Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat doe ik zeker! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 9 mei 2005 om 14:30:
Als het van 1 kant komt is het jammer lijkt me.

Dan is het zeker jammer maar vooral een probleem voor degene die wel liefde terug wil krijgen :yes:

Maar ja je kunt niemand dwingen om verliefd te zijn :)

Waarschuw beheerder
is ook zo :) 1 ding is zeker je moet denken;

"Wil je me niet?Nou dan niet!Je weet niet wat je bij me mist"
Waarschuw beheerder
donateur
als ze iets bij je missen, zal dat de reden zijn ;)

Waarschuw beheerder
Ze kenne me niet,en als ze dat niet willen is dat hun probleem zeg ik dan maar :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 17:43:
"Wil je me niet?Nou dan niet!Je weet niet wat je bij me mist"

helemaal mee eens laat ze dan maar iemand anders zoeken (Y)

Waarschuw beheerder
ze willen tog altijd de spontane en goudeerlijke vriend?kenne ze krijgen,aan hun de keus............

Waarschuw beheerder
Ik heb het gehad met de mannen sinds vandaag!! De mazzel zeg :D

Waarschuw beheerder
niet met mij :p ik ben gezellig O:)

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Okay, even serieus; welke man wil tegenwoordig nog een ECHTE relatie!? :)

:yes: Wat heerlijk om eindelijk eens iets te kunnen posten op een serieus topic!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 18:55:
Ik heb het gehad met de mannen sinds vandaag!! De mazzel zeg

Hoezo sinds vandaag dan :S

Waarschuw beheerder
Okay, even serieus; welke man wil tegenwoordig nog een ECHTE relatie!?

nee 1 relatie is meer dan genoeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 18:55:
Ik heb het gehad met de mannen sinds vandaag!! De mazzel zeg

Ja, wat zij zegt dus... :/

Bah.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 19:07:
Ja, wat zij zegt dus...

Bah.

Hellup vertel ff wat er gebeurd is :\

Wat hebben mijn mede mannen nu weer uitgevreten :S

Waarschuw beheerder
ah joh allemaal onzin,
vrouwen zijn net zo errug hoor,
je moet maar net de goeie tegen komen,
(man / vrouw?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 19:45:
ah joh allemaal onzin,
(man / vrouw?

kijk dat weten we allemaal maar is het nog mogelijk tegenwoordig de juiste tegen komen :?:

Waarschuw beheerder
Manon is cool (y) B)

Waarschuw beheerder
kijk dat weten we allemaal maar is het nog mogelijk tegenwoordig de juiste tegen komen :?:

tuurlijk wel,
ooit kom je iemand tegen waarmee je alles kan delen en je soulmate is,
vroeg of laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 19:45:
ah joh allemaal onzin,
(man / vrouw?

:jaja: klopt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 19:53:
vroeg of laat.

vroeg of laat of te laat :P

Waarschuw beheerder
wat heb jij een negatieve instelling joh,
H TO THA J.

Waarschuw beheerder
Ja zo was ik ook,en dan kom je weer iemand tegen die leuk is,ben je OF te laat,OF ze wil je niet leren kennen(als liefde dan)

Maar gelukkig zie ik dingen nu anders......

Waarschuw beheerder
ik maak het nu voor het eerst mee dat ik te vlug was met iets. Ben tijdelijk verlieft geweest mischien 3 dagen en ze sprong de eerste dag al op me en bleef gelijk slapen :s. Nog nooit gehad dat et zo snel over is :S.

Ze is te hangerig en wil de heletijd niks anders dan ... ik vind er geen zak meer aan zoveel achter elkaar en in elke winkel kusjes geven en blijven hangen in de winkel :s ze is volwassen qua leeftijd maar nog niet met haar gedrag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 20:02:
wat heb jij een negatieve instelling joh,
H TO THA J.

haha jah als je negatief bent kan het alleen maar beter toch??

Waarschuw beheerder
ja das waar H TO THA J.
maar als je dan ook nog negatief bent als je iemand heb gevonden die goed voor je is,
dan raak je iemand kwijt door je negatieve tijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op maandag 9 mei 2005 om 19:30:
Hellup vertel ff wat er gebeurd is

Wat hebben mijn mede mannen nu weer uitgevreten

Situatie 1: Je bent aan het lijntje gehouden door een bepaald iemand en je bent er zwaar verliefd op en diegene gaat gewoon met je beste vriendin staan flirten waar je zelf bij staat.En staat ook nog jou op te geilen. Dag later lees je zijn berichtjes "per ongeluk" die hij heeft verzonden aan haar. Gedumpt, klote voicemail achtergelaten en de MAZZEL!!

situatie 2: Diezelfde vriendin HEEFT dus al een vriendje, iets verder weg wonend, ze is eindelijk in de buurt en belt hem op, het enige wat je terug krijgt is: "ik ben al weer thuis, ik zie je nog wel een keer"

Mannen: ik zeg > Verbannen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 20:10:
ja das waar H TO THA J.
maar als je dan ook nog negatief bent als je iemand heb gevonden die goed voor je is,
dan raak je iemand kwijt door je negatieve tijd.

haha zo negatief ben ik niet hoor.
maar ik ga eerder uit van het goeie maar als je wat gebeurd kan dat wel eens ff tegen vallen de eerste paar keer (Y)

Het komt echt wel goed met mij hoor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 19:51:
Manon is cool

Manon is boos.

Waarschuw beheerder
Ach je weet wat ik van je vind :flower:

spreek je Manon,ben nu echt weg!

Waarschuw beheerder
OHHH dat geloof ik best hoor hard to tha...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 20:18:
Manon is boos.

wat is er gebeurd dan??

Waarschuw beheerder
Staat hierboven al beschreven wat er is gebeurd.

Vriendin in kwestie, ik dus, heeft die hufter gedumpt. En ik ga de tips van dit topic zeker ter harte nemen in de toekomst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 21:10:
Staat hierboven al beschreven wat er is gebeurd.

Vriendin in kwestie, ik dus, heeft die hufter gedumpt. En ik ga de tips van dit topic zeker ter harte nemen in de toekomst.

O yesus dit is niet normaal het was dus een player :s

Nou moet ik het mannelijk geslacht weer gaan verdedigen wordt er niet makkelijker op zo :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op maandag 9 mei 2005 om 21:14:
O yesus dit is niet normaal het was dus een player

Nou moet ik het mannelijk geslacht weer gaan verdedigen wordt er niet makkelijker op zo

Ja, kennelijk was dit een player. Of gewoon een botte boer. Allebei even erg dus.

En dat na hele verhalen van hem 'ik wil wel met je zoenen, maar ik doe dat nooit zomaar met iemand, dan wil ik wel weten of je me echt leuk vindt. Ik zoen nooit zomaar voor een avondje. Ik ben al een aantal keer gekwetst en wil dat niet meer.'
'Ik voel me echt zo op mijn gemak bij je, alsof ik je al veel langer ken. Je geeft me gewoon een goed gevoel, van vertrouwen. Ik hoop ook dat dat wederzijds is.'

*kots*

En je hoeft het mannelijk geslacht niet te verdedigen hoor, ik weet ook dat er goeie tussen zitten. Het zijn er alleen te weinig...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 21:46:
En dat na hele verhalen van hem 'ik wil wel met je zoenen, maar ik doe dat nooit zomaar met iemand, dan wil ik wel weten of je me echt leuk vindt. Ik zoen nooit zomaar voor een avondje. Ik ben al een aantal keer gekwetst en wil dat niet meer.'
'Ik voel me echt zo op mijn gemak bij je, alsof ik je al veel langer ken. Je geeft me gewoon een goed gevoel, van vertrouwen. Ik hoop ook dat dat wederzijds is.'

Ja als je zoiets verteld dan kan ik begrijpen dat je dat geloofd. Maar als hij dan zoiets flikt kan ik dan ook weer niet bij met mijn hoofd :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 21:46:
En je hoeft het mannelijk geslacht niet te verdedigen hoor, ik weet ook dat er goeie tussen zitten. Het zijn er alleen te weinig...

Ja misschien weet je het wel maar als ik zo blijf zitten zal straks iedereen denken dat alle mannen zo zijn :S
Waarschuw beheerder
donateur
Begint weer van voren af aan he geloof ik..:/
Waarschuw beheerder
Dat was gewoon iemand die dacht ff een trio bij jullie te kunnen scoren :yes: Echt een zielepietje eigenlijk !

Ben ook meer voor de vaste relatie. Mijn vorige is na zo'n 4 jaar stukgelopen, balen natuurlijk :-( Maar mijn tijd komt vast nog weleens ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H to tha J op maandag 9 mei 2005 om 21:51:
Ja als je zoiets verteld dan kan ik begrijpen dat je dat geloofd. Maar als hij dan zoiets flikt kan ik dan ook weer niet bij met mijn hoofd

En dat is dus het probleem, ik zie dat verschil dus echt niet. Dan kun je iedereen wel gaan wantrouwen en dat werkt ook niet. Maar goed, vorlopig even geen mannen aan mijn lijf. Ze krijgen de tievus maar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op maandag 9 mei 2005 om 22:14:
Dat was gewoon iemand die dacht ff een trio bij jullie te kunnen scoren

Trio... neuh, ging gewoon om scoren... Hij wist dondersgoed dat een trio niet zou werken.
Waarschuw beheerder
....maar als ik eerlijk zou zeggen tegen jou dat ik geen relatie wil dan gebeurt er dus niets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op maandag 9 mei 2005 om 22:21:
....maar als ik eerlijk zou zeggen tegen jou dat ik geen relatie wil dan gebeurt er dus niets?

Bij mij : Ligt eraan waar mijn behoeftes op dat moment liggen. Zolang je van te voren duidelijke afspraken maakt, is er NIETS aan de hand. Maar het gaat hier juist om jongens die je eerst helemaal de hemel in prijzen, dan met je naar bed gaan en daarna keihard laten vallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 22:18:
En dat is dus het probleem, ik zie dat verschil dus echt niet. Dan kun je iedereen wel gaan wantrouwen en dat werkt ook niet. Maar goed, vorlopig even geen mannen aan mijn lijf. Ze krijgen de tievus maar...

Dit kan ik dan echt wel weer begrijpen :yes:

Waarschuw beheerder
Als ik weet dat n vent alleen maar sex wil, en ik wil dat zelf ook, niks aan de hand..
Maar idd wat LadyXTreme zegt, eerst mooi lullen en dan laten vallen... :nee: