is ook een vorm van aandacht vragen
vrijgezelle dames voeg me toe en ik zal een leuk gesprek met jullie aan gaan!!!
t nu toe klopt mijn stelling dus nog wel
meid een mening kan ook gebaseerd zijn op de normen en waarden die je met je meedraagt
waarom zou ik aandacht willen van mensen die mij helemaal niet aanstaan, zoek liever de aandacht op van een lekkere jongen, maar helaas me lekkertje slaapt al
strijd???? is dit een strijd??? in mijn ogen in een strijd iets heel andersdit is gewoon een groepje mensen dat zich voelt aangevallen door 1 meid
hahahahahahahah en ik vind het geweldig!!!!!!!!!!
entertain me
sorry, beetje lullig
aangezien zij op de basis school zit
voor doofstomme autistische trans-sexule
met dyslectsie, vind ik dit best wel een
relatief slimme opmerking
rintje IK snap het wel jullie zijn zo stom als stro whehehhehehehe, maar leven jullie mer lekker verder in die waan
HBO is geen basisschool
doofstom, hmmm neej kan horen en praten
autistisch? dan zat ik hier waarschijnlijk niet
transsexueel hahahahaha neej ben tevreden als vrouwtje
dyslectisch? waar zijn mijn spelfouten
ow sorry, ik ben zo stom, lomp van mij dat ik dat niet zie. Jij denkt dat wij niet weten dat jij ons probeert te fokken en dat je daar plezier aan hebt. Maar helaas vor jou is de realiteit altijd anders. Jij denkt dat je ons aan het fokken bent, maar gezien je reacties ben je nog dommer als een kleuter. Lollig he
meid ik heb niet gezegd dat jijje moet schamen, alleen mijn mening gegeven en jullie maken daar een heel drama van...not my problem ik slaap net zo goed vanacht
oeh, die was scherp als hooi
Discussie voeren kan je ook al niet. Het ging om aandacht weet je nog. Jij gaf zwork als voorbeeld. Je had beter je zelf kunnen aandragen als voorbeeld .........
heb ik je ergens hoer genoemd dan? dat maak jij er zelf van
oeh. maar dat allemaal in haar bed???
zucht* mens het gaat hier om aandacht op sexueel gebied...vraag ik die aandacht? nee!
Maar wat ik me nou afvraag, als het haar allemaal niet boeit.
Waarom reageerde ze dan in the first place ? -_-
whahahaha sorry hoor, ken heel zwork niet
*maar ben toch stoned en hou van rellen
maar.......... als je iemand NIET kent........
[b]lul dan aub niet zo dom[/d]
zij baseerd haar mening blijkbaar op dingen die ik in een forum heb gezet en mijn kop staat haar niet aan
ik noem zoiemand seksueel gefrustreerd
hoor haar hier mevrouw know it all hahahahahhaa
ten eerste ik bevooroordeel zwork niet, ze vroeg zelf door op namen enzo
en ten tweede jullie zijn geen haar beter want ik ben ook opeens het mikpunt van vooroordelen
hoor haar hier mevrouw know it all hahahahahhaa
ten eerste ik bevooroordeel zwork niet, ze vroeg zelf door op namen enzo
en ten tweede jullie zijn geen haar beter want ik ben ook opeens het mikpunt van vooroordelen
ik ben niet stom hoor weet wel wat ik zeg en sta er ook voor
jups jups met een iq van 138 ben je echtttttttttttt dommmmmmmmmmmmmmmmmmm
zwork ga is slapen
ik ben niet stom hoor weet wel wat ik zeg en sta er ook voor
Hé een paradox!!
Ik spreek je ook absoluut niet tegen als je zegt dat je weet wat je zegt. Ik denk alleen niet dat jij de verbanden tussen dingen die je zegt niet echt ziet. Iets wat je eigenlijk op het HBO wel zou moeten kunnen ............
Hé een paradox!!
wat wil jij daar nou van weten....op HBO is het ook een vereiste om een eigen mening te hebben en menigeen hier moet dat nog maar eens leren
Uitspraak van Jeffrey op vrijdag 6 mei 2005 om 03:13:
ik ga meer voor de borrelnoot
een visstick is ooit in leven geweest, en heb dus verstand gehad
Goed punt
Maar kan een borrelnoot wel een punt maken dan??
wat wil jij daar nou van weten....op HBO is het ook een vereiste om een eigen mening te hebben en menigeen hier moet dat nog maar eens leren
Ik wil wel een "volwassen" discussie met je aangaan hoor Rox
kan niet slapen
Mensen hier op flock zouden onderhand moeten weten dat je geen discussie met mij moet aangaan
Is t slapen ofzo ?
Jeffrey, moet jij niet soppen ofzo?
Chica is een trut!!!!
Echt niet, want ik heb een IQ van 138 en een tarzan in m'n bed liggen slapen
Echt niet, want ik heb een IQ van 138 en een tarzan in m'n bed liggen slapen
sommige mensen kunnen het ook alleen maar over trammen hebben he, ik ga verder geen namen noemen ofzo