Partyflock

Forumonderwerp · 773059

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dennis en Jeroen,als jullie lezen;

Ik stem uit deze selectie O:)

Omar Santana
Short Circuit
DJ Lars
Brothers in crime
Forze DJ Team LIVE
Neophyte LIVE,nieuwe act
Darien Kelly
DJ Panic
Terror Traxx
Holy Noise (Paul,Waxweazle,Ruffian en Alee)
Lenny Dee
Too Fast For Mellow (Koen en Paul)
Brothers in law
Sequencer
Scott Brown/Evolution Records
Predator
Ruffneck
Frankfurt Terror Corp.
DJ Attic & Stylzz
Big Deal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:44:
Ik zoek geen ruzie, ik zeg gewoon dat wij de baas zijn in ahoy en dat het weer een grote kkzooi mag worden.

En wat opscheppen? Jij vraagt toch wie ons is??????? nou dan geeft ik antwoord.

Bemoei je er dan niet mee als het je niet intresseert, als je de moeite zou nemen om goed te lezen, zou je ook zien dat dat opscheppen niet over jou gaat.

Oost indisch blind???
Waarschuw beheerder
Daar maakt ze opzich wel een punt.. ik ken ook mense uit de harde kern van die club en die zitte niet op partyflock mannetjes te bedreigen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 29 juli 2005 om 17:30:
Daar maakt ze opzich wel een punt.. ik ken ook mense uit de harde kern van die club en die zitte niet op partyflock mannetjes te bedreigen

Ken dr genoeg :d
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:44:
Ik zoek geen ruzie, ik zeg gewoon dat wij de baas zijn in ahoy en dat het weer een grote kkzooi mag worden.

Word een gezellig feest dan (Y) losers...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 29 juli 2005 om 17:30:
Daar maakt ze opzich wel een punt.. ik ken ook mense uit de harde kern van die club en die zitte niet op partyflock mannetjes te bedreigen

Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 29 juli 2005 om 17:36:
Ken dr genoeg

Jullie kennen helemaal niemand joh.
Waarschuw beheerder
wil wel weten wie ze kennen !!als ze vuist noch geen eens kennen maar bij decibel kennen ze een hoolie ontmoeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wauze leen wlf ! op zaterdag 30 juli 2005 om 14:52:
wil wel weten wie ze kennen !!als ze vuist noch geen eens kennen maar bij decibel kennen ze een hoolie ontmoeten

Ja zekers, zijn mooie slachtoffers voor die Paki hahahaha :D
Waarschuw beheerder
was gezzelig met die pakie 7 knok partijen verder zaten we vweer op het buro!!!!molstreeren van portier !!!!hyper hyper rules !!!carnaval de gekste!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
opscheppen over je knokpartijen doe je maar via pb