebben.. Zijn ook erg zeldzaam denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Mijn lieve schat bleek na 5 jaar samen zijn al dik een half jaar met m`n beste maat te neuken!

Oh vrouwen zijn zoooo betrouwbaar...
En toch kreeg me maat de schuld B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb al voor ruim 10 jaaar relaties 6 jaar met een meisie en nu al weer 5 jaartjes met een gozur :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:21:
Ach ja.. Ik zal de goeie gewoon nog wel niet gevonden hebben.. Zijn ook erg zeldzaam denk ik

Dat denk ik ook iedere keer maar iedere keer stampen ze nog harder op je hart!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:24:
Mijn lieve schat bleek na 5 jaar samen zijn al dik 8 een half jaar met m`n beste maat te neuken!

Power 2 the women :devil: :bloem:

Waarschuw beheerder
Zonder alle reaktie's te lezen....
Hier een man die best een serieuze relatie wilt!!! :yes:
Liever juist dat dan iets waarbij ik niet weet waar ik aan toe ben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:29:
Dat denk ik ook iedere keer maar iedere keer stampen ze nog harder op je hart!!

Daarom ben ik vort ok de bitch.. Ken me nie meer boeien, ik ben zat pijn gedaan, nou mag ik.. Klinkt grof, maar ik ben t gewoon ff beuj.. Laat mij nu maar lekker ff leven...:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:33:
Hier een man die best een serieuze relatie wilt!!!

En hij ziet er niet eens slecht uit O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:34:
Daarom ben ik vort ok de bitch.. Ken me nie meer boeien, ik ben zat pijn gedaan, nou mag ik.. Klinkt grof, maar ik ben t gewoon ff beuj.. Laat mij nu maar lekker ff leven...

You go girl (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Go for it girl! zou ik zeggen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sthja alle bmw rijders zien er goed uit jah tog :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:37:
Go for it girl! zou ik zeggen

:no: Ik zit niet achter de mannen aan ;) Laat ze maar achter mij aan zitten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op dinsdag 10 mei 2005 om 10:35:
En hij ziet er niet eens slecht uit

:bloos: Thanks Hoisje....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:38:
Thanks Hoisje....

You´re welcome :flower: :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 10:37:
sthja alle bmw rijders zien er goed uit jah tog

Ehm.... Een vieze vette Duitser hoef ik echt nie in me bed :nee:

Als t nou een Porsche was geweest ;):P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:42:
Ehm.... Een vieze vette Duitser hoef ik echt nie in me bed

Als t nou een Porsche was geweest

lol zon stuiterbak bedoel je tog neuh dankje dat rijd niet lekker

Waarschuw beheerder
Porsche en anders niks.. Da's mijn autooke (ooit, hoop ik dan ;))

Waarschuw beheerder
Power 2 the women

I know!!!! Alsof ik dat erg vind, hahaha:P

Waarschuw beheerder
Hmmmm, Porsche niet echt praktisch als je net als mij carpooled. En met een 5-serie is dat best goed te doen O:)

Maar die auto komt nergens in bed hoor ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:34:
Daarom ben ik vort ok de bitch.. Ken me nie meer boeien, ik ben zat pijn gedaan, nou mag ik.. Klinkt grof, maar ik ben t gewoon ff beuj.. Laat mij nu maar lekker ff leven...

ook dat begrijp ik....denk er soms ook zo over na....maar wat als je ineens wel de ware tegenkomt....je weet het niet en dan ga je in principe hetzelfde doen als wat jou is aangedaan....blijf gewoon vrijgezel is er niks aan de hand

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:46:
Porsche en anders niks.. Da's mijn autooke (ooit, hoop ik dan

heb je er al eens in gereden dan ik verzekr je dat je beter een bmw kan rijden dan een porsche.

ze zijn niet alleen lelijk om te zien maar ze rijden gewoon als een stuiterbak zelfs een kart is beters

maar goed ontopic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:50:
ook dat begrijp ik....denk er soms ook zo over na....maar wat als je ineens wel de ware tegenkomt....je weet het niet en dan ga je in principe hetzelfde doen als wat jou is aangedaan....blijf gewoon vrijgezel is er niks aan de hand

Ik waarschuw elke kerel vantevoren.. Dat ik misschien niet altijd even lief ben, maar dat hij zich eerst maar s moet bewijzen.. Kan ie daar niet tegen, dan weet ik zat.. Doet ie echt z'n best, dan weet ik dat ik n goeie heb :yes:
Waarschuw beheerder
Nah ik ben er wel weer klaar voor...
Een klein jaartje geleden ben ik goed op mijn pik getrapt. Was het wel even moeilijk om 'de vrouwen' te vertrouwen. Maar de tijd heelt alle wonden. Maar ach een avondje/nachtje kan geen kwaad toch, zolang je beide weet waar je vooraf aan begint.... Maar een vaste relatie...tja is wel Ok!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:53:
Ik waarschuw elke kerel vantevoren.. Dat ik misschien niet altijd even lief ben, maar dat hij zich eerst maar s moet bewijzen.. Kan ie daar niet tegen, dan weet ik zat.. Doet ie echt z'n best, dan weet ik dat ik n goeie heb

dan ben je in ieder geval eerlijk geweest en dan weet iemand ook waar die aan toe is....daar zou ik nou dan inderdaad geen moeite mee hebben

Waarschuw beheerder
Daarom.. Laat de kerels nou maar s n x zelf moeite ervoor doen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:nee:

Waarschuw beheerder
Jawel :yes:

Waarschuw beheerder
Het verschilt... Ik denk zelf dat als je een echte "long lasting" serieuze relatie wilt, je dat dan ook rustig aan moet opbouwen...

Wanneer je gelijk pats boem met elkaar ligt te ketsen dan is er toch een stukje verlangen, hunkering overgeslagen en ken je die persoon fysiek al gelijk van binnen en buiten :-P En in principe moet je elkaar nog leren kennen etc etc...

Pas als je die persoon begint te waarderen om haar/zijn persoonlijkheid naast het uiterlijke verhaal waardoor er dus een hunkering komt op zowel fysieke wijze alsmede emotionele wijze dan is de kans dat er een "long lasting" relatie ontstaat groter.....

Persoonlijk sta ik open voor beide.. alhoewel er meer geluk te vinden is in een relatie waarbij je iets opbouwt met iemand. Het is alleen zo dat je die persoon ook moet treffen er in naar op zoek gaan geloof ik niet in..

Ciao
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 mei 2005 om 10:37:
sthja alle bmw rijders zien er goed uit jah tog

BWM Z4 :kwijl: :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:50:
maar wat als je ineens wel de ware tegenkomt

Die zal alles geven om je voor hem te winnen ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:53:
maar dat hij zich eerst maar s moet bewijzen.. Kan ie daar niet tegen, dan weet ik zat.. Doet ie echt z'n best, dan weet ik dat ik n goeie heb

:respect: Zo is dat :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb net een nieuw meisje leren kennen en daar wil ik echt wel wat mee en zal dr ook echt niet bedriegen..........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:04:
Pas als je die persoon begint te waarderen om haar/zijn persoonlijkheid naast het uiterlijke verhaal waardoor er dus een hunkering komt op zowel fysieke wijze alsmede emotionele wijze dan is de kans dat er een "long lasting" relatie....

:respect: Goed gezegd (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:04:
Het is alleen zo dat je die persoon ook moet treffen er in naar op zoek gaan geloof ik niet in..

Helemaal gelijk :yes: Zoeken moet je nooit :no:

Uitspraak van b) Yeti b) op dinsdag 10 mei 2005 om 11:07:
en zal dr ook echt niet bedriegen..........

Iets te vaak op die tour geweest??? (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Freaky Friday, ik denk dat je net alle tips uit dit topic in een mooi stukje hebt samengevat. :flower:

Waarschuw beheerder
Als je de juiste persoon tegen komt wil je niets anders dan een ECHTE relatie!! Gelukkig heb ik haar gevonden :lief:
Waarschuw beheerder
maar je kan der toch wel voor open staan.????
dat je nu toch wel toe bent voor een vaste meid...
en dat gedate en geregel nu wel zat bent.....

net als ik...

dus.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:11:
Helemaal mee eens Freaky Friday, ik denk dat je net alle tips uit dit topic in een mooi stukje hebt samengevat.

At your service ;-)

Waarschuw beheerder
Even een rare situatie... wat vinden jullie van het volgende:

Ik heb dus de fout gemaakt om na een week al met hem onder de dekens te duiken. Afgelopen weekend bijna niks van hem gehoord, kreeg hem maar niet te pakken, voelde me weer gebruikt. Gister belde hij, bleek het allemaal een misverstand te zijn. Hij is ook vaak gekwetst en is daardoor wat harder geworden. Volgens hem duurt het ff voordat hij zich echt bloot geeft.

Prima, kan ik mee leven. Is het dan gek om alsnog voor te stellen om de sex even uit te stellen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 11:17:
Prima, kan ik mee leven. Is het dan gek om alsnog voor te stellen om de sex even uit te stellen?

Nee hoor :)